Ik sta 's avonds die pannenkoekjes te bakken, dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Tussendoor: koude kip of ander vlees, kaas, macadamianoten (niet te veel want wel KH's). En die baconknabbels van de Appie. Koude omelet.
En ik weet dat je niet van koken houdt, maar als je die eiwit/kaas koekjes maakt.......dat is wel echt lekker en je kan ze gebruiken als cracker. En er van alles op doen. Dus gewoon eiwit stijf slaan met een beetje zout, geraspte kaas erdoor spatelen en dan op 150 graden de oven in.
Heb je een receptje voor eiersalade? Want de kant en klare lijkt me niet geschikt...quote:Je kan ook witlofbootjes eten daar kan je ook van allerlei beleg in kwijt. eiersalade, tonijnsalade.
Je mag ook roomkaas, dus daar kan je nog wat mee misschien.
Was ik überhaupt niet van plan!quote:Verder zou ik nog even ver blijven van al die zogenaamde koolhydraatarme repen en zo. Daar zit toch altijd wel een gram of wat per portie in en dan zit je zo over de 20. Die 20 gram kan je beter uit groenten halen, veel gezonder dan een Atkinschocoreep.
Dat was mijn idee ook alquote:Niet 75 gram nemen trouwens, dan raak je niet in ketose. Of misschien als je er heel veel bij sport, maar ik in ieder geval niet. 20 is prima! Dan ben je er het snelste ook weer van af.
Klinkt goed!quote:Je kan van die eiwit/geraspte kaas trouwens ook een soort pizzabodem maken. eerst wel voorbakken natuurlijk en dan je topping erop (tomatensaus, ham, champignons ui, kaas) met veel verse kruiden en dat vond ik altijd prima te eten!
Kruidenboter en beetje (fijn)gesnipperde ui toevoegen!quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Nallie het volgende:
Eiersalade: eitjes koken, prakken met wat zout, peper, mayo?!
Eventueel wat bieslook erbij
ik ga veel te weinig, dus ik wilde maar eens groepslessen gaan proberen. rpm is twee keer op tijden dat ik zou kunnen dus dat leek me een goed idee, doe ik erachteraan wat oefeningen voor mijn arm/rug/schouder en buikspieren.quote:
En een fietsbroek met zeemleer lijkt me ook geen overbodige luxe tegen het schuren. Zonder onderbroek te dragen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou wel luisteren naar t sportadvies XM... streng low carb is echt andere koek dan gewoon wat minder eten en erbij sporten. misschien proberen als je een beetje gewend bent aan zo eten?
over RPM: hoe werkt dat, heb ik speciale kleding of schoenen nodig als ik dat wil proberen? en nog belangrijker? kan het ook als je heul dik bent en slechte knieen hebt?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
En een fietsbroek met zeemleer lijkt me ook geen overbodige luxe tegen het schuren. Zonder onderbroek te dragen.
Hoe komt het dat je te weinig gaat? Te druk of is het niet leuk?quote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga veel te weinig, dus ik wilde maar eens groepslessen gaan proberen. rpm is twee keer op tijden dat ik zou kunnen dus dat leek me een goed idee, doe ik erachteraan wat oefeningen voor mijn arm/rug/schouder en buikspieren.
pfffff geen zin, geen tijd, geen zin, ehhh... ik vind het altijd wel leuk als ik er ben, maar nadat ik kotsend thuiskwam ben ik niet meer gegaan. en geen smoes is goed genoeg als verklaringquote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je te weinig gaat? Te druk of is het niet leuk?
Stoer dat je RPM wilt gaan doen, ik durf dat echt niet (ik ben meer van de huppelklasjes)
Dit. Ik ging 2 uur mountainbiken zonder carbs en zat van te voren al in ketose. Zwaarste rit ooit. De laastste 10 km kon ik de pedalen echt niet meer rond krijgen. Ik kon nog max 15 km/u halen. Paar keer gestopt maar na een paar minuten fietsen weer lood in de benen..quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou wel luisteren naar t sportadvies XM... streng low carb is echt andere koek dan gewoon wat minder eten en erbij sporten. misschien proberen als je een beetje gewend bent aan zo eten?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mijn spinning altijd zonder broek met zeem. Vind zo'n broek ook maar vervelend zitten en het is nou niet dat je 3 uur lang aan het fietsen bent ofzo.
Ik doe overigens geen RPM, maar spinning. En dat hangt heel erg van de docent af of ik het leuk vind of niet.
Jammer! Goed dat je weer begintquote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pfffff geen zin, geen tijd, geen zin, ehhh... ik vind het altijd wel leuk als ik er ben, maar nadat ik kotsend thuiskwam ben ik niet meer gegaan. en geen smoes is goed genoeg als verklaringdus ik ga maar gewoon weer vanavond, vriendje is toch niet thuis dus t is hier sowieso saai.
groepslesjes helpen denk ik wel om ritme te houden
XCO (met zo'n grindbuis) is ook een optie vanavond
Ai, das snel. Sterkte!quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik voel mijn buikspieren al sinds ik vanmiddag Jillian heb gedaan, dat gaat leuk worden morgen.
Ah, ik doe daar altijd een uurtje over.quote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Ligt ook aan hoe ver je jezelf pusht.
Ik ga straks half dood in 30min....
Deadlift, 105kg, 1 set tot falenquote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik doe daar altijd een uurtje over.
Lekker he?!Wat ga jij doen?
Hehehe, ik hou het wel bij mijn eigen schema.quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deadlift, 105kg, 1 set tot falen
Squat, 70kg, 1 set tot falen
Benchpress, 50kg, 1 set tot falen
Hierbij drink ik dan geen water, maar ranja...
Ja vind het ook een beetje vreemd maar zeker in combinatie met buikdanstraining vanavond verwacht ik morgen wel echt problemen met mijn buikspierenquote:
Nee joh, door het buikdansen gaan juist alle afvalstofjes er weer uitquote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vind het ook een beetje vreemd maar zeker in combinatie met buikdanstraining vanavond verwacht ik morgen wel echt problemen met mijn buikspieren
Of je geeft jezelf niet genoeg.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Perruche het volgende:
"trut-lesjes"? Als je er lichamelijk moe van word dan doet het iets goeds, toch? Misschien zou jij bodycombat zo'n trut lesje vinden maar ik merk dat het echt mijn conditie verbetert!
quote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vind het ook een beetje vreemd maar zeker in combinatie met buikdanstraining vanavond verwacht ik morgen wel echt problemen met mijn buikspieren
Let's hope so.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee joh, door het buikdansen gaan juist alle afvalstofjes er weer uit
Hahaquote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik herinner de keren nog wel dat ik niet meer uit bed kon opstaan
*rol*
*rol*
*boem*
Ah, ben uit bed!
ik bedoelde het niet onaardigquote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Perruche het volgende:
"trut-lesjes"? Als je er lichamelijk moe van word dan doet het iets goeds, toch? Misschien zou jij bodycombat zo'n trut lesje vinden maar ik merk dat het echt mijn conditie verbetert!
Als het eten erbij in zit vind ik t wel redelijk. Mijn laatste was uiteindelijk 140 inclusief 1 maaltijd. Lunch had ze maar even niet geregeldquote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef Syrena het volgende:
Vrijgezellenfeestvraagjekreeg een mail met 't programma, en de eigen bijdrage is 100 euro.
Is dat veel? Ik vind van welmaar er zitten we 2 eetmomenten bij dat zou er van mij al wel 1 mogen zijn...bruid is al niet van de smalste
![]()
En we motten in 't witIk heb niks wits, want dat staat me niet
Hoe leuk is zo'n sieradenworkshop nou echt? Mocht ik ooit trouwen, dan hoop ik dat m'n vrienden iets leukers regelen, zoals een geimproviseerde drekrees.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Syrena het volgende:
Ik snap het ook niet. We doen high tea, sieradenworkshop, uiteten, naborrelen. Nu had van mij dat eten kunnen vervallen, alleen een high tea is toch ook leuk?! Plus de bruid en enkele andere genodigden zijn zwanger, dus dat borrelen.... Zorg gewoon dat het om 17 uur klaar is, want je bent al vanaf 's ochtends bezig.
Oja, en we moeten ook nog allemaal een klein cadeautje doen voor bij de high tea....
Ik heb nog nooit gespint, maar krijg zo'n goede kont in een zeemleer dat ik elk excuus aan zou grijpenquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mijn spinning altijd zonder broek met zeem. Vind zo'n broek ook maar vervelend zitten en het is nou niet dat je 3 uur lang aan het fietsen bent ofzo.
Ik doe overigens geen RPM, maar spinning. En dat hangt heel erg van de docent af of ik het leuk vind of niet.
Plus de bruid heeft een kapotte rug (echt invaliderend kapot zeg maar). Vandaar ook dat ik zelf denk dat het beter was als ze om 17 uur stopten en dan bv. een maaltijd van een traiteur regelen voor haar en haar vriend bij hen thuis.quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe leuk is zo'n sieradenworkshop nou echt? Mocht ik ooit trouwen, dan hoop ik dat m'n vrienden iets leukers regelen, zoals een geimproviseerde drekrees.
Nu ik goed lees zie ik dat er ook zwangeren bij zijn, dat beperkt de mogelijkheden van leuke dingen doen misschien wat.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef Syrena het volgende:
Mijn hoofd staat gewoon ook nu niet naar "leuk" hoor, dat telt ook wel mee.
Maar voor mij is 100 euro best veel geld, en ik weet van een andere vriendin dat dat voor haar ook zo is (geen idee of die meegaat, haar adres staat er wel bij). En dan is er ook nog de bruiloft waar ik voor uitgenodigd ben.
Pff, stom. Misschien moet ik het maar ff laten zitten en er eind april nog eens over nadenken. Mss ligt pap dan wel in 't ziekenhuismeh.
^^quote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Is het een optie om te zeggen dat je graag mee gaat naar de high tea en de workshop, maar het diner en de borrel even laat schieten? Kunnen ze je vast een 'prijsopgave' van geven (al kan ik me voorstellen dat je geen party-pooper wilt zijn...).
Ja dat zou idd een optie zijn. Maar ik kijk 't ff aan, heb nu ook gewoon geen idee wat er over een maand bij ons thuis aan de hand is. Als dat niet was dan had ik gewoon nog wat gemekkerd over die 100 euro en was gewoon meegegaan. Want zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Is het een optie om te zeggen dat je graag mee gaat naar de high tea en de workshop, maar het diner en de borrel even laat schieten? Kunnen ze je vast een 'prijsopgave' van geven (al kan ik me voorstellen dat je geen party-pooper wilt zijn...).
Haal 'em eens door google, linkedin of facebook.quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Syrena het volgende:
Krijgt ie dalijk een aantekening... "dat is die meneer met die irritante dochter..." *schuift dossier onderop stapeltje*
Google vind ik niks. De man heeft een achternaam die erg veel voorkomt, er werken er in het AZM al een stuk of zes ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Haal 'em eens door google, linkedin of facebook.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Syrena het volgende:
Krijgt ie dalijk een aantekening... "dat is die meneer met die irritante dochter..." *schuift dossier onderop stapeltje*
Contant meenemen en ter plekke overhandigen.... (dus er mag eentje met 1200 euro rondlopenquote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje. Het begint om twee uur met buikdansen (ook niet mijn ding), dan borrelen, uit eten en uitgaan voor 90 euro. Dat vind ik wel redelijk.
De rest is al gezegd. Moet je vooruit betalen? Zo nee, dan is later beslissen ook makkelijker.
Ik zou dan telkens pas per onderdeel geven. Dan hou je het zelf in de handquote:Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Contant meenemen en ter plekke overhandigen.... (dus er mag eentje met 1200 euro rondlopen)
Goed bezig jij!quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat de rest zeg Syreen! Veel geld..
En jullie hebben gelijk denk ik wbt de RPM, mss beter om te doen als ik er aan gewend ben. Voel me nu erg rammelig en wat licht in mn hoofd. Niet het beste uitgangspunt voor RPM denk ik.
Heb al wel de kip in de marinade staan voor de piri piri en beslag voor 4 nieuwe pannenkoekjes staat ook klaar, zo maar eens even bakken.
Misschien kan ik wel wat wii dance doen ofzo, sta ik tenminste niet helemaal stil en als ik omval, doe ik dat tenminste op mn eigen bank.
Het is ook heel stomquote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje. Het begint om twee uur met buikdansen (ook niet mijn ding), dan borrelen, uit eten en uitgaan voor 90 euro. Dat vind ik wel redelijk.
De rest is al gezegd. Moet je vooruit betalen? Zo nee, dan is later beslissen ook makkelijker.
Ik heb wel lol gehadquote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb één keer mogen moeten buikdansen bij een vrijgezellenfeestje, dat was samen met HPKW en Isa zelfs! Afgrijselijk vond ik 'tkan begrijpen dat mensen het leuk vinden hoor, maar ík vond het echt niet leuk; niets voor mij, dat gehups
Dat dusquote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb één keer mogen moeten buikdansen bij een vrijgezellenfeestje, dat was samen met HPKW en Isa zelfs! Afgrijselijk vond ik 'tkan begrijpen dat mensen het leuk vinden hoor, maar ík vond het echt niet leuk; niets voor mij, dat gehups
Jij, Isa en HPKW..........dan heb ik nu officieel geen idee meer wie HPKW is hahaha.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bijquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij, Isa en HPKW..........dan heb ik nu officieel geen idee meer wie HPKW is hahaha.
Ik snap ook goed dat het niet voor veel mensen is hoorook al is 'mijn' dansschool wel van het iets stoerdere buikdansen en niet dat gezweefteef.
Dat kanquote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bij
Ik vond het sowieso eigenlijk altijd wel leuk met die groep mensenquote:
Het schijnt te helpen om 'even' uit ketose te komen door bv een eiwitshake met wat carbs te nemen vlak voor je gaat sporten!quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit. Ik ging 2 uur mountainbiken zonder carbs en zat van te voren al in ketose. Zwaarste rit ooit. De laastste 10 km kon ik de pedalen echt niet meer rond krijgen. Ik kon nog max 15 km/u halen. Paar keer gestopt maar na een paar minuten fietsen weer lood in de benen..
Ben daarna met ketose gestopt,ik wil wel lekker kunnen sporten.
Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 gradenquote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer wordt het nou lente? Het is echt huu koud buiten.
Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 gradenquote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden
Geen superhitte wel lekker weerquote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 graden![]()
Zouden we dan wel een normale zomer krijgen dit jaar?
10 graden is luxe man.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden
Collega, bedankt voor je constructieve bijdrage.quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
10 graden is luxe man.
Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregenquote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
10 graden is luxe man.
Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zinquote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregen). Kan me voorstellen dat de kwestie of de Duutser wel of niet naar de sneeuw verhuist je gemoedstoestand flink beinvloed heeft.
Even laten bezinken voor je eventueel reageert.
Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.quote:Op maandag 16 april 2012 18:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zin
vind ik niet kunnen.
Ik lig al vaker met hem overhoop (dat weet hij niet, maar ik wel), dus dit deed de emmer overstromen. Helaas.
veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.quote:Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.
Heb je veel met deze man te maken? Of kun je hem zoveel mogelijk vermijden?
Einde in zichtquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.
Ach ja, ik ben er klaar mee. Ga maar eens een omelet in elkaar flansen. Trek!
Goed nieuwsquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.
Ach ja, ik ben er klaar mee. Ga maar eens een omelet in elkaar flansen. Trek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |