SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Meeste dagen zijn redelijk voorspelbaar idd.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen.
Ik maak wel altijd een planning maar eet niet elke week hetzelfde dus zou als nog veel werk zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen.
goed ideequote:
Ja, dat doe ik idd ook wel, ik weet op vrijdag al bijna voor de hele week wat we gaan eten.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Ja die's lastig. Volgens mij moet je die ff op de site handmatig invullen naar wat je wenst, althans, dat kan ik me er ff van herinneren. Of in de app kan het ook dacht ik...quote:Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.quote:Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef GI het volgende:
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.
Tevreden met kleine dingen
Ja enorm! Hier ook vooral de latte's van die voorgezoete zakjes afgeschaft.... Nu een enkele keer in de stad of in t weekend.quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staanquote:Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
Crap.quote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan
Hij welquote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan
sony ericsson experia rayquote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
Gewoon proberen, nee heb je.quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart.
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
Iphone is gewoon standaard sim-lock vrij tegenwoordig.quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
Haha, same. En als ik cola drink, drink ik cola light. Anders vind ik het goor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Voor de spontane beweging Sil...quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
LL
Wat een mijlpaal. O.o
GI, awww je koffie! Dat is voor jou geen klein ding.Das reusachtig!
Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan.
Oh en diner wordt vis, just so you know GI.Hadden we nog in de vriezer.
Dus D: Witvis, aardappelpuree, wortels.
Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
LL
Wat een mijlpaal. O.o
GI, awww je koffie! Dat is voor jou geen klein ding.Das reusachtig!
Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan.
Oh en diner wordt vis, just so you know GI.Hadden we nog in de vriezer.
Dus D: Witvis, aardappelpuree, wortels.
3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.
Nee serieus, ik meot echt mn wasmachine in mn huis hebben. Misschien open ik wel een topic in FHF om 3 sterke mannen in te schakelen.
Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..quote:Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef GI het volgende:
[..]
3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?
2 man kan ik me nog voorstellen, 1 bovenaan sturen de trap op en 1 man die onderaan het gewicht omhoog gooit, maar hoe wil je dat met drie man doen ?
Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niAquote:Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..
Uiteraard koop ik wel crocs voor mn meiden... Van hello kitty.
Met hakje en lichtjes!quote:Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:
[..]
Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
Die hebben ze al..quote:Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:
[..]
Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hai
Mijlpaal gehaalder is ruim 20 kilo af
Als ik nou even zelf ga jompelenquote:
Een plateau hoort er soms bij, straks val je dan opeens weer snel afquote:
Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een app waarmee ik calorien tel... die zegt dat de ADH 3800 kcal is... dit is wel erg veel, of niet?
Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijk
Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaanquote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Kloptquote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Anders berekend je het voor de zekerheid nog even ergens anders.quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan
Plus dat het ding uit gaat van het in stand houden van je huidige gewicht, dat werkt ook niet echt mee als je te zwaar bentquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan. Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
CalorieTeller door Fatsecret?quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan. Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel gevenquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan
Ja die. Toen ik hem net had dacht ik van wow ik kan nog veel meer eten ftw! Maar toen bleek ie op 3500kcal's te staan ofzo.quote:
186 cm enquote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ben student, en werk in een supermarkt(afwisselend kassa/winkel)
quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
186 cm enDan is 2000-2200 kcals meer dan genoeg als je wil afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ben student, en werk in een supermarkt(afwisselend kassa/winkel)
disclaimer
Ah, ongeveer de helft dusquote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is 2000-2200 kcals meer dan genoeg als je wil afvallen
quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
186 cm enGevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ben student, en werk in een supermarkt(afwisselend kassa/winkel)"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaanquote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.quote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is 2000-2200 kcals meer dan genoeg als je wil afvallen
Ahja heel goed punt. Daarom ben ik ook geen dietistequote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaan
Zie boven jequote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.
1700? Daar kan ik nog op afvallen en ik weeg de helft.quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
Dat, spaarstand.quote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Rond de 2200 is dan een mooie hoeveelheid, zeker niet te laag gaan zitten.
Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.
Dat is precies wat ik zei dusquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.
Ja precies. Ik heb het ooit gedaan op 1000 kcals en heb nooit een spaarstand gekend, maar ik was wel altijd licht in m'n hoofdquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.
Het was niet heel bontquote:
Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kiloquote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Jarno het volgende:
gewoon rustig aan doen, niet te ver pushen, het is maar dat je in beweging blijftquote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Jarno het volgende:
En goffer ik wil weer sporten.
Anders woensdag wat krachttraining doen. Zorgt iig voor ritme en dat ze me blijven herkennen daar.. Kan ik altijd nog proberen wat cardio erbij te doen?
Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kilo
En het is geen mythe er lopen genoeg mensen hier en in slank rond die het voor elkaar hebben gekregen.
Ja, dan moet je het echt lang volhouden.quote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
Das waar maar als je wilt afvallen dan zijn er wel mensen die vaker dan een keertje zo weinig eten en dan wil die spaarstand echt wel lukken.quote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
Haterquote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook nog een bruiloft ergens dit jaar, van dichtbij in de familie. Laten we zeggen dat ik er geen fan van ben? Vooral als het zo traditioneel aangevlogen wordt (mooiste dag van je leven, hele dag dingen doen, etc, etc)... Ik kijk er naar uit.
Ach ja, het is best leuk , maar het blijft een sprookje ... waar ik niet in geloof.quote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook nog een bruiloft ergens dit jaar, van dichtbij in de familie. Laten we zeggen dat ik er geen fan van ben? Vooral als het zo traditioneel aangevlogen wordt (mooiste dag van je leven, hele dag dingen doen, etc, etc)... Ik kijk er naar uit.
Ik vínd het een crime. Echt. Maar goed, mooi zitten dom kijken hopen dat de dag snel voorbij is of dat je een dubbele nekfractuur oploopt voor die tijd ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hater
Dit wordt ook wel traditioneel, maar een belgenbruiloft, dus velen bier. Ik vermaak me wel
Op die manier trouwen is jezelf voor de gek houden. Zo mooi ís het niet en wordt het niet. Maarja.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja, het is best leuk , maar het blijft een sprookje ... waar ik niet in geloof.
True, ik trouw ook niet voor het sprookje, maar omdat we ons willen gaan vermenigvuldigen en hij is mijn beste vriendje enzulks.quote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op die manier trouwen is jezelf voor de gek houden. Zo mooi ís het niet en wordt het niet. Maarja.
Neehoor dat zeg ik , voor een heel hoop mensen een sprookje , ik geloof dr verder niet in zeker niet na recente ervaringen. Doe mij maar lekker losquote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op die manier trouwen is jezelf voor de gek houden. Zo mooi ís het niet en wordt het niet. Maarja.
Om te vermenigvuldigen moet je neuken , niet trouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, ik trouw ook niet voor het sprookje, maar omdat we ons willen gaan vermenigvuldigen en hij is mijn beste vriendje enzulks.
)
Nouja die ervaringen staan natuurlijk los van een bruiloft maar voor vrouwen is dit gewoon een smoes voor een prinsjesdag ofzo. Gekmakerij.quote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor dat zeg ik , voor een heel hoop mensen een sprookje , ik geloof dr verder niet in zeker niet na recente ervaringen. Doe mij maar lekker losMensen zien nu ook wel dat ik met vriendinnetje bent.
Lekker los? Eh..quote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor dat zeg ik , voor een heel hoop mensen een sprookje , ik geloof dr verder niet in zeker niet na recente ervaringen. Doe mij maar lekker losMensen zien nu ook wel dat ik met vriendinnetje bent.
Ja zo niet getrouwd ?quote:
Jaja...quote:
Najah technisch wel getrouwd maar niet met elkaar danquote:
Ik hou van kettingen... Lekker strak.quote:
Oh daar strikken ze mij ook niet voor J.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Jarno het volgende:
Het ging gisteren dus heel (!) even over 'stukjes'. Echt. No. Fuckin'. Way. He..
Van die optredens?quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Jarno het volgende:
Het ging gisteren dus heel (!) even over 'stukjes'. Echt. No. Fuckin'. Way. He..
i knowquote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hou van kettingen... Lekker strak.
Dat dus?quote:
Ik had een verbod op mn trouwdag. Toch ontkwam ik er niet aan...quote:
quote:
Ja? Anno 2012 dus? Ik ga nog liever dood met zweren en bulten?quote:
De S is van Samen afwassen...quote:
Ik had mensen gezegd als jullie het doen loop ik weg op mijn eigen feest(je). En mensen kennen mij goed genoeg om te weten dat ik dat zou doen dus niemand had gelukkig het gore lef.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had een verbod op mn trouwdag. Toch ontkwam ik er niet aan...
Ik stem nog liever pvda.quote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja? Anno 2012 dus? Ik ga nog liever dood met zweren en bulten?
De N is van Neuken dat doe je niet meer als je getrouwd bent....quote:
Nou zover wou ik ook weer niet gaan.quote:
Nee dan doe je de V, van Vrijen?quote:Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
De N is van Neuken dat doe je niet meer als je getrouwd bent....
of de S van Sexloos.quote:
De eerste en de laatstequote:Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net toch maar wat jurkjes besteld voor een bruiloft over twee weken. In de stad hadden ze mijn maat nauwelijks hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk zit er een perfect match tussen
In het tostiijzer <3quote:
Brrrrrr. Kaas die lauw is, dat wordt een beetje viezig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, met de kaas al een beetje lauw want een uurtje geleden uit de kantine gevist.![]()
NIET DOEN!quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh en al mn eten is al op, en ik heb trek, en de emmer drop staat in gezichtsveld. En ik weet als ik neem, wordt de honger erger, want suiker...
Pindakaas is baas, met suiker. Op een witte bol.. mmmmm.quote:Op maandag 16 april 2012 15:09 schreef Jarno het volgende:
Ik had een boterham met pindakaas! Blije collega's ftw!.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brrrrrr. Kaas die lauw is, dat wordt een beetje viezig.
Water is goed plan... Kannetje halen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik had het beter nog even in de koelkast kunnen leggen.
En jij: neem NU een glas water en ga een rondje lopen!
hmm..quote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Jarno het volgende:
Hm op een volkorenboterham, met een beetje sambal dus.
Zout , lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb iets gevonden in de kast, opkikker. Eens zien.
Prima spul ja... Dat red ik wel tot 5 zo.quote:
Ik doe er altijd een flinke plons warm water bij. Lauw water drinkt veel prettiger weg.quote:Op maandag 16 april 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe ff thee vandaag, ik krijg water ff niet weg.
Lauw water is smerig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een flinke plons warm water bij. Lauw water drinkt veel prettiger weg.
Verse citroen mee.quote:Op maandag 16 april 2012 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik een bus van die light aanmaakmeuk hier neer zet ofzo. Beetje van dat erdoor maakt het al een stuk beter te doen denk ik.
Hmmm ik heb karavan Cevitam ook hier staan maar maakt het niet beter hoor althans vind ik , het is gewoon de hoeveelheid ? 2 liter is veel ?quote:Op maandag 16 april 2012 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik een bus van die light aanmaakmeuk hier neer zet ofzo. Beetje van dat erdoor maakt het al een stuk beter te doen denk ik.
Munt <3quote:
Nope! Water is in alle hoedanigheden lekker hoewel ik er zelf in de koude versie niet veel van kan drinken. Lauw of warm is het lekkerst.quote:
als je het verdeelt valt het wel mee, op kantoor elk uur 1 bekertje zit je al aan anderhalve literquote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ik heb karavan Cevitam ook hier staan maar maakt het niet beter hoor althans vind ik , het is gewoon de hoeveelheid ? 2 liter is veel ?
Over het algemeen is dat niet eens alleen voor mensen die willen afvallen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef GI het volgende:
Twee liter water per dag ? Dat wordt nog een fikse als ik dat moet gaan doen
Daar worden al die dietistes geil van GI. Dat water drinken. Afvalstoffen blah blah.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef GI het volgende:
Nou, dan hoop ik maar dat de dietiste de moeite wel een beetje waard is !quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar worden al die dietistes geil van GI. Dat water drinken. Afvalstoffen blah blah.
Als je je maar aan het lijstje houdt...quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar dat de dietiste de moeite wel een beetje waard is !
*op lijstje zet voor morgen*
Ja ach gewoon sochtends een kan en smiddags een kan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef GI het volgende:
Zeiken als een Makke Beerquote:
No shit?quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
en je moet het drinken in plaats van je frisdranken enzo, niet er bij
IQ = schoenmaat?quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt dat stukje
Je hebt ook Tena voor mannen he?quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Jarno het volgende:
Daarom moet die 2e fles dus ook voor half vier leeg ofzo. Als ik met 0,75L in m'n pens het OV (tegenwoordig zonder plee) in ga haal ik thuis niet met een droge broek.
Is het tegenwoordig niet heel hip om gewoon je broek open te doen en tegen iets of iemand op te zeiken in het OV ?quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Jarno het volgende:
Daarom moet die 2e fles dus ook voor half vier leeg ofzo. Als ik met 0,75L in m'n pens het OV (tegenwoordig zonder plee) in ga haal ik thuis niet met een droge broek.
En niet vergeten die thuis weer leeg te gooien.quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Jullie kunnen toch staand plassen.
Gewoon die bidon weer meenemen.
Gewoon tegen de deur aan zeiken of als er geen plek is om te zitten tegen een persoon die wel een plekje heeft ?quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Jullie kunnen toch staand plassen.
Gewoon die bidon weer meenemen.
Paintballen , tip schiet van flink dichtbij op iemand.quote:
Ging er toen ik me opgaf alleen vanuit dat ik een stoere, sportieve en vooral niet obese powerchick zou zijn. Gaat me niet meer lukken in een paar dagen.quote:
Even snel tussen het werken door.. Sterkte!quote:Op maandag 16 april 2012 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouble whit boyfriendWe waren allebei een beetje kibbelig en moe en toen kwam de opmerking eruit: "sinds ik met jou ben, ben ik gewoon wat minder gelukkig"
Krak, auw, hart doormidden. Mijn eerste reactie, shit ik maak het uit, want dit is niet goed. Hij in paniek en tranen en toestanden, ik overemotioneel. Niet goed kunnen nadenken, waardoor we nu nog samen zijn, maar ik twijfel enorm. Ik wil hem niet kwijt en ik houd enorm veel van hem, maar ik weet niet of ik goed voor hem ben. Rationeel heb ik zoiets van "je had hem moeten dumpen, verdriet voor beiden, maar daar kom je wel overheen" en emotioneel is het gewoon "NEE NEE NEE" Het heeft echt mijn hart gebroken, ook al zijn we nog samen
![]()
Vanavond moet ik gourmetten met vriendinnen *en het is bij mij en ik ben de enige met zo'n stel, dus ik kan het niet afzeggen, vast goed voor me... maar buuh.
Eetlijst laat ik maar zitten, heb vandaag geen hap door mijn keel meer gekregen na het ontbijt
quote:Op maandag 16 april 2012 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouble whit boyfriendWe waren allebei een beetje kibbelig en moe en toen kwam de opmerking eruit: "sinds ik met jou ben, ben ik gewoon wat minder gelukkig"
Krak, auw, hart doormidden. Mijn eerste reactie, shit ik maak het uit, want dit is niet goed. Hij in paniek en tranen en toestanden, ik overemotioneel. Niet goed kunnen nadenken, waardoor we nu nog samen zijn, maar ik twijfel enorm. Ik wil hem niet kwijt en ik houd enorm veel van hem, maar ik weet niet of ik goed voor hem ben. Rationeel heb ik zoiets van "je had hem moeten dumpen, verdriet voor beiden, maar daar kom je wel overheen" en emotioneel is het gewoon "NEE NEE NEE" Het heeft echt mijn hart gebroken, ook al zijn we nog samen
![]()
Vanavond moet ik gourmetten met vriendinnen *en het is bij mij en ik ben de enige met zo'n stel, dus ik kan het niet afzeggen, vast goed voor me... maar buuh.
Eetlijst laat ik maar zitten, heb vandaag geen hap door mijn keel meer gekregen na het ontbijt
Nou even laten bezinken en van de week op een rustig moment samen even praten denk ik ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, maar dat doet hij dus niet. Op het moment dat ik erover begon dat we misschien uit elkaar zouden moeten was het nee en ik wil je niet kwijt en ik ben wel gelukkig, enzovoorts. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet, want die opmerking ontkennen deed hij niet. En hij is nu relax een met zijn aquarium bezig en ik zit al de hele middag in een staat van WTF
Ja ach ik vind zelf koken ook leuk , maar ik ga zo sporten dus mama zei ik kook wel ff en mams is zelfs werken dus, alleen ff opbakken. Vroeg nog wat ik wou dus ik zeg joh maakt niks uit doe maar een stamppotje , kiest ze dus precies wat ik het weekend met ticootje heb gegetenquote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sowieso handig als mama kookt![]()
Ik heb ook honger. We hebben alleen een beetje inspiratieloos eten straks: vis-cuisine, gebakken aardappeltjes en broccoli. Met een berg kruiden, knoflook en uit wordt het vast eetbaar. Ik heb nog ergens een recept van broccoli met sesamzaadjes ofzo.
Maak je dan stamppot met verse spinazie of uit een pakje??quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Joene het volgende:
Vandaag weer spinaziestamppot handig als je tegen mama zegt maakt niet uit wat we weten
Voor je lijf telde het fruit altijd al mee hoorquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb net mijn app in gevuld! Werkt best fijn.. Maar fruit moet ik dus wel tellen en bij Weight Watchers hoeft dat niet.
Ik kom op 108 % van mijn BMR uit, maar er was traktatie op het werk en die heb ik niet afgeslagen dit keer. Dus het komt vrij overheen met WW. Alleen het fruit telt nu mee en eerst niet.
Weekend vers, en vandaag ookquote:Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Maak je dan stamppot met verse spinazie of uit een pakje??
Ja ok, maar dan ga je in extremen.. Ik hoefde groente en fruit niet te tellen.. Naja nu wel.. dan zie je toch dat dat wel wat scheelt..quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn overbuuf was weight watchers juf. Die vertelde serieus dat mensen hele ananassen naar binnen peurden omdat fruit niet telt. En dan raar kijken als je niet afvalt
Mijn BMR ligt nu ook op 1800. Ga eens kijken wat het voor mijn gewicht doet als ik fruit en groente mee ga tellen.. Want het BMR ligt gelijk aan mijn WW-punten zonder groente en fruit. Zal het toch iets harder moeten gaan denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
zo wil ik ook wel een 1800 kcal dieet![]()
Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik haal 20 procent van mijn dagelijkse energie uit groente en fruit, dus dat zal zeker schelen joycie
Er worden geen geile dieetiste gezet op lijstjes verdomme.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar dat de dietiste de moeite wel een beetje waard is !
*op lijstje zet voor morgen*
quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Er worden geen geile dieetiste gezet op lijstjes verdomme.
Ik weet dat we getrouwd zijn enzo, maar nee. Ik houd niet van los.
*BOKS*quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Knut het volgende:
[..]Telt het niet als spontane beweging dan ?
Ja bij WW wordt ook gezegt dat je echt al je punten moet eten.. Weet niet met WW heb ik het idee dat ik wat achter de hand heb terwijl dat eigenlijk bullshit is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nadeel van zo'n app: ik mag nog 250 kcals voor vandaag. Mijn lichaam vertelt me nu dat ik best een paar dropjes en een paaseitje moet. Eerst maar eens mijn avondeten wegwerken. Kan later nog altijd kwark ofzo nemen.
Nee, ik ook niet meer. Bevalt me uitstekend! Ik heb wel voor mezelf een lijstje gemaakt met verplichte dingen om te eten. Dat volgens het principe: als je jezelf vol eet met gezonde dingen (groente, volkorenproducten, tonijn, kip, peulvruchten, bonen etc), heb je minder de neiging nog meer ongezonde dingen toe te voegen.quote:
Ah oké. Ik dacht dus altijd pakje, daarom nog nooit gemaakt, maar met vers is het een goede afwisselingquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekend vers, en vandaag ookpakjes is vies!
Zo'n chocomousse zou ik dus al niet eens in huis halen. Ik mag wel chocomousse, maar alleen als ik het zelf maak.quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo ver ben ik helaas nog niet SQ en Isa... ik heb inmiddels een extra walnoot op en kom eindelijk weer eens zo goed uit dat ik onbeperkt melk bij het eten kan drinken. Heb als optie nog een chocomousse in de koelkast staan. Zie t wel, ook geen ramp om eens wat minder te eten. Zo lang ik geen wartaal uit ga slaan ten minste.
Het is eigenlijk mijn weekendtraktatie maar alleen als ik me goed gedragen heb. En er sowieso trek in heb, ik ben niet zo'n enorme choco fan. Ik mag dit soort dingen juist niet maken van mezelf. Dat ene kuipje per week max is meer dan genoegquote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n chocomousse zou ik dus al niet eens in huis halen. Ik mag wel chocomousse, maar alleen als ik het zelf maak.
Omdat ik dacht dat dat de bedoeling is als je wilt afvallen.. Morgen kom ik bijv niet aan mijn bmr.. De rijstevlaai heeft vandaag voor redelijk wat kcals gezorgd.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@joycie: waarom zou je op je BMR gaan eten? kan toch wel een beetje bij?
Ik zou jeuk krijgen van dat constante cijfertjesgeneuk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
hallo. Bmr is overratedeet voldoende en gezond, dan hoef je niet te tellen.
Nou ja dat!! Ik heb met mijn lijstje van vandaag ook geen hongergevoel gehadquote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
hallo. Bmr is overratedeet voldoende en gezond, dan hoef je niet te tellen.
da's best een tempo danquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Knut het volgende:
In het kader van zelfmotivatie. Net een rondje van ongeveer 4-5 kilometer 'snel' gelopen. In 20 minuten precies weer terug thuis.
Of ff banaantje. Voordat je gaat dus.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
note to self.... iets meer eten voordat je gaat fietsen...
Beetje lichtjes in mijn hoofd.... dus schaaltje yoghurt gepakt, heb ik ook weer ff wat zuivel binnen
Maar wel weer 9.4 km gefietst
15 km/uur ftw, dat doen mensen hardlopend meestal niet eensquote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Als jij 5 km in 20 minuten loopt dan klopt of je afstand niet of je hebt gewoon hard gelopen, en flink ook.
Ik heb erg lange benen. Als ik normaal gesproken 'doorloop' moet Sil joggen als ze naast me loopt. Dus ik gok dat mijn ' snelle lopen' gelijk is aan hardlopen voor anderen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Als jij 5 km in 20 minuten loopt dan klopt of je afstand niet of je hebt gewoon hard gelopen, en flink ook.
Die heb ik standaard niet in huis, moeilijk poepen enzulks (ook bij de jongstequote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of ff banaantje. Voordat je gaat dus.
nee ik was ook al aan het rekenen, da's toch een extreme sprintquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 km/uur ftw, dat doen mensen hardlopend meestal niet eens
daar ben ik ook fan vanquote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
LL ook good busy!
Hier een uurtje gelopen, zes kilometer ongeveer.
Tip voor de lopers: de endomodo app
bwehehequote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar ben ik ook fan van
Tis alleen jammer dat je de hometrainer er niet in kan invoegen![]()
Zit wat in, maar ik vind zo'n grafiekje ofzo wel leuk met personal records ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bwehehemaar die rekent het toch zelf uit?
en dit. Ik fiets rond de 22-24 km/u en dan heb ik ze ook al hijgend achter me aan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Mensen kunnen mij amper bijhouden als ik wandel overigens. En ik loop met bijna 6 km/h.
HomeTrainers zijn voor bejaardenquote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Sinds ik op de spinfietsen heb gezeten wil ik echt niet meer op den hometrainer. Wat den baggerfietsen zijn dat zeg.
Mja je moet ergens beginnen he?quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Sinds ik op de spinfietsen heb gezeten wil ik echt niet meer op den hometrainer. Wat den baggerfietsen zijn dat zeg.
Ik ben dan ook al bijna 32quote:
Alsnog een behoorlijk Tempoquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Knut het volgende:
Ik heb het nagerekend. I stand corrected. Het is geen 5 kilometer maar 3.9.
Ja. Ik ben er ook mee begonnen. Eerst die conditie op peil voordat ik me in de spinklas waagde.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je moet ergens beginnen he?![]()
Fietsen is op dit moment nog de enige manier van inspanning die ik kan doen.. hardlopen of stevig doorwandelen daar wordt de slijmbeursonsteking in mijn heup niet blijer van. En het is net een tijdje rustig, maar wie weet als ik nog wat meer kwijt ben dat het dan wel kan hoor.
[..]
Ik ben dan ook al bijna 32
Maar nu kan je het !quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er ook mee begonnen. Eerst die conditie op peil voordat ik me in de spinklas waagde.
Ja ook, plus het feit dat ik mezelf niet echt in zo'n spinklasje zie spinnen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er ook mee begonnen. Eerst die conditie op peil voordat ik me in de spinklas waagde.
Was ja. Was. Maar ik ga wel weer oppakken. Conditie is nu zwaar ok, dus ik gok dat ik dan wat makkelijker m'n rondjes wegloop.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook, plus het feit dat ik mezelf niet echt in zo'n spinklasje zie spinnen hoor
Jij was toch ook wel van het hardlopen?
Het lijkt mij wel leukquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt diep respect voor mensen die kunnen hardlopen. Ik kan het niet, nooit gekund ook
quote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was ja. Was. Maar ik ga wel weer oppakken. Conditie is nu zwaar ok, dus ik gok dat ik dan wat makkelijker m'n rondjes wegloop.
Dat hoop ik dan.
daarom wandel ikquote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leukzie je tenminste nog een beetje van de omgeving...(mits dat de moeite waard is natuurlijk)
[..]![]()
Soms kan het heel hard gaan met conditie als je een tijdje niet gesport heb... zal ook wel aan iemand algehele gesteldheid liggen.
Nou ik ben afgekoeld, ik ga ff lekker douchen
Fijne avond
ik kan het ook niet , gister weer voor het eerst , 1,5 jaar terug liep ik tegen de 20KMquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt diep respect voor mensen die kunnen hardlopen. Ik kan het niet, nooit gekund ook
nee, ik kan het echt niet. Ik lig na 500 meter al dood op de stoep. Altijd al gehad. Terwijl ik met gemak urenlang kan lopen en fietsenquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan het ook niet , gister weer voor het eerst , 1,5 jaar terug liep ik tegen de 20KMhelemaal mee gestopt en nu gister voor eerst weer , Ik denk 4,5 a 5 km rondjes door een stadspark
Onzin je kan alles trainen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik kan het echt niet. Ik lig na 500 meter al dood op de stoep. Altijd al gehad. Terwijl ik met gemak urenlang kan lopen en fietsen
quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn overbuuf was weight watchers juf. Die vertelde serieus dat mensen hele ananassen naar binnen peurden omdat fruit niet telt. En dan raar kijken als je niet afvalt
Ja nou, ik probeer het al twintig jaar, maar ik vind het wel best zo, ik beweeg wel op andere manieren.quote:
Ik vind neuken ook leuker.quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou, ik probeer het al twintig jaar, maar ik vind het wel best zo, ik beweeg wel op andere manieren.
Gewoon potje stevig neuken SQ. Verbrand je ook kcals !quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou, ik probeer het al twintig jaar, maar ik vind het wel best zo, ik beweeg wel op andere manieren.
Ja, want het leven is natuurlijk compleet beperkt tot jouw inlevingsvermogen. Leuk zo'n topic met een stok achter de deur als er meteen dingen in twijfel worden getrokken. Ik heb het net na zitten rekenen en het is 3.9 km wat ik gelopen heb en ik was in twintig minuten terug.quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Knut zou eens moeten gaan trainen dan. Records breken, hij doet het al bijna lopend.
Preciesquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon potje stevig neuken SQ. Verbrand je ook kcals !
Moet je dat wel een keer of 4 in de week doen hequote:
3,9 kilometer is inderdaad wel heel haalbaar, en goed van jequote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, want het leven is natuurlijk compleet beperkt tot jouw inlevingsvermogen. Leuk zo'n topic met een stok achter de deur als er meteen dingen in twijfel worden getrokken. Ik heb het net na zitten rekenen en het is 3.9 km wat ik gelopen heb en ik was in twintig minuten terug.
Wat mij betreft is het best als je me in het DJMO straatje stopt hoor schat, als jij je maar goed voelt.
Ik geloof dat ik het idd ook maar laat zitten. Mss als ik op een plateau kom oid, maar voorlopig ga ik prima op mijn intuitie.quote:
Ik heb nog 87 condooms liggen die voor juni 2013 op moeten?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je dat wel een keer of 4 in de week doen he![]()
2x 30 mins per dag staat ervoor toch?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je dat wel een keer of 4 in de week doen he![]()
2 weekjes?quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog 87 condooms liggen die voor juni 2013 op moeten?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog 87 condooms liggen die voor juni 2013 op moeten?
Heul lange benenquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
3,9 kilometer is inderdaad wel heel haalbaar, en goed van je
Ben je lang?
zwabberbeentjesquote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heul lange benen
15 km/h was bijna het wereldrecord (15,5 km/h), maar je kan wel met wedstrijden snelwandelen meedoenDie lopen tussen de 8 en 14 km/h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |