Grieks koopje zou te goedkoop geweest zijn iddquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond Lucky flauw maar toch wel leuk.
Zal wel goed verdienen dusquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die nieuwslezer van het NOS werkt wel vaak mee aan de lucky
Van de lommerdquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Weet iemand waar Marco Borsato dat colbert vandaan heeft ?
Gejat van een Afrikaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Zal-ie wel uit de TEG-boedel gegraaid hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Zjummie het volgende:
Stond niet op de autocuequote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Tegan het volgende:
Waarom gaat Matthijs niet in op het punt dat Prem maakt.
Waar haal je dat vandaan? Ik ben het er zeker mee eens daar niet van. Overigens kortere aflevering ivm met voetbal.quote:
quote:Een nieuwe aflevering van ‘DWDD Recordings’ met Racoon en Loïs Lane.
Tafeldame deze avond is Halina Reijn.
quote:Te gast in de korte uitzending (40 minuten) van dinsdag 17 april zijn: Vincent Icke, Eric Corton, Diederick Koopal, Reinout Oerlemans. Muziek is er van Loïs Lane en Racoon in DWDD recordings. Tafeldame is Sylvana Simons.
Was Nitro niet van Reinout?quote:Eyeworks is de productiemaatschappij van onder andere Reinout Oerlemans. Het bedrijf maakte aanvankelijk tv-programma’s, maar in 2009 nam Oerlemans plaats achter de camera om 'Komt Een Vrouw Bij De Dokter' te regisseren. De speelfilm werd een groot succes. De films 'De Gelukkige Huisvrouw', 'New Kids Turbo' én 'Dik Trom' volgden, elk met een andere debutant regisseur. De vijfde film die uit gaat komen, wordt geregisseerd door debutant en reclameman van het jaar 2001, Diederick Koopal. Hij zal op de regiestoel gaan zitten voor speelfilm 'De Marathon'. Te gast zijn regisseur Diederick Koopal en producent Reinout Oerlemans.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons brengt het absolute kwaad in mij naarboven.
Ze was afgelopen zondag te gast bij "Mag ik je kussen?"quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Gvd ik had me al verheugd op Halina Reijn.
Kutwijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons brengt het absolute kwaad in mij naarboven.
quote:Erik Arbores (14) tekent bij Universal
RIJSWIJK - Erik Arbores, de veertienjarige dj die al twee EP's uitbracht bij Armada Music, heeft een contract getekend bij Universal Music Publishing.![]()
Dat liet Arbores, die eigenlijk Erik van den Boom heet, dinsdag weten. Hij is de jongste artiest die een contract heeft bij de uitgeverij.
De tiener is een wonderkind; hij rondde zijn middelbare school al af en begon aan een studie. Daar is hij nu mee gestopt om zich volledig op zijn muziek te kunnen concentreren. "Ik kan altijd nog gaan studeren als ik achttien ben, met mijn leeftijdgenoten."
Arbores is vanaf juni ook columnist. Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz over zijn dagelijks leven en hij geeft de lezeressen muziektips.
"Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz"quote:
Dat vond ik ook ietwat hilarisch. Wat voor mensen schrijven dat soort artikelen in vredesnaam?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Hij schrijft dan maandelijks in het meidenblad Girlz"
Dat was Jurre.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Arbores ook dat kind van die Griekenland-truc?
Grappig, ik ken het blad niet, een soort Tina zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Een column in de Girlzdat vind ik nog wel het vetste eigenlijk
jupquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ik ken het blad niet, een soort Tina zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |