SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komen me dan wel bekend voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Bikermice from mars, smurfen, pinky and the brain, loony tunes!
Pokemon kaarten en dan had je ook nog flippo's.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we niet gewoon pokemon kaarten ruilen?
Pinky and the brain brain brain brainquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Bikermice from mars, smurfen, pinky and the brain, loony tunes!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!
Heu, die komt me wel bekend voor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Kent iemand Tsubasa? Keek ik altijd 's ochtend op vakantie in Turkije.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nutteloze kaarten. Deed ik nooit wat mee.
Dexterrrrrquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Jullie zijn alle Cartoon Network-cartoons vergeten!.
Wij hebben tenminste nog een gedenkwaardige jeugd. De jeugd van tegenwoordig moet het doen met nagesynchroniseerde poep.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nederlandse stelletjes die zich bekeren tot de Islam.Nu op nederland 2.
En dan stopt die gast z'n vrouw (voorheen Vera) in een burka.
Beetje op straat rondlopen en "Allahu Akbar" roepen. En dan een tulband op je rosse haar, met een ginger-baardje.Beetje op straat bidden.
Griekjeee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:31 schreef zarGon het volgende:
Morgen meer info (Uitzending Gemist) opzoeken hierover:
[..]
Was de waarde overal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
Of knikkeren! Was ik altijd heel goed in![]()
Had wel eens m'n grootste bonk verloren maar mijn neef ging die wel even terugwinnen zei hij, en ja even later kwam hij terug met mijn bonktrots dat ik was
Ik zeg altijd dat ik engels heb geleerd door CNquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Jullie zijn alle Cartoon Network-cartoons vergeten!.
Ja, gewoon Dragonball Z kijken met ondertiteling, als een baas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog een gedenkwaardige jeugd. De jeugd van tegenwoordig moet het doen met nagesynchroniseerde poep.
Voetballen deed ik ook jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was meer van het voetballen. Kan niet zeggen dat ik intensief heb geknikkerd.
eerst picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Topickill. Dan ga ik maar slapen, iyi geceler
Was toch het ultieme bewijs dat god bestond ofzo, eerst?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Titanic: No-Iceberg theorie.
Sommigen zien echt overal een complot in.
Iyi geceler. Ik ga ook maar naar bed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Topickill. Dan ga ik maar slapen, iyi geceler
Het idee dat het onzinkbaar verklaarde schip toch zonk, bedoel je? Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was toch het ultieme bewijs dat god bestond ofzo, eerst?
Idd, werd veel door evangelisten gebruikt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het idee dat het onzinkbaar verklaarde schip toch zonk, bedoel je? Zou best kunnen.
Ik ben nog half aan het slapen, laat mij jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:41 schreef Ayca het volgende:
Gecmis olsun, kom je er zelf uit of moeten we hulp inschakelen?
Ik ben kapot met mijn drie uur slaapquote:
Ik voel me gekgenoeg klaarwakker maar voel me wel kutquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben kapot met mijn drie uur slaap.
Leef je nog?quote:
Hou eens op met je namen lan!quote:
Ok abim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet met LAN praten, lan! Is onbeschoft.
Hosbulduuuk Xminatör..quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo mag ik het graag horen..
Hosgeldiniz Jale und Turq
Oneens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Stelling: Chicks met weinig tieten hebben vaak te veel reet.
Heb je hier zelf ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Eenmaal verliefd maakt dat weinig uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Sowieso de Nederlandse. Ook geen heupen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Ayca het volgende:
Niet mee eens. 'Chicks' met weinig tieten zijn plat en vaak te dun dus hebben ze ook geen grote reet.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso de Nederlandse. Ook geen heupen.
Verklaar je nader.quote:
Jawel, maar was benieuwd naar ervaringen van anderenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef zarGon het volgende:
Eenmaal verliefd maakt dat weinig uit.
Verder zijn 'weinig' en 'veel' subjectief. De verhoudingen zijn belangrijker.
En dan heb je de pil nog, wat de borsten laat groeien.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Ayca het volgende:
Niet mee eens. 'Chicks' met weinig tieten zijn plat en vaak te dun dus hebben ze ook geen grote reet.
Daar kan je je nog aardig in vergissenquote:
Dat verschilt nogal per persoon. Heup, taille - borst ratio enzo. Maar ik hou meestal 1 maat aan. Die van mn handenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef Julis het volgende:
Wat verstaan we eigenlijk onder weinig tieten?
Nou, dat verschilt heel erg per meisje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef xminator het volgende:
Als ze kleine borsten hebben, hebben ze ook meestal weinig reet.
En omgekeerd.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar kan je je nog aardig in vergissen
Hé, mag er niet meer gegeneraliseerd worden? Ik heb het natuurlijk niet over alle Nederlandse meiden. Ik hou het algemeen, want ik heb geen zin om te nuanceren.quote:
Handvol.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal per persoon. Heup, taille - borst ratio enzo. Maar ik hou meestal 1 maat aan. Die van mn handen
Je bent nog jong. Daha cok sey ogreneceksinquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:45 schreef Julis het volgende:
. Er bestaat volgens mij niet eens een correlatie tussen borst- en kontgrootte. Althans, nog nooit van gehoord.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hé, mag er niet meer gegeneraliseerd worden? Ik heb het natuurlijk niet over alle Nederlandse meiden. Ik hou het algemeen, want ik heb geen zin om te nuanceren.
Jawel, net zoals er een correlatie bestaat tussen handen/voeten en penislengte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:45 schreef Julis het volgende:
. Er bestaat volgens mij niet eens een correlatie tussen borst- en kontgrootte. Althans, nog nooit van gehoord.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, net zoals er een correlatie bestaat tussen handen/voeten en penislengte.
Vertel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Daha cok sey ogreneceksin
Even serieus dan. Ik merk duidelijk een verschuiving in het fysiek van de meisjes van tegenwoordig. In mijn tijd (quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]van mij mag je generaliseren hoor.. Geen probleem.. Ik zal niet zeuren
QFFT bro. Meiden van tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef zarGon het volgende:
Even serieus dan. Ik merk duidelijk een verschuiving in het fysiek van de meisjes van tegenwoordig. In mijn tijd (), zo'n 10 jaar geleden, was alles kleiner en platter. Ik kon het verschil tussen een 13-jarige en een 14-jarige zien. Tegenwoordig is alles anders; de meiden hebben grotere borsten en kun je hun leeftijd niet meer aflezen.
Ja... Tegenwoordig zit in bijna alles veel hormonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even serieus dan. Ik merk duidelijk een verschuiving in het fysiek van de meisjes van tegenwoordig. In mijn tijd (), zo'n 10 jaar geleden, was alles kleiner en platter. Ik kon het verschil tussen een 13-jarige en een 14-jarige zien. Tegenwoordig is alles anders; de meiden hebben grotere borsten en kun je hun leeftijd niet meer aflezen.
Niet alleen meisjes van die leeftijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wtf zijn perzik borsten?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij gewoon te geilen op je eigen borsten..
Alles is zo anders man.quote:
Vişnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
De perfecte grootte van borsten, te vergelijken met perzik.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
VişneOoooh dat is zooo lekker!! Toen ik 3 weken in Turkiye was heb ik dat dagelijks gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ooooh dat is zooo lekker!! Toen ik 3 weken in Turkiye was heb ik dat dagelijks gedronken
Worden ze altijd zachter na de zwangerschap, jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maarja, over boobies gesproken.. Sinds ik Deniz heb zijn ze 'zachter' geworden
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AliceWonder het volgende:
Hoe krijg ik dit account z.s.m geband, zelfs als we samen zijn houdt ze niet op met FOK!ken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AliceWonder het volgende:
Hoe krijg ik dit account z.s.m geband, zelfs als we samen zijn houdt ze niet op met FOK!ken
Opdrukkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ninja!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ha! In melk zit vet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef zarGon het volgende:
Melk is zachter dan vet.
Wetenschappelijk bewezen.
Krijg ik een klap op mijn hoofd, pakt ze mijn telefoon af en begint ze te posten onder mijn account. Al die schunnige posts...quote:
Vrouw niet zwanger = vetborsten.quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Worden ze altijd zachter na de zwangerschap, ja?
Geloof me als je net bent bevallen word je niet vrolijk van melkborsten. Ze zijn dan zooo opgepompt dat het voelt alsof ze gaan otploffenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouw niet zwanger = vetborsten.
Vrouw wel zwanger/net een kind gehad = melkborsten.
Lacterende vrouwen,! Vooral in het openbaar.vervoer.
Wat?quote:
Dat is niet alleen het opgepompte gevoel hoor. Jullie zijn dan gewoon dik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geloof me als je net bent bevallen word je niet vrolijk van melkborsten. Ze zijn dan zooo opgepompt dat het voelt alsof ze gaan otploffen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouw niet zwanger = vetborsten.
Vrouw wel zwanger/net een kind gehad = melkborsten.
Lacterende vrouwen,! Vooral in het openbaar vervoer.
Niet waar. Toen ik was bevallen woog ik zelfs minder dan voor mn zwangerschap..quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is niet alleen het opgepompte gevoel hoor. Jullie zijn dan gewoon dik.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef zarGon het volgende:
Lacterende vrouwen,! Vooral in het openbaar vervoer.
Ik heb nooit borstvoeding gegeven, dus geen ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef zarGon het volgende:
Raak je trouwens opgewonden van zo'n zuigeling aan je borsten?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb nooit borstvoeding gegeven, dus geen idee
Omdat ik na mijn zwangerschapsverlof (10 weken dus) gelijk weer fulltime moest werken/school.quote:
Ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Weissman het volgende:
Man zwaargewond door roltrap in winkelcentrum
Dat is hier om de hoek![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef zarGon het volgende:
Ja, maar nu weet ik dat je om de hoek van het winkelcentrum Binnenban woont.
Hm, ik moet vaker lezen in OUD, want ik word hier toch wel opgewonden van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omdat ik na mijn zwangerschapsverlof (10 weken dus) gelijk weer fulltime moest werken/school.
En dat zou dan betekenen dat je OF moet gaan kolven, OF binnen 10 weken al weer af moet bouwen of helemaal stoppen met borstvoeding. Het zou gezonder voor hem zijn om dan direct flesvoeding te krijgen
Mee eensch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
Wel respect dat je het allemaal gelukt is in je eentje..
Buyur, gelquote:
HOU OP!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef AliceWonder het volgende:
Hoe lang heb jij die fascinatie met moeders al zarGon?
Nee! Ik stop lekker toch niet.quote:
Dit is nog een vrij onschuldige fascinatie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef AliceWonder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef AliceWonder het volgende:
quote:
quote:
Jullie zitten gewoon naast elkaar he?quote:
Jij aan mij ja.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zitten gewoon naast elkaar he?
Bedankt. Het is ook niet altijd even makkelijk hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, ik moet vaker lezen in OUD, want ik word hier toch wel opgewonden van.
Wel respect dat je het allemaal gelukt is in je eentje..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.Nu is hij in een andere kamer.
Ik ben heul niet verslaafd.quote:
WAT DOE JE HIER GA EEN SANDWICH MAKEN VOOR MSNK EN MASSEER HEMquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef AliceWonder het volgende:
Systeemnotificatie:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Ik krijg steeds deze melding. En het gaat maar niet weg. Weet iemand misschien hoe ik dit weg kan halen? Alvast bedankt.
Hij maakt nu een sandwich voor mij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER GA EEN SANDWICH MAKEN VOOR MSNK EN MASSEER HEM
Ehm, geen idee. Nooit gehad. Lees de berichten, misschien verdwijnen ze dan. Of bezoek http://dm.fok.nl/ even.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij maakt nu een sandwich voor mij.![]()
Weet jij misschien een oplossing voor mijn probleem?
Nee, dat doe jijquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denial.. Dat is de woordgrap, die geef je nu weg.
Oh ok. Nou ja,misschien gaat het vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ehm, geen idee. Nooit gehad. Lees de berichten, misschien verdwijnen ze dan. Of bezoek http://dm.fok.nl/ even.
Desnoods een screenshot?
Alsof jij dat niet bent.quote:
Presidenten zijn vaker wel later dan afgesproken en vrouwen hebben wel vaker een strakke hoofddoek om.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Gul was een Turkse kwartiertje te laat, zijn vrouw had een strakke hoofddoek om.
Hoezo een cliche begin?
Ben iyim, hamdoulilah, sen nasilsin canim?quote:
Heb net een hele blik met peulvruchten gegeten, heb echt geen honger meerquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Baklava met ceviz of met fıstık. Snel.
Niet om te mierenneuken, maar ik heb je vaker "iyim" zien posten. De correcte vorm is "iyiyim".quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben iyim, hamdoulilah, sen nasilsin canim?
Wil je dood?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk meer een vervolg van een opmerking van gisteren van wat vrinden onderlingquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Presidenten zijn vaker wel later dan afgesproken en vrouwen hebben wel vaker een strakke hoofddoek om.
Ik snap hem niet?.
Dieet je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb net een hele blik met peulvruchten gegeten, heb echt geen honger meer
Allaha sukur bende iyiyim. Sagol!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Heb net een hele blik met peulvruchten gegeten, heb echt geen honger meer
Idd!quote:
Matcht goed bij mijn gordijnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat jurkje heeft Beatrix zelf gemaakt van een Turkse vlag
quote:Damschreeuwer opgepakt tijdens bezoek Turkse president
AMSTERDAM - De politie heeft dinsdag de Damschreeuwer opgepakt. Dat gebeurde voorafgaand of tijdens de kranslegging van de Turkse president Abdullah Gül op de Dam.
De politie had het vermoeden dat de man de openbare orde wilde verstoren en hij luisterde niet toen hem werd verzocht het gebied rond de Dam te verlaten.
De Damschreeuwer, Gennaro P., zorgde op 4 mei 2010 voor grote consternatie door te schreeuwen tijdens de 2 minuten stilte op de Dam. Tijdens de paniek die ontstond, raakten veel mensen gewond.
[...]
http://www.nu.nl/algemeen(...)urkse-president.html
Mijn excuses, zal het voortaan correct zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet om te mierenneuken, maar ik heb je vaker "iyim" zien posten. De correcte vorm is "iyiyim"..
Dus je stemt eindelijk in met het olieworstelen?quote:[..]
Wil je dood?
Waaromquote:
In mijn hoofd was-ie grappiger.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis let ik er niet echt op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe praten jullie Turks eigenlijk?
Ik praat, als ik het tegen mijn ouders heb, best wel 'plat'maar kan wel makkelijk schakelen opzich, dus als er andere bij zijn weer gewoon 'net'
![]()
Ik ook van mijn naam!quote:
Is Ayca je echte naam?quote:
Verbeter jij ze dan door sensueel je eigen naam ten gehore te brengen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook van mijn naam!
Behalve als mensen Aicha, Ayse etc van maken![]()
Ja hier ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thuis let ik er niet echt op.. Buiten natuurlijk netter. Net zoals met het Nederlands. Met vrienden onderling is het schots en scheef, op werk is het net.
.
Mwah, na 1x verbeteren laat ik het maar, ze leren het toch nooitquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verbeter jij ze dan door sensueel je eigen naam ten gehore te brengen?
Vraag maar eens aan een standaard Turk in Izmir om Wammes Waggel correct over de lippen te laten vloeienik ken je pijn.
Tja, Izmir.....quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verbeter jij ze dan door sensueel je eigen naam ten gehore te brengen?
Vraag maar eens aan een standaard Turk in Izmir om Wammes Waggel correct over de lippen te laten vloeienik ken je pijn.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mwah, na 1x verbeteren laat ik het maar, ze leren het toch nooit
Hoe heet wammes echt?
napiyon lanquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Thuis zeg ik eerder 'geliyom', 'gidiyom', 'naapiyon' i.p.v. 'geliyorum', 'gidiyorum', 'ne yapiyorsun'.
Ze hebben je goed opgevoed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik mocht dat nooit zeggen tegen mijn ouders.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik het zeg krijg ik meteen een preek van mijn moeder over hoe 'gunah' het is om 'ufff' tegen je ouders te zeggen. Maar ik blijf het toch zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Praat je Azeri met je ouders? Genus doet dat wel altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe praten jullie Turks eigenlijk?
Ik praat, als ik het tegen mijn ouders heb, best wel 'plat'maar kan wel makkelijk schakelen opzich, dus als er andere bij zijn weer gewoon 'net'
![]()
lol is dat gunahquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ik het zeg krijg ik meteen een preek van mijn moeder over hoe 'gunah' het is om 'ufff' tegen je ouders te zeggen.
Net zoals fluiten, melekler kacarmisquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ik het zeg krijg ik meteen een preek van mijn moeder over hoe 'gunah' het is om 'ufff' tegen je ouders te zeggen. Maar ik blijf het toch zeggen.
Mijn vader daarentegen gaat ons dan altijd nadoen.
Ik doe alles door elkaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Praat je Azeri met je ouders? Genus doet dat wel altijd.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Net zoals fluiten, melekler kacarmis
Daardoor kan ik nog niet eens fluiten, dik drama :/
Mijn moeder zegt altijd 'seytan mi cagriyon'?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Net zoals fluiten, melekler kacarmis
Daardoor kan ik nog niet eens fluiten, dik drama :/
Tsss.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe alles door elkaarazeri/standaard turks/nederlands
Maar mijn ouders praten niet eens altijd azerischandalig, ik wil het veel beter kunnen spreken
Dat is idd gebaseerd op een vers van de Koran.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd 'seytan mi cagriyon'?Maar dat 'uff' zeggen tegen je ouders gunah is kan ik wel begrijpen. Het is namelijk een must om je ouders te gehoorzamen wanneer ze iets van je vragen. Tegenstribbelen enzo mag niet.
Watte? Het fluiten of het gehoorzamen van je ouders?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is idd gebaseerd op een vers van de Koran.
Zowel het gehoorzamen van ouders als het niet 'ufff' zeggen, wat letterlijk als woord in de Koran terugkomtquote:
Evet gunahquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
lol is dat gunah? Het is gewoon een harde zucht lijkt me.
Aah ok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zowel het gehoorzamen van ouders als het niet 'ufff' zeggen, wat letterlijk als woord in de Koran terugkomt
Wat je over fluiten+satan zegt heb ik ook vaak gehoord, maar nooit in bronnen teruggevonden...
Het is iets waarover Allah zegt: "Doe het niet.."quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
lol is dat gunah? Het is gewoon een harde zucht lijkt me.
Ik doe het automatisch. Niet omdat ik het nou zo erg vind om te doen wat ze van mij vragen.quote:
Je hebt gelijk, jij gaat branden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe het automatisch. Niet omdat ik het nou zo erg vind om te doen wat ze van mij vragen.
Kun je even naar de supermarkt?
- Uffff tamam
Good point.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen Turkse meiden die het niet zeggen
Dit ja. Zelfs ik zeg het somsquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ik langer ga branden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe het automatisch. Niet omdat ik het nou zo erg vind om te doen wat ze van mij vragen.
Kun je even naar de supermarkt?
- Uffff tamam
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ik langer ga branden.
Ja, ik ben tenminste moslim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ik langer ga branden.
Dat maakt het niet toegestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zeggen mag ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij gaat branden.
Turkzijnde?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef Landysh het volgende:
Ik weet wat het betekent maar ik snapte niet waarom ik het moest zeggen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkzijnde?
Tanri Uludur
Laat maar, ik kan niet lezen
Vinkje rechtsboven en -onder in het topic.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef PlayArtsDai het volgende:
argh ik wil stoppe met het volgen van dit kut topic maar kan niet omdat mobiel.
Kan wel, maar jou kutmobiel zie je het natuurlijk niet zo goed..quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef PlayArtsDai het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef PlayArtsDai het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef buddy1 het volgende:
Hallo.
Wij zijn een net stel van (hij 33) (zij 30) jaar oud en hij heeft een fetisch.
Mijn vriend vind het leuk net als ik om een vriendenkring op te zetten, of in iedergeval ook gezellige contacten te krijgen, maar daarbij dat me vriend word ondergespuugd door de andere.
Natuurlijk geen sex relatie dus, maar gewoon iemand die op hem wilt spugen soms. iemand die het leuk vind op hem te spugen.
Wij zijn niet van plan om een relatie te zoeken, maar wel dat er bv een goede band onstaat en er dus ook vriendschap op uit komt. maar wel dan dat je het niet erg vind als je op mijn vriend spuugt.
ben ik hiervoor op het juiste forum? of weet u een betere plekje?
of lijkt je dit iets?
laat je reactie maar horen.
Waarom vriendschap met iemand die wilt spugen?
Omdat mijn vriend graag ondergespuugd wilt worden door 2 personen. maar ook om vrienden te krijgen. dus het is niet alleen voor te spugen. iedereen mag reageren.
Sowieso twitterquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:21 schreef Blocko het volgende:
Wat hebben 15 jaar oude twitter Turkse twitter meisjes met Drake?
Ik snap het niet, lijkt wel een sekte..
Nogal.quote:
Bondkraag? Als in 007?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nogal.
Ik krijg steeds meer het idee dat bepaalde, vooral jongere, Turken "de weg" kwijt zijn. Wat ik de afgelopen tijd aan foto's gezien heb heeft me beeld over de bondkraag Turkco's aanzienlijk doen veranderen.
Alles met uggs en een vuilniszakjas is not done.
007? Ik bedoel gewoon dat type waar wilders ook altijd op doelt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bondkraag? Als in 007?
voor de rest heb je gelijk.
Ey, niks tegen mijn jas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nogal.
Ik krijg steeds meer het idee dat bepaalde, vooral jongere, Turken "de weg" kwijt zijn. Wat ik de afgelopen tijd aan foto's gezien heb heeft me beeld over de bondkraag Turkco's aanzienlijk doen veranderen.
Alles met uggs en een vuilniszakjas is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |