SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Meeste dagen zijn redelijk voorspelbaar idd.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen.
Ik maak wel altijd een planning maar eet niet elke week hetzelfde dus zou als nog veel werk zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen.
goed ideequote:
Ja, dat doe ik idd ook wel, ik weet op vrijdag al bijna voor de hele week wat we gaan eten.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.
Ja die's lastig. Volgens mij moet je die ff op de site handmatig invullen naar wat je wenst, althans, dat kan ik me er ff van herinneren. Of in de app kan het ook dacht ik...quote:Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.quote:Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef GI het volgende:
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.
Tevreden met kleine dingen
Ja enorm! Hier ook vooral de latte's van die voorgezoete zakjes afgeschaft.... Nu een enkele keer in de stad of in t weekend.quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staanquote:Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
Crap.quote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan
Hij welquote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan
sony ericsson experia rayquote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
Gewoon proberen, nee heb je.quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
sony ericsson experia ray
Heb het eig. nog niet eens geprobeerd met mijn simkaart.
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Wat voor phone heb je BE (je nieuwe dus)? iPhones worden geloof ik geeneens meer gelocked geleverd in 9 vd 10 gevallen.
Iphone is gewoon standaard sim-lock vrij tegenwoordig.quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, mijn 4s zat bij een vodafone abo, en t-mobile sim accept hij zonder problems.
Haha, same. En als ik cola drink, drink ik cola light. Anders vind ik het goor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het trouwens altijd jammer gevonden dat ik nooit qua kcals kan bezuinigen op mijn drinken. Ik drink al jaren alleen maar spa rood en groene thee. En misschien 2 glazen bier of wijn per maand. En nooit koffie, laat staan al die hippe troep. Het lijkt me zo makkelijk om de helft van je cola, koffie, etc te schrappen. Dan ga je al zo'n stap in de goede richting.
Voor de spontane beweging Sil...quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
LL
Wat een mijlpaal. O.o
GI, awww je koffie! Dat is voor jou geen klein ding.Das reusachtig!
Jezus, ik ben onderhand al 4 keer naar zolder geweest met wasmand en al. Wrom hebben wij de wasmachine en was op zolder staan.
Oh en diner wordt vis, just so you know GI.Hadden we nog in de vriezer.
Dus D: Witvis, aardappelpuree, wortels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |