Het heeft wel iets weg van een no-plane theorie. :0quote:Duitse auteur: Titanic zonk niet door ijsberg maar werd opgeblazen
Vandaag is het precies 100 jaar geleden dat het beroemdste schip aller tijden, de Titanic, op zijn allereerste reis van Engeland naar Amerika op een ijsberg botste en zonk. Of toch niet? De Duitse auteur Gerhard Wisnewski onderzocht nogmaals alle bekende en onbekende 'feiten' rondom de ramp die aan 1512 mensen het leven kostte, en kwam in zijn nieuwste boek 'De Titanic Aanslag' tot de conclusie dat er veel meer aan de hand is geweest dan het grote publiek weet. Volgens hem zijn er zelfs sterke aanwijzingen dat de Titanic doelbewust werd opgeblazen.
[..]
Veel onbeantwoorde vragen
Allereerst blijkt dat de bekende versie van de ondergang van de Titanic al heel lang niet meer kritisch tegen het licht is gehouden. Bij het proberen om elke steen boven te krijgen ontdekte de auteur dat er verbijsterend veel feiten totaal genegeerd werden. Enkele voorbeelden: Waarom kregen de passagiers toen ze in de reddingsboten stapten een brief in de handen gedrukt waarin hen werd verteld niets over de ramp te vertellen? En wat was er aan de hand met de getuige, die in de nacht vóór zijn verhoor halsoverkop uit zijn hotelkamer verdween?
Waar kwamen de explosies vandaan die de passagiers tijdens de catastrofe hoorden? Waarom brak de Titanic middendoor en hoe ontstond het enorme puinveld op de bodem van de oceaan? En was het louter toeval dat er zich vier miljardairs (naar huidige maatstaven) aan boord bevonden, die alle vier verdronken? Werd één van hen, de Amerikaanse zakenman en multimiljonair John Jacob Astor, de rijkste passagier van de Titanic, vermoord? Hoe zit het met de berichten dat kapitein Smith maanden na de ramp springlevend werd aangetroffen?
[url=bron]
http://xandernieuws.punt.nl/?id=657889&r=1[/url]
quote:hoe ontstond het enorme puinveld op de bodem van de oceaan?
Ook de "explosies" en het doormidden breken is al lang met voldoende bewijs verklaard. Weer een complot zoeken waar niets te vinden valt..quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Beetje logisch nadenken he.
We hebben het hier wel over Lambiekje ja!quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Beetje logisch nadenken he.
Titanic versus Olympic jaquote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Nemephis het volgende:
er was toch ook zo'n theorie waarin werd gesteld dat niet de Titanic is gezonden maar één van haar zusterschepen?
Mompelt iets met 100 jaar verzopen afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Gray het volgende:
Er draait zeker weer wat in de bios dat er zoveel hernieuwde aandacht is voor de Titanic?
Lambiekje vult die zalen wel hoor, laat dat maar aan hem over!
Hmm ketels vol met gloeiende kolen + water is aardig explosiefquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef CoolGuy het volgende:
Oh god, krijgen we dit weeren ook weer zo leuk die opmerking over die explosiegeluiden...sommige mensen willen maar niet snappen dat iets wat klinkt als een explosie niet per se veroorzaakt hoeft te zijn door explosieven
Ja, exact, en dat is dus heel wat anders dan dat er explosieven zijn gebruikt om het schip tot zinken te brengen. Niet elke knal wordt veroorzaakt omdat er springstof tot ontsteking wordt gebracht hequote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm ketels vol met gloeiende kolen + water is aardig explosief
* Gray bromt instemmendquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mompelt iets met 100 jaar verzopen afgelopen zaterdag.
Én een schrijver die geld ruikt.
Die serie heb ik als kind gezien. Was er van onder de indruk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De Titanic is niet op een ijsberg gevaren. Het was een geheime missie van de Amerikaanse regering om de Titanic te laten zinken en een kolonie te bouwen op de bodem van de oceaan:
Kijk maar naar de serie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goliath_Awaits
[ afbeelding ]
De Amerikaanse regering was namelijk bang dat een mogelijk wereldoorlog (die 2 jaar later ook daadwerkelijk kwam) de gehele mensheid zou wegvagen. Om er voor te zorgen dat de VS dan als enige het heft weer in handen kon nemen zou er contact moeten worden gezocht met de bewoners van Atlantis. Nu, anno 2012 bevinden zich deze mensen nog steeds in hun eigen biosfeer en komen aan de oppervlakte wanneer de mensheid uitsterft.
.... ja lach maar.....
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Ik deed dit ook altijd af als onzin maar toen zag ik deze ijzersterke docu.
Het lijkt mij wel duidelijk dat er -iets- aan de hand is
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Ik deed dit ook altijd af als onzin maar toen zag ik deze ijzersterke docu.
Het lijkt mij wel duidelijk dat er -iets- aan de hand is
Omg a plane hit the Titanicquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef CoolGuy het volgende:
Oh god, krijgen we dit weeren ook weer zo leuk die opmerking over die explosiegeluiden...sommige mensen willen maar niet snappen dat iets wat klinkt als een explosie niet per se veroorzaakt hoeft te zijn door explosieven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |