abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110387856
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387862
ik had hem verdomme!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387869
Ook te tijdrovend voor mij maar het kan wel erg nuttig zijn.
  maandag 16 april 2012 @ 10:58:58 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110387894
Ik wil het toch wel even aan proberen omdat ik nu in anderhalve week zo hard gegaan ben, even kijken of ik niet toch te laag zit.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 april 2012 @ 10:59:17 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110387907
theetijd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110387914
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110387921
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
ik heb nog een stukje appeltaart over! *)

;(
Ja doei.
pi_110387928
Ik zou het eigenlijk eens een tijdje moeten gaan doen, denk dat het wel leuke inzichten oplevert..

Ik ben net wezen spinnen, we waren met 3 dames, en de instructeur was ergens anders nodig.. Dus hebben we zelf de les gedaan... Bij de muziek zat er Andre Hazes tussen, dus ik ben stiekem blij dat we al halverwege de maand zitten, zodat ik dat nummer niet te vaak meer hoef te horen... :P
pi_110387936
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
Meeste dagen zijn redelijk voorspelbaar idd.
pi_110387944
Valt echt mee.. Gewoon.invullen zodra je wat eet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387945
quote:
Doe je goed.

Ik maak wel altijd een planning maar eet niet elke week hetzelfde dus zou als nog veel werk zijn.
Eet zelfs niet elke dag hetzelfde ontbijt/lunch.
pi_110387957
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
goed idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387994
Oh hai *O*

Mijlpaal gehaald *O* er is ruim 20 kilo af
pi_110388030
Nouja het is voor iedereen anders maar ik eet als ontbijt altijd 2 volkoren crackers. Dus die vul ik gewoon vast in, evenals de boter erop. Het beleg wisselt maar die komt 9 van de 10 keer uit m'n 'most eaten' lijstje (hij houdt aparte lijstjes per maaltijd bij). Tussen de middag zijn het altijd 3 volkoren boterhammen, wederom, het beleg wisselt maar de basis is hetzelfde. Snacks idem, de meeste variate zit 'm in de avondmaaltijden. Maar wij gaan altijd uit van 2 a 3 keer aardappels, 1x rijst en 1x pasta doordeweeks. Dus dat vult zichzelf.

Scheelt ook zoveel boodschappen gedoe, die structuur O+.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 16 april 2012 @ 11:03:18 #15
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388036
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
pi_110388044
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 16 april 2012 @ 11:04:19 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388069
quote:
Doe je goed.

Ja, dat doe ik idd ook wel, ik weet op vrijdag al bijna voor de hele week wat we gaan eten.
En ook ontbijt varieert nooit heel erg veel, dus het is natuurlijk ook een lijst die je opbouwt.
  maandag 16 april 2012 @ 11:05:02 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388100
LL, goed zeg! *O*
pi_110388103
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Ja die's lastig. Volgens mij moet je die ff op de site handmatig invullen naar wat je wenst, althans, dat kan ik me er ff van herinneren. Of in de app kan het ook dacht ik...
pi_110388132
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef GI het volgende:
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
pi_110388190
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
Ja enorm! Hier ook vooral de latte's van die voorgezoete zakjes afgeschaft.... Nu een enkele keer in de stad of in t weekend.
pi_110388194
LL.super!!

Ik drink 1 latte per dag.. Soms ook niet trouwens.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110388220
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
  maandag 16 april 2012 @ 11:09:53 #24
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388247
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan :o
pi_110388267
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:

[..]

Crap. -O- .
  maandag 16 april 2012 @ 11:11:29 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388287
Grrrrr... onstabiele kuttelefoon! -O-
Hij gooit me er continue uit en dus ook bij het gebruik van de app. :X :')
Nog een maandje, dan kan ik mijn nieuwe telefoon gaan gebruiken! *O*
(Heb hem al wel, maar heb geen zin in gedoe met tijdelijke nummers enzo. :') )
pi_110388314
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
pi_110388326
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:

[..]

Hij wel :{
pi_110388336
Koffie :r
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110388353
Zo, nieuwe ronde, nieuwe kansen :Y . Ik pak mijn CT app er ook weer gezellig bij en ga weer in het regime. Niet dat het nou allemaal zo slecht was maar ik heb sinds Pasen eigenlijk niet zo goed meer opgelet. Ik ben 2 ons aangekomen dus dat is totaal geen ramp maar er is dus 1,5 week voorbij gegaan zonder dat er iets af is en dat is gewoon niet de afspraak.

O Yoghurt, muesli, lijnzaad
S 1 mile
T 2 rijstwafels, glas tomatensap
L 2 boterhammen met kaas of sandwichspread, karnemelk
T halve komkommer, paprika, appel, opkikker
A Even geen idee meer wat nou het plan was, lijstje is onvindbaar
T 3 dropjes

En een dikke vette (muhaahahahah) jompel voor de mijlpalen LovelyLady en BreightEyes!
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 11:14:42 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388375
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart. :o
  maandag 16 april 2012 @ 11:14:56 #32
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110388380
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

GI, awww je koffie! Dat is voor jou geen klein ding. :D Das reusachtig!

Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan. :(

Oh en diner wordt vis, just so you know GI. :+ Hadden we nog in de vriezer.

Dus D: Witvis, aardappelpuree, wortels.
pi_110388402
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart. :o
Gewoon proberen, nee heb je.
pi_110388409
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
pi_110388413
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Spoilers!
pi_110388449
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
Iphone is gewoon standaard sim-lock vrij tegenwoordig.
  maandag 16 april 2012 @ 11:17:37 #37
54772 Silmarwen
pi_110388467
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Haha, same. En als ik cola drink, drink ik cola light. Anders vind ik het goor.

Thee/water hier standaard, en soms koffie. Ligt aan mijn bui.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 april 2012 @ 11:18:37 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110388496
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan. :(

Voor de spontane beweging Sil...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 16 april 2012 @ 11:25:57 #39
54772 Silmarwen
pi_110388719
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 11:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voor de spontane beweging Sil...
:D
pi_110388768
Thnx allemaal *O*
pi_110388809
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
*O* LL *O*

Wat een mijlpaal. O.o

Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.

Nee serieus, ik meot echt mn wasmachine in mn huis hebben. Misschien open ik wel een topic in FHF om 3 sterke mannen in te schakelen.
pi_110388860
Koop je wel eerst Crocs dan.
  maandag 16 april 2012 @ 11:32:59 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388959
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik breng de was naar mn moeder, ik beweeg al genoeg in de sportschool.

Nee serieus, ik meot echt mn wasmachine in mn huis hebben. Misschien open ik wel een topic in FHF om 3 sterke mannen in te schakelen.
3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?

2 man kan ik me nog voorstellen, 1 bovenaan sturen de trap op en 1 man die onderaan het gewicht omhoog gooit, maar hoe wil je dat met drie man doen ?
pi_110389034
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef GI het volgende:

[..]

3 Man voor 1 wasmachine ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?

2 man kan ik me nog voorstellen, 1 bovenaan sturen de trap op en 1 man die onderaan het gewicht omhoog gooit, maar hoe wil je dat met drie man doen ?
Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..

Uiteraard koop ik wel crocs voor mn meiden... Van hello kitty.
pi_110389259
Zo en dat was de eerste 0,75L water voor vandaag... *klots* Na de lunch de fles maar weer opnieuw vullen...
  maandag 16 april 2012 @ 11:48:13 #46
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110389492
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou het is zo ouderwets ding met beton... En ik moet 5 trappen op... Afwisseling..

Uiteraard koop ik wel crocs voor mn meiden... Van hello kitty.
Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
  maandag 16 april 2012 @ 11:49:33 #47
54772 Silmarwen
pi_110389545
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:

[..]

Als je dan toch afschuwelijke dingen koopt, doe dan : http://www.omoda.nl/lelli(...)mLua8CFZARfAodug-niA
Met hakje en lichtjes!
pi_110389546
Moed aan het verzamelen om na het weekend op de weegschaal te gaan staan. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_110389623
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef GI het volgende:

[..]

Die hebben ze al..
  maandag 16 april 2012 @ 11:56:05 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110389743
Bijna klaar met vandaag invoeren, pats, lig ik er weer uit.
Nou ja goed ik heb iig gezien dat ik nog een Kcal of 300 te kort kom geloof ik. :')
Kan ik een wel heel ruim tussendoortje doen vanavond. :o :P
Ik ga maar voor een extra boterham zometeen ofzoiets.
pi_110390315
Ik sta nog steeds stil. :(

Ruim een week nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_110391412
Zo maar is even lunchen , geen zin maja.
pi_110391562
Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Kwark, yoghurt, komkommertje, Muesli..

*O*
pi_110391760
Ik vinnut koud :(
Ik ga maar weer eens een sloot thee naar binnen gieten, van dat water wordt je ook niet warrum -O-
  maandag 16 april 2012 @ 13:06:07 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_110391952
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hai *O*

Mijlpaal gehaald *O* er is ruim 20 kilo af
*O*
disclaimer
  maandag 16 april 2012 @ 13:43:16 #56
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110393636
*O* LovelyLady *O*

Zo maar eens lunchen, ben vanuit het werk meteen ff hier verder gaan inpakken enzo, de keuken staat hier nu bijna helemaal dicht gebouwd

Lijstje

O: 1 appel, brood: 1snee tarwe met smeerpate en 1 wit met een gebakken eitje
T: groot glas sap
L: 2 volkorenpistoletjes met rosbief en een glas melk
T: peer/ glaasje ice tea green tea lemon
D: Pasta met zelfgemaakte champignon met kip saus
T: magere fruit kwark

Tussendoor veel water drinken
Be happy with the little things in life
pi_110394102
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*O*
Als ik nou even zelf ga jompelen *O* krijg ik het vast heel warm :D

Maar geen zin in, ga vanavond wel weer fietsen :7
pi_110394106
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik sta nog steeds stil. :(

Ruim een week nu.
Een plateau hoort er soms bij, straks val je dan opeens weer snel af :)

Net voor het eerst Jillian's 30 day shred gedaan en dat was lekker *O* zeker iets wat je dagelijk even tussendoor kan doen.
pi_110395056
Ik heb een app waarmee ik calorien tel... die zegt dat de ADH 3800 kcal is... dit is wel erg veel, of niet? :o
pi_110395153
Oh, zie het al.. is berekend op mijn persoonlijke eigenschappen..

Dan nog, vind het knap!
pi_110395154
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een app waarmee ik calorien tel... die zegt dat de ADH 3800 kcal is... dit is wel erg veel, of niet? :o
Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijk
pi_110395292
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is wel heel veel maar hoe groter je bent hoe hoger het is natuurlijk
Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Spoilers!
pi_110395327
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als het goed is heeft hij ook gevraagd naar je activiteit. Als je stratenmaker bent verbruik je natuurlijk veel meer dan wanneer je een kantoorfunctie hebt.
Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan :)
pi_110395328
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan ;). Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
pi_110395475
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klopt :Y
pi_110395531
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik heb hem op de derde gezet... actief geloof ik, alvast voor als ik volgende week begin met naar de sportschool gaan :)
Anders berekend je het voor de zekerheid nog even ergens anders.
Spoilers!
  maandag 16 april 2012 @ 14:28:53 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_110395533
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
Die app waar ik het vanochtend over had zit iig altijd VEEL te hoog met z'n kcal advies. Zal wel voor Amerikanen zijn denk ik dan ;). Verkijk je daar niet op en ff handmatig corrigeren dus.
Plus dat het ding uit gaat van het in stand houden van je huidige gewicht, dat werkt ook niet echt mee als je te zwaar bent :')
disclaimer
pi_110395538
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Jarno het volgende:
CalorieTeller door Fatsecret?
  maandag 16 april 2012 @ 14:29:32 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_110395562
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel geven :+
disclaimer
pi_110395568
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

CalorieTeller door Fatsecret?
Ja die. Toen ik hem net had dacht ik van wow ik kan nog veel meer eten ftw! Maar toen bleek ie op 3500kcal's te staan ofzo. :').
pi_110395612
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en wat weeg je en wat voor werk doe je? Dan kunnen wij je het antwoord ook wel geven :+
186 cm en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, ben student, en werk in een supermarkt(afwisselend kassa/winkel)
  maandag 16 april 2012 @ 14:31:36 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_110395639
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

186 cm en
SPOILER
Dan is 2000-2200 kcals meer dan genoeg als je wil afvallen :)
disclaimer
pi_110395664
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, ongeveer de helft dus :') _O-
pi_110395670
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

186 cm en
SPOILER
Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
  maandag 16 april 2012 @ 14:33:02 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_110395697
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gevoelsmatig zou ik zo eens beginnen met een kcal of 1900 en dan ff kijken hoe dat werkt voor je. Blijf je net aan op gewicht of val je dan heeeeeel langzaam af kun je altijd nog naar de 1700 oid.
Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaan :D
disclaimer
pi_110395699
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.
pi_110395709
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Deze knaap weegt wel 50 kilo meer dan jij, ik denk dat ie dan wel heul hard gaat gaan :D
Ahja heel goed punt. Daarom ben ik ook geen dietiste :P.
  maandag 16 april 2012 @ 14:33:30 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_110395713
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel naar mezelf maar ik val dus echt geen spetter af met 2000kcal's he.
Zie boven je :P
disclaimer
pi_110395723
Rond de 2200 is dan een mooie hoeveelheid, zeker niet te laag gaan zitten.
pi_110395738
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

1700? Daar kan ik nog op afvallen en ik weeg de helft.
pi_110395755
Die 3800 van CalorieTeller is trouwens ook wat je nodig hebt om je status quo te handhaven he, niet om af te vallen natuurlijk.

Ik zou ook op 2200 gaan zitten.
Spoilers!
pi_110395830
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Rond de 2200 is dan een mooie hoeveelheid, zeker niet te laag gaan zitten.
Dat, spaarstand.
pi_110395919
Als ik op mn streefgewicht ben ga ik naar 2000 a 2100 kcals per dag denk ik om op gewicht te blijven.

Morgen weer naar de dietiste , soort van spannend wel!
pi_110395925
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
  maandag 16 april 2012 @ 14:40:39 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_110395992
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik zat pas nog eens wat over die zgn. spaarstand te lezen (link kwijt... thuis ff in de history kijken) en je moet het toch wel heel bont maken hoor wil je daar in terecht komen. Als je je verbranding maar op gang houdt (dwz, 6 eetmomenten per dag) gaat je lichaam echt niet in een spaarstand op 1500kcal's ofzo. Dan moet je echt rond de 1000 zitten. Volgens mij echt zo'n afvalmythe.
Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.
disclaimer
pi_110396052
quote:
J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.
pi_110396073
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt. Naja, weet je wat het is, het ligt er heel erg aan hoe lang je dat doet en of er gewenning optreedt. Maar als je je lichaam blijft uitdagen dmv bewegen, bewegen, bewegen (en dat hoeft echt niet meteen met urenlang fitnessen) blijf je echt wel verbranden.
Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.
pi_110396086
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Joene het volgende:

[..]

J, ik had het gewoon hoor , doormiddels van ongezond eten in weinig eetmomenten.
Dat is precies wat ik zei dus ;).
  maandag 16 april 2012 @ 14:43:33 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_110396107
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is ook maar net wat comfortabel is. Ik zit nu op 1600 (advies vanuit dietiste) en dat is goed te doen nog, ik merk dat 1500 (je probeert wel eens wat he) zorgt voor honger enzo.
Ja precies. Ik heb het ooit gedaan op 1000 kcals en heb nooit een spaarstand gekend, maar ik was wel altijd licht in m'n hoofd :')
disclaimer
pi_110396116
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zei dus ;).
Het was niet heel bont :P gewoon normaal gedrag alleen te weinig momenten :P
pi_110396125
Bedankt voor alle tips _O_
pi_110396157
En goffer ik wil weer sporten :(.

Anders woensdag wat krachttraining doen. Zorgt iig voor ritme en dat ze me blijven herkennen daar. :D. Kan ik altijd nog proberen wat cardio erbij te doen?
  maandag 16 april 2012 @ 14:44:58 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_110396162
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Bedankt voor alle tips _O_
Daar zijn we hier allemaal voor *O*
disclaimer
pi_110396187
quote:
Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kilo
En het is geen mythe er lopen genoeg mensen hier en in slank rond die het voor elkaar hebben gekregen.
  maandag 16 april 2012 @ 14:45:48 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_110396198
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Jarno het volgende:
En goffer ik wil weer sporten :(.

Anders woensdag wat krachttraining doen. Zorgt iig voor ritme en dat ze me blijven herkennen daar. :D. Kan ik altijd nog proberen wat cardio erbij te doen?
gewoon rustig aan doen, niet te ver pushen, het is maar dat je in beweging blijft ;)

Anders een uur stevig wandelen, verbrand je ook 400 kcals mee :7
disclaimer
pi_110396213
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar wat voor mij 1000 is, is 1500 voor iemand van 2 meter en 100+ kilo
En het is geen mythe er lopen genoeg mensen hier en in slank rond die het voor elkaar hebben gekregen.
Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:14 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_110396253
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh vast. Maar dat je er zomaar ff in zou schieten dat komt gemiddeld genomen erg weinig voor denk ik.
Ja, dan moet je het echt lang volhouden.
disclaimer
pi_110396280
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Das waar maar als je wilt afvallen dan zijn er wel mensen die vaker dan een keertje zo weinig eten en dan wil die spaarstand echt wel lukken.
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:58 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_110396291
Net toch maar wat jurkjes besteld voor een bruiloft over twee weken. In de stad hadden ze mijn maat nauwelijks hangen :')

Hopelijk zit er een perfect match tussen *O*
disclaimer
pi_110396334
Ik heb ook nog een bruiloft ergens dit jaar, van dichtbij in de familie. Laten we zeggen dat ik er geen fan van ben? Vooral als het zo traditioneel aangevlogen wordt (mooiste dag van je leven, hele dag dingen doen, etc, etc)... Ik kijk er naar uit :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')