Grieks koopje zou te goedkoop geweest zijn iddquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond Lucky flauw maar toch wel leuk.
Zal wel goed verdienen dusquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die nieuwslezer van het NOS werkt wel vaak mee aan de lucky
Van de lommerdquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Weet iemand waar Marco Borsato dat colbert vandaan heeft ?
Gejat van een Afrikaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Zal-ie wel uit de TEG-boedel gegraaid hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Stond niet op de autocuequote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Tegan het volgende:
Waarom gaat Matthijs niet in op het punt dat Prem maakt.
Waar haal je dat vandaan? Ik ben het er zeker mee eens daar niet van. Overigens kortere aflevering ivm met voetbal.quote:
quote:Een nieuwe aflevering van ‘DWDD Recordings’ met Racoon en Loïs Lane.
Tafeldame deze avond is Halina Reijn.
quote:Te gast in de korte uitzending (40 minuten) van dinsdag 17 april zijn: Vincent Icke, Eric Corton, Diederick Koopal, Reinout Oerlemans. Muziek is er van Loïs Lane en Racoon in DWDD recordings. Tafeldame is Sylvana Simons.
Was Nitro niet van Reinout?quote:Eyeworks is de productiemaatschappij van onder andere Reinout Oerlemans. Het bedrijf maakte aanvankelijk tv-programma’s, maar in 2009 nam Oerlemans plaats achter de camera om 'Komt Een Vrouw Bij De Dokter' te regisseren. De speelfilm werd een groot succes. De films 'De Gelukkige Huisvrouw', 'New Kids Turbo' én 'Dik Trom' volgden, elk met een andere debutant regisseur. De vijfde film die uit gaat komen, wordt geregisseerd door debutant en reclameman van het jaar 2001, Diederick Koopal. Hij zal op de regiestoel gaan zitten voor speelfilm 'De Marathon'. Te gast zijn regisseur Diederick Koopal en producent Reinout Oerlemans.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons brengt het absolute kwaad in mij naarboven.
Ze was afgelopen zondag te gast bij "Mag ik je kussen?"quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Gvd ik had me al verheugd op Halina Reijn.
Kutwijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons brengt het absolute kwaad in mij naarboven.
quote:Erik Arbores (14) tekent bij Universal
RIJSWIJK - Erik Arbores, de veertienjarige dj die al twee EP's uitbracht bij Armada Music, heeft een contract getekend bij Universal Music Publishing.![]()
Dat liet Arbores, die eigenlijk Erik van den Boom heet, dinsdag weten. Hij is de jongste artiest die een contract heeft bij de uitgeverij.
De tiener is een wonderkind; hij rondde zijn middelbare school al af en begon aan een studie. Daar is hij nu mee gestopt om zich volledig op zijn muziek te kunnen concentreren. "Ik kan altijd nog gaan studeren als ik achttien ben, met mijn leeftijdgenoten."
Arbores is vanaf juni ook columnist. Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz over zijn dagelijks leven en hij geeft de lezeressen muziektips.
"Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz"quote:
Dat vond ik ook ietwat hilarisch. Wat voor mensen schrijven dat soort artikelen in vredesnaam?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz"
Dat was Jurre.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Arbores ook dat kind van die Griekenland-truc?
Grappig, ik ken het blad niet, een soort Tina zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Een column in de Girlzdat vind ik nog wel het vetste eigenlijk
jupquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ik ken het blad niet, een soort Tina zeker?
Hij heb nog niet eens schaamhaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Een column in de Girlzdat vind ik nog wel het vetste eigenlijk
Tupac wordt niet meer oud neen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef tong80 het volgende:
Tupac ?
Snoop is pas een held Die wordt mooi oud
[ afbeelding ]
Ja, maar 4 ton om een modderfukker tot leven te brengen? Nou ja, ieder zijn plezier.quote:
Ik zit hier ook moeilijk te kijken naar die uitleg van Icke.quote:
Matthijs doet het in z'n broek voor Grace Jones.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Grace had Matthijs allang een welverdiende tik gegeven.
checkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef MilaNL het volgende:
En bij CNN heb ik het ook al eens gezien met een correspondentDat was ook mooi.
Ze hebben je gehoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef MilaNL het volgende:
En bij CNN heb ik het ook al eens gezien met een correspondentDat was ook mooi.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Rachel plant al een tour met hologram André
Zelfs als hologram ziet-ie er overleden uit.quote:
Hologram anders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Oh nee, we gaan toch niet weer een lijstje samenstellen he? Van wie moeten we een hologram maken
Lois Lane ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs als hologram ziet-ie er overleden uit.
Daar hebben we geen heimwee naar.quote:
Omdat de hele redactie een Apple heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft DWDD toch altijd met Steve JobsWaarom niet Bill Gates of Iwata ofzo?
Jobs is dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die kennen ze niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfmoordenaars komen niet in aanmerking.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Arnie zou Peter als hologram kunnen maken.
Oh shit, die Peterquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelfmoordenaars komen niet in aanmerking.
Als een tuigneger mag mag dat ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelfmoordenaars komen niet in aanmerking.
haha xDquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Elusive het volgende:
wat voor jas droeg James Bond ? Bond haha
Ook niet als het in het glas zit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Bier zou ik niet schudden als het nog in het flesje zit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Elusive het volgende:
wat voor jas droeg James Bond ? Bond haha
Het is ook om te tijd de doden tot Bayern - Realquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Adelante het volgende:
Deze uitzending gaat niet de moeite worden denk ik
Zijn baard zegt mij: Stanley Kubrick van de lage landen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Jivis het volgende:
Oerlemans, nog zo iemand die steevast veren in z'n reet gestoken krijgt bij DWDD. Nova Zembla, wat een kutfilm.
Zo echt heh wat een bout film was dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Jivis het volgende:
Oerlemans, nog zo iemand die steevast veren in z'n reet gestoken krijgt bij DWDD. Nova Zembla, wat een kutfilm.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is ook om te tijd de doden tot Bayern - Real goede tijden
Zit er misschien nog een lekker wijf in het publiek?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Adelante het volgende:
Deze uitzending gaat niet de moeite worden denk ik
haten op Harry Piekemaquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet de AH reclame tussen die classics?
Die AH reclame is een classic.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet de AH reclame tussen die classics?
Ik wel, lekker tieten kijken in Schatjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Elusive het volgende:
Zo echt heh wat een bout film was dat.
Ik kijk nooit meer een Nederlandse film.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Wat doet Arnie erbij? Ik was even bier pakken, dus een klein stukje gemist, hij regisseert die reclames?
Ik kijk liever naar Rutger Hauer in Turks Fruitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wel, lekker tieten kijken in Schatjes..
En die tennissnollen in Flodder 1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wel, lekker tieten kijken in Schatjes..
Van bier gaat je kut stinken dames.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeik zit ook aan het bier
Hij lacht iets teveel. Arnie deed dat niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Reinout slijmt inderdaad nog glibberiger dan Joop.
Hoe zou het gaan met Micky?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Elusive het volgende:
Peter was altijd veel leuker anyway
zelfs Micky > Arnie
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Barry Atsma is kut. Frank Lammer is kut. Martin is top.
De ene is lesbisch dus zal wel honky tong woman worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
nope, maar honky tonk woman moet nog komen
Ze rook haar eigen vislucht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Sylvana keek wel een beetje zuur toen ze klapte.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
HOOOOOOOOOOOONKY TOOOOOONK WOMAAAAAAAAAAAAAAAAN
Absoluutquote:
Geen idee.quote:
Die linkse ??quote:
Hun enige plaatje.quote:
Zat ik me net OOK te bedenken zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahahah wtf ik heb altijd gedacht dat dit nummer van een vrouw was.
scharen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Hoe intiem zouden ze zijn als zusjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |