Idols 2 (2004), ze werd 5e.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef ato het volgende:
Id goede auditie, van wanneer was dat? En hoe ver is zij gekomen?
Whehehe uhhhhquote:
Nou dat dusquote:
Yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:50 schreef -Miauw- het volgende:
Na vorig seizoen over geslagen te hebben, ga ik vrijdag weer kijken
Ik vraag me wel af of ze dan de stemmen niet al herkennen?quote:Nog meer draaiende stoelen in The Voice of Holland
Het tv-programma The Voice of Holland van RTL 4 mikt in het nieuwe seizoen nog meer op de bekende draaiende stoelen. Dat maakt het tv-station dinsdag bekend op haar najaarspresentatie. De tv-show met Martijn Krabbé en Wendy van Dijk wil zich meer onderscheiden. “Het succesvolle format wordt komend seizoen verder aangescherpt. Zo zullen de draaiende stoelen van de coaches ook een rol gaan spelen in de ronde na The Blind Auditions, The Battle“, zo laat RTL weten.
The Voice of Holland kreeg al eerder kritiek dat de show na de auditieronde erg lijkt op andere talentenjachten. Bovendien zwakten de kijkcijfers in veel landen af na de audities, waarin juryleden met hun rug tegenover de auditanten zitten en zich omdraaien als ze interesse hebben.
Bron
Staat wel erg onduidelijk in dit artikel wát er dan met de stoelen gaat gebeuren etc.. Ik zie namelijk ook niet in waarvoor je die nog nodig zou hebben, de kandidaten zitten immers al in je team.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
De wijzigingen in het format zijn bekend:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dan de stemmen niet al herkennen?
Precies, vandaar mijn opmerking dat ze de stemmen kunnen herkennen ook al zien ze de kandidaten niet. Maar misschien doen ze wel HEEL iets anders met de stoelen (al zou ik niet weten wat).quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Staat wel erg onduidelijk in dit artikel wát er dan met de stoelen gaat gebeuren etc.. Ik zie namelijk ook niet in waarvoor je die nog nodig zou hebben, de kandidaten zitten immers al in je team.
De stoelen gaan omhoog / omlaag naarmate het optreden beter / slechter wordt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, vandaar mijn opmerking dat ze de stemmen kunnen herkennen ook al zien ze de kandidaten niet. Maar misschien doen ze wel HEEL iets anders met de stoelen (al zou ik niet weten wat).
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
De stoelen gaan omhoog / omlaag naarmate het optreden beter / slechter wordt...
Of omdraaien als het slecht is? Maar een battle is met 2, dus dat kan ook weer niet, tenzij ze allebei slecht zijn...quote:
Dat wordt te ingewikkeld denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Of omdraaien als het slecht is? Maar een battle is met 2, dus dat kan ook weer niet, tenzij ze allebei slecht zijn...
De 4 coaches zullen wel moeten stemmen door middel van een druk op de knop ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
De wijzigingen in het format zijn bekend:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dan de stemmen niet al herkennen?
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3), Tania Christopher (X Factor 4), Esther Nijhove (TVOH 1)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Het decor ziet er beter uit dan de eerste twee seizoenen.
Ben ook benieuwd hoe de liveshows eruit gaan zien als zit als zo groot is.
Benieuwd welke (o )bn'ers mee doen. Hoop nog steeds dat Zosja (idols1), Elisaar (idols 2), Mariet (popstars the rivals) Ollie (idols 4) en Charlene (idols 4) het nog een keer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |