abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110387856
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387862
ik had hem verdomme!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387869
Ook te tijdrovend voor mij maar het kan wel erg nuttig zijn.
  maandag 16 april 2012 @ 10:58:58 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110387894
Ik wil het toch wel even aan proberen omdat ik nu in anderhalve week zo hard gegaan ben, even kijken of ik niet toch te laag zit.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 april 2012 @ 10:59:17 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110387907
theetijd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110387914
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110387921
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
ik heb nog een stukje appeltaart over! *)

;(
Ja doei.
pi_110387928
Ik zou het eigenlijk eens een tijdje moeten gaan doen, denk dat het wel leuke inzichten oplevert..

Ik ben net wezen spinnen, we waren met 3 dames, en de instructeur was ergens anders nodig.. Dus hebben we zelf de les gedaan... Bij de muziek zat er Andre Hazes tussen, dus ik ben stiekem blij dat we al halverwege de maand zitten, zodat ik dat nummer niet te vaak meer hoef te horen... :P
pi_110387936
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
Meeste dagen zijn redelijk voorspelbaar idd.
pi_110387944
Valt echt mee.. Gewoon.invullen zodra je wat eet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387945
quote:
Doe je goed.

Ik maak wel altijd een planning maar eet niet elke week hetzelfde dus zou als nog veel werk zijn.
Eet zelfs niet elke dag hetzelfde ontbijt/lunch.
pi_110387957
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
goed idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387994
Oh hai *O*

Mijlpaal gehaald *O* er is ruim 20 kilo af
pi_110388030
Nouja het is voor iedereen anders maar ik eet als ontbijt altijd 2 volkoren crackers. Dus die vul ik gewoon vast in, evenals de boter erop. Het beleg wisselt maar die komt 9 van de 10 keer uit m'n 'most eaten' lijstje (hij houdt aparte lijstjes per maaltijd bij). Tussen de middag zijn het altijd 3 volkoren boterhammen, wederom, het beleg wisselt maar de basis is hetzelfde. Snacks idem, de meeste variate zit 'm in de avondmaaltijden. Maar wij gaan altijd uit van 2 a 3 keer aardappels, 1x rijst en 1x pasta doordeweeks. Dus dat vult zichzelf.

Scheelt ook zoveel boodschappen gedoe, die structuur O+.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 16 april 2012 @ 11:03:18 #15
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388036
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
pi_110388044
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 16 april 2012 @ 11:04:19 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388069
quote:
Doe je goed.

Ja, dat doe ik idd ook wel, ik weet op vrijdag al bijna voor de hele week wat we gaan eten.
En ook ontbijt varieert nooit heel erg veel, dus het is natuurlijk ook een lijst die je opbouwt.
  maandag 16 april 2012 @ 11:05:02 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388100
LL, goed zeg! *O*
pi_110388103
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Ja die's lastig. Volgens mij moet je die ff op de site handmatig invullen naar wat je wenst, althans, dat kan ik me er ff van herinneren. Of in de app kan het ook dacht ik...
pi_110388132
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef GI het volgende:
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
pi_110388190
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
Ja enorm! Hier ook vooral de latte's van die voorgezoete zakjes afgeschaft.... Nu een enkele keer in de stad of in t weekend.
pi_110388194
LL.super!!

Ik drink 1 latte per dag.. Soms ook niet trouwens.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110388220
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
  maandag 16 april 2012 @ 11:09:53 #24
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388247
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan :o
pi_110388267
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:

[..]

Crap. -O- .
  maandag 16 april 2012 @ 11:11:29 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388287
Grrrrr... onstabiele kuttelefoon! -O-
Hij gooit me er continue uit en dus ook bij het gebruik van de app. :X :')
Nog een maandje, dan kan ik mijn nieuwe telefoon gaan gebruiken! *O*
(Heb hem al wel, maar heb geen zin in gedoe met tijdelijke nummers enzo. :') )
pi_110388314
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
pi_110388326
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:

[..]

Hij wel :{
pi_110388336
Koffie :r
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110388353
Zo, nieuwe ronde, nieuwe kansen :Y . Ik pak mijn CT app er ook weer gezellig bij en ga weer in het regime. Niet dat het nou allemaal zo slecht was maar ik heb sinds Pasen eigenlijk niet zo goed meer opgelet. Ik ben 2 ons aangekomen dus dat is totaal geen ramp maar er is dus 1,5 week voorbij gegaan zonder dat er iets af is en dat is gewoon niet de afspraak.

O Yoghurt, muesli, lijnzaad
S 1 mile
T 2 rijstwafels, glas tomatensap
L 2 boterhammen met kaas of sandwichspread, karnemelk
T halve komkommer, paprika, appel, opkikker
A Even geen idee meer wat nou het plan was, lijstje is onvindbaar
T 3 dropjes

En een dikke vette (muhaahahahah) jompel voor de mijlpalen LovelyLady en BreightEyes!
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 11:14:42 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388375
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart. :o
  maandag 16 april 2012 @ 11:14:56 #32
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110388380
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

GI, awww je koffie! Dat is voor jou geen klein ding. :D Das reusachtig!

Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan. :(

Oh en diner wordt vis, just so you know GI. :+ Hadden we nog in de vriezer.

Dus D: Witvis, aardappelpuree, wortels.
pi_110388402
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart. :o
Gewoon proberen, nee heb je.
pi_110388409
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
pi_110388413
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Spoilers!
pi_110388449
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
Iphone is gewoon standaard sim-lock vrij tegenwoordig.
  maandag 16 april 2012 @ 11:17:37 #37
54772 Silmarwen
pi_110388467
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Haha, same. En als ik cola drink, drink ik cola light. Anders vind ik het goor.

Thee/water hier standaard, en soms koffie. Ligt aan mijn bui.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 april 2012 @ 11:18:37 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110388496
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan. :(

Voor de spontane beweging Sil...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 16 april 2012 @ 11:25:57 #39
54772 Silmarwen
pi_110388719
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 11:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voor de spontane beweging Sil...
:D
pi_110388768
Thnx allemaal *O*
pi_110388809
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.

Nee serieus, ik meot echt mn wasmachine in mn huis hebben. Misschien open ik wel een topic in FHF om 3 sterke mannen in te schakelen.
pi_110388860
Koop je wel eerst Crocs dan.
  maandag 16 april 2012 @ 11:32:59 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388959
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.

Nee serieus, ik meot echt mn wasmachine in mn huis hebben. Misschien open ik wel een topic in FHF om 3 sterke mannen in te schakelen.
3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?

2 man kan ik me nog voorstellen, 1 bovenaan sturen de trap op en 1 man die onderaan het gewicht omhoog gooit, maar hoe wil je dat met drie man doen ?
pi_110389034
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef GI het volgende:

[..]

3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?

2 man kan ik me nog voorstellen, 1 bovenaan sturen de trap op en 1 man die onderaan het gewicht omhoog gooit, maar hoe wil je dat met drie man doen ?
Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..

Uiteraard koop ik wel crocs voor mn meiden... Van hello kitty.
pi_110389259
Zo en dat was de eerste 0,75L water voor vandaag... *klots* Na de lunch de fles maar weer opnieuw vullen...
  maandag 16 april 2012 @ 11:48:13 #46
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110389492
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..

Uiteraard koop ik wel crocs voor mn meiden... Van hello kitty.
Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
  maandag 16 april 2012 @ 11:49:33 #47
54772 Silmarwen
pi_110389545
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:

[..]

Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
Met hakje en lichtjes!
pi_110389546
Moed aan het verzamelen om na het weekend op de weegschaal te gaan staan. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_110389623
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:

[..]

Die hebben ze al..
  maandag 16 april 2012 @ 11:56:05 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110389743
Bijna klaar met vandaag invoeren, pats, lig ik er weer uit.
Nou ja goed ik heb iig gezien dat ik nog een Kcal of 300 te kort kom geloof ik. :')
Kan ik een wel heel ruim tussendoortje doen vanavond. :o :P
Ik ga maar voor een extra boterham zometeen ofzoiets.
pi_110390315
Ik sta nog steeds stil. :(

Ruim een week nu.
pi_110391412
Zo maar is even lunchen , geen zin maja.
pi_110391562
Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Kwark, yoghurt, komkommertje, Muesli..

*O*
pi_110391760
Ik vinnut koud :(
Ik ga maar weer eens een sloot thee naar binnen gieten, van dat water wordt je ook niet warrum -O-
  maandag 16 april 2012 @ 13:06:07 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_110391952
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hai *O*

Mijlpaal gehaald *O* er is ruim 20 kilo af
*O*
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 13:43:16 #56
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110393636
*O* LovelyLady *O*

Zo maar eens lunchen, ben vanuit het werk meteen ff hier verder gaan inpakken enzo, de keuken staat hier nu bijna helemaal dicht gebouwd

Lijstje

O: 1 appel, brood: 1snee tarwe met smeerpate en 1 wit met een gebakken eitje
T: groot glas sap
L: 2 volkorenpistoletjes met rosbief en een glas melk
T: peer/ glaasje ice tea green tea lemon
D: Pasta met zelfgemaakte champignon met kip saus
T: magere fruit kwark

Tussendoor veel water drinken
Be happy with the little things in life
pi_110394102
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*O*
Als ik nou even zelf ga jompelen *O* krijg ik het vast heel warm :D

Maar geen zin in, ga vanavond wel weer fietsen :7
pi_110394106
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik sta nog steeds stil. :(

Ruim een week nu.
Een plateau hoort er soms bij, straks val je dan opeens weer snel af :)

Net voor het eerst Jillian's 30 day shred gedaan en dat was lekker *O* zeker iets wat je dagelijk even tussendoor kan doen.
pi_110395056
Ik heb een app waarmee ik calorien tel... die zegt dat de ADH 3800 kcal is... dit is wel erg veel, of niet? :o
pi_110395153
Oh, zie het al.. is berekend op mijn persoonlijke eigenschappen..

Dan nog, vind het knap!
pi_110395154
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een app waarmee ik calorien tel... die zegt dat de ADH 3800 kcal is... dit is wel erg veel, of niet? :o
Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijk
pi_110395292
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijk
Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Spoilers!
pi_110395327
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan :)
pi_110395328
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan ;). Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
pi_110395475
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klopt :Y
pi_110395531
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan :)
Anders berekend je het voor de zekerheid nog even ergens anders.
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 14:28:53 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_110395533
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan ;). Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
Plus dat het ding uit gaat van het in stand houden van je huidige gewicht, dat werkt ook niet echt mee als je te zwaar bent :')
disclaimer
pi_110395538
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
CalorieTeller door Fatsecret?
  maandag 16 april 2012 @ 14:29:32 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_110395562
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel geven :+
disclaimer
pi_110395568
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

CalorieTeller door Fatsecret?
Ja die. Toen ik hem net had dacht ik van wow ik kan nog veel meer eten ftw! Maar toen bleek ie op 3500kcal's te staan ofzo. :').
pi_110395612
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel geven :+
186 cm en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, ben student, en werk in een supermarkt(afwisselend kassa/winkel)
  maandag 16 april 2012 @ 14:31:36 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_110395639
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

186 cm en
SPOILER
Dan is 2000-2200 kcals meer dan genoeg als je wil afvallen :)
disclaimer
pi_110395664
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, ongeveer de helft dus :') _O-
pi_110395670
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

186 cm en
SPOILER
Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
  maandag 16 april 2012 @ 14:33:02 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_110395697
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaan :D
disclaimer
pi_110395699
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.
pi_110395709
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaan :D
Ahja heel goed punt. Daarom ben ik ook geen dietiste :P.
  maandag 16 april 2012 @ 14:33:30 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_110395713
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.
Zie boven je :P
disclaimer
pi_110395723
Rond de 2200 is dan een mooie hoeveelheid, zeker niet te laag gaan zitten.
pi_110395738
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

1700? Daar kan ik nog op afvallen en ik weeg de helft.
pi_110395755
Die 3800 van CalorieTeller is trouwens ook wat je nodig hebt om je status quo te handhaven he, niet om af te vallen natuurlijk.

Ik zou ook op 2200 gaan zitten.
Spoilers!
pi_110395830
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Rond de 2200 is dan een mooie hoeveelheid, zeker niet te laag gaan zitten.
Dat, spaarstand.
pi_110395919
Als ik op mn streefgewicht ben ga ik naar 2000 a 2100 kcals per dag denk ik om op gewicht te blijven.

Morgen weer naar de dietiste , soort van spannend wel!
pi_110395925
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
  maandag 16 april 2012 @ 14:40:39 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_110395992
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.
disclaimer
pi_110396052
quote:
J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.
pi_110396073
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.
Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.
pi_110396086
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Joene het volgende:

[..]

J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.
Dat is precies wat ik zei dus ;).
  maandag 16 april 2012 @ 14:43:33 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_110396107
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.
Ja precies. Ik heb het ooit gedaan op 1000 kcals en heb nooit een spaarstand gekend, maar ik was wel altijd licht in m'n hoofd :')
disclaimer
pi_110396116
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zei dus ;).
Het was niet heel bont :P gewoon normaal gedrag alleen te weinig momenten :P
pi_110396125
Bedankt voor alle tips _O_
pi_110396157
En goffer ik wil weer sporten :(.

Anders woensdag wat krachttraining doen. Zorgt iig voor ritme en dat ze me blijven herkennen daar. :D. Kan ik altijd nog proberen wat cardio erbij te doen?
  maandag 16 april 2012 @ 14:44:58 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_110396162
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Bedankt voor alle tips _O_
Daar zijn we hier allemaal voor *O*
disclaimer
pi_110396187
quote:
Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kilo
En het is geen mythe er lopen genoeg mensen hier en in slank rond die het voor elkaar hebben gekregen.
  maandag 16 april 2012 @ 14:45:48 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_110396198
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Jarno het volgende:
En goffer ik wil weer sporten :(.

Anders woensdag wat krachttraining doen. Zorgt iig voor ritme en dat ze me blijven herkennen daar. :D. Kan ik altijd nog proberen wat cardio erbij te doen?
gewoon rustig aan doen, niet te ver pushen, het is maar dat je in beweging blijft ;)

Anders een uur stevig wandelen, verbrand je ook 400 kcals mee :7
disclaimer
pi_110396213
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kilo
En het is geen mythe er lopen genoeg mensen hier en in slank rond die het voor elkaar hebben gekregen.
Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:14 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_110396253
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
Ja, dan moet je het echt lang volhouden.
disclaimer
pi_110396280
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Das waar maar als je wilt afvallen dan zijn er wel mensen die vaker dan een keertje zo weinig eten en dan wil die spaarstand echt wel lukken.
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:58 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_110396291
Net toch maar wat jurkjes besteld voor een bruiloft over twee weken. In de stad hadden ze mijn maat nauwelijks hangen :')

Hopelijk zit er een perfect match tussen *O*
disclaimer
pi_110396334
Ik heb ook nog een bruiloft ergens dit jaar, van dichtbij in de familie. Laten we zeggen dat ik er geen fan van ben? Vooral als het zo traditioneel aangevlogen wordt (mooiste dag van je leven, hele dag dingen doen, etc, etc)... Ik kijk er naar uit :').
  maandag 16 april 2012 @ 14:49:53 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_110396358
quote:
9s.gif Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook nog een bruiloft ergens dit jaar, van dichtbij in de familie. Laten we zeggen dat ik er geen fan van ben? Vooral als het zo traditioneel aangevlogen wordt (mooiste dag van je leven, hele dag dingen doen, etc, etc)... Ik kijk er naar uit :').
Hater O+
Dit wordt ook wel traditioneel, maar een belgenbruiloft, dus velen bier. Ik vermaak me wel :Y)
disclaimer
pi_110396391
quote:
9s.gif Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ach ja, het is best leuk , maar het blijft een sprookje ... waar ik niet in geloof.
pi_110396407
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hater O+
Dit wordt ook wel traditioneel, maar een belgenbruiloft, dus velen bier. Ik vermaak me wel :Y)
Ik vínd het een crime. Echt. Maar goed, mooi zitten dom kijken hopen dat de dag snel voorbij is of dat je een dubbele nekfractuur oploopt voor die tijd ofzo.
  maandag 16 april 2012 @ 14:51:07 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110396411
Die onderste is mooi SQ!
Spoilers!
pi_110396421
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ach ja, het is best leuk , maar het blijft een sprookje ... waar ik niet in geloof.
Op die manier trouwen is jezelf voor de gek houden. Zo mooi ís het niet en wordt het niet. Maarja.
  maandag 16 april 2012 @ 14:51:38 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_110396429
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die onderste is mooi SQ!
Yes! Maar die baart me ook het meest zorgen wegens mijn 85F :')
disclaimer
pi_110396433
Appeltje!
  maandag 16 april 2012 @ 14:52:33 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_110396460
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Op die manier trouwen is jezelf voor de gek houden. Zo mooi ís het niet en wordt het niet. Maarja.
True, ik trouw ook niet voor het sprookje, maar omdat we ons willen gaan vermenigvuldigen en hij is mijn beste vriendje enzulks.

Oh, maar die discussie hadden we al eens gevoerd, laten we 'm maar niet opnieuw oprakelen :')
disclaimer
pi_110396486
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neehoor dat zeg ik , voor een heel hoop mensen een sprookje , ik geloof dr verder niet in zeker niet na recente ervaringen. Doe mij maar lekker los :) Mensen zien nu ook wel dat ik met vriendinnetje bent.
pi_110396511
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

True, ik trouw ook niet voor het sprookje, maar omdat we ons willen gaan vermenigvuldigen en hij is mijn beste vriendje enzulks.

)
Om te vermenigvuldigen moet je neuken , niet trouwen. :*
pi_110396531
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Neehoor dat zeg ik , voor een heel hoop mensen een sprookje , ik geloof dr verder niet in zeker niet na recente ervaringen. Doe mij maar lekker los :) Mensen zien nu ook wel dat ik met vriendinnetje bent.
Nouja die ervaringen staan natuurlijk los van een bruiloft maar voor vrouwen is dit gewoon een smoes voor een prinsjesdag ofzo. Gekmakerij.
  maandag 16 april 2012 @ 14:54:18 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396538
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Lekker los? Eh..
pi_110396568
quote:
18s.gif Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker los? Eh..
Ja zo niet getrouwd ?
  maandag 16 april 2012 @ 14:55:07 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_110396571
quote:
18s.gif Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker los? Eh..
_O-
disclaimer
pi_110396575
Ik hou van los trouwens.
  maandag 16 april 2012 @ 14:55:25 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396582
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja zo niet getrouwd ?
Jaja...
pi_110396598
Het ging gisteren dus heel (!) even over 'stukjes'. Echt. No. Fuckin'. Way. He. }:| .
pi_110396602
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jaja...
Najah technisch wel getrouwd maar niet met elkaar dan :P
  maandag 16 april 2012 @ 14:55:59 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396611
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Jarno het volgende:
Ik hou van los trouwens.
Ik hou van kettingen... Lekker strak.
pi_110396620
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Jarno het volgende:
Het ging gisteren dus heel (!) even over 'stukjes'. Echt. No. Fuckin'. Way. He. }:| .
Oh daar strikken ze mij ook niet voor J. :D
  maandag 16 april 2012 @ 14:56:25 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396626
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Jarno het volgende:
Van die optredens?
pi_110396627
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik hou van kettingen... Lekker strak.
i know ~O>
  maandag 16 april 2012 @ 14:56:53 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396653
Is er tenminste iets strak.
pi_110396655
quote:
13s.gif Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van die optredens?
Dat dus?
  maandag 16 april 2012 @ 14:57:35 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_110396686
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat dus?
De A is van Anja?
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 14:57:46 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396693
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat dus?
Ik had een verbod op mn trouwdag. Toch ontkwam ik er niet aan... :'(
pi_110396699
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Is er tenminste iets strak.
^O^
pi_110396702
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De A is van Anja?
Ja? Anno 2012 dus? Ik ga nog liever dood met zweren en bulten?
  maandag 16 april 2012 @ 14:58:03 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396704
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De A is van Anja?
De S is van Samen afwassen...
:'(
  maandag 16 april 2012 @ 14:58:25 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_110396722
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dafuq :')
disclaimer
pi_110396733
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had een verbod op mn trouwdag. Toch ontkwam ik er niet aan... :'(
Ik had mensen gezegd als jullie het doen loop ik weg op mijn eigen feest(je). En mensen kennen mij goed genoeg om te weten dat ik dat zou doen dus niemand had gelukkig het gore lef. ^O^
  maandag 16 april 2012 @ 14:58:54 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396748
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja? Anno 2012 dus? Ik ga nog liever dood met zweren en bulten?
Ik stem nog liever pvda.
  maandag 16 april 2012 @ 14:59:03 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_110396750
de L is van Lulkoek, dat kramen wij uit
de M is van marteling, we schreeuwen het uit
disclaimer
pi_110396752
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De N is van Neuken dat doe je niet meer als je getrouwd bent....
pi_110396760
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik stem nog liever pvda.
Nou zover wou ik ook weer niet gaan.
  maandag 16 april 2012 @ 14:59:37 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396771
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Joene het volgende:

[..]

De N is van Neuken dat doe je niet meer als je getrouwd bent....
Nee dan doe je de V, van Vrijen?
pi_110396796
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dan doe je de V, van Vrijen?
of de S van Sexloos.
  maandag 16 april 2012 @ 15:00:41 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110396819
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik stem nog liever pvda.
_O-
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 15:04:01 #139
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110396912
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net toch maar wat jurkjes besteld voor een bruiloft over twee weken. In de stad hadden ze mijn maat nauwelijks hangen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk zit er een perfect match tussen *O*
De eerste en de laatste O+

Hier was onze bruiloft eigenlijk helemaal niet traditioneel, lunchen in de kroeg waar we zomers altijd op het terras hangen en het feest hadden we s'avonds in de kroeg waar we elkaar ontmoet hadden (ondertussen was het een feestzaaltje geworden) We hebben ook heerlijke ongedwongen dag gehad, geen opzitten en pootjes geven. S'middags zijn we zelfs het centrum in gelopen. Ik heb in trouwjurk een frikandel uit de muur gehaald en ik stond met trouwjurk in cristine le duc :D
Maar verder, ja ik voelde me erg mooi, maar de mooiste dag.. Ik zeg liever 1 van de zovelen maar dan wel specialer

OMFG en skethes, gelukkig hadden wij vrienden en familie die snapte dat ze dat bij ons niet moesten doen.
@joene, mijn man riep ook al dat loop ik weg en iedereen kent hem ook goed genoeg dat hij dat nog gedaan zou hebben ook
  maandag 16 april 2012 @ 15:04:10 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110396916
Nom! Meerzadenbrood met oude kaas, rucola en mexicaanse salsasaus :Y)
Spoilers!
pi_110396928
Ahja snacktijd. Bam en appel.
  maandag 16 april 2012 @ 15:05:14 #142
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110396946
Oeh tijd voor een peer.. Zie nu pas dat het al 15u is geweest.
  maandag 16 april 2012 @ 15:06:41 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110396999
Als ik ooit nog ga trouwen doe ik dat in het geheim en gratis en ga ik picknicken.
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:03 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110397006
Boterham met komijne(n?)kaas. :9
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:20 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397018
Oh en al mn eten is al op, en ik heb trek, en de emmer drop staat in gezichtsveld. En ik weet als ik neem, wordt de honger erger, want suiker...
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:34 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397024
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Boterham met komijne(n?)kaas. :9
In het tostiijzer <3
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:57 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110397038
Nee, met de kaas al een beetje lauw want een uurtje geleden uit de kantine gevist. :') :D
  maandag 16 april 2012 @ 15:08:37 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397061
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, met de kaas al een beetje lauw want een uurtje geleden uit de kantine gevist. :') :D
Brrrrrr. Kaas die lauw is, dat wordt een beetje viezig.
pi_110397089
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh en al mn eten is al op, en ik heb trek, en de emmer drop staat in gezichtsveld. En ik weet als ik neem, wordt de honger erger, want suiker...
NIET DOEN!
pi_110397095
Ik had een boterham met pindakaas! Blije collega's ftw! }) .
  maandag 16 april 2012 @ 15:10:15 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397123
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 15:09 schreef Jarno het volgende:
Ik had een boterham met pindakaas! Blije collega's ftw! }) .
Pindakaas is baas, met suiker. Op een witte bol.. mmmmm.
  maandag 16 april 2012 @ 15:10:46 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110397136
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Brrrrrr. Kaas die lauw is, dat wordt een beetje viezig.
:Y Ik had het beter nog even in de koelkast kunnen leggen.

En jij: neem NU een glas water en ga een rondje lopen! :Y
pi_110397141
Hm op een volkorenboterham, met een beetje sambal dus.
  maandag 16 april 2012 @ 15:11:12 #154
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397159
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Ik had het beter nog even in de koelkast kunnen leggen.

En jij: neem NU een glas water en ga een rondje lopen! :Y
Water is goed plan... Kannetje halen.
  maandag 16 april 2012 @ 15:12:02 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397185
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Jarno het volgende:
Hm op een volkorenboterham, met een beetje sambal dus.
hmm..

Op een witte bol, met kippenvlees en de pindakaas aangemaakt met ketjap, suiker en sambal en een snufje zout? En dat alles warm?
pi_110397188
Ik ga gewoon ff poepen ! zonder poepthee dat wel. 8-)
  maandag 16 april 2012 @ 15:15:14 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397312
Ik heb iets gevonden in de kast, opkikker. Eens zien.
pi_110397492
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb iets gevonden in de kast, opkikker. Eens zien.
Zout , lekker
  maandag 16 april 2012 @ 15:20:53 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397517
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Zout , lekker
Prima spul ja... Dat red ik wel tot 5 zo.
pi_110397556
Zo en ook de refill van 0,75L water zit er in. #klots
  maandag 16 april 2012 @ 15:27:50 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110397788
Ik doe ff thee vandaag, ik krijg water ff niet weg.
pi_110398096
Morgen doe ik ff een dagje veeeeeeeeeeeeeel water :P
  maandag 16 april 2012 @ 15:40:19 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110398274
quote:
13s.gif Op maandag 16 april 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe ff thee vandaag, ik krijg water ff niet weg.
Ik doe er altijd een flinke plons warm water bij. Lauw water drinkt veel prettiger weg. :Y
pi_110398327
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik doe er altijd een flinke plons warm water bij. Lauw water drinkt veel prettiger weg. :Y
Lauw water is smerig.
pi_110398354
Ik denk dat ik een bus van die light aanmaakmeuk hier neer zet ofzo. Beetje van dat erdoor maakt het al een stuk beter te doen denk ik.
  maandag 16 april 2012 @ 15:43:42 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110398398
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik een bus van die light aanmaakmeuk hier neer zet ofzo. Beetje van dat erdoor maakt het al een stuk beter te doen denk ik.
Verse citroen mee.
pi_110398415
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 15:42 schreef Jarno het volgende:
Hmmm ik heb karavan Cevitam ook hier staan maar maakt het niet beter hoor althans vind ik , het is gewoon de hoeveelheid ? 2 liter is veel ?
pi_110398426
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Verse citroen mee.
Munt <3
  maandag 16 april 2012 @ 15:44:47 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110398438
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 15:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Lauw water is smerig.
Nope! Water is in alle hoedanigheden lekker hoewel ik er zelf in de koude versie niet veel van kan drinken. Lauw of warm is het lekkerst. :Y :9
  maandag 16 april 2012 @ 15:49:24 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_110398638
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Hmmm ik heb karavan Cevitam ook hier staan maar maakt het niet beter hoor althans vind ik , het is gewoon de hoeveelheid ? 2 liter is veel ?
als je het verdeelt valt het wel mee, op kantoor elk uur 1 bekertje zit je al aan anderhalve liter :)
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 15:50:09 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110398670
Ja, ik draai m'n hand daar ook niet echt meer voor om. Heb hier een sportbidon staan waar zo'n 700 cc water in kan en die is nu al twee keer leeg. Gewoon af en toe even een paar flinke slokken.
  maandag 16 april 2012 @ 15:52:53 #172
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110398785
Twee liter water per dag ? Dat wordt nog een fikse als ik dat moet gaan doen :o
  maandag 16 april 2012 @ 15:53:22 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110398808
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef GI het volgende:
Over het algemeen is dat niet eens alleen voor mensen die willen afvallen.
  maandag 16 april 2012 @ 15:53:22 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110398809
Rustig opbouwen. :Y
pi_110398818
quote:
Daar worden al die dietistes geil van GI. Dat water drinken. Afvalstoffen blah blah.
  maandag 16 april 2012 @ 15:54:31 #176
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110398864
quote:
9s.gif Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar worden al die dietistes geil van GI. Dat water drinken. Afvalstoffen blah blah.
Nou, dan hoop ik maar dat de dietiste de moeite wel een beetje waard is !

*op lijstje zet voor morgen*
  maandag 16 april 2012 @ 15:55:41 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110398907
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef GI het volgende:

[..]

Als je je maar aan het lijstje houdt...
pi_110399001
quote:
Ja ach gewoon sochtends een kan en smiddags een kan.
  maandag 16 april 2012 @ 15:58:24 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110399022
En blijven pissen als een makke.
  maandag 16 april 2012 @ 15:58:42 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_110399034
en je moet het drinken in plaats van je frisdranken enzo, niet er bij :+
disclaimer
pi_110399051
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Ticootje het volgende:
En blijven pissen als een makke.
Zeiken als een Makke Beer *)
  maandag 16 april 2012 @ 15:59:12 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110399060
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
en je moet het drinken in plaats van je frisdranken enzo, niet er bij :+
No shit?
  maandag 16 april 2012 @ 15:59:41 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_110399083
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

No shit?
Niet iedereen begrijpt dat stukje -O-
disclaimer
pi_110399112
Daarom moet die 2e fles dus ook voor half vier leeg ofzo. Als ik met 0,75L in m'n pens het OV (tegenwoordig zonder plee) in ga haal ik thuis niet met een droge broek :').
  maandag 16 april 2012 @ 16:00:59 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110399134
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet iedereen begrijpt dat stukje -O-
IQ = schoenmaat?
  maandag 16 april 2012 @ 16:01:15 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110399145
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Jarno het volgende:
Daarom moet die 2e fles dus ook voor half vier leeg ofzo. Als ik met 0,75L in m'n pens het OV (tegenwoordig zonder plee) in ga haal ik thuis niet met een droge broek :').
Je hebt ook Tena voor mannen he?
pi_110399163
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Jarno het volgende:
Is het tegenwoordig niet heel hip om gewoon je broek open te doen en tegen iets of iemand op te zeiken in het OV ?
pi_110399164
Plaszak.
  maandag 16 april 2012 @ 16:02:32 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_110399197
quote:
9s.gif Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Jarno het volgende:
Plaszak.
peepoo *O*
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 16:02:33 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110399199
Jullie kunnen toch staand plassen.

Gewoon die bidon weer meenemen.
pi_110399287
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:

En niet vergeten die thuis weer leeg te gooien.
pi_110399527
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:

Gewoon tegen de deur aan zeiken of als er geen plek is om te zitten tegen een persoon die wel een plekje heeft ?
  maandag 16 april 2012 @ 16:27:16 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110400235
Dit ga ik doen zondag _O-
Spoilers!
pi_110400565
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Paintballen , tip schiet van flink dichtbij op iemand. 8-)
  maandag 16 april 2012 @ 16:40:32 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110400843
Is geen paintballen maar airsoften. Is met rubberen kogeltjes (ofzo) in replicageweren. We moeten daarom ook de grens over want in Nederland is het verboden. Dit is echt die hard oorlog voeren en Black Hawk Down / Bravo Two Zero enzo naspelen. Seriously, waarom heb ik me hiervoor opgegeven? Een vriendin en ik gaan echt zo zwaar de lul zijn tussen 48 mannen :Y .

Een paar jaar terug deed ik het met paintballen trouwens wel heel goed. Die mannen gaan als een soort Rambo's dat slagveld op terwijl ik geduldig in mijn hinderlaag hen opwacht w/ .

Oh ja, er is geen wc en de lunch is een broodje hamburger. Ik heb er zin in *O*
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 16:41:36 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_110400886
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bwheheheh, tof!
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 16:42:35 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110400933
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bwheheheh, tof!
Ging er toen ik me opgaf alleen vanuit dat ik een stoere, sportieve en vooral niet obese powerchick zou zijn. Gaat me niet meer lukken in een paar dagen.

heb er stiekem echt onwijs veel zin in
Spoilers!
pi_110401147
Trouble whit boyfriend :{ We waren allebei een beetje kibbelig en moe en toen kwam de opmerking eruit: "sinds ik met jou ben, ben ik gewoon wat minder gelukkig" ;( Krak, auw, hart doormidden. Mijn eerste reactie, shit ik maak het uit, want dit is niet goed. Hij in paniek en tranen en toestanden, ik overemotioneel. Niet goed kunnen nadenken, waardoor we nu nog samen zijn, maar ik twijfel enorm. Ik wil hem niet kwijt en ik houd enorm veel van hem, maar ik weet niet of ik goed voor hem ben. Rationeel heb ik zoiets van "je had hem moeten dumpen, verdriet voor beiden, maar daar kom je wel overheen" en emotioneel is het gewoon "NEE NEE NEE" Het heeft echt mijn hart gebroken, ook al zijn we nog samen :'(

Vanavond moet ik gourmetten met vriendinnen *en het is bij mij en ik ben de enige met zo'n stel, dus ik kan het niet afzeggen ;( , vast goed voor me... maar buuh.
Eetlijst laat ik maar zitten, heb vandaag geen hap door mijn keel meer gekregen na het ontbijt
pi_110401478
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouble whit boyfriend :{ We waren allebei een beetje kibbelig en moe en toen kwam de opmerking eruit: "sinds ik met jou ben, ben ik gewoon wat minder gelukkig" ;( Krak, auw, hart doormidden. Mijn eerste reactie, shit ik maak het uit, want dit is niet goed. Hij in paniek en tranen en toestanden, ik overemotioneel. Niet goed kunnen nadenken, waardoor we nu nog samen zijn, maar ik twijfel enorm. Ik wil hem niet kwijt en ik houd enorm veel van hem, maar ik weet niet of ik goed voor hem ben. Rationeel heb ik zoiets van "je had hem moeten dumpen, verdriet voor beiden, maar daar kom je wel overheen" en emotioneel is het gewoon "NEE NEE NEE" Het heeft echt mijn hart gebroken, ook al zijn we nog samen :'(

Vanavond moet ik gourmetten met vriendinnen *en het is bij mij en ik ben de enige met zo'n stel, dus ik kan het niet afzeggen ;( , vast goed voor me... maar buuh.
Eetlijst laat ik maar zitten, heb vandaag geen hap door mijn keel meer gekregen na het ontbijt
Even snel tussen het werken door.. Sterkte!
pi_110401591
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

:* CotS dat is even schrikken ja. En laat dat etentje maar doorgaan, dat geeft heel veel afleiding juist. Het is wel fijn om vriendinnen om je heen te hebben als je verdrietig bent ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 april 2012 @ 17:14:04 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_110402113
auw cots, wat naar ;(
laat het even bezinken, misschien zit hij niet goed in zijn vel en zegt ie daardoor dingen die hij misschien niet echt zo voelt :*
disclaimer
pi_110402210
Thnx :)
Ik heb zo het vermoeden dat hij wel serieus was, ook al probeerde hij wel het gewicht van de opmerking te halen (al werd het er niet veel beter op). Al heb ik wel een beetje de egoïstische gedachte dat hij de moeilijke situatie nu eens mag oplossen :? Ik weet echt niet wat ik moet...
pi_110402524
Als hij ongelukkig is , is hij toch ook degene die de stekker eruit zou moeten trekken ?

of aan jou aangeven wat die graag anders zou zien ?
pi_110402668
Ja, maar dat doet hij dus niet. Op het moment dat ik erover begon dat we misschien uit elkaar zouden moeten was het nee en ik wil je niet kwijt en ik ben wel gelukkig, enzovoorts. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet, want die opmerking ontkennen deed hij niet. En hij is nu relax een met zijn aquarium bezig en ik zit al de hele middag in een staat van WTF
pi_110402740
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, maar dat doet hij dus niet. Op het moment dat ik erover begon dat we misschien uit elkaar zouden moeten was het nee en ik wil je niet kwijt en ik ben wel gelukkig, enzovoorts. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet, want die opmerking ontkennen deed hij niet. En hij is nu relax een met zijn aquarium bezig en ik zit al de hele middag in een staat van WTF
Nou even laten bezinken en van de week op een rustig moment samen even praten denk ik ofzo.

Klinkt makkelijk ik weet het , ik was ook geen prater in mn vorige relatie en mn (ex)vrouw ook niet een van de redenen enzo :{
  maandag 16 april 2012 @ 17:38:27 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110403067
CotS :* !

Van wat ik zo de laatste maanden van je relatie heb gezien is dat hij heel jong en studenterig doet zonder ook maar enige verantwoordelijkheid. Jij bent veel volwassener, veel serieuzer. Daar kan frictie in ontstaan. Hij heeft misschien het gevoel dat hij verplicht moet opgroeien ofzo terwijl hij daar misschien nog niet aan toe is. Niet dat ik jullie ken ofzo maar dat is mijn eerste ingeving.

En ja, vaak is bij elkaar blijven veel makkelijker op de korte termijn. Als ik een ding heb geleerd van mijn eerste relatie, is het wel dat liefde echt niet alles overwint. Als je hart en je hersens totaal verschillende dingen zeggen, hebben je hersens meestal gelijk. Soms pas je gewoon niet bij elkaar, hoe graag je het ook wilt. Ik heb hem toen maanden gesmeekt om me terug te nemen, ik zou mijn hele persoonlijkheid voor hem veranderen, etc.

Anywayz, ruzies zijn gewoon kut. Heel veel sterkte. Ik denk trouwens dat hij er ook best wel mee zit hoor, mannen gaan daar gewoon anders mee om. Misschien denkt hij wel 'ik voel me kut en zit hier alleen te zijn terwijl zij lekker met vriendinnen gaat gourmetten'. Zou zomaar kunnen ;) .

Oh, laatste ding, bij deze verplicht ik je om vanavond je gevoelens te delen met je vriendinnnen. Daar zijn ze voor en jij bent helemaal niet lastig. Basta!

Edit: sjezus, wat een lang verhaal voor iemand die ik helemaal niet ken :D
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 17:40:36 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110403141
Baf, ik heb gewonnen van de Lidl. Ik heb alleen gezonde impulsaankopen gedaan en me nergens toe laten verleiden.

Ik ga even een komkommer tot me nemen.
Spoilers!
pi_110404245
Vandaag weer spinaziestamppot handig als je tegen mama zegt maakt niet uit wat we weten :')
  maandag 16 april 2012 @ 18:13:49 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110404405
Sowieso handig als mama kookt ;)

Ik heb ook honger. We hebben alleen een beetje inspiratieloos eten straks: vis-cuisine, gebakken aardappeltjes en broccoli. Met een berg kruiden, knoflook en uit wordt het vast eetbaar. Ik heb nog ergens een recept van broccoli met sesamzaadjes ofzo.
Spoilers!
pi_110404473
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sowieso handig als mama kookt ;)

Ik heb ook honger. We hebben alleen een beetje inspiratieloos eten straks: vis-cuisine, gebakken aardappeltjes en broccoli. Met een berg kruiden, knoflook en uit wordt het vast eetbaar. Ik heb nog ergens een recept van broccoli met sesamzaadjes ofzo.
Ja ach ik vind zelf koken ook leuk , maar ik ga zo sporten dus mama zei ik kook wel ff en mams is zelfs werken dus, alleen ff opbakken. Vroeg nog wat ik wou dus ik zeg joh maakt niks uit doe maar een stamppotje , kiest ze dus precies wat ik het weekend met ticootje heb gegeten :D
pi_110404935
CotS :*

Lijstje:
O: bak magere kwark, cruesli en banaan
t: droge cracker en glas roosvicee 50/40
l: boterham kaas en.boterham rauwe ham
t: halve appel (hij was vies)
D: broccolli, gebakken aardaps en kipfiletje

vanavond nog uurtje balancen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110405403
Ik heb net mijn app in gevuld! Werkt best fijn.. Maar fruit moet ik dus wel tellen en bij Weight Watchers hoeft dat niet.

Ik kom op 108 % van mijn BMR uit, maar er was traktatie op het werk en die heb ik niet afgeslagen dit keer. Dus het komt vrij overheen met WW. Alleen het fruit telt nu mee en eerst niet.
  maandag 16 april 2012 @ 18:49:25 #213
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110405698
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Joene het volgende:
Vandaag weer spinaziestamppot handig als je tegen mama zegt maakt niet uit wat we weten :')
Maak je dan stamppot met verse spinazie of uit een pakje??
  maandag 16 april 2012 @ 18:50:26 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_110405735
maandag is wel een beetje een crashdag aan het worden sinds ik de maandagen thuis werk :') denk dat ik de 600 kaloos krap heb aangetikt vandaag :X ah well, zolang het alleen de maandag is, balans ik het weekend er weer mee af O-)

zo dadelijk broccoli :9
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 19:04:01 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_110406260
en hopelijk kan ik de baas overhalen tot een rondje lopen straks. Eigenlijk is dinsdag wandelavond, maar dan heb ik jaarvergadering van de buurtvereniging :')
disclaimer
pi_110406285
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb net mijn app in gevuld! Werkt best fijn.. Maar fruit moet ik dus wel tellen en bij Weight Watchers hoeft dat niet.

Ik kom op 108 % van mijn BMR uit, maar er was traktatie op het werk en die heb ik niet afgeslagen dit keer. Dus het komt vrij overheen met WW. Alleen het fruit telt nu mee en eerst niet.
Voor je lijf telde het fruit altijd al mee hoor :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110406293
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Maak je dan stamppot met verse spinazie of uit een pakje??
Weekend vers, en vandaag ook :) pakjes is vies!
  maandag 16 april 2012 @ 19:05:57 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_110406347
mijn overbuuf was weight watchers juf. Die vertelde serieus dat mensen hele ananassen naar binnen peurden omdat fruit niet telt. En dan raar kijken als je niet afvalt O+
disclaimer
pi_110406464
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn overbuuf was weight watchers juf. Die vertelde serieus dat mensen hele ananassen naar binnen peurden omdat fruit niet telt. En dan raar kijken als je niet afvalt O+
Ja ok, maar dan ga je in extremen.. Ik hoefde groente en fruit niet te tellen.. Naja nu wel.. dan zie je toch dat dat wel wat scheelt..
  maandag 16 april 2012 @ 19:09:14 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_110406506
zo wil ik ook wel een 1800 kcal dieet :D :')
disclaimer
pi_110406623
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
zo wil ik ook wel een 1800 kcal dieet :D :')
Mijn BMR ligt nu ook op 1800. Ga eens kijken wat het voor mijn gewicht doet als ik fruit en groente mee ga tellen.. Want het BMR ligt gelijk aan mijn WW-punten zonder groente en fruit. Zal het toch iets harder moeten gaan denk ik.
pi_110406730
*plof* wat een dag :')

Nu even koffie, nieuws kijken en dan dwing ik mezelf op de fiets.. Het moet anders weet ik het wel weer...
  maandag 16 april 2012 @ 19:15:56 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_110406816
ik haal 20 procent van mijn dagelijkse energie uit groente en fruit, dus dat zal zeker schelen joycie :D
disclaimer
pi_110406955
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik haal 20 procent van mijn dagelijkse energie uit groente en fruit, dus dat zal zeker schelen joycie :D
Ben erg benieuwd!
pi_110407486
Ligt tot nu redelijk gelijk net nog even vergeleken.. WW zit ik netjes aan mijn punten (zonder de groente en fruit..) En bij mijn BMR zit ik om 102 procent met groente en fruit erbij. Maar goed bij weight watchers heb ik nog weekpunten en die heb je hier niet. Dus denk dat ik bij weight watchers meer mag eten.
  maandag 16 april 2012 @ 19:30:11 #226
54772 Silmarwen
pi_110407592
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef GI het volgende:

[..]

Er worden geen geile dieetiste gezet op lijstjes verdomme.

Ik weet dat we getrouwd zijn enzo, maar nee. Ik houd niet van los. :+
  maandag 16 april 2012 @ 19:30:38 #227
2738 Knut
Loyal Dog
pi_110407624
quote:
18s.gif Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Er worden geen geile dieetiste gezet op lijstjes verdomme.

Ik weet dat we getrouwd zijn enzo, maar nee. Ik houd niet van los. :+
;( Telt het niet als spontane beweging dan ? :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 16 april 2012 @ 19:32:39 #228
54772 Silmarwen
pi_110407715
quote:
9s.gif Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Knut het volgende:

[..]

;( Telt het niet als spontane beweging dan ? :+
*BOKS*

En niet op de manier die meestal hier bedoelt word. Of telt dit niet als spontane beweging.

CoTS. Ik mag het eigenlijk niet zeggen enzo maar wat doe je in vredesnaam toch bij de lul de behanger?

Anyways, ga lekker naar vrienden! Vermaak je, en denk er daarna eens diep over na.
  maandag 16 april 2012 @ 19:42:34 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110408293
Nadeel van zo'n app: ik mag nog 250 kcals voor vandaag. Mijn lichaam vertelt me nu dat ik best een paar dropjes en een paaseitje moet :(. Eerst maar eens mijn avondeten wegwerken. Kan later nog altijd kwark ofzo nemen.
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 19:46:04 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_110408502
ik gebruik lekker geen app meer *O*
disclaimer
pi_110408839
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nadeel van zo'n app: ik mag nog 250 kcals voor vandaag. Mijn lichaam vertelt me nu dat ik best een paar dropjes en een paaseitje moet :(. Eerst maar eens mijn avondeten wegwerken. Kan later nog altijd kwark ofzo nemen.
Ja bij WW wordt ook gezegt dat je echt al je punten moet eten.. Weet niet met WW heb ik het idee dat ik wat achter de hand heb terwijl dat eigenlijk bullshit is.

Kom wel makkelijk aan de kcal's die de app aangeeft van fatsecret.
pi_110409066
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik ook niet meer. Bevalt me uitstekend! Ik heb wel voor mezelf een lijstje gemaakt met verplichte dingen om te eten. Dat volgens het principe: als je jezelf vol eet met gezonde dingen (groente, volkorenproducten, tonijn, kip, peulvruchten, bonen etc), heb je minder de neiging nog meer ongezonde dingen toe te voegen.
pi_110409257
Net lekker mijn smoothie gemaakt.. Alleen geen kwark meer :( Zit al op mijn BMR. Maar goed dat overleef ik wel..

Nu even met een sneltreinvaart door het huis heen.. Vanavond vanavond komt mijn moeder hier een tijdje wonen. Ben erg benieuwd hoe dat dat gaat worden.
  maandag 16 april 2012 @ 20:02:48 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110409477
Zo ver ben ik helaas nog niet SQ en Isa... ik heb inmiddels een extra walnoot op en kom eindelijk weer eens zo goed uit dat ik onbeperkt melk bij het eten kan drinken. Heb als optie nog een chocomousse in de koelkast staan. Zie t wel, ook geen ramp om eens wat minder te eten. Zo lang ik geen wartaal uit ga slaan ten minste ;).
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 20:27:02 #235
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110410973
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Weekend vers, en vandaag ook :) pakjes is vies!
Ah oké. Ik dacht dus altijd pakje, daarom nog nooit gemaakt, maar met vers is het een goede afwisseling
  maandag 16 april 2012 @ 20:28:20 #236
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110411033
Welke app hebben jullie?? Ik heb de calorieteller.. Moet hem eigenlijk wat vaker gaan gebruiken
  maandag 16 april 2012 @ 20:33:20 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110411372
@joycie: waarom zou je op je BMR gaan eten? kan toch wel een beetje bij?
Kwak
  maandag 16 april 2012 @ 20:44:41 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110412025
Ik ben totaal niet Van de pakjes maar ik ben er net achter gekomen dat viscuisine best goed te eten is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 16-04-2012 21:00:44 ]
Spoilers!
pi_110412800
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo ver ben ik helaas nog niet SQ en Isa... ik heb inmiddels een extra walnoot op en kom eindelijk weer eens zo goed uit dat ik onbeperkt melk bij het eten kan drinken. Heb als optie nog een chocomousse in de koelkast staan. Zie t wel, ook geen ramp om eens wat minder te eten. Zo lang ik geen wartaal uit ga slaan ten minste ;).
Zo'n chocomousse zou ik dus al niet eens in huis halen. Ik mag wel chocomousse, maar alleen als ik het zelf maak.
  maandag 16 april 2012 @ 21:00:17 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110413143
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n chocomousse zou ik dus al niet eens in huis halen. Ik mag wel chocomousse, maar alleen als ik het zelf maak.
Het is eigenlijk mijn weekendtraktatie maar alleen als ik me goed gedragen heb. En er sowieso trek in heb, ik ben niet zo'n enorme choco fan. Ik mag dit soort dingen juist niet maken van mezelf. Dat ene kuipje per week max is meer dan genoeg ;).
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 21:01:10 #241
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110413218
Hmm volgens de app moet ik 2000 calorieën eten, toen ik begon waren het volgens de app 2300. Daar kom ik amper aan
pi_110413274
Jezus ik wil echt niet ziek zijn of worden hoor maar als er zo'n kloterige oorpijn bij komt :(. Ik neem een handje paracetamols en kijk de wereld morgen nog wel een keer aan :(.
pi_110413487
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@joycie: waarom zou je op je BMR gaan eten? kan toch wel een beetje bij?
Omdat ik dacht dat dat de bedoeling is als je wilt afvallen.. Morgen kom ik bijv niet aan mijn bmr.. De rijstevlaai heeft vandaag voor redelijk wat kcals gezorgd.

Maar goed ik ga mijn moeder op halen.. Zal een zwaar momentje worden ben ik bang..
  maandag 16 april 2012 @ 21:08:49 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_110413764
hallo. Bmr is overrated 8-) eet voldoende en gezond, dan hoef je niet te tellen.
disclaimer
pi_110414123
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
hallo. Bmr is overrated 8-) eet voldoende en gezond, dan hoef je niet te tellen.
Ik zou jeuk krijgen van dat constante cijfertjesgeneuk.

behalve weegschaalcijfertjes dan 8-)
  maandag 16 april 2012 @ 21:13:24 #246
2738 Knut
Loyal Dog
pi_110414144
In het kader van zelfmotivatie. Net een rondje van ongeveer 4-5 kilometer 'snel' gelopen. In 20 minuten precies weer terug thuis :).
  maandag 16 april 2012 @ 21:14:25 #247
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110414238
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja dat!! Ik heb met mijn lijstje van vandaag ook geen hongergevoel gehad
  maandag 16 april 2012 @ 21:14:31 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110414244
Als jij 5 km in 20 minuten loopt dan klopt of je afstand niet of je hebt gewoon hard gelopen, en flink ook.
pi_110414264
note to self.... iets meer eten voordat je gaat fietsen...
Beetje lichtjes in mijn hoofd.... dus schaaltje yoghurt gepakt, heb ik ook weer ff wat zuivel binnen

Maar wel weer 9.4 km gefietst *O*
  maandag 16 april 2012 @ 21:15:23 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_110414317
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Knut het volgende:
In het kader van zelfmotivatie. Net een rondje van ongeveer 4-5 kilometer 'snel' gelopen. In 20 minuten precies weer terug thuis :).
da's best een tempo dan :o good busy!
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:15:25 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110414321
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
note to self.... iets meer eten voordat je gaat fietsen...
Beetje lichtjes in mijn hoofd.... dus schaaltje yoghurt gepakt, heb ik ook weer ff wat zuivel binnen

Maar wel weer 9.4 km gefietst *O*
Of ff banaantje. Voordat je gaat dus.
pi_110414339
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Als jij 5 km in 20 minuten loopt dan klopt of je afstand niet of je hebt gewoon hard gelopen, en flink ook.
15 km/uur ftw, dat doen mensen hardlopend meestal niet eens
  maandag 16 april 2012 @ 21:15:48 #253
2738 Knut
Loyal Dog
pi_110414359
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb erg lange benen. Als ik normaal gesproken 'doorloop' moet Sil joggen als ze naast me loopt. Dus ik gok dat mijn ' snelle lopen' gelijk is aan hardlopen voor anderen.
  maandag 16 april 2012 @ 21:16:31 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_110414424
LL ook good busy!

Hier een uurtje gelopen, zes kilometer ongeveer.
Tip voor de lopers: de endomodo app O+
disclaimer
pi_110414481
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of ff banaantje. Voordat je gaat dus.
Die heb ik standaard niet in huis, moeilijk poepen enzulks (ook bij de jongste :X)
  maandag 16 april 2012 @ 21:17:17 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110414489
Jij loopt geen 15 km per uur. Dikke lul 3 bier. Dan zou je de marathon moeten gaan lopen met djmo ofzo.
  maandag 16 april 2012 @ 21:17:18 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_110414493
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

15 km/uur ftw, dat doen mensen hardlopend meestal niet eens
nee ik was ook al aan het rekenen, da's toch een extreme sprint :')
disclaimer
pi_110414520
Mensen kunnen mij amper bijhouden als ik wandel overigens. En ik loop met bijna 6 km/h.
pi_110414529
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
LL ook good busy!

Hier een uurtje gelopen, zes kilometer ongeveer.
Tip voor de lopers: de endomodo app O+
daar ben ik ook fan van _O_
Tis alleen jammer dat je de hometrainer er niet kan invoegen _O- :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 21:18:01 ]
  maandag 16 april 2012 @ 21:18:11 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110414573
Je moet er inderdaad ook niet te moeilijk over doen vind ik. Ik hou me iets boven mijn bmr maar dat is eigenlijk gewoon de hoeveelheid eten waar ik me het best bij voel. En daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk.
Ik tel trouwens voornamelijk om mezelf in het gareel te houden, ik weet prima wat er waarin zit.
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 21:18:21 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_110414592
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

daar ben ik ook fan van _O_
Tis alleen jammer dat je de hometrainer er niet in kan invoegen _O- :')
bwehehe :') maar die rekent het toch zelf uit?
disclaimer
pi_110414654
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bwehehe :') maar die rekent het toch zelf uit?
Zit wat in, maar ik vind zo'n grafiekje ofzo wel leuk met personal records ofzo
Net als een grafiekje van je gewicht bijvoorbeeld...
  maandag 16 april 2012 @ 21:20:01 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110414720
Sinds ik op de spinfietsen heb gezeten wil ik echt niet meer op den hometrainer. Wat den baggerfietsen zijn dat zeg.
  maandag 16 april 2012 @ 21:20:22 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_110414749
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Mensen kunnen mij amper bijhouden als ik wandel overigens. En ik loop met bijna 6 km/h.
en dit. Ik fiets rond de 22-24 km/u en dan heb ik ze ook al hijgend achter me aan.

Wel lollig, als ik zo met een sigaret in mijn bek zonder handen aan het stuur die kantoorfanatico's met hun hybride fietsenplangazelle er uit fiets :7
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:21:24 #265
2738 Knut
Loyal Dog
pi_110414825
Ik heb het nagerekend. I stand corrected. Het is geen 5 kilometer maar 3.9.
pi_110414867
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Sinds ik op de spinfietsen heb gezeten wil ik echt niet meer op den hometrainer. Wat den baggerfietsen zijn dat zeg.
HomeTrainers zijn voor bejaarden :)
  maandag 16 april 2012 @ 21:21:55 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110414868
Fietsen doe ik ook hard. M'n record is 32 km in een uur. Toen was ik dood, op en kapot.
pi_110414906
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Mja je moet ergens beginnen he? :D
Fietsen is op dit moment nog de enige manier van inspanning die ik kan doen.. hardlopen of stevig doorwandelen daar wordt de slijmbeursonsteking in mijn heup niet blijer van. En het is net een tijdje rustig, maar wie weet als ik nog wat meer kwijt ben dat het dan wel kan hoor.

quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Joene het volgende:

[..]

HomeTrainers zijn voor bejaarden :)
Ik ben dan ook al bijna 32 :')
pi_110414913
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Knut het volgende:
Ik heb het nagerekend. I stand corrected. Het is geen 5 kilometer maar 3.9.
Alsnog een behoorlijk Tempo :)
  maandag 16 april 2012 @ 21:24:21 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110415061
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mja je moet ergens beginnen he? :D
Fietsen is op dit moment nog de enige manier van inspanning die ik kan doen.. hardlopen of stevig doorwandelen daar wordt de slijmbeursonsteking in mijn heup niet blijer van. En het is net een tijdje rustig, maar wie weet als ik nog wat meer kwijt ben dat het dan wel kan hoor.

[..]

Ik ben dan ook al bijna 32 :')
Ja. Ik ben er ook mee begonnen. Eerst die conditie op peil voordat ik me in de spinklas waagde.
pi_110415120
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja. Ik ben er ook mee begonnen. Eerst die conditie op peil voordat ik me in de spinklas waagde.
Maar nu kan je het ! :)
pi_110415141
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ook, plus het feit dat ik mezelf niet echt in zo'n spinklasje zie spinnen hoor :')

Jij was toch ook wel van het hardlopen?
  maandag 16 april 2012 @ 21:26:47 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_110415251
ik heb echt diep respect voor mensen die kunnen hardlopen. Ik kan het niet, nooit gekund ook :')
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:26:53 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110415258
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja ook, plus het feit dat ik mezelf niet echt in zo'n spinklasje zie spinnen hoor :')

Jij was toch ook wel van het hardlopen?
Was ja. Was. Maar ik ga wel weer oppakken. Conditie is nu zwaar ok, dus ik gok dat ik dan wat makkelijker m'n rondjes wegloop.
Dat hoop ik dan.
  maandag 16 april 2012 @ 21:27:40 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110415319
Oh en spinnen is ook gewoon leuk. Beetje op kutmuziek trappen en iemand die je steeds aanmoedigd je grens op te zoeken.
pi_110415438
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt diep respect voor mensen die kunnen hardlopen. Ik kan het niet, nooit gekund ook :')
Het lijkt mij wel leuk :Y zie je tenminste nog een beetje van de omgeving...(mits dat de moeite waard is natuurlijk)
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was ja. Was. Maar ik ga wel weer oppakken. Conditie is nu zwaar ok, dus ik gok dat ik dan wat makkelijker m'n rondjes wegloop.
Dat hoop ik dan.
^O^
Soms kan het heel hard gaan met conditie als je een tijdje niet gesport heb... zal ook wel aan iemand algehele gesteldheid liggen.

Nou ik ben afgekoeld, ik ga ff lekker douchen
Fijne avond :W
  maandag 16 april 2012 @ 21:30:32 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_110415486
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel leuk :Y zie je tenminste nog een beetje van de omgeving...(mits dat de moeite waard is natuurlijk)

[..]

^O^
Soms kan het heel hard gaan met conditie als je een tijdje niet gesport heb... zal ook wel aan iemand algehele gesteldheid liggen.

Nou ik ben afgekoeld, ik ga ff lekker douchen
Fijne avond :W
daarom wandel ik :P
disclaimer
pi_110415537
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan het ook niet , gister weer voor het eerst , 1,5 jaar terug liep ik tegen de 20KM :{ helemaal mee gestopt en nu gister voor eerst weer , Ik denk 4,5 a 5 km rondjes door een stadspark :)
pi_110415579
Wandelen is ook een vorm van beweging...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je doet toch, bewegen is goed *O*
  maandag 16 april 2012 @ 21:32:57 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_110415650
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kan het ook niet , gister weer voor het eerst , 1,5 jaar terug liep ik tegen de 20KM :{ helemaal mee gestopt en nu gister voor eerst weer , Ik denk 4,5 a 5 km rondjes door een stadspark :)
nee, ik kan het echt niet. Ik lig na 500 meter al dood op de stoep. Altijd al gehad. Terwijl ik met gemak urenlang kan lopen en fietsen :')
disclaimer
pi_110415688
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik kan het echt niet. Ik lig na 500 meter al dood op de stoep. Altijd al gehad. Terwijl ik met gemak urenlang kan lopen en fietsen :')
Onzin je kan alles trainen.
  maandag 16 april 2012 @ 21:33:39 #282
54772 Silmarwen
pi_110415702
Knut loopt echt godsallejezus snel. Moeilijk irritant in het begin, nu loopt hij langzamer omdat ik hem niet bij kan houden.

Als hij wandelt moet ik joggen, als hij snel loopt moet ik rennen.

Ik wil graag gaan rennen, maar moet ik eerst eens echt goede schoenen aanschaffen. Daarbij zit ik al 3 keer per week in de sportschool. Ik denk dat ik in de vakantie die in mei is geplanned, wel stukjes ga rennen en wat abs doen. En misschien gaan we nog een week Frankrijk doen, dan wordt het elke dag baantjes trekken en rennen.
pi_110415842
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
_O-
  maandag 16 april 2012 @ 21:36:20 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110415887
Knut zou eens moeten gaan trainen dan. Records breken, hij doet het al bijna lopend.
  maandag 16 april 2012 @ 21:36:31 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_110415901
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Onzin je kan alles trainen.
Ja nou, ik probeer het al twintig jaar, maar ik vind het wel best zo, ik beweeg wel op andere manieren.
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:37:18 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110415950
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja nou, ik probeer het al twintig jaar, maar ik vind het wel best zo, ik beweeg wel op andere manieren.
Ik vind neuken ook leuker.
pi_110416017
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon potje stevig neuken SQ. Verbrand je ook kcals !
  maandag 16 april 2012 @ 21:38:34 #288
2738 Knut
Loyal Dog
pi_110416039
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Knut zou eens moeten gaan trainen dan. Records breken, hij doet het al bijna lopend.
Ja, want het leven is natuurlijk compleet beperkt tot jouw inlevingsvermogen. Leuk zo'n topic met een stok achter de deur als er meteen dingen in twijfel worden getrokken. Ik heb het net na zitten rekenen en het is 3.9 km wat ik gelopen heb en ik was in twintig minuten terug.

Wat mij betreft is het best als je me in het DJMO straatje stopt hoor schat, als jij je maar goed voelt.
  maandag 16 april 2012 @ 21:39:29 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110416096
Dank je schat.
  maandag 16 april 2012 @ 21:41:20 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_110416223
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Gewoon potje stevig neuken SQ. Verbrand je ook kcals !
Precies 8-)
disclaimer
pi_110416262
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Precies 8-)
Moet je dat wel een keer of 4 in de week doen he 8-) ^O^
  maandag 16 april 2012 @ 21:42:02 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_110416269
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef Knut het volgende:

[..]

Ja, want het leven is natuurlijk compleet beperkt tot jouw inlevingsvermogen. Leuk zo'n topic met een stok achter de deur als er meteen dingen in twijfel worden getrokken. Ik heb het net na zitten rekenen en het is 3.9 km wat ik gelopen heb en ik was in twintig minuten terug.

Wat mij betreft is het best als je me in het DJMO straatje stopt hoor schat, als jij je maar goed voelt.
3,9 kilometer is inderdaad wel heel haalbaar, en goed van je *O*
Ben je lang?
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:42:46 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110416320
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geloof dat ik het idd ook maar laat zitten. Mss als ik op een plateau kom oid, maar voorlopig ga ik prima op mijn intuitie. :Y
  maandag 16 april 2012 @ 21:42:56 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_110416334
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik heb nog 87 condooms liggen die voor juni 2013 op moeten?
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:43:16 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110416358
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Joene het volgende:

[..]

2x 30 mins per dag staat ervoor toch?
  maandag 16 april 2012 @ 21:43:42 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110416391
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2 weekjes?
  maandag 16 april 2012 @ 21:44:07 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_110416416
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

2 weekjes?
Auw :')
disclaimer
pi_110416422
quote:

[..]

:W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110416525
quote:

3,9 kilometer is inderdaad wel heel haalbaar, en goed van je *O*
Ben je lang?
Heul lange benen :Y

15 km/h was bijna het wereldrecord (15,5 km/h), maar je kan wel met wedstrijden snelwandelen meedoen :D Die lopen tussen de 8 en 14 km/h.
  maandag 16 april 2012 @ 21:45:57 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_110416548
oude vakantiefoto's terugkijken. Confronterend :')

Kiek die pens :'(
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:46:20 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_110416573
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heul lange benen :Y

15 km/h was bijna het wereldrecord (15,5 km/h), maar je kan wel met wedstrijden snelwandelen meedoen :D Die lopen tussen de 8 en 14 km/h.
zwabberbeentjes :')
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 21:47:59 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110416698
Morgen weer hardlopen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')