SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komen me dan wel bekend voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Bikermice from mars, smurfen, pinky and the brain, loony tunes!
Pokemon kaarten en dan had je ook nog flippo's.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we niet gewoon pokemon kaarten ruilen?
Pinky and the brain brain brain brainquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Bikermice from mars, smurfen, pinky and the brain, loony tunes!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!
Heu, die komt me wel bekend voor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Kent iemand Tsubasa? Keek ik altijd 's ochtend op vakantie in Turkije.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor mijn gloednieuwe Pikachu?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nutteloze kaarten. Deed ik nooit wat mee.
Dexterrrrrquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Jullie zijn alle Cartoon Network-cartoons vergeten!.
Wij hebben tenminste nog een gedenkwaardige jeugd. De jeugd van tegenwoordig moet het doen met nagesynchroniseerde poep.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nederlandse stelletjes die zich bekeren tot de Islam.Nu op nederland 2.
En dan stopt die gast z'n vrouw (voorheen Vera) in een burka.
Beetje op straat rondlopen en "Allahu Akbar" roepen. En dan een tulband op je rosse haar, met een ginger-baardje.Beetje op straat bidden.
Griekjeee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:31 schreef zarGon het volgende:
Morgen meer info (Uitzending Gemist) opzoeken hierover:
[..]
Was de waarde overal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
Of knikkeren! Was ik altijd heel goed in![]()
Had wel eens m'n grootste bonk verloren maar mijn neef ging die wel even terugwinnen zei hij, en ja even later kwam hij terug met mijn bonktrots dat ik was
Ik zeg altijd dat ik engels heb geleerd door CNquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Jullie zijn alle Cartoon Network-cartoons vergeten!.
Ja, gewoon Dragonball Z kijken met ondertiteling, als een baas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog een gedenkwaardige jeugd. De jeugd van tegenwoordig moet het doen met nagesynchroniseerde poep.
Voetballen deed ik ook jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was meer van het voetballen. Kan niet zeggen dat ik intensief heb geknikkerd.
eerst picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Topickill. Dan ga ik maar slapen, iyi geceler
Was toch het ultieme bewijs dat god bestond ofzo, eerst?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Titanic: No-Iceberg theorie.
Sommigen zien echt overal een complot in.
Iyi geceler. Ik ga ook maar naar bed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Topickill. Dan ga ik maar slapen, iyi geceler
Het idee dat het onzinkbaar verklaarde schip toch zonk, bedoel je? Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was toch het ultieme bewijs dat god bestond ofzo, eerst?
Idd, werd veel door evangelisten gebruikt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het idee dat het onzinkbaar verklaarde schip toch zonk, bedoel je? Zou best kunnen.
Ik ben nog half aan het slapen, laat mij jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:41 schreef Ayca het volgende:
Gecmis olsun, kom je er zelf uit of moeten we hulp inschakelen?
Ik ben kapot met mijn drie uur slaapquote:
Ik voel me gekgenoeg klaarwakker maar voel me wel kutquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben kapot met mijn drie uur slaap.
Leef je nog?quote:
Hou eens op met je namen lan!quote:
Ok abim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet met LAN praten, lan! Is onbeschoft.
Hosbulduuuk Xminatör..quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo mag ik het graag horen..
Hosgeldiniz Jale und Turq
Oneens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Stelling: Chicks met weinig tieten hebben vaak te veel reet.
Heb je hier zelf ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Eenmaal verliefd maakt dat weinig uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
Sowieso de Nederlandse. Ook geen heupen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Ayca het volgende:
Niet mee eens. 'Chicks' met weinig tieten zijn plat en vaak te dun dus hebben ze ook geen grote reet.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso de Nederlandse. Ook geen heupen.
Verklaar je nader.quote:
Jawel, maar was benieuwd naar ervaringen van anderenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef zarGon het volgende:
Eenmaal verliefd maakt dat weinig uit.
Verder zijn 'weinig' en 'veel' subjectief. De verhoudingen zijn belangrijker.
En dan heb je de pil nog, wat de borsten laat groeien.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Ayca het volgende:
Niet mee eens. 'Chicks' met weinig tieten zijn plat en vaak te dun dus hebben ze ook geen grote reet.
Daar kan je je nog aardig in vergissenquote:
Dat verschilt nogal per persoon. Heup, taille - borst ratio enzo. Maar ik hou meestal 1 maat aan. Die van mn handenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef Julis het volgende:
Wat verstaan we eigenlijk onder weinig tieten?
Nou, dat verschilt heel erg per meisje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef xminator het volgende:
Als ze kleine borsten hebben, hebben ze ook meestal weinig reet.
En omgekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |