abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110398860
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110399043
'Subtiele Vunzigheid' O+
Be someone that makes you happy
pi_110399079
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Nallie het volgende:
'Subtiele Vunzigheid' O+
Het was er uit voor ik er erg in had....ohwww..oeps :+
  maandag 16 april 2012 @ 16:06:00 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110399313
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Tussendoor: koude kip of ander vlees, kaas, macadamianoten (niet te veel want wel KH's). En die baconknabbels van de Appie. Koude omelet.

En ik weet dat je niet van koken houdt, maar als je die eiwit/kaas koekjes maakt.......dat is wel echt lekker en je kan ze gebruiken als cracker. En er van alles op doen. Dus gewoon eiwit stijf slaan met een beetje zout, geraspte kaas erdoor spatelen en dan op 150 graden de oven in.
Ik sta 's avonds die pannenkoekjes te bakken, dus dit kan er ook nog wel bij :+. Ik zet mn principes maar even overboord (geen vlees etc)

quote:
Je kan ook witlofbootjes eten daar kan je ook van allerlei beleg in kwijt. eiersalade, tonijnsalade.
Je mag ook roomkaas, dus daar kan je nog wat mee misschien.
Heb je een receptje voor eiersalade? Want de kant en klare lijkt me niet geschikt...

quote:
Verder zou ik nog even ver blijven van al die zogenaamde koolhydraatarme repen en zo. Daar zit toch altijd wel een gram of wat per portie in en dan zit je zo over de 20. Die 20 gram kan je beter uit groenten halen, veel gezonder dan een Atkinschocoreep.
Was ik überhaupt niet van plan!

quote:
Niet 75 gram nemen trouwens, dan raak je niet in ketose. Of misschien als je er heel veel bij sport, maar ik in ieder geval niet. 20 is prima! Dan ben je er het snelste ook weer van af.
Dat was mijn idee ook al :+

quote:
Je kan van die eiwit/geraspte kaas trouwens ook een soort pizzabodem maken. eerst wel voorbakken natuurlijk en dan je topping erop (tomatensaus, ham, champignons ui, kaas) met veel verse kruiden en dat vond ik altijd prima te eten!
Klinkt goed! :9

Wat vond je van mijn lijstje van vandaag?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 april 2012 @ 16:07:04 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110399358
Ik ga maar XL-eieren kopen. Die dingen gaan in mn holle kies.

*rammelt

Ik was trouwens niet van plan om minder te RPM'en, tenzij ik echt heel duidelijk merk dat het niet gaat. Misschien niet 3x, maar wel 2x per week ofzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110399396
Eiersalade: eitjes koken, prakken met wat zout, peper, mayo?!
Eventueel wat bieslook erbij :9
pi_110399492
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Nallie het volgende:
Eiersalade: eitjes koken, prakken met wat zout, peper, mayo?!
Eventueel wat bieslook erbij :9
Kruidenboter en beetje (fijn)gesnipperde ui toevoegen! :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110399529
ik zou wel luisteren naar t sportadvies XM... streng low carb is echt andere koek dan gewoon wat minder eten en erbij sporten. misschien proberen als je een beetje gewend bent aan zo eten?

over RPM: hoe werkt dat, heb ik speciale kleding of schoenen nodig als ik dat wil proberen? en nog belangrijker? kan het ook als je heul dik bent en slechte knieen hebt?
Kwak
  maandag 16 april 2012 @ 16:12:32 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110399590
Er zitten regelmatig vrij gevulde dames bij mij in de les, dus kan zeker ;). Je knieën.. ja zelf aanvoelen, misschien niet altijd lang staan, voldoende weerstand houden, want te licht is op zeker last van je knieën!
pi_110399670
Hoe gaat het op de sportschool Kwak?
  maandag 16 april 2012 @ 16:15:41 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110399738
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het op de sportschool Kwak?
ik ga veel te weinig, dus ik wilde maar eens groepslessen gaan proberen. rpm is twee keer op tijden dat ik zou kunnen dus dat leek me een goed idee, doe ik erachteraan wat oefeningen voor mijn arm/rug/schouder en buikspieren.
Kwak
pi_110399751
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou wel luisteren naar t sportadvies XM... streng low carb is echt andere koek dan gewoon wat minder eten en erbij sporten. misschien proberen als je een beetje gewend bent aan zo eten?

over RPM: hoe werkt dat, heb ik speciale kleding of schoenen nodig als ik dat wil proberen? en nog belangrijker? kan het ook als je heul dik bent en slechte knieen hebt?
En een fietsbroek met zeemleer lijkt me ook geen overbodige luxe tegen het schuren. Zonder onderbroek te dragen.
  maandag 16 april 2012 @ 16:17:03 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110399799
hmmm die heb ik niet en momenteel budget 0 euro, dus ik denk dat ik t eerst maar gewoon in m'n lange broek probeer...
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

En een fietsbroek met zeemleer lijkt me ook geen overbodige luxe tegen het schuren. Zonder onderbroek te dragen.
Kwak
pi_110399817
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ga veel te weinig, dus ik wilde maar eens groepslessen gaan proberen. rpm is twee keer op tijden dat ik zou kunnen dus dat leek me een goed idee, doe ik erachteraan wat oefeningen voor mijn arm/rug/schouder en buikspieren.
Hoe komt het dat je te weinig gaat? Te druk of is het niet leuk?
Stoer dat je RPM wilt gaan doen, ik durf dat echt niet (ik ben meer van de huppelklasjes)
  maandag 16 april 2012 @ 16:19:47 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110399905
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je te weinig gaat? Te druk of is het niet leuk?
Stoer dat je RPM wilt gaan doen, ik durf dat echt niet (ik ben meer van de huppelklasjes)
pfffff geen zin, geen tijd, geen zin, ehhh... ik vind het altijd wel leuk als ik er ben, maar nadat ik kotsend thuiskwam ben ik niet meer gegaan. en geen smoes is goed genoeg als verklaring ;) dus ik ga maar gewoon weer vanavond, vriendje is toch niet thuis dus t is hier sowieso saai.

groepslesjes helpen denk ik wel om ritme te houden :Y

XCO (met zo'n grindbuis) is ook een optie vanavond
Kwak
pi_110399981
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef kwakz0r het volgende:

Dit. Ik ging 2 uur mountainbiken zonder carbs en zat van te voren al in ketose. Zwaarste rit ooit. De laastste 10 km kon ik de pedalen echt niet meer rond krijgen. Ik kon nog max 15 km/u halen. Paar keer gestopt maar na een paar minuten fietsen weer lood in de benen..
Ben daarna met ketose gestopt, :') ik wil wel lekker kunnen sporten.
pi_110400064
Ik doe mijn spinning altijd zonder broek met zeem. Vind zo'n broek ook maar vervelend zitten en het is nou niet dat je 3 uur lang aan het fietsen bent ofzo. :)

Ik doe overigens geen RPM, maar spinning. En dat hangt heel erg van de docent af of ik het leuk vind of niet. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110400113
xco is leuk kwak!

ik ben ook een keer kotsend uit de les gegaan :') naar de wc, hoppa en toen weer terug :D beetje te enthousiast gesport :').
pi_110400139
En RPM is verschrikkelijk, vind ik althans. Met of zonder sexay zeemleren broek!
pi_110400180
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mijn spinning altijd zonder broek met zeem. Vind zo'n broek ook maar vervelend zitten en het is nou niet dat je 3 uur lang aan het fietsen bent ofzo. :)

Ik doe overigens geen RPM, maar spinning. En dat hangt heel erg van de docent af of ik het leuk vind of niet. :)
pi_110400210
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

pfffff geen zin, geen tijd, geen zin, ehhh... ik vind het altijd wel leuk als ik er ben, maar nadat ik kotsend thuiskwam ben ik niet meer gegaan. en geen smoes is goed genoeg als verklaring ;) dus ik ga maar gewoon weer vanavond, vriendje is toch niet thuis dus t is hier sowieso saai.

groepslesjes helpen denk ik wel om ritme te houden :Y

XCO (met zo'n grindbuis) is ook een optie vanavond
Jammer! Goed dat je weer begint *O* XCO lijkt mij wel heel leuk.
pi_110400252
Ik voel mijn buikspieren al sinds ik vanmiddag Jillian heb gedaan, dat gaat leuk worden morgen.
pi_110400322
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik voel mijn buikspieren al sinds ik vanmiddag Jillian heb gedaan, dat gaat leuk worden morgen.
Ai, das snel. Sterkte! ;)
  maandag 16 april 2012 @ 16:30:39 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110400404
over xco: ik ben altijd zo bang dat het van die trut-lesjes zijn, waar je wél moe van wordt maar geen donder mee opschiet qua conditie en/of spieropbouw... :')

bodypump vond ik wel leuk om de reden dat t echt wat doet, en fitness kan ik zelf ook zo zwaar maken als ik wil, maar ik gá dus niet naar fitness, dat is t probleem...

maar bodypump vind ik eng, want ik kan nog niet zoveel nu.. dus ik zie wel, ga er gewoon heen en ter plekke kies ik een lokaal, Xco of rpm :P
Kwak
pi_110400544
"trut-lesjes"? Als je er lichamelijk moe van word dan doet het iets goeds, toch? Misschien zou jij bodycombat zo'n trut lesje vinden maar ik merk dat het echt mijn conditie verbetert!
pi_110400639
Ligt ook aan hoe ver je jezelf pusht. :P

Ik ga straks half dood in 30min....
pi_110400654
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Ligt ook aan hoe ver je jezelf pusht. :P

Ik ga straks half dood in 30min....
Ah, ik doe daar altijd een uurtje over. *)
Lekker he?! :D Wat ga jij doen?
Doe wat je niet durft.
pi_110400762
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, ik doe daar altijd een uurtje over. *)
Lekker he?! :D Wat ga jij doen?
Deadlift, 105kg, 1 set tot falen
Squat, 70kg, 1 set tot falen
Benchpress, 50kg, 1 set tot falen

Hierbij drink ik dan geen water, maar ranja...

En normaal doe ik ook wel langer hoor, is alleen vandaag weer een faaltraining, en die zijn rete vermoeiend.
Vanavond dus lekker slapen! :Z
pi_110400838
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deadlift, 105kg, 1 set tot falen
Squat, 70kg, 1 set tot falen
Benchpress, 50kg, 1 set tot falen

Hierbij drink ik dan geen water, maar ranja...
Hehehe, ik hou het wel bij mijn eigen schema. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110400842
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Ai, das snel. Sterkte! ;)
Ja vind het ook een beetje vreemd maar zeker in combinatie met buikdanstraining vanavond verwacht ik morgen wel echt problemen met mijn buikspieren _O-
pi_110400877
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja vind het ook een beetje vreemd maar zeker in combinatie met buikdanstraining vanavond verwacht ik morgen wel echt problemen met mijn buikspieren _O-
Nee joh, door het buikdansen gaan juist alle afvalstofjes er weer uit O-)
pi_110400907
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Perruche het volgende:
"trut-lesjes"? Als je er lichamelijk moe van word dan doet het iets goeds, toch? Misschien zou jij bodycombat zo'n trut lesje vinden maar ik merk dat het echt mijn conditie verbetert!
Of je geeft jezelf niet genoeg.
Vorige week ook zo'n meidje die trots zei helemaal niet te zweten of moe te worden tijdens zo'n groepsles, ik denk dan alleen maar bij mezelf dat niet goed genoeg je best doet.
pi_110400930
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D ik herinner de keren nog wel dat ik niet meer uit bed kon opstaan :')
*rol*
*rol*
*boem*
Ah, ben uit bed!
pi_110400938
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee joh, door het buikdansen gaan juist alle afvalstofjes er weer uit O-)
Let's hope so.
pi_110401152
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D ik herinner de keren nog wel dat ik niet meer uit bed kon opstaan :')
*rol*
*rol*
*boem*
Ah, ben uit bed!
Haha :')
pi_110401656
Xco is echt geen trutlesje... :P tenminste bij ons niet.

Ik voeg 2 stroopwafels toe aan mijn lijstje..... :') beetje misbruik van de situatie maken haha!!
Maar fuck it, ik blijf afvallen.
pi_110401759
Vrijgezellenfeestvraagje :+ kreeg een mail met 't programma, en de eigen bijdrage is 100 euro.
Is dat veel? Ik vind van wel :') maar er zitten we 2 eetmomenten bij dat zou er van mij al wel 1 mogen zijn...bruid is al niet van de smalste :@

En we motten in 't wit }:| Ik heb niks wits, want dat staat me niet :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_110401814
Ja, dat vind ik echt véél te veel. Wat is dat toch met al die veel te dure vrijgezellenfeestjes?
Ja doei.
  maandag 16 april 2012 @ 17:09:20 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110401929
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Perruche het volgende:
ik bedoelde het niet onaardig :@
Kwak
pi_110401968
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef Syrena het volgende:
Vrijgezellenfeestvraagje :+ kreeg een mail met 't programma, en de eigen bijdrage is 100 euro.
Is dat veel? Ik vind van wel :') maar er zitten we 2 eetmomenten bij dat zou er van mij al wel 1 mogen zijn...bruid is al niet van de smalste :@

En we motten in 't wit }:| Ik heb niks wits, want dat staat me niet :'(
Als het eten erbij in zit vind ik t wel redelijk. Mijn laatste was uiteindelijk 140 inclusief 1 maaltijd. Lunch had ze maar even niet geregeld :')
En die dingen zijn altijd duur...
  maandag 16 april 2012 @ 17:10:34 #41
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110401976
Die van een vriendin van mij gaat er echt over. Van zaterdagmorgen tot zondagmiddag. En de Vesparit de zaterdagmorgen kost alleen al 25 euro. Dat is dan zonder eten 's middags, 's avonds en zondagochtend. Zonder overnachting. Zonder wellness. Zonder coctailcursus. Zonder uitgaan...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110401983
Ik snap het ook niet. We doen high tea, sieradenworkshop, uiteten, naborrelen. Nu had van mij dat eten kunnen vervallen, alleen een high tea is toch ook leuk?! Plus de bruid en enkele andere genodigden zijn zwanger, dus dat borrelen.... Zorg gewoon dat het om 17 uur klaar is, want je bent al vanaf 's ochtends bezig.

Oja, en we moeten ook nog allemaal een klein cadeautje doen voor bij de high tea....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 17:14:48 #43
70532 loveli
N
pi_110402136
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Syrena het volgende:
Ik snap het ook niet. We doen high tea, sieradenworkshop, uiteten, naborrelen. Nu had van mij dat eten kunnen vervallen, alleen een high tea is toch ook leuk?! Plus de bruid en enkele andere genodigden zijn zwanger, dus dat borrelen.... Zorg gewoon dat het om 17 uur klaar is, want je bent al vanaf 's ochtends bezig.

Oja, en we moeten ook nog allemaal een klein cadeautje doen voor bij de high tea....
Hoe leuk is zo'n sieradenworkshop nou echt? Mocht ik ooit trouwen, dan hoop ik dat m'n vrienden iets leukers regelen, zoals een geimproviseerde drekrees.

Nu ik goed lees zie ik dat er ook zwangeren bij zijn, dat beperkt de mogelijkheden van leuke dingen doen misschien wat.
crap in = crap out
pi_110402144
Mijn hoofd staat gewoon ook nu niet naar "leuk" hoor, dat telt ook wel mee.
Maar voor mij is 100 euro best veel geld, en ik weet van een andere vriendin dat dat voor haar ook zo is (geen idee of die meegaat, haar adres staat er wel bij). En dan is er ook nog de bruiloft waar ik voor uitgenodigd ben.

Pff, stom. Misschien moet ik het maar ff laten zitten en er eind april nog eens over nadenken. Mss ligt pap dan wel in 't ziekenhuis :{ meh.
pi_110402160
Ohai, kheb de jackpot drie huidaandoeningen tegelijk :') en natuurlijk is de zalf die werkt voor het een bijzonder slecht voor het ander..
Nu een nieuwe creme meegekregen die beter moet werken en minder tegenwerkt, in totaal moet ik nu 2 zalfjes blijven gebruiken.
Komende weken mag ik niet in de zon, zal niet lastig zijn deze week gezien het weerbericht en over vier weken moet ik terugkomen.
pi_110402175
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik heb nog nooit gespint, maar krijg zo'n goede kont in een zeemleer dat ik elk excuus aan zou grijpen :P
  maandag 16 april 2012 @ 17:17:08 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110402208
XM :o
Vind het een verrassing dat je gaat low carben maar je hebt erover nagedacht zie ik dus prima!
Veel succes O+

Moe en spierpijn, zwakjes...
Lijst:
O: vla en kwark
T's: boterham ham, 250 gr rauwe wortel, tomaat, 250 gr peer, 20o gr appel, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen kaas, aspergeroomsoep met ham :9, 2 bekers melk
T's: mandarijn, blokje choco, paar dropjes, 3 augurken met ham
D: A huge bloemkool O+, komkommersalade, 4 aardappelkroketten, gegrilde kabeljauwfilet met champ en ui.
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110402221
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe leuk is zo'n sieradenworkshop nou echt? Mocht ik ooit trouwen, dan hoop ik dat m'n vrienden iets leukers regelen, zoals een geimproviseerde drekrees.

Nu ik goed lees zie ik dat er ook zwangeren bij zijn, dat beperkt de mogelijkheden van leuke dingen doen misschien wat.
Plus de bruid heeft een kapotte rug (echt invaliderend kapot zeg maar). Vandaar ook dat ik zelf denk dat het beter was als ze om 17 uur stopten en dan bv. een maaltijd van een traiteur regelen voor haar en haar vriend bij hen thuis.

We gaan een armband maken. Raad eens wat ik nooooooooooit draag :+ (haha, zeikzeikzeikzeik).
pi_110402225
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef Syrena het volgende:
Mijn hoofd staat gewoon ook nu niet naar "leuk" hoor, dat telt ook wel mee.
Maar voor mij is 100 euro best veel geld, en ik weet van een andere vriendin dat dat voor haar ook zo is (geen idee of die meegaat, haar adres staat er wel bij). En dan is er ook nog de bruiloft waar ik voor uitgenodigd ben.

Pff, stom. Misschien moet ik het maar ff laten zitten en er eind april nog eens over nadenken. Mss ligt pap dan wel in 't ziekenhuis :{ meh.
:*

Is het een optie om te zeggen dat je graag mee gaat naar de high tea en de workshop, maar het diner en de borrel even laat schieten? Kunnen ze je vast een 'prijsopgave' van geven (al kan ik me voorstellen dat je geen party-pooper wilt zijn...).
pi_110402256
Ik vind die 100 euro behoorlijk, maar voor wat je beschrijft klinkt het wel redelijk.
Een high tea alleen al zit je rond de 20 euro p.p. (althans, hier in het noorden, dat is zuidelijker vast nog duurder?)
Sieradenworkshops en dat soort dingen zijn ook niet aan mij besteed, maar veel vriendinnen van me vinden het geweldig verder vind ik ze wel lief
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 17:19:16 #51
70532 loveli
N
pi_110402279
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is het een optie om te zeggen dat je graag mee gaat naar de high tea en de workshop, maar het diner en de borrel even laat schieten? Kunnen ze je vast een 'prijsopgave' van geven (al kan ik me voorstellen dat je geen party-pooper wilt zijn...).
^^

Zeker met alles wat je aan je hoofd hebt.
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 17:20:15 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110402312
Syrena, moeilijk he? Probeer toch zoveel mogelijk 'gewoon' door te laten gaan. Het loopt altijd anders :*

Nou gaat weer lekker Mar! Heb je binnenkort wel iets leuks in het voouitzicht?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110402339
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja dat zou idd een optie zijn. Maar ik kijk 't ff aan, heb nu ook gewoon geen idee wat er over een maand bij ons thuis aan de hand is. Als dat niet was dan had ik gewoon nog wat gemekkerd over die 100 euro en was gewoon meegegaan. Want zo ben ik dan ook wel weer :7
  maandag 16 april 2012 @ 17:21:06 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110402348
het wordt RPM! ik heb er inmiddels zin in, maar vind het wel ook heel eng... XCO was alleen om zes uur en ik heb net mijn eten op. om 19.00 rpm'en moet wel kunnen denk ik, als ik t nu goed laat zakken.

denk dat ik wel iets eerder ga, en de instructeur van te voren even om tips vraag, ivm slechte conditie, overgewicht en "heb nog nooit gespind"

balen van je huid Mar! wat heb je precies als ik vragen mag? (ik heb zelf veel huidaandoeningservaring, vandaar)...
Kwak
  maandag 16 april 2012 @ 17:21:25 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110402357
:* voor syrena
Kwak
pi_110402507
Dankie voor de raad en het luisterend oor O+ (lezend oog :+ ).
Tis gewoon de onzekerheid... Ik heb vanmiddag het ziekenhuis te S. gebeld om de naam van de arts te vragen naar wie is doorverwezen. Die naam heb ik nu, maar ik durf de goeie man nu ook weer niet te bellen om hem tot spoed aan te manen :') Ziekenhuis te S. wist niet eens naar welke afdeling we worden verwezen 8)7 oncologiecentrum, interne geneeskunde of algemene chirurgie.
pi_110402544
Krijgt ie dalijk een aantekening... "dat is die meneer met die irritante dochter..." *schuift dossier onderop stapeltje* :'(
pi_110402567
Bah Syrena dat is totaal niet prettig zeker niet bij dit soort dingen.

Mbt vrijgezellenfeestje, vaak vraag ik of later aanschuiven ook mag :+
Ik hou zo'n hele dag van hot naar her rennen ook niet echt vol of moet een dag bijkomen (vaarwel weekend).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 17:32:46 #59
70532 loveli
N
pi_110402805
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Syrena het volgende:
Krijgt ie dalijk een aantekening... "dat is die meneer met die irritante dochter..." *schuift dossier onderop stapeltje* :'(
Haal 'em eens door google, linkedin of facebook.
crap in = crap out
pi_110402965
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Haal 'em eens door google, linkedin of facebook.
Google vind ik niks. De man heeft een achternaam die erg veel voorkomt, er werken er in het AZM al een stuk of zes ofzo oO<
pi_110403061
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Syrena het volgende:

Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje. Het begint om twee uur met buikdansen (ook niet mijn ding), dan borrelen, uit eten en uitgaan voor 90 euro. Dat vind ik wel redelijk.

De rest is al gezegd. Moet je vooruit betalen? Zo nee, dan is later beslissen ook makkelijker.
pi_110403106
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje. Het begint om twee uur met buikdansen (ook niet mijn ding), dan borrelen, uit eten en uitgaan voor 90 euro. Dat vind ik wel redelijk.

De rest is al gezegd. Moet je vooruit betalen? Zo nee, dan is later beslissen ook makkelijker.
Contant meenemen en ter plekke overhandigen.... (dus er mag eentje met 1200 euro rondlopen 8)7 )
pi_110403132
Ik mag naar huis *O* tot laters :*
  maandag 16 april 2012 @ 17:43:30 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110403262
Wat de rest zeg Syreen! Veel geld..

En jullie hebben gelijk denk ik wbt de RPM, mss beter om te doen als ik er aan gewend ben. Voel me nu erg rammelig en wat licht in mn hoofd. Niet het beste uitgangspunt voor RPM denk ik :').

Heb al wel de kip in de marinade staan voor de piri piri en beslag voor 4 nieuwe pannenkoekjes staat ook klaar, zo maar eens even bakken.

Misschien kan ik wel wat wii dance doen ofzo, sta ik tenminste niet helemaal stil en als ik omval, doe ik dat tenminste op mn eigen bank :Y).
pi_110403275
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Contant meenemen en ter plekke overhandigen.... (dus er mag eentje met 1200 euro rondlopen 8)7 )
Ik zou dan telkens pas per onderdeel geven. Dan hou je het zelf in de hand :+
pi_110403346
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat de rest zeg Syreen! Veel geld..

En jullie hebben gelijk denk ik wbt de RPM, mss beter om te doen als ik er aan gewend ben. Voel me nu erg rammelig en wat licht in mn hoofd. Niet het beste uitgangspunt voor RPM denk ik :').

Heb al wel de kip in de marinade staan voor de piri piri en beslag voor 4 nieuwe pannenkoekjes staat ook klaar, zo maar eens even bakken.

Misschien kan ik wel wat wii dance doen ofzo, sta ik tenminste niet helemaal stil en als ik omval, doe ik dat tenminste op mn eigen bank :Y).
Goed bezig jij!
pi_110403462
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is ook heel stom ;)

Ik heb trouwens nooit bij stil gestaan dat je moet betalen voor een vrijgezellenfeestje....ben wel ooit uitgenodigd maar ben toen niet gegaan.
  maandag 16 april 2012 @ 17:48:12 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110403465
Hmm, tis pas dag 1 he ;). Ik juich nog niet. Zie wel op tegen donderdag. Ben ook wel blij dat ik weinig workshops heb staan de komende tijd, dat scheelt me een hoop gedoe.
pi_110403543
Ik ga ook met een klein experiment beginnen. Met EDS mag je bijvoorbeeld geen yoga doen, omdat je leniger wordt. Ik heb in het verleden al eens lessen gevolgd en dan stond de instructeur een beetje op je lijf te duwen, not good.

Maar nu vond ik oefeningen die volgens mijn revalidatietraining wel mogen. Dus een boek yoga anatomie, een mat en een dvd gekocht. Zo kan ik toch blijven bewegen als het even wat drukker is of mijn lijf wat minder goed gaat, zonder te stijf te worden. Ik ben benieuwd.
pi_110403661
Sarabi: haha, ik vind het niet stom hoor. Ik doe alleen zelf liever andere dingen. ;)

XM: je hebt veel onderzoek gedaan en je gaat er mee aan de slag. Dat verdient ook een compliment :*
pi_110403726
Ik heb één keer mogen moeten buikdansen bij een vrijgezellenfeestje, dat was samen met HPKW en Isa zelfs! Afgrijselijk vond ik 't :@ kan begrijpen dat mensen het leuk vinden hoor, maar ík vond het echt niet leuk; niets voor mij, dat gehups _O-
Ja doei.
pi_110403779
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb één keer mogen moeten buikdansen bij een vrijgezellenfeestje, dat was samen met HPKW en Isa zelfs! Afgrijselijk vond ik 't :@ kan begrijpen dat mensen het leuk vinden hoor, maar ík vond het echt niet leuk; niets voor mij, dat gehups _O-
Ik heb wel lol gehad :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110403782
quote:
Dat dus :D
pi_110403795
quote:
Jij, Isa en HPKW..........dan heb ik nu officieel geen idee meer wie HPKW is hahaha.
Ik snap ook goed dat het niet voor veel mensen is hoor :) ook al is 'mijn' dansschool wel van het iets stoerdere buikdansen en niet dat gezweefteef.
pi_110403913
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel lol gehad :@
Dat mág! :') :P
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 18:00:23 #76
70532 loveli
N
pi_110403946
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij, Isa en HPKW..........dan heb ik nu officieel geen idee meer wie HPKW is hahaha.
Ik snap ook goed dat het niet voor veel mensen is hoor :) ook al is 'mijn' dansschool wel van het iets stoerdere buikdansen en niet dat gezweefteef.
Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bij ;)
crap in = crap out
pi_110404003
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bij ;)
Dat kan :D maar er zit veel verschil in, zoals bijvoorbeeld Tribal Fusion buikdansen en wij doen veel drumsolo's dat zie ik niet als een lieve dans.
Ken zelfs een buikdanseres die alleen op metal danst.
Maar goed het blijft natuurlijk buikdansen.
pi_110404017
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

Dat mág! :') :P
Ik vond het sowieso eigenlijk altijd wel leuk met die groep mensen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110404220
Ik eet vanavond pasta a la norma van Jamie oliver!
Worry is a misuse of imagination
pi_110404279
:W Wanneer wordt het nou lente? Het is echt huu koud buiten. }:|

quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dit. Ik ging 2 uur mountainbiken zonder carbs en zat van te voren al in ketose. Zwaarste rit ooit. De laastste 10 km kon ik de pedalen echt niet meer rond krijgen. Ik kon nog max 15 km/u halen. Paar keer gestopt maar na een paar minuten fietsen weer lood in de benen..
Ben daarna met ketose gestopt, :') ik wil wel lekker kunnen sporten.
Het schijnt te helpen om 'even' uit ketose te komen door bv een eiwitshake met wat carbs te nemen vlak voor je gaat sporten!
pi_110404336
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef ElDinosaur het volgende:
:W Wanneer wordt het nou lente? Het is echt huu koud buiten. }:|

Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden -O-
Ja doei.
pi_110404488
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden -O-
Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 graden :(

Zouden we dan wel een normale zomer krijgen dit jaar? O+
pi_110404652
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 graden :(

Zouden we dan wel een normale zomer krijgen dit jaar? O+
Geen superhitte wel lekker weer O+ graag!

XM goed bezig! Koken voor jezelf enzulks :Y ^O^
  maandag 16 april 2012 @ 18:21:13 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110404695
ik ga sporten, toedels!
Kwak
pi_110404731
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
pi_110404741
Succes kwak!
pi_110404811
Ik heb net 4 aubergines, 2 courgettes, 2 citroenen, brood en een bak tahin bij de Turk gehaald voor ¤7

Bij de ap zou ik al meer dan 7 euro kwijt zijn voor alleen de aubergines en de courgettes..
pi_110404844
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
Collega, bedankt voor je constructieve bijdrage.

Zo doe ik dat wel eens nadoceren docent die het er naar maakte.

Niet per se een aanrader
pi_110404893
Succes Kwak!

Ik ga ook maar eens naar mijn training.
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 18:33:29 #90
70532 loveli
N
pi_110405135
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregen :') ). Kan me voorstellen dat de kwestie of de Duutser wel of niet naar de sneeuw verhuist je gemoedstoestand flink beinvloed heeft.

Even laten bezinken voor je eventueel reageert.
crap in = crap out
pi_110405193
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregen :') ). Kan me voorstellen dat de kwestie of de Duutser wel of niet naar de sneeuw verhuist je gemoedstoestand flink beinvloed heeft.

Even laten bezinken voor je eventueel reageert.
Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zin
vind ik niet kunnen.

Ik lig al vaker met hem overhoop (dat weet hij niet, maar ik wel), dus dit deed de emmer overstromen. Helaas.
pi_110405587
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zin
vind ik niet kunnen.

Ik lig al vaker met hem overhoop (dat weet hij niet, maar ik wel), dus dit deed de emmer overstromen. Helaas.
Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.
Heb je veel met deze man te maken? Of kun je hem zoveel mogelijk vermijden?
Doe wat je niet durft.
pi_110405667
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.
Heb je veel met deze man te maken? Of kun je hem zoveel mogelijk vermijden?
veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.

Ach ja, ik ben er klaar mee. Ga maar eens een omelet in elkaar flansen. Trek!
pi_110405684
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.

Einde in zicht *O*

Eetse ;)
pi_110405760
Lijstje:

O: druiven (geen trek :@ )
T: boterham filet AM
T: boterham geitenkaas
L: 2,5 geklutst en gebakken ei met courgette, paprika,ui enz. halve komkommer en een halve bak cherrytomaatjes
T: blokje choco
D: witlof ham-kaas en aardappelen uit de oven
T: ik zou fruit moeten eten maar de peren zijn nog om iemand de hersenen mee in te slaan :D nog even wat verzinnen dus.
pi_110405789
Klinkt alsof hij het helemaal niet waard is om je zo druk over te maken Jagar :* even laten bezinken idd.
Ik vind m nu al een lul overigens..

Oh en ik ben voor het eerst heel egoistisch wel een beetje blij met een week rotweer :P ik mag niet in de zon met mn nieuwe zalf, dat zal wel goedkomen deze week.
Vanaf volgende week begint het weer lente te zijn zag ik.

Syrena, vooral ff aan jezelf denken nu, aangeven dat je niet de hele dag meewilt en onder voorbehoud de rest omdat je nu nog niet weet hoe het over een maand is, lijkt me niet meer dan redelijk :*
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 18:52:37 #97
70532 loveli
N
pi_110405808
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Goed nieuws :W
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 18:53:01 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110405828
Werkweekplanning gemaakt. Houvast ftw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110405898
Houvast is zeker belangrijk bij lowcarb! :Y Is die hüttenkäsepannenkoek lekker? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 april 2012 @ 18:55:47 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110405925
Ja ik vind van wel! En beetje bestendige bodem ipv 100 gr kwark of alleen een gekookt ei. Vooral dat laatste doet me niet veel qua bodem / vulling.
pi_110405952
Nee, snap ik. Neem aan dat je wel iets meer mag dan 100 gram kwark, btw?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110405962
Kwark-kaas en ei :9 je mag toch wel meerdere blokjes kaas?
En een augurkje voor de afwisseling? /noob

En waar is de eckte XM-ert gebleven :o
pi_110405985
Zelfgemaakte tonijn- of rivierkreeftjessalade is ook een aanrader, XM! :Y
  maandag 16 april 2012 @ 18:59:56 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406078
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Kwark-kaas en ei :9 je mag toch wel meerdere blokjes kaas?
En een augurkje voor de afwisseling? /noob
Augurk kwam hier niet door de ballotage.

quote:
En waar is de eckte XM-ert gebleven :o
En die heb ik opgegeten, 'k had trek.
  maandag 16 april 2012 @ 19:00:09 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110406090
Waah wie ben je wat wil je en wat heb je met XMert gedaan :D Maar goed hoor, ik duim voor awesome resultaat en minimale lastige momentjes :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 april 2012 @ 19:00:45 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110406112
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Ah, mensenvleesch, low carb-ish!
pi_110406115
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Oh :D
  maandag 16 april 2012 @ 19:02:55 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406214
Oh de zalm en de gehaktballetjes komen uit dat kookboek. Respectievelijke KH's:

gehaktballetjes: 11 (maar rest vd dag heel weinig carbs, dus het kan)
zalm: 4
bloemkoolpuree: 5, maar kan ik downgraden door minder ui te gebruiken.
  maandag 16 april 2012 @ 19:03:41 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406243
En nu moet ik ff een dressing voor de salade maken. Zelf, dus niet uit een flesje.

Help, wie ben ik :o
pi_110406350
wow, XM! Wellicht raak je nog eens met het kookvirus besmet! Zorg je wel dat je genoeg binnenkrijgt, dus in plaats van 1 blokje kaas er wat meer?
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 19:09:33 #111
70532 loveli
N
pi_110406525
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu moet ik ff een dressing voor de salade maken. Zelf, dus niet uit een flesje.

Help, wie ben ik :o
Azijn + knofje mengen, olie erdoor roeren. Of wat creme fraiche erbij.
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 19:15:58 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406821
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, XM! Wellicht raak je nog eens met het kookvirus besmet! Zorg je wel dat je genoeg binnenkrijgt, dus in plaats van 1 blokje kaas er wat meer?
'
Ja, Duvel komt zo pas thuis, dus net ook al een plak kaas 'gesnackt', wegens ernstig rammelend geluid in de maag. Haal een groot blok kaas morgen, dus komt goed :Y.
  maandag 16 april 2012 @ 19:16:58 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406869
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Azijn + knofje mengen, olie erdoor roeren. Of wat creme fraiche erbij.
Heb m gemaakt van mosterd, mayo, olijfolie, beetje azijn en wat z&p. Smaakte prima :). Nu moet Duvel snel arriveren, want trek. En hij moet t vlees bakken, want dat kan ik niet zonder de hele wijk blauw te zetten :').
pi_110406918
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb m gemaakt van mosterd, mayo, olijfolie, beetje azijn en wat z&p. Smaakte prima :). Nu moet Duvel snel arriveren, want trek. En hij moet t vlees bakken, want dat kan ik niet zonder de hele wijk blauw te zetten :').
:D meekijken?
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

'
Ja, Duvel komt zo pas thuis, dus net ook al een plak kaas 'gesnackt', wegens ernstig rammelend geluid in de maag. Haal een groot blok kaas morgen, dus komt goed :Y.
Nom :9 oude kaas :9
  maandag 16 april 2012 @ 19:18:09 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406945
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Zelfgemaakte tonijn- of rivierkreeftjessalade is ook een aanrader, XM! :Y
Houd me aanbevolen voor een recept! :)
  maandag 16 april 2012 @ 19:18:40 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110406972
Zal wel jonge kaas worden :P. Oud *ril*
pi_110406991
En zalm met prei en ansjovis uit de oven? Magda?
pi_110407014
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal wel jonge kaas worden :P. Oud *ril*
Bij de kaasboer halen extra beloning ftw :9
  maandag 16 april 2012 @ 19:19:23 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407018
En ik zal deze week nog wel irritant aanwezig zijn met mn lowcarb-bla, dus bij voorbaat excuses. Zal daarna wel minder worden :Y :*.
pi_110407043
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik zal deze week nog wel irritant aanwezig zijn met mn lowcarb-bla, dus bij voorbaat excuses. Zal daarna wel minder worden :Y :*.
Vind het wel leuk hoor! Leer nog eens wat :D
pi_110407067
Klinkt allemaal erg goed XM! Inderdaad wel zorgen dat je voldoende binnen krijgt. En al die kaas..... en gehakt.... Wat een lekker weekmenu. O+
  maandag 16 april 2012 @ 19:20:39 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407077
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
En zalm met prei en ansjovis uit de oven? Magda?
:Y Zalm en ansjovis is zowat 0 en prei 3 ofzo, dus dat kan prima :).
pi_110407117
quote:
Daar is het topic toch juist voor, tips? ^O^ En die receptjes moet ik even opzoeken. Maar sowieso is tonijn/mayo/augurk/kappertjes/rode ui (misschien kan er nog wel wat anders bij, maar zelf ben ik ook niet zo mega creatief :@ ) wel een goede combi, en dan op komkommer of in witlofbootjes
  maandag 16 april 2012 @ 19:22:12 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407162
Komkommer is verbazingwekkend carb-rijk :(, dus ga dan voor de witlof :Y.
pi_110407173
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:Y Zalm en ansjovis is zowat 0 en prei 3 ofzo, dus dat kan prima :).
Ah dan ansjovis bakken en prei in ringen toevoegen en meebakken.
Oven aanslingeren op 200 graden en de prei in een ovenschaal doen en daarop een stuk zalm :9
Met of zonder rijst/bulghur (liefst het laatste) serveren.
  maandag 16 april 2012 @ 19:23:08 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407209
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah dan ansjovis bakken en prei in ringen toevoegen en meebakken.
Oven aanslingeren op 200 graden en de prei in een ovenschaal doen en daarop een stuk zalm :9
Met of zonder rijst/bulghur (liefst het laatste) serveren.
*bookmarkt

Rijst/bulghur komt alleen niet langs de carb-cops :+
pi_110407228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daar is het topic toch juist voor, tips? ^O^ En die receptjes moet ik even opzoeken. Maar sowieso is tonijn/mayo/augurk/kappertjes/rode ui (misschien kan er nog wel wat anders bij, maar zelf ben ik ook niet zo mega creatief :@ ) wel een goede combi, en dan op komkommer of in witlofbootjes
Of tonijn-(avocado (zal vast carbrijk zijn))- ui en appel :9

Oh die appel mag wellicht ook niet?
pi_110407274
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*bookmarkt

Rijst/bulghur komt alleen niet langs de carb-cops :+
_O- vermoedde het al.
Ik smokkel altijd met speltpasta enzulks.
  maandag 16 april 2012 @ 19:25:17 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407326
Geen fruit nee! En avocado is meer fase 2... Ui is trouwens ook echt behoorlijk hoog in de KH's.
pi_110407403
Ik ben erg tevreden over m'n lijstje van vandaag, wat jullie?

O1: zelfgemaakt chocoladebroodje
O2: havermout met banaan
T: wat spercibonen met bacon
L: stoofpot en anderhalf broodje
T: 2 sesamkoekjes
T: nog wat spercibonen met bacon (1 portie over 2 T's verdeeld)
D: omelet met spekjes en wat kaas, wortels (5 grote) met hummus, 1 worstje
T: appel met kaneel en rozijnen.

Indien daarna nog trek nog een optie tot T: yoghurt met wat bosvruchten of met wat jam.
pi_110407647
Tof hoor XM, je pakt het in elk geval grondig aan!

Ik heb net weer een heerlijk diner op, met carbs, dat dan weer wel ;)
pi_110407813
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Probability het volgende:
Ik eet vanavond pasta a la norma van Jamie oliver!
Die is zooo lekker :9. Wel genoeg oregano strooien, en de chilipeper mag ook best :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 april 2012 @ 19:34:50 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110407837
Ik wil het ook gewoon góed doen en hopelijk weer wat beter in mn jeans passen over 3 weken en een kilootje of 4 kwijt zijn :@ .
pi_110407932
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

Indien daarna nog trek nog een optie tot T: yoghurt met wat bosvruchten of met wat jam.
Lekker lijstje! En lijkt me qua hoeveelheden ook prima.. misschien een beetje veel qua bacon/spek/worst? Maar lijkt me niet echt kwaad kunnen.
pi_110407983
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil het ook gewoon góed doen en hopelijk weer wat beter in mn jeans passen over 3 weken en een kilootje of 4 kwijt zijn :@ .
Ga je na die drie weken wel weer rustig de KH's opbouwen? Ik was er op een gegeven moment echt zó klaar mee _O- Al heb jij wel een mooi weekmenu in elkaar geknutseld, dat maakt het wel makkelijker, denk ik!
  maandag 16 april 2012 @ 19:38:42 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110408064
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ga je na die drie weken wel weer rustig de KH's opbouwen? Ik was er op een gegeven moment echt zó klaar mee _O- Al heb jij wel een mooi weekmenu in elkaar geknutseld, dat maakt het wel makkelijker, denk ik!
Ik krijg mn collega uit Engeland op bezoek en ga daarna 10 dagen naar de UK. Dus ja, ongetwijfeld :'). Wil niet meteen ALLES weer eten, dus wel opbouwen en dat kan hopelijk ook in de week dat zij hier is. Wil iig kijken of ik het snoep- en snaaiwerk kan laten en wel gewoon weer brood kan eten.

En dat weekmenu, ja als het me bevalt, ga ik gewoon die dagen in de shuffle gooien en herhalen :+
  maandag 16 april 2012 @ 19:39:18 #137
221912 minilot
Nancy boy
pi_110408098
:O
En weer thuis. Morgen een vrije dag. *O*

Zo eens teruglezen.
Vijfde etmaal fast & feast vandaag. Tegen het einde van de middag voor het eerst wat gegeten: een handje macadamianoten. O+ Over twee dagen doe ik het een week en dan zal ik eens gaan evalueren..

Geen tijd voor eten kopen vandaag (ook niet voor Jillian. :(), dus het avondmaal wordt maar even een half-Griekse potpourrie van restjes:

- Spinazie (véél!)
- Volkoren stokbrood
- Feta
- Zongedroogde tomaten
- Dikke tzatziki
- Rode uien
- Een artisjok
- Limabonen
- Kalamata-olijven
- Vijgen

Heb ik alle voedselgroepen? Nou ja, ik moet het er maar mee ziet te redden.
Morgen ellenlang boodschappen doen. O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 16 april 2012 @ 19:40:29 #138
221912 minilot
Nancy boy
pi_110408162
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

Een lijstje om vrolijk van te worden! :Y Wel een hoop, zo met een chocoladebroodje erbij, maar als -ie zelfgemaakt is heb je daarbij vast ook wat kcals verbrand! ;)
pi_110408298
XM, ik vind het echt super hoe je het aanpakt!! En je gaat ook nog echt koken _O_. Hoop dat je inspanningen ook beloond worden. Ging afvallen de eerste keer met low carb een beetje?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 april 2012 @ 19:44:27 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110408402
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Phaidra het volgende:
XM, ik vind het echt super hoe je het aanpakt!! En je gaat ook nog echt koken _O_. Hoop dat je inspanningen ook beloond worden. Ging afvallen de eerste keer met low carb een beetje?
Nee totaal niet, raakte niet in ketose en bleeft snakken naar brood enzo. Maar als ik terugkijk, deed ik het toen niet streng genoeg. At paprika's, grapefruit, avocado's... dus denk dat ik rijkelijk over de 20 gr KH per dag ging. Viel wel weer af, dat wel, maar honger bleef HEEL erg aanwezig. Hoop dat dat nu niet gaat gebeuren.
pi_110408458
Henk of Ewelina, wat is dat aubergine recept?

Ik ga in juni voor 90% zeker naar Amerika voor werk :D

En ik heb een tukkie gedaan toen ik uit werk thuis kwam, ik voel me weer mens :')

En mijn eindlijst:

O: smoothie+ nootjes
L: tonijnsalade met honing mosterd dressing en 1 miniquiche
T: fruitsalade, kleintje en plakje rauwe ham
D: 1,5 parata gedipt in Griekse yoghurt. 1 fajita's met sambal gerold in ijsbergslablad. Restje chana dal en brcoccoli
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 april 2012 @ 19:45:56 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110408497
En als dat dit keer ook weer zo is, dan is het blijkbaar écht niks voor mij. Ook wat waard om te weten! :)

Aurum: wat tof! Hoe lang?!
pi_110408621
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als dat dit keer ook weer zo is, dan is het blijkbaar écht niks voor mij. Ook wat waard om te weten! :)

Aurum: wat tof! Hoe lang?!
Denk een week, ga kijken of ik er nog wat dagen aan kan plakken :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 april 2012 @ 19:50:47 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_110408782
<terugleesmodus>

Quinazoline, je was in de Efteling! *O*
Ik morgen weer. :) Alleen 's ochtends.

En je in het park tegenwoordig steeds beter eten, maar je moet de verkooppunten van het betere voer net even weten te vinden.. Wat heb je bizar veel muesliboterhammen op! :D

Wat vond je van Joris en de Draak? Toffe banen hè? :)
pi_110408793
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
:O
En weer thuis. Morgen een vrije dag. *O*

Zo eens teruglezen.
Vijfde etmaal fast & feast vandaag. Tegen het einde van de middag voor het eerst wat gegeten: een handje macadamianoten. O+ Over twee dagen doe ik het een week en dan zal ik eens gaan evalueren..
Is een week lang genoeg is om er echt een oordeel over te kunnen vellen? Je lichaam heeft wel even nodig om hier aan te wennen en echt over te gaan op vetverbranding etc.

Ik kan trouwens de Pagode zien vanaf m'n werkplek! :D
  maandag 16 april 2012 @ 19:51:47 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110408846
Ik de vuurtoren van Madurodam :').
  maandag 16 april 2012 @ 19:52:32 #147
221912 minilot
Nancy boy
pi_110408886
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is een week lang genoeg is om er echt een oordeel over te kunnen vellen? Je lichaam heeft wel even nodig om hier aan te wennen en echt over te gaan op vetverbranding etc.
Ooo, ik ga er ook zeker langer mee door! Ik bedoelde alleen een tussen-evaluatie. Als in: na een weekje ga ik er voor het eerst eens wat concreter over nadenken hoe het tot dan toe is bevallen.

En: Pagode. O+
pi_110409192
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef _aurum_ het volgende:

En ik heb een tukkie gedaan toen ik uit werk thuis kwam, ik voel me weer mens :')

En mijn eindlijst:

D: 1,5 parata gedipt in Griekse yoghurt. 1 fajita's met sambal gerold in ijsbergslablad. Restje chana dal en brcoccoli
waar in de US?

Ik vind je lijstje weinig, geloof ik!
pi_110409301
Lekkere D Aurum :9 Ik hou daarvan, allemaal verschillende dingen :)

En respect dat je het volhoudt Minilot. Voor mij zou de 'lol' er snel afgaan. Waar moet ik dan mijn bed voor uitkomen 's ochtends :')
  maandag 16 april 2012 @ 20:02:06 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110409439
Mijn verdere T's werden twee ministroopwafeltjes en een portie Griekse salade!

Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige mensen die slaperiger lijkt te worden van koffie, beh! :')
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 20:05:29 #151
70532 loveli
N
pi_110409649
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn verdere T's werden twee ministroopwafeltjes en een portie Griekse salade!

Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige mensen die slaperiger lijkt te worden van koffie, beh! :')
Staat er toevallig "decafe" op de verpakking?
crap in = crap out
pi_110409670
Ziet er goed uit dat menu XM, succes!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 16 april 2012 @ 20:08:33 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110409837
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Hehe nee, die herken ik nog wel :D
pi_110410077
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef _aurum_ het volgende:

En mijn eindlijst:

D: 1,5 parata gedipt in Grieklse yoghurt. 1 fajita's met sambal gerold in ijsbergslablad. Restje chana dal en brcoccoli
Ga ik straks even voor je opzoeken. Nu aan de wandel en zo sporten.
Doe wat je niet durft.
pi_110410794
quote:
Ik word er eigenlijk wel blij van je zo bezig te zien, dus doe vooral!
  maandag 16 april 2012 @ 20:26:49 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110410954
zooo ben weer thuis, geen RPM want het rooster op hun website klopte niet, les was al een half uur bezig toen ik ruim op tijd (dacht ik) aankwam. :').

maarrrr toen was ik er toch dus heb ik lekker met gewichten gesleurd:

SPOILER: oersaaie details voor wie t interesseert, gewichten weet ik niet allemaal meer precies, maar klopt ongeveer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
does it show dat ik een hekel heb aan cardio? :') en nu voel ik me awesome en sterk en RRRROOAAARRRRR
Kwak
  maandag 16 april 2012 @ 20:27:13 #157
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110410978
oh en nu heb ik een papieren folder die klopt! woei!
Kwak
pi_110411079
fijn kwak!

Bah, dit is echt een kutweek. Vanaf morgen gaat de duutser naar een conferentie. (In Zuid-Zweden). En dan kan ik de hele week niet meer met hem praten. En het is al zo'n fijne week.

Gelukkig komt hij zaterdag dan hierheen. Maar dat duurt nog heel lang.

Zo, en nu stop ik met zeiken.
pi_110411111
Goed bezig Kwak! En XM ook ^O^
pi_110411241
Ik vind Cardio in de sportschool ook stom kwak! Niet meer dan een noodzakelijk kwaad. :Y
Lekker buiten fietsen of rennen is echt 10 keer, nee 100 keer, nee 1.000.000 keer beter! *O*
Doe wat je niet durft.
  maandag 16 april 2012 @ 20:31:48 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110411261
:* voor jägar (ik barst nu toch van de endorfinen... en die kerel van me is aan het zingen in een bejaardnhuis in zoetermeer of all places :+)
Kwak
pi_110411310
:* voor Jagar.

Ben gister onder de zonnebank geweest, nu is 1 wang een krentenbol }:| Make-up er niet afgehaald |:(
pi_110411450
Ik vind mijn draai maar niet, ik ga ff lekker onder de does en dan in bed nog even een New Girl kijken op mijn tabje.
pi_110411569
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
fijn kwak!

Bah, dit is echt een kutweek. Vanaf morgen gaat de duutser naar een conferentie. (In Zuid-Zweden). En dan kan ik de hele week niet meer met hem praten. En het is al zo'n fijne week.

Gelukkig komt hij zaterdag dan hierheen. Maar dat duurt nog heel lang.

Zo, en nu stop ik met zeiken.
Waarom kunnen jullie niet praten als jullie in hetzelfde land zijn?

Zaterdag is minder dan een week, je hebt het al veel vaker veel langer zonder hem gedaan. Joekendoeit!

Hmmm, mijn huomo voert mij mega porties spaghetti en kwark en aangezien ik geleerd heb mijn bordje leeg te eten (als het eten lekker is).....evy les 20 er dus weer aangegeten.
pi_110411619
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie niet praten als jullie in hetzelfde land zijn?

Zaterdag is minder dan een week, je hebt het al veel vaker veel langer zonder hem gedaan. Joekendoeit!

Hmmm, mijn huomo voert mij mega porties spaghetti en kwark en aangezien ik geleerd heb mijn bordje leeg te eten (als het eten lekker is).....evy les 20 er dus weer aangegeten.
omdat hij zonder internet zit, en geen zweedse mobiel heeft, en bellen dus heeeeel erg duur is. Plus, hij heel erg druk zal zijn. Ach ja, slepen we ons ook wel weer doorheen.

Nu een kop muntthee en appel met rozijnen. Straks vroeg naar bed!
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 20:44:18 #166
70532 loveli
N
pi_110411999
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
:* voor jägar (ik barst nu toch van de endorfinen... en die kerel van me is aan het zingen in een bejaardnhuis in zoetermeer of all places :+)
Locatie maakt het een nog betere daad!
crap in = crap out
pi_110412041
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar in de US?

Ik vind je lijstje weinig, geloof ik!
Sin city :9

Het likt weinig omdat er geen hoeveelheden bijstaan
Ontbijt : 500 kcals
Lunch: 650 kcals
Diner: 400 kcals
T: 200 kcals

Ik lijd geen honger :P

En sportlijstje deze week:

Di: fitness
Wo: rennen
Do: fitness
Vr: rennen
Zo: fitness
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 20:45:10 #168
70532 loveli
N
pi_110412058
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

omdat hij zonder internet zit, en geen zweedse mobiel heeft, en bellen dus heeeeel erg duur is. Plus, hij heel erg druk zal zijn. Ach ja, slepen we ons ook wel weer doorheen.

Bij de Zweedse Aldi/Lidl een prepaid kaartje halen? Of hebben jullie die niet?
crap in = crap out
pi_110412156
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:* Even doorbijten nog.

Kwak: goed gedaan hoor. Eigenlijk ook even doorbijten. Zodra je resultaat gaat zien, wil je niet meer stoppen.....hoop ik ;)

Eindlijst:

O: volkorenboterham met boter en gekookt ei, beker thee met melk
S: 45 minuten krachttraining, 25 minuten cardio
T: weyshake
L: sperzieboontjes, twee kleine gehaktballetjes, tomaten/knoflook/basilicumprut
T: Beker thee met melk, ontbijtkoek met boter
T: beker thee met melk, twee chocolade eitjes
D: roerbakje van veel groenten, boemboe, eiernoodels. Een gebakken ei en wat cassavechips
T: kruidenthee
pi_110412207
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
zooo ben weer thuis, geen RPM want het rooster op hun website klopte niet, les was al een half uur bezig toen ik ruim op tijd (dacht ik) aankwam. :').

maarrrr toen was ik er toch dus heb ik lekker met gewichten gesleurd:

SPOILER: oersaaie details voor wie t interesseert, gewichten weet ik niet allemaal meer precies, maar klopt ongeveer
does it show dat ik een hekel heb aan cardio? :') en nu voel ik me awesome en sterk en RRRROOAAARRRRR
Da's toch een mooie lijst gewichten? En waarom zou je in vredesnaam cardio'en als je gewichten lekker vindt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 16 april 2012 @ 20:50:04 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110412385
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Da's toch een mooie lijst gewichten? En waarom zou je in vredesnaam cardio'en als je gewichten lekker vindt?
daarom doe ik het ook niet. ik heb bovendien de hele tijd een snellere hartslag dan normaal gehad, en dus ook wel de nodige kcal verbrand. voor conditie wil ik wel echt 1 keer in de week RPM gaan doen, op zaterdagochtend. dan doe ik mijn gewichten wel op maandag en donderdag, en als ik zin heb tussendoor 1 ander lesje.

eerste doel is dit 2 keer in de week volhouden, de rest is bonus.
Kwak
pi_110412473
Goed toch Kwak? Elke keer sport is er 1!
pi_110412549
Jillian opgeschoven naar morgen. Daarnet spiertje in de nek verrekt en ga niets forceren.
Avondeten zit in de oven en na 't eten nog even bikkelen voor m'n seminar van morgen. Uitstellen werkt als 't aankomt op productiviteit hier :')
Ja doei.
pi_110412652
Lijst
• melk met havermout
• broodmaaltijd: drie boterhammen, 3 krekkers
• 10 km hardlopen waarvan 8,5 blote voeten waarvan 5 op asfalt (rest beetje gras, veel zand)
• omelet van half pak diepvriesspinazie met 2 eieren (nog warm van de kip :D)
• avondeten: courgette/aubergine/witvis/zalm-"lasagne" (koolhydraatarm!)
• toe: 1 appel, 1 kiwi, kwakje griekse yoghurt
• sportschool
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110412776
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef sigme het volgende:
Lijst
• melk met havermout
• broodmaaltijd: drie boterhammen, 3 krekkers
• 10 km hardlopen waarvan 8,5 blote voeten waarvan 5 op asfalt (rest beetje gras, veel zand)
• omelet van half pak diepvriesspinazie met 2 eieren (nog warm van de kip :D)
• avondeten: courgette/aubergine/witvis/zalm-"lasagne" (koolhydraatarm!)
• toe: 1 appel, 1 kiwi, kwakje griekse yoghurt
• sportschool
Super lijst O+
pi_110412850
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die is zooo lekker :9. Wel genoeg oregano strooien, en de chilipeper mag ook best :Y.
Ja :Y was alleen de basilicum vergeten..
pi_110413044
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daarom doe ik het ook niet. ik heb bovendien de hele tijd een snellere hartslag dan normaal gehad, en dus ook wel de nodige kcal verbrand. voor conditie wil ik wel echt 1 keer in de week RPM gaan doen, op zaterdagochtend. dan doe ik mijn gewichten wel op maandag en donderdag, en als ik zin heb tussendoor 1 ander lesje.

eerste doel is dit 2 keer in de week volhouden, de rest is bonus.
Haske goed! ^O^

Mijn lijstje lijkt weinig, maar D was echt groot en de boterhammen ook, dus denk dat t wel ok is (de T's uiteraard wat minder ;)).

O: brinta, thee met honing
S: 20 baantjes zwemmen
T: koffie met melk, 3 paaseitjes
L: 2 handgesneden boterhammen (dus dik :D) met zalmsalade, glas mangosap
T: 2 paaseitjes, 4/5 dropjes
D: bij de toko gegeten, rijst, 2x groente, 2x vlees, half eitje, beetje kroepoek en glas mangosap
T: Griekse yoghurt 10% met rabarbercompote, 2x thee met honing

De dropjes en honing ivm keelpijn. Geen gewoonte dus ;). Oh ik mis wel fruit zie ik nu. Morgen weer werken, komt dat ook wel goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 april 2012 @ 21:05:38 #178
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110413529
Hongerig Sjaap kwam een aardbei-taartje tegen in de frigo. En at het op... (dat wordt 2* Jillian vannacht! Lukt normaal wel want rustig...) Was echt niet goed voorbereid vandaag op eten, en dan loopt het mis. En het volkorenbrood was uitverkocht (al het brood was uitverkocht) dus moest ik witbrood eten :(.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110413553
Lekker lijstje Phaidra!

Mijn eindlijst:

O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, druiven
L: 2 bh geitenkaas/auberginespread/alfalfa, 1 bh pindakaas
T: paar cherrytomaatje, vegaburger van gister
S: Jillian level 2, 20 min steppen
T: klein handje pinda's
D: Salade van geroosterde broccoli, spinazie, tomaat, avocado, quinoa en feta met tahin-citroendressing. Nomnomnom
T: dadelmuffin met wat sojayoghurt

Ik ben tevreden, het was een lekker dagje :)
  maandag 16 april 2012 @ 21:07:04 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110413629
Heb eindelijk gympies besteld baaidewee, ben benieuwd! :Y Het wisselt per plaatje hoe tof ik ze vind, dus kijken hoe ze in het echt zijn!
  maandag 16 april 2012 @ 21:07:30 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110413660
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Phaidra!

Mijn eindlijst:

D: Salade van geroosterde broccoli, spinazie, tomaat, avocado, quinoa en feta met tahin-citroendressing. Nomnomnom

Mooi lijstje, met recht tevreden zou ik denken! *O*
  maandag 16 april 2012 @ 21:08:28 #182
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110413738
Vlug even een planning voor morgen:

O: Kwark met kiwi en muesli
T: Appel
L: Soep + rauwkost of Omelet met erwtjes, paprika en courgette
T: Indien geen omelet: Geroosterde courgette met paprikareepjes
D: Home-made hamburgers met veel salade on the side
T: Kwark met fruit
S: Interval training lopen (5*5 min met nadien loopdrills en 3 versnellingen)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110413790
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb eindelijk gympies besteld baaidewee, ben benieuwd! :Y Het wisselt per plaatje hoe tof ik ze vind, dus kijken hoe ze in het echt zijn!
Leuk!
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 21:09:13 #184
70532 loveli
N
pi_110413793
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Nallie het volgende:
Goed toch Kwak? Elke keer sport is er 1!
^^
Met sport die je leuk vindt en vaker doet verbrand je meer dan met cardio waar je een hekel aan hebt en steeds skipt.
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 21:09:23 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110413807
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er heeft wel iemand op getekend!
pi_110413905
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Phaidra!

Mijn eindlijst:

Right back at ya! Ziet er heerlijk uit allemaal en volgens mij ook wel netjes :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 april 2012 @ 21:14:13 #187
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110414219
Heeft er trouwens iemand een lekker recept voor hamburgerbroodjes of hamburgers in het algemeen? Ik krijg zoveel honger van foodgawker...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110414342
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Sjaapje het volgende:
Heeft er trouwens iemand een lekker recept voor hamburgerbroodjes of hamburgers in het algemeen? Ik krijg zoveel honger van foodgawker...
Moet je eens 'hamburger' intypen bij search ;)
  maandag 16 april 2012 @ 21:21:22 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110414823
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Er heeft wel iemand op getekend!
Nouja! Als dat echt zo is stuur ik ze terug :(

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk!
*gympjes-smaak-boks* *;
  maandag 16 april 2012 @ 21:22:18 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110414901
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ :D

Net stukje over Wilders en filosofie in elkaar geflanst. Benieuwd wat men er van vindt morgen :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110415152
Wat een mooie lijstjes komen er voorbij *O*
pi_110415651
Maria, mobiel wil het plaatje niet -O-. Een foto van jou in gympen als ze binnen zijn ter compensatie? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 april 2012 @ 21:35:06 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110415801
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Phaidra het volgende:
Maria, mobiel wil het plaatje niet -O-. Een foto van jou in gympen als ze binnen zijn ter compensatie? ;)
Van mijn voeten? :D Wellicht is dat te regelen :+ Als de rest van mij er ook op moet dan blijft er weinig fotoruimte over voor teh shoez! :D
  maandag 16 april 2012 @ 21:38:17 #194
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110416011
Nou, dan wordt het tijd voor een stel smerige lijstjes...

Gisteren:
O: 6 eieren roerei, 2x toast, glas sap met glutamine
T: appeltaart :@ (lekker!), banaan, peer, mandarijn
T: noten
S: intervaltraining 30-40 minuten
T: weishake met glutamine en dextrose
L: 4x toast: 2x pindakaas, 2x kipfilet
T: noten, appeltaart (nu is het op), blikje chocomelk
D: rijst met bloemkool en schouderkarbonade, cola
T: glas sap met glutamine

Vandaag:
O: 4 spiegeleieren, 2x toast, glas sap met glutamine
T: banaan, mandarijn, peer, noten
S: krachttraining (1:15 uur)
T: weishake met glutamine en dextrose
L: Italiaanse salade (kip), extra olijven erbij en twee teentjes knoflook (nooit geweten dat olijven laxerend werken btw, het werd feest na de lunch ;()
D: iets met rijst, varken, main, erwten, wortel, bonen en varken (kliekjesdag dus)
T: blikje chocomelk (en dusdanig lopen schudden dat er bloed uit m'n kin komt |:()
T: glas sap met glutamine
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110416028
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Van mijn voeten? :D Wellicht is dat te regelen :+ Als de rest van mij er ook op moet dan blijft er weinig fotoruimte over voor teh shoez! :D
Be creative!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110416311
Mijne:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 1 boterham met pindakaas, 5 paaseitjes
T: kopje gerookte thee
D: turks stokbrood met tapenade, pasta a la norma, stukje parmazaanse kaas, glas limonade

Ik heb wel van 21:30 tot 8.00 en van 9.00 tot 14.00 geslapen :? en die dag daar voor van 6:00 tot 18.00 dus ik ben gister eigenlijk alleen maar van 18.00 tot 21.30 wakker geweest :')
(Ik was niet per se moe maar boyfriend wel dus was solidair)
pi_110416406
Wat een zelfopoffering. :D

Laatste hap kwark zit er weer in, tijd om te gaan slapen. :{ Die wekker. }:| -O-
pi_110416449
Zoo blokjes kaas en augurk en al zoekende naar nootjes vond ik M&M's :')
Waarommm heb ik die niet weggemikt!
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 21:46:02 #199
70532 loveli
N
pi_110416557
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Zoo blokjes kaas en augurk en al zoekende naar nootjes vond ik M&M's :')
Waarommm heb ik die niet weggemikt!
Omdat er nootjes inzaten?
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 21:47:13 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110416635
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

A logical explanation, cap'n! :D
  maandag 16 april 2012 @ 21:47:36 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110416667
:W

Om jullie allemaal trots te laten zijn op je eigen lijstje, presenteer ik hier mijn lijst van de vertrekdag uit Ierland oO<

O: koffie met 2 stukjes koek, een bakje porridge met honing en room, een sandwich met gebakken ei en cheddar, en een halve pannenkoek :')!
L: 2 dubbele boterhammen met cheddar
T: cappuccino
D: 2 krentenbollen :')
T: waarschijnlijk wijn en borrelhapjes

Oh, en de andere dagen waren min of meer hetzelfde ontbijt, maar dan af en toe zowel warme lunch als avondeten... Bijzonder weekendje :')
pi_110416669
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

1 in mond mikt.. ja inderdaad :D
Dan heb ik liever cruesli in chocola overigens.

Vind het niet eens lekker dus dat scheelt kunnen ze nu weg.

Oh heb je gelezen dat mijn gyn over je jubelde?
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 21:49:03 #203
70532 loveli
N
pi_110416786
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

1 in mond mikt.. ja inderdaad :D
Dan heb ik liever cruesli in chocola overigens.

Vind het niet eens lekker dus dat scheelt kunnen ze nu weg.

Oh heb je gelezen dat mijn gyn over je jubelde?
Heb een paar drukke dagen gehad met weinig teruglezen, die heb ik gemist. Hoop dat jij er ook over kunt jubelen ;)
crap in = crap out
pi_110416880
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb een paar drukke dagen gehad met weinig teruglezen, die heb ik gemist. Hoop dat jij er ook over kunt jubelen ;)
Tot nu toe wel, nog wat mini gedoe maar dat is niet anders dan anders O+
Is er al een werkupdate?
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 21:54:29 #205
70532 loveli
N
pi_110417183
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tot nu toe wel, nog wat mini gedoe maar dat is niet anders dan anders O+
Is er al een werkupdate?
Niet meer dan dat men erop terugkomt. Details DM ik even.
crap in = crap out
pi_110417232
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet meer dan dat men erop terugkomt. Details DM ik even.
^O^
pi_110418093
Nog wel iets vaags beleefd vanmiddag; op weg naar huis kom ik over een hele hoge fietsbrug met een vijver eronder.
Aan het eind van die fietsbrug zie ik een joch op de reling klimmen en voor ik het weet springtie zo in de vijver!
Er stonden twee boze mensen aan de kant te schreeuwen, ouders of begeleiding (want een van beiden had een portofoon) dus ik ben maar doorgereden, maar da's toch niet direct iets wat je verwacht te zien onderweg :')
pi_110419232
Wow XM, ik ben onder de indruk van de grondigheid waarmee je het aanpakt. En je klinkt zo verstandig ook.

Heel veel succes en dat het ook zijn vruchten af mag werpen!
pi_110419244
Hai! Totaal niet bijgelezen, maar hier wel mijn daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
L: soep, boterham kroket, boterham kaas, rauwkost, beker karnemelk
T: mandarijntje, appel
T: dubbele boterham kaas
D: pasta bolognese
T: danio peer caramel
Toetje was lekker, wel erg vullend.
pi_110420366
Salade van aubergine en kikkererwten:
2 aubergines
zout
3 el olijfolie
3 teentjes knoflook in schijfjes
2 tl gemalen koriander
1 tl kardemonzaad
1 tl kaneel
2 koppen gekookte kikkererwten
1/2 kop gehakte snijpeterselie
200 gram spinazieblaadjes

dressing;
1.25 dl yoghurt
2 el gehakte munt
2 tl honing
2 tl gemalen komijn

Leg de auberginestukjes in een vergiet, bestrooi ze met zout en laat ze 20 minuten staan. Speol de aubergine af en dep hem droog met keukenpapier.
Verhit de olie in een braadpan, bak knoflook, koriander, kardemon en kaneel hierin 1 minuut op hoog vuur. Voeg de aubergine toe en bak al roerend in 3 minuten goudbruin.
voeg de kikkererwten toe en laat 3 minuten doorwarmen.
Roer de peterselie erdoor en haal de pan van het vuur. Men gvoor de dressing de yoghurt met munt, honing en komin.
Verdeel de spinazie over de borden, schep hier het auberginemengsel op en giet er wat dressing over.
Voor 4 personen. Recept van Donna Hay.
Doe wat je niet durft.
pi_110420761
Ohohohohoh! Een vacature hier letterlijk om de hoek O+ *O* O+ nu wil ik zowat morgen al langslopen :D :@
pi_110420782
Hoorde net dat een jongen van mn vereniging is overleden.. Ik weet nog niet wat er precies is gebeurd maar het is wel heftig. Ik kende em niet echt goed maar blijft beroerd.. Hij is maar 24 geworden.. Kan het nog niet bevatten.
pi_110420985
He gatver mc, sterkte! :*
pi_110421551
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef the85mc het volgende:
Hoorde net dat een jongen van mn vereniging is overleden.. Ik weet nog niet wat er precies is gebeurd maar het is wel heftig. Ik kende em niet echt goed maar blijft beroerd.. Hij is maar 24 geworden.. Kan het nog niet bevatten.
O bah :{

Welke stad als ik vragen mag?
pi_110421597
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een zelfopoffering. :D

Laatste hap kwark zit er weer in, tijd om te gaan slapen. :{ Die wekker. }:| -O-
Ik ben wel goed in slapen en hij niet zo :P Ach ja geven en nemen of zo
pi_110422064
In utrecht. Zat op zn facebook te kijken en zou best kunnen dat het zelfmoord was.. Klinkt misschien raar maar ergens ben ik blij dat ik hem niet zo goed ken. 2 jaar geleden is een vriendin van een flat gesprongen, dat heeft er bij mij toen flink ingehakt.. En je krijgt nooit antwoird op de vraag waarom
pi_110424261
Het hakt er toch in, vorig jaar was hier ook een zelfmoord, ik kende de jongen alleen van gezicht, maar het hakt er in. Sterkte..
pi_110425297
  dinsdag 17 april 2012 @ 01:43:43 #219
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110425925
Ziezo 2 Jillians Level 1 zitten erop. Aardbeitaartje is gekilled!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110426762
Wat was ook alweer die site voor goedkope reizen?
pi_110427108
Wat een naar nieuws 85mc! Kan me voorstellen dat je daar van schrikt. :{

Bedoel je skyscanner Billy? Of qfly?
Waar wil je naar toe?
Ik had heel even het betrekkelijk briljante idee om bij Jagär op bezoek te gaan, maar die heeft al 4 logés met hemelvaart, dus ik denk dat het Liverpool en Belfast gaat worden. *)

Verder: het is KOUD!
Doe wat je niet durft.
pi_110427134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat een naar nieuws 85mc! Kan me voorstellen dat je daar van schrikt. :{

Bedoel je skyscanner Billy? Of qfly?
Waar wil je naar toe?
Ik had heel even het betrekkelijk briljante idee om bij Jagär op bezoek te gaan, maar die heeft al 4 logés met hemelvaart, dus ik denk dat het Liverpool en Belfast gaat worden. *)

Verder: het is KOUD!
Naar de bestemming in mijn DM *)
pi_110427140
Goedemorgen! :W

Wat een naar nieuws MC, hoop dat je meer hoort vandaag.
pi_110427151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 01:43 schreef Sjaapje het volgende:
Ziezo 2 Jillians Level 1 zitten erop. Aardbeitaartje is gekilled!
Sjaap! Bikkel! *O*
pi_110427167
Wat een takkeweer hier.... huuuuuuuu ;(

mogge! :z
Ja doei.
pi_110427280
goeiemorgen allemaal!

Ik heb van 11 tot 8 geslapen, lekker! Nu zo maar eens richting het werk.

Planning:

O: havermout met banaan
T: sinaasappel
L: wortels met hummous, spercibonen, worstje.
T: gekookt ei
T: nog een worstje?
D: Ik denk rösti met appelmoes.
T: nog wat yoghurt?
pi_110427355
Mogge.

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: soep, salade, 2 crackers met ham en kaas, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: auberginemaatparmezanschotel uit de oven, kip uit de oven
T: kwark met 2 kiwi's
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:42:22 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110427391
Yay, wie heeft er een wekker nodig als buren niet met elkaar door 1 deur kunnen en flinke decibellen kunnen produceren :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:43:00 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110427400
Mogge!

Planning vandaag:

O: hüttenkäsepannenkoek 2 gr KH
T: eitje 0,7 gr KH
L: Griekse salade (1/2 ui, 130 gr komkommer, 65 gr tomaat, 100 gr feta, 75 gr groene paprika) 10 gr KH
T: 2 plakken kaas 0 KH
D: Gepocheerde zalm in sjalotsaus met salade 6 gr KH

Gewisseld met woensdag uit praktische overwegingen. Morgenavond VVE-vergadering en geen tijd voor uitgebreid koken, dus dan is gehakt met roerbakgroenten handiger. Verder nog wat aanpassingen ivm boodschappen pas vanavond. Maar best netjes zo denk ik :).
pi_110427455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Planning vandaag:

L: Griekse salade (1/2 ui, 130 gr komkommer, 65 gr tomaat, 100 gr feta, 75 gr groene paprika) 10 gr KH

Gewisseld met woensdag uit praktische overwegingen. Morgenavond VVE-vergadering en geen tijd voor uitgebreid koken, dus dan is gehakt met roerbakgroenten handiger. Verder nog wat aanpassingen ivm boodschappen pas vanavond. Maar best netjes zo denk ik :).
Ik vind het er mooi uitzien qua voedingswaarden. Ik vind het qua kcals nog wel erg weinig, denk ik. Hoe voelde je je, gister?
pi_110427509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Planning vandaag:

Lekkere dingen :Y
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, wie heeft er een wekker nodig als buren niet met elkaar door 1 deur kunnen en flinke decibellen kunnen produceren :')
_O- eenmalige oprisping?
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:50:40 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110427510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het er mooi uitzien qua voedingswaarden. Ik vind het qua kcals nog wel erg weinig, denk ik. Hoe voelde je je, gister?
Overdag wel prima, maar tussen 16-19 had ik het wat moeilijker, erg veel trek. Na het eten ook nog geen vol gevoel, maar na de tigste enorme mok thee wel.

Ik voel wel dat mn maag leger is dan normaal, maar goed, dat is ook logisch.
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:54:04 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110427577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lekkere dingen :Y

[..]

_O- eenmalige oprisping?
Neuh, relatief frequent terugkerend :+ Wel minder dan toen zoonlief nog thuis woonde en ik merk er iig minder van nu ik niet meer de hele dag thuis zit :9 Maar vandaag is thuiswerkdag :+
pi_110427628
Bah, vervelend Mc :{

100gr feta?! :o Da's een half bakje...
Als ik dan een goede hoeveelheid olijfolie als dressing erbij reken, zit je kcal technisch wel zo rond de 1600. Denk dat je met dat soort dingen vooral de ruimte goed zou kunnen opvullen, XM!

Maria, stuur ze door naar hier, wij krijgen ze wel slank genoeg dat ze samen door een deur kunnen! :P
pi_110427677
Morning :W

Gisteren was gelukkig een rustige buikdanstraining, daarna een erg gezellige avond met een vriendin gehad.
Vanmorgen was de weegschaal weer lief *O* dus nu snel ontbijten en zometeen Jillian doen.
Vanavond wel een zware buikdanstraining.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:00:16 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110427698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Bah, vervelend Mc :{

100gr feta?! :o Da's een half bakje...
Als ik dan een goede hoeveelheid olijfolie als dressing erbij reken, zit je kcal technisch wel zo rond de 1600. Denk dat je met dat soort dingen vooral de ruimte goed zou kunnen opvullen, XM!

Maria, stuur ze door naar hier, wij krijgen ze wel slank genoeg dat ze samen door een deur kunnen! :P
Het is de helft van zo'n pakje:

pi_110427702
:W tijdje niet gereageerd, wel het een en ander gelezen. XM: wat goed van je! Ik wil over 2 weken ook een periode weer proberen te lowcarben. Ik wil er graag 4 kilo maar vooral wat vetjes af hebben en op de 'gewone' manier lukt het me niet, dus even een boost nodig. Ik ga je tzt lastig vallen met vragen vermoed ik ;)
Het idee om het weer een periode te doen speelt al langer door mijn hoofd, maar nu ik jou zo bezig zie heb ik eindelijk weer de motivatie het op te pakken. Waarom pas over 2 weken? Omdat ik dan terug ben van een korte vakantie en er weer wat meer regelmaat in mijn leven komt (hoop ik :+ ) :s)
pi_110427735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Neuh, relatief frequent terugkerend :+ Wel minder dan toen zoonlief nog thuis woonde en ik merk er iig minder van nu ik niet meer de hele dag thuis zit :9 Maar vandaag is thuiswerkdag :+
Hmm aanbellen en aangeven dat je ze kunt volgen? :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:02:47 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110427762
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Sunnythesun het volgende:
:W tijdje niet gereageerd, wel het een en ander gelezen. XM: wat goed van je! Ik wil over 2 weken ook een periode weer proberen te lowcarben. Ik wil er graag 4 kilo maar vooral wat vetjes af hebben en op de 'gewone' manier lukt het me niet, dus even een boost nodig. Ik ga je tzt lastig vallen met vragen vermoed ik ;)
Het idee om het weer een periode te doen speelt al langer door mijn hoofd, maar nu ik jou zo bezig zie heb ik eindelijk weer de motivatie het op te pakken. Waarom pas over 2 weken? Omdat ik dan terug ben van een korte vakantie en er weer wat meer regelmaat in mijn leven komt (hoop ik :+ ) :s)
Prima, en ik heb zelf ook 2 weken geleden knoop doorgehakt dat ik het wilde gaan doen en enige voorbereiding is wel handig. Als je wilt kan ik je het document sturen met heul veul (achtergrond)info. Werkte op mij wel motiverend :).
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:04:11 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110427785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm aanbellen en aangeven dat je ze kunt volgen? :P
Ik denk dat ze dat best weten :+ Maar intussen zijn ze stil :D Eigenlijk al sinds ik mijn bed uit ben, ik zie een connectie :')
pi_110427815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Prima, en ik heb zelf ook 2 weken geleden knoop doorgehakt dat ik het wilde gaan doen en enige voorbereiding is wel handig. Als je wilt kan ik je het document sturen met heul veul (achtergrond)info. Werkte op mij wel motiverend :).
Oh is goed ja! Nu ben ik er niet helemaal onbekend mee, heb het eerder gedaan, maar sommige dingen zijn wel wat weggezakt. Ik zal je mijn email even dmmen ^O^
pi_110427838
Nu de hond naar de trimmer brengen, ontplofte beer is het :+ Ben benieuwd hoe lang ze nu weer werk hebben :')
pi_110427953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat best weten :+ Maar intussen zijn ze stil :D Eigenlijk al sinds ik mijn bed uit ben, ik zie een connectie :')
Vaak schrikken ze er wel van /ervaring

Wij hadden van die buren die erin bleven als ik hen exact vertelde waarover de ruzie ging.
pi_110428085
MI'tje, wat klinkt dat mooi van die functie :D Ben benieuwd.... :)

Mc, naar nieuws zoiets. Al ken je zo iemand helemaal niet goed, het komt toch dichtbij op de een of andere manier. Sterkte!

Maria! O+

Ontplofte hondberen O+

Ontbijt O+
pi_110428181
MC :* vervelend dat soort dingen.

Goedemorgen alle mensen O+
pi_110428187
Zo, bijna klaar voor een dagje uni!

vroeg opgestaan, goed ontbijt, koffie en lunch en T's klaargemaakt/-gelegd, wat de lijst brengt op:

O: grote kom Griekse yoghurt met bosvruchten
T: 2 roggeboterhammen: 1 met kaas, 1 met hummus
T: gekookt eitje
L: 2 roggeboterhammen: 1 met kaas, 1 met hummus
T: gekookt eitje
T: banaan
S: Jillian en hardlopen, minimaal 6km
D: kikkererwten/wortelcurrry met erbij broccoli en spinazie uit de wok
T: klein glaasje spiced vodka

8-) ik ben zéér tevreden.
Ja doei.
pi_110428431
Xm, wat ik me wel afvroeg he, als je echt nog trek hebt kan je dan "ongestraft" gewoon nog een eitje nemen ofzo? Omdat je zei dat je gisteren wel trek had...
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:30:51 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110428467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
Xm, wat ik me wel afvroeg he, als je echt nog trek hebt kan je dan "ongestraft" gewoon nog een eitje nemen ofzo? Omdat je zei dat je gisteren wel trek had...
Ja, hoewel voorkeur voor stukje kaas, vlees of vis omdat in ei toch nog wel wat KH's zitten (0,7). Dus ik ga vanavond een groot blok überjonge kaas inslaan 8-) .
pi_110428508
Zal ik ook weer eens een planning doen?

O: 3 bth boeren-bio-kaas + glas sojamelk
T: cappucchino
L: 300 gr rauwkost met dressing, met iets erbij (soep of ei of omelet) en vifit
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: mandarijn en appel
S: 2x20 minuten fietsen
D: bloemkool! Met... ? Ik denk dat het restjes dag wordt, bloemkoolsoepje, en dan kijken wat ik nog in de vriezer/koelkast heb. Of gewoon een gevuld bloemkoolsoepje :D (met aardappel ook, enzo).
S: 2 km roeien + bodybalance
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:38:03 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110428671
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vaak schrikken ze er wel van /ervaring

Wij hadden van die buren die erin bleven als ik hen exact vertelde waarover de ruzie ging.
Ik vermoed dat ze denken dat men het wel hoort maar niets zal durven te zeggen :D Props voor jou dat je dat wel deed :P

Wat voor baan? :9
pi_110428747
Schatting
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Zal ik ook weer eens een planning doen?

O: 3 bth boeren-bio-kaas + glas sojamelk 450 / 50
T: cappucchino
L: 300 gr rauwkost met dressing, met iets erbij (soep of ei of omelet) en vifit 300 / ??
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan 170
T: mandarijn en appel 70
S: 2x20 minuten fietsen
D: bloemkool! Met... ? Ik denk dat het restjes dag wordt, bloemkoolsoepje, en dan kijken wat ik nog in de vriezer/koelkast heb. Of gewoon een gevuld bloemkoolsoepje :D (met aardappel ook, enzo). 400
S: 2 km roeien + bodybalance
Dus ik zeg, omelet! :Y
pi_110428786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze denken dat men het wel hoort maar niets zal durven te zeggen :D Props voor jou dat je dat wel deed :P

Wat voor baan? :9
Dat vermoed ik ook ja :D Och de onze deden dat dagelijks ;)

Zelfde wat ik nu doe ;) maar dan de straat uit en ik sta er :+
De neiging is dan ook groot om even mijn CV te gaan brengen naast dat ik hem keurig bij het wervingsbureau dat ze in hebben geschakeld heb ingediend.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
MI'tje, wat klinkt dat mooi van die functie :D Ben benieuwd.... :)

Mc, naar nieuws zoiets. Al ken je zo iemand helemaal niet goed, het komt toch dichtbij op de een of andere manier. Sterkte!

Maria! O+

Ontplofte hondberen O+

Ontbijt O+
Jaaa O+ me want!! Enzulks :D

Hoe gaat je met jou en tummytubby?
pi_110428831
Lijstjestijd?
O: koffie verkeerd, yoghurt met bosbessen, frambozen en muesli en wat pompoenpitten en zonnebloempitten
T: meergranen bolletje BLT
L: geinspireerd door XM: salade met komkommer, tomaat, rode ui, olijfjes, feta en een scheutje olijfolie
T: meergranen bolletje met gerookte kip, sla en tomaat
D: laatste keer: soep van spinazie, broccoli en tomaat met zelfgemaakte croutons en eens kijken of ik nog ergens wat feta vandaan kan toveren. *)
S: hardlopen, denk 6 km. :) Misschien ga ik wel weer eens timen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_110428837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef V1z0R het volgende:
Schatting

[..]

Dus ik zeg, omelet! :Y
Je kent me. Er ligt een zak jelly beans naast me te lonken.
pi_110428949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je kent me. Er ligt een zak jelly beans naast me te lonken.
:') d'oh!

Sorry... Ja, geen koffie he?!
pi_110428971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') d'oh!

Sorry... Ja, geen koffie he?!
Waarom eigenlijk? Valt het tegen?
pi_110429015
Jillian is dag twee toch wel iets zwaarder :D ben ik de enige die bij circuit 1 het moeilijk heeft? Circuit 2 & 3 vallen best wel mee.
pi_110429067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Valt het tegen?
Cafeïne-afhankelijkheid uit m'n lichaam zien te werken. :)

Mwah, valt me nog wel mee, gebruik het gewoon als excuus als ik iets niet oppik of overheen gelezen heb :+
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:53:43 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110429104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mwah, valt me nog wel mee, gebruik het gewoon als excuus als ik iets niet oppik of overheen gelezen heb :+
:D

Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren bij mijn tweede kopje al dacht "Beuh, this better work, koffie is helemaal niet lekker ;( "

Al gaat een fijne latte er wel in, warme melk O+
pi_110429131
Ik vind Circuit 1 ook lastiger dan de andere geloof ik. Maar misschien omdat je dan net begonnen bent?

Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh leverworst, 1 kleine bh pindakaas
T: klein bakje salade van tomaat, wat kikkererwten en tonijn
T: klein stukje vegaburger
D: broccoli/spinazie/quinoa salade van gister
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake
pi_110429185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren bij mijn tweede kopje al dacht "Beuh, this better work, koffie is helemaal niet lekker ;( "

_O- choco hier ik ben gezwicht :@
pi_110429234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Circuit 1 ook lastiger dan de andere geloof ik. Maar misschien omdat je dan net begonnen bent?

Ja misschien....die jumping jacks zijn wel heerlijk zeker aan het eind dan voel je alles weer lekker los worden.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:00:05 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110429277
Ik drink nu maar 1 kopje per dag omdat ik het zwart moet drinken en dat vind ik niet zo lekker :').
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:13 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110429342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- choco hier ik ben gezwicht :@
:9 Die hebben wij op kantoor niet, maar goed ook :D Op kantoor leef ik op thee, (groene) smoothie, water en heel soms koffie :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja misschien....die jumping jacks zijn wel heerlijk zeker aan het eind dan voel je alles weer lekker los worden.
Bwaa ik haat die jumping jacks :o Beetje x-benen dus dan denk ik steeds dat ik door mn benen zak ofzeu :')
pi_110429411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9 Die hebben wij op kantoor niet, maar goed ook :D Op kantoor leef ik op thee, (groene) smoothie, water en heel soms koffie :+

[..]

Bwaa ik haat die jumping jacks :o Beetje x-benen dus dan denk ik steeds dat ik door mn benen zak ofzeu :')
Hmm dat klinkt niet zo fijn inderdaad.
Ik voel me tijdens de jumping jacks altijd heel licht en slank maar als ik dan in de spiegel kijk terwijl ik het doe valt dat vies tegen _O-
pi_110429422
Nallster, je zit laag! Na boksen mag je heus meer aanvullen dan alleen eiwitten. :Y
2-3 handjes noten of zo erbij?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Dat kan ik wel merken, heb minder funky smaak in m'n mond zo rond 17u. :)

Poseidon-de-puh-leuris, ik heb honger! :') Training van gister werkt door gok ik zo, en heb al havermout met melk, banaan, 1/4 droge worst, 2 bth kalkoen en 1/2 peer op...
pi_110429573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik krijg echt hoofdpijn als ik geen koffie drink..
Of ik ben ziek als ik geen koffie drink..

1 van beide ;)

Zo heel veel drink ik niet eens op een dag, met de cappuccino meegerekend 3 tot 4 bakjes, dat accepteer ik van mezelf.
pi_110429576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Nallster, je zit laag! Na boksen mag je heus meer aanvullen dan alleen eiwitten. :Y
2-3 handjes noten of zo erbij?

[..]

O+

Dat kan ik wel merken, heb minder funky smaak in m'n mond zo rond 17u. :)

Poseidon-de-puh-leuris, ik heb honger! :') Training van gister werkt door gok ik zo, en heb al havermout met melk, banaan, 1/4 droge worst, 2 bth kalkoen en 1/2 peer op...
Ook drinken he, dan zetten de vezels uit en zit je voller!

En ik doe wel havermout door mn shake, goed? Ik heb nooit zo'n trek als ik thuis kom.
Maar meestal snack ik wel wat nootjes voor het eten!
pi_110429579
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef minilot het volgende:
<terugleesmodus>

Quinazoline, je was in de Efteling! *O*
Ik morgen weer. :) Alleen 's ochtends.

En je in het park tegenwoordig steeds beter eten, maar je moet de verkooppunten van het betere voer net even weten te vinden.. Wat heb je bizar veel muesliboterhammen op! :D

Wat vond je van Joris en de Draak? Toffe banen hè? :)
Ja, ik wist het niet te vinden inderdaad en aangezien we uiteindelijk met 8 man waren, waren we ook niet zo flexibel. Om te voorkomen dat ik al die ongezonde dingen ging kopen heb ik dus een half mueslibrood meegenomen, wat lekkerder is dan gewone boterhammen dus had ik alsnog wel iets lekkers. Maar echt gevarieerd was het natuurlijk niet. Ik wil binnenkort nog een keer gaan met mijn zusje, waar moeten we dan zijn voor lekker eten?

Joris en de draak vond ik echt heel erg leuk. Volgens mij wassie nog sneller dan de python. Vond het wel flauw dat vuur steeds won, maar we hebben toch water en vuur allebei geprobeerd :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110429679
Mogguh!

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie
L: rijst, kalkoen en gebakken aubergine
T: soep
S: fitness
D: biefstuk, broccoli, paprika, zoete aardappel
pi_110429766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, ik wist het niet te vinden inderdaad en aangezien we uiteindelijk met 8 man waren, waren we ook niet zo flexibel. Om te voorkomen dat ik al die ongezonde dingen ging kopen heb ik dus een half mueslibrood meegenomen, wat lekkerder is dan gewone boterhammen dus had ik alsnog wel iets lekkers. Maar echt gevarieerd was het natuurlijk niet. Ik wil binnenkort nog een keer gaan met mijn zusje, waar moeten we dan zijn voor lekker eten?

Joris en de draak vond ik echt heel erg leuk. Volgens mij wassie nog sneller dan de python. Vond het wel flauw dat vuur steeds won, maar we hebben toch water en vuur allebei geprobeerd :).
Eén van de twee vond ik wel een leuker ritje, maar ik weet nu natuurlijk niet meer welke dat was :') :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110429793
Oeh nu wil ik ook naar de Efteling! Eens kijken of mijn vriendje daarvoor te porren is.
pi_110429904
We hebben wel ook heel veel gelopen trouwens. Deel van de groep kwam pas om 12 uur, maar ik wilde er gewoon om 10 uur zijn. Zijn dus begonnen in de hoek bij de python, toen de rest opgewacht bij droomvlucht, via vogelrock weer naar de pythonhoek, toen via bob/piranha naar de pandadroom. Ik was doodmoe toen ik thuis kwam (misschien ook wel vanwege de kou)!

Planning voor vandaag:
O: smoothie banaan, diepvriesfruit, kwark, klein beetje volvezel cruesli, 2 finse knackebrodjes
L: rest vega-wraps van gisteren met een beetje salade
D: uit eten

Flinke maaltijden allemaal, dus ik heb denk ik geen tussendoortjes nodig. Mijn smoothie is helemaal niet lekker meer met die nieuwe kwark :(. Moet echt op zoek naar een ander ontbijt of lekker kwark.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:22:40 #274
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110429920
Ik vind vooral het pompen en die allerlaatste kracht het lastigste, pompen ging gisteren ook niet zo fantastisch meer de tweede keer... Cardio is chill, lekker even iets dat ik goed kan.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110429924
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eén van de twee vond ik wel een leuker ritje, maar ik weet nu natuurlijk niet meer welke dat was :') :+.
Ik vond vuur leuker, daar was de rij ook langer, maar misschien kwam dat ook wel doordat dat mijn eerste ritje was.
pi_110429975
ik wil ook naar de efteling! Zal er voorlopig wel niet inzitten!
pi_110430006
Ik vind Walibi leuker, achtbanen O+
pi_110430055
Binnenkort weer naar Movieworld met groep 7 (al weet ik nog niet zeker of ik mee kan/ga) :s) Ik vind achtbanen eng, maar daar durf ik wel in de 'kinderachtbaantjes' en in het houten geval..
pi_110430119
Ik ben gisteren maar bootcamp geweest :D het was tof, vermoeiend en zo zwaar als je zelf wil. Gelukkig, want ik was een van de kneuzen :+.

Lees wel half bij, nog veel gebeurd?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_110430186
Ik wil ook naar Walibi, want achtbanen, maar we waren met een groep niet-nederlanders en die moeten toch minstens een keer de Efteling gezien hebben. Plus dat het maar een half uurtje rijden is voor ons :).
pi_110430252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ook drinken he, dan zetten de vezels uit en zit je voller!

En ik doe wel havermout door mn shake, goed? Ik heb nooit zo'n trek als ik thuis kom.
Maar meestal snack ik wel wat nootjes voor het eten!
:o geen trek? Na het sporten schreeuwt m'n lichaam altijd om voeding :')

^O^ met havermout vertraag je de opname van de eiwitten ook nog eens, wat na de training handiger is.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:39:25 #282
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110430454
Ik ook nooit honger na het sporten... Proberen vanmiddag nog een Jillian te doen, en dan vanavond lopen. Ik voel me zo goed na het sporten. Endorfines ftw!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110430523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, hoewel voorkeur voor stukje kaas, vlees of vis omdat in ei toch nog wel wat KH's zitten (0,7). Dus ik ga vanavond een groot blok überjonge kaas inslaan 8-) .
Wat raar!! Dit is voor het eerst dat ik lees dat er koolhydraten in eieren zouden zitten. Ik heb net gegoogeld en de meeste sites spreken toch van geen koolhydraten. Ik heb ze altijd onbeperkt gegeten tijdens het lowcarben.
Je lijstje lijkt me prima, trouwens !
pi_110430557
Direct na het sporten heb ik ook nooit zo'n honger. Het is dat ik weet dat het goed voor me is en dat ik daarom een bak kwark naar binnen lepel, maar honger heb ik dan niet echt ofzo.
Als ik uit mn werk kom, dan heb ik wel enorme honger, beetje afhankelijk van hoeveel ik heb gegeten s middags, maar dan blijf ik soms eten. :D
Doe wat je niet durft.
pi_110430609
Ik heb ook nooit trek na het hardlopen. Zelfs als ik nog niet gegeten heb. Ik kan wel eten (dat kan ik volgens mij altijd :') ), maar als ik het niet zou doen zou het ook prima zijn.
pi_110430667
Na sport gewoon 30 minuutjes wachten, even douchen enzo en dan heb ik vaak wel trek! Als ik niet eet heb ik na een uur soms echt Onwijs trek, afhankelijk van de inspanning.
pi_110430669
Egopost:
http://vd1255.web13.level27.be/?p=2399 dit schrijft iemand over mij.. diegene heeft mijn blogs gelezen en we volgen elkaar op twitter..
Ik heb de tranen over mijn wangen zo prachtig vind ik dit.

Soms is de wereld best mooi O+
pi_110430822
Wat een mooi stukje!
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:53:27 #289
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110430852
Die Vlamingen toch ;). Mooi stukje!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110430924
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
Wat een mooi stukje!
^ Dat! :Y
pi_110430977
O+ kan me voorstellen dat je dit graag even deelt Marmar ;) :Y
pi_110431001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef MarMar het volgende:

Inderdaad O+
Mooi stukje.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:59:37 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110431052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat raar!! Dit is voor het eerst dat ik lees dat er koolhydraten in eieren zouden zitten. Ik heb net gegoogeld en de meeste sites spreken toch van geen koolhydraten. Ik heb ze altijd onbeperkt gegeten tijdens het lowcarben.
Je lijstje lijkt me prima, trouwens !
Co, ik heb het hiervandaan: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/E/
pi_110431064
Het eigeel ws.
pi_110431077
bedankt voor jullie reacties! het is nog niet helemaal duidelijk wat er is gebeurd, maar er gaat een verhaal rond dat hij in bed is gevonden en dat de politie nu onderzoek doet. Apart verhaal..

En Marmar, mooi hoor! Ik heb ook echt bewondering voor je hoe je in het leven staat. Je bent altijd positief ondanks alles. En als ik lees over hoe je over je kinderen praat ben je ook een fantastische moeder!
pi_110431351
thx :*
pi_110431398
Wat een liefde vandaag!!
pi_110431411
quote:
Egopost:
http://vd1255.web13.level27.be/?p=2399 dit schrijft iemand over mij.. diegene heeft mijn blogs gelezen en we volgen elkaar op twitter..

Wauw Mar! Prachtig, ik word er ook een beetje emo van!
pi_110431741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wauw Mar! Prachtig, ik word er ook een beetje emo van!
^^

Het klinkt misschien raar of stom, maar mocht ik ooit een in vergelijkbare positie terecht komen, hoop ik dat ik dezelfde kracht en levensinstelling kan hebben als jij :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110432047
quote:
Egopost:

Mooi :)..

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil ook naar de efteling! Zal er voorlopig wel niet inzitten!
Wij gaan altijd met koninginnedag naar de efteling! Dus bijna :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:38:50 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110432427
BadaBOOM, dansende beer!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')