Het is meer een gratis kijkje in het verleden. Hoe ongelofelijk dom wij vroeger ook waren. In de 13e eeuw.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Nederturk het volgende:
De Nederlander is stiekem geinterresseerd in de Islam. Als je ziet hoeveel aandacht de Nederlander schenkt aan de prachtige religie is er geen andere conclusie.
Als je een historisch getinte opmerking maakt zorg dan dat het wel correct is.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is meer een gratis kijkje in het verleden. Hoe ongelofelijk dom wij vroeger ook waren. In de 13e eeuw.
Ach, om het even welke eeuw.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een historisch getinte opmerking maakt zorg dan dat het wel correct is.
Dankzij Allah en Muhammed (pbuh).quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke gozert zulke knappe kinderen krijgen?
Mwa, die vergelijking gaat niet echt op. Het is niet zo dat Tristan aan het discussiëren was of flyers uitdeelde in dat winkelcentrum.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dus we kunnen ook 50.000 neo-nazis hebben, volgens zijn redenering. Of 50.000 Tristan van der Vlissen.
of trollen. ik troll die irritante donatuerwervers weleens.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Je kan die gasten een beetje vergelijken met de Jehova getuigen.
Dat werkt ook voor geen meter.![]()
Lijkt een beetje op irl spammen.
Noemt hij je dan meteen superman??quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
of trollen. ik troll die irritante donatuerwervers weleens.
"Heeft u een kleine bijdrage voor de kerk?"
Al gedaan bij je collega
"Super man dank je!"
[ afbeelding ]
shoarmatentquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
urk urk urk doner haal je bij de
5x per dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Rick_dB het volgende:
waarom niet?
+ eten na "vasten"
+ feestdagen
+ redenen om minder hard te werken ivm 258093750 keer bidden op een dag
+ discriminatie wanneer ontslagen
Waarom zou dat moeten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:46 schreef Rick_dB het volgende:
zowiezo religie. als er echt een god bestaat, zou je het moeten testen door iets heel simpels te vragen, zoals vrede of een week lang 20 graden precies. komt nooit uit? waarom? because atheist.
Dat is kabab?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten?
Ik denk dat God zelfgenoegzaam is als hij de hele universum kan scheppen; wat een prestatie. Dan ligt hij echt niet wakker van jouw ongeloof - een ongelovige minderheid - denk ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten?
Ik denk dat God zelfgenoegzaam is als hij de hele universum kan scheppen; wat een prestatie. Dan ligt hij echt niet wakker van jouw ongeloof - een ongelovige minderheid - denk ik.
Mijn woorden hebben je geraakt; heel goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
debunk gr gr
hoe zo geraakt? jij beweert dat een god het hele universum heeft kunnen scheppen. ik post alleen facts > fiction om aan te geven dat er niks van kloptquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:02 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Mijn woorden hebben je geraakt; heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |