De koppels:quote:In Peking Express 2012 reizen 7 duos in maar liefst 9 verschillende etappes dwars door Zuid Korea en de Filipijnen met een budget van slechts 1 euro per dag , per persoon. Ze zijn volledig op zichzelf aangewezen om vervoer en slaapplaatsen te regelen. (Hun euro/dag mogen ze hiervoor niet gebruiken).
Elke etappe loopt over 2 à 3 dagen en kent aan de basis een gelijkwaardig verloop: De koppels moeten zo snel mogelijk liften van A naar B en aan het eind van elke etappe is er een officiële rangschikking, waarbij 2 plaatsen héél belangrijk zijn: de eerste én de laatste.
Wie aan het eind van elke etappe als eerste bij Sol incheckt, wint een amulet ter waarde van 10.000 euro. Deze amulet is in eerste instantie symbolisch en kan enkel maar verzilverd worden indien het koppel de finale haalt én ook wint.
quote:Bas & Semih
Hans & Robin
Helena & Angelique
Marjolein & Ineke
Natasha & Charissa
Niek & Sander
Quintin & Annebet
Ik durf er vier kratten cassis op te zetten dat in de enveloppe twee logo's zitten en de productie Sol toefluistert welke hij er voor het zicht van de kandidaten uit moet halen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Adelante het volgende:
Ik durf er drie kratten bier op te zetten dat de enveloppe van volgende week rood is
Misschien loopt Hansie dan ook wat warmerquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Gnittoo het volgende:
Robin in hotpants, volgende week toch maar kijken
quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Gnittoo het volgende:
Robin in hotpants, volgende week toch maar kijken
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Adelante het volgende:
Ik durf er drie kratten bier op te zetten dat de enveloppe van volgende week rood is
Ben ik het helemaal mee eens. Het zou niet eens in mij opkomen om me zo te gedragen tegenover mijn moeder. Ik zeg ook wel is iets tegen mijn moeder als grapje maar zij bedoelt het allemaal bloedserieus.quote:Op maandag 16 april 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
En die dochter, die had ik hoogstpersoonlijk van die berg afgemieterd. Wat een onbeschoft kind zeg.
Als ze het nou nog grappend had gezegd 'jemig, oud wijf![]()
!
Kommop mam, doorzetten, ik weet dat 't zwaar is' ofzo, prima, maar dít? Onacceptabel en had bijna gewoon expres het opgegeven als ik die moeder was. Je leert je maar te gedragen.
Ik vond dat ze gelijk had hoor, je weet dat je er aan mee doet en dan kom je bij een berg en kan je er nieteens op, dan ben je als dochter toch genaaid.quote:Op maandag 16 april 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
En die dochter, die had ik hoogstpersoonlijk van die berg afgemieterd. Wat een onbeschoft kind zeg.
Als ze het nou nog grappend had gezegd 'jemig, oud wijf![]()
!
Kommop mam, doorzetten, ik weet dat 't zwaar is' ofzo, prima, maar dít? Onacceptabel en had bijna gewoon expres het opgegeven als ik die moeder was. Je leert je maar te gedragen.
Dat kan wel zo zijn maar dan hoef je je moeder nog niet uit te schelden. Erg respectloos was het.quote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ze gelijk had hoor, je weet dat je er aan mee doet en dan kom je bij een berg en kan je er nieteens op, dan ben je als dochter toch genaaid.
Ik vond het bij het vorige seizoen toch veel minder opvallend. hier is het echt een duidelijke scheidingslijn tussen 2 kampen. En de deelnemers zijn allemaal veel minder interessant nu. Op de een of andere manier pakt 't me toch niet zo. Aflevering 3 vond ik echt zeer matig, de slechtste tot nu toe.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vriendjespolitiek is altijd wel aan de orde, maar het is hier net een basisschoolklasje: de popi-jopi's tegen de 'losers': de knappe heren, de knappe dames en het jonge sportieve stel, de rest lijkt wel niet 'cool genoeg' ofzo voor ze. Bedreiging m'n reetSowieso, de zwaksten als laatste die berg op laten gaan
![]()
Nou en of. Ik zal het niet in m'n hoofd moeten halen bij m'n eigen moeder zo'n respectloos gedrag te tonen, maar daarvoor heb ik te veel respect voor haar.quote:Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar dan hoef je je moeder nog niet uit te schelden. Erg respectloos was het.
Leuk. Vond trouwens Korea best de moeite waard.quote:Op maandag 16 april 2012 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
http://blog.daum.net/punky_insun/4169897
Hier staan nog wat mooite foto's van PE uit Korea
Oh en staken ze er ook wat van op? Of lurkten ze alleen? Ik heb de vorige 2 seizoenen pas afgelopen week gekeken namelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Vorige jaren lazen de makers hier mee, dus misschien kunnen jullie hier iets mee... de volgende keer beter opletten
Oh ja, da's waar ook! Dat puntensysteem, dat werkte primaquote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn iets te ver van het oorspronkelijke format afgestapt. Dat geneuzel met die envelop
Seizoen 1 werkte met een puntensysteem per etappe, dat was het meest fair en zo vielen de slechtste lifters automatisch af.
Ja zij hebben toen oa een nieuwe voice-over ingezet, zelf kijk ik dit seizoen wel met veel plezier trouwensquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh en staken ze er ook wat van op? Of lurkten ze alleen? Ik heb de vorige 2 seizoenen pas afgelopen week gekeken namelijk.
Ja dit ja. Ik krijg er een ontzettend naar gevoel van, en dan geen LEUK naar gevoel als toen met die gozer en die meid met die tattoo's tegen Reinier (drive, klootzak!) en Clarinca.. Dat was geweldig, leuke ruzies .. Dit zijn echt van die jonge popi-jopi-figuren allemaal.. Vooral die 2 meiden zijn verschrikkelijk, dat gegil op die berg met dat memory-spel, zulke aandachtstrekkers. Ik irriteer me aan dat soort figuren in real life, die wil ik NIET in mijn favo tv-programma zien.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vriendjespolitiek is altijd wel aan de orde, maar het is hier net een basisschoolklasje: de popi-jopi's tegen de 'losers': de knappe heren, de knappe dames en het jonge sportieve stel, de rest lijkt wel niet 'cool genoeg' ofzo voor ze. Bedreiging m'n reetSowieso, de zwaksten als laatste die berg op laten gaan
![]()
Ik vond die Egbert zo grappig altijd.quote:
Dat gaat hopelijk in de Filipijnen veranderen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ik heb alleen het seizoen van Midden-Amerika gezien en dan nu deze.
Maar dit seizoen zit er nog niet veel spanning in. Komt denk ik voornamelijk door de goede wegen en het makkelijk liften.
Heb je die op video/dvd opgenomen of kun je zo ook nog ergens (online) terugkijken? Wil graag nog eens oude seizoenen terugzien behalve seizoen 1 (dat op dvd is uitgebracht).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Net weer even wat oudere afleveringen teruggekeken, van peking naar bombay.. en ja, die deelnemers waren gewoon véél leuker.
Met die ben ik net klaar. Was ook een mooie. De making of is ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Net weer even wat oudere afleveringen teruggekeken, van peking naar bombay.. en ja, die deelnemers waren gewoon véél leuker.
Seizoen 1 is, zoals al werd gezegd, officieel uitgebracht op DVD, heb ik op marktplaats gekocht voor 3 eurootjes. Naar mijn mening veruit het beste seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:06 schreef loezzzje het volgende:
En waarschijnlijk zijn de seizoenen ook wel te downloaden.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Semih is van een editie van Big Brother
Zwarte enveloppe: groene kaart: iedereen naar de fillipijnen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef RedFever007 het volgende:
Vorige week gemist, iemand een samenvatting?
Goede klachten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Meike26 het volgende:
Vanavond kan ik niet kijken, dus word het weer opgenomen.
Vorige week ook naderhand teruggekeken en mijn god wat was die rode vlag weer een spelbreker van je welste. Om het zogenaamd spannend te maken, maar je maakt het er alleen maar slechter op, Net5![]()
Net als die irritante vooruitblik. Dat doen ze bij Wie Is De Mol ook niet, leer daar van
dank! Jammer van die enveloppenquote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zwarte enveloppe: groene kaart: iedereen naar de fillipijnen.
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef babette21 het volgende:
waarom hebben zij hun winterkleren aan?!
't is voor straf?? wat suf...quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.
Nou die ene mag dat van mij wel heel de reis aanhouden!quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.
Dit. Iedereen moet doen waar hij of zij goed in is. Robin heeft een geil lijfje dus kan makkelijk liften regelen. Om dan uit principe de taken om te draaien is echt dom.quote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net of het voor een ongeschoren ietwat gezette man net zo makkelijk is om een lift te scoren als een klein onschuldig/schattig half indisch meisje.
Als je oplet kun je dat aardig voorkomen hoor. Schepijs in een tropisch land is gewoon dom...quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, aan de schijterij raak je daar sowieso wel.
precies, vragen om de schijterijquote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Als je oplet kun je dat aardig voorkomen hoor. Schepijs in een tropisch land is gewoon dom...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Adelante het volgende:
NIET MEER UITTREKENNE!!! NEE DOE UT NIET!!!!!!
AAAHHHHHHHH
Ja dat lieten ze altijd op een kaartje zien (voorzover die klopten natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik mis het race-element totaal. Heb het idee dat je vroeger veel meer mee kreeg wie op welke positie lag enzo.
Ik heb de afgelopen 2 weken alle vorige seizoenen teruggekeken en dan valt dit wel tegen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef jpjedi het volgende:
Format is erg tam op deze manier. Ik mis ook wat spanning..
Ze heeft haar haar handig zitten, want ze heeft gigantische flaporen volgens mij.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze heeft haar haar handig zitten, want ze heeft gigantische flaporen volgens mij.
pas op he, ze is hooggestudeerd!quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Starlie het volgende:
Jemig hoeveel lagen nagellak heeft die griet er wel niet op zitten?!
Iddquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Adelante het volgende:
hun leven riskeren
die gasten rijden altijd zo man
semih en marjoleinquote:
Die zag er zeker vandaag goed uit ja, in bikini zelfsquote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef flyguy het volgende:
Nu Robin eruit is, is het kijken ook een stuk minder. Hoewel Annabet er ook wel op mag zitten.
quote:
idd, ook hawtquote:Op maandag 23 april 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die annebet ging in bikini de oceaan in. HALLO PRODUCTIE! DAT WILLEN WE ZIEN!
Ga dan naar de hoeren ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die annebet ging in bikini de oceaan in. HALLO PRODUCTIE! DAT WILLEN WE ZIEN!
dat schijnt duur te zijn....quote:
http://www.net5.nl/progra(...)eldstad/hans-robin-2quote:Hans & Robin
Verslag van Robin:
Peking voor mij was natuurlijk extra spannend, omdat ik niet wist met wie ik het spel zou gaan spelen! Aan de ene kant was het zwaar om zo’n intensief spel met een onbekend iemand te spelen en aan de andere kant was het juist een bijzonder avontuur. Toen mijn blinddoek afging dacht ik, hier staat de gepensioneerde Indiana Jones. "Deze man ziet eruit als avontuur!" dacht ik en hop toen was het spel ineens begonnen! Al snel merkte we dat het liften voor Hans toch net iets moeilijker was dan voor mij. Ik denk dat mijn Aziatische voorkomen en aangeboren glimlach toch iets meer uitnodigde dan de soms wat nors kijkende Hansie Pansie, maar dat vond ik ook niet zo erg.
Hans en ik hadden in Korea de grootste moeite met de uitspraak en het onthouden van de woordjes. Ik heb zo gelachen hoe Hans elke keer Bohan Tojan, Koreaans voor Peking Express, uitsprak! Die blik van die Koreanen… Priceless! En ja, toen de berg van Taebeksan. Ik denk dat het wel duidelijk is dat dit voor ons beide 1 van de zwaarste momenten is geweest. Ik wist dat als ik nu zelf negatief ga denken, we ‘s avonds nog op die stomme berg hadden gestaan. Ik stak al mijn positieve energie in Hans en ik had stiekem wel gehoopt op een dankjewel of in ieder geval een gevoel van overwinning bij hem. Maar Hans dacht daar toch wat anders over. Hij zag het nut van die berg niet helemaal in. Vanaf dat moment zakte bij mij de moed wel een beetje in mijn schoenen en begon ik onze aanpak in een ander licht te zien. In de Filippijnen was het een wereld van verschil! Ik kwam weer even tot leven. Dit had ik toch niet willen missen! Ik voelde me helemaal thuis en wilde niet meer stressen. Dus Hans en ik maakten een deal: niet meer racen, maar genieten! En als dat betekent dat we als laatste binnenkomen, dan zij het zo. Lang zijn Hans en ik niet in de Filipijnen geweest, maar wat hebben we genoten! En die laatste etappe over die berg in die geweldige jeep, amazing! Dat neemt niemand meer van ons af!
Een van de mooiste momenten was in een dorpje waar we een slaapplaats moesten zoeken! Het was de dag dat wij als eerste aankwamen bij de check-in. We hadden eindelijk een keer gewonnen! Ik zag ineens een klein geel autootje aankomen en mijn intuïtie zei me dat ik deze auto moest aanhouden. Hierin zat een vrij jong meisje en het eerste wat ik zag was haar onwijs grote glimlach. Ik legde het verhaal uit en enthousiast knikte ze ja. Ze wilde ons graag mee uit eten nemen. Wat ik nooit meer zal vergeten en wat ik ontzettend ontroerend vond is dat zij op een gegeven moment mijn hand pakte, begon te huilen en vertelde dat ze heel erg eenzaam was. Dit is helaas niet gefilmd, maar voor mij de ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Huilend heeft ze ons de volgende ochtend uitgezwaaid en zelf moest ik toen ook wel echt even mijn traantjes wegslikken. Chong heet ze, volgens mij heet ze niet echt zo, maar zij is voor mij alles waar de Chong voor staat.
Ik heb vaak het gevoel gehad dat ik alleen het spel aan het spelen was. Niet zo zeer door Hans zijn input, maar vooral doordat ik niet zo snel mijn emoties kon delen met Hans. En daardoor vaak op mezelf aangewezen was. Peking was een grote leerschool! Ik heb geleerd dat ik heel goed met mezelf kan zijn. En dat heeft mij soms best verbaasd. Op momenten dat ik er eigenlijk echt doorheen zat, toch jezelf er bovenop krijgen dat was mijn uitdaging en ik ben dan ook echt heel erg trots om mezelf! Al met al is Peking een hele bijzondere, levensveranderende, zware, mooie, indrukwekkende, bizarre en vooral geweldige ervaring geweest! Om de meest bijzondere en indrukwekkende mensen en plekken te hebben mogen meemaken en dat ik er nu een soort 2e familie bij heb, de Peking familie!
Verslag van Hans:
Op het moment dat de blinddoeken afgingen zag ik dat een jonge vrouw mijn teamgenoot was, dit zou het liften zeker eenvoudiger maken. Wel hebben we meestal verteld dat we "vader en dochter" waren. De eerste dagen in Seoul waren koud, heel koud. Wat mij opviel aan Zuid Korea is dat het een goed geregeld en georganiseerd land is met zeer vriendelijke mensen die nooit te beroerd zijn om iemand te helpen. Het liften en ook het vragen om een slaapplaats ging redelijk goed, we hebben dan ook op allerlei plaatsen geslapen, wel altijd op de grond, want dat is daar de gewoonte. Op een gegeven moment hadden Robin en ik door dat je de mensen daar zo ver kunt krijgen dat ze je verder wegbrengen dan ze eigenlijk van plan waren. Zo reed ‘Sunny’, bekend uit aflevering 2, zeker 300 kilometer om ons naar een tempel te brengen.
Op de berg Taebeksan heb ik echt afgezien. Ik kreeg niet voldoende lucht om inspanning te leveren. Achteraf bleek ik een luchtweginfectie te hebben én de koude, droge lucht, en het op de dag van vertrek "Cold Turkey" stoppen met roken hebben ook niet geholpen. Uiteindelijk zijn we de berg toch overgekomen en moesten we verder liften met 3 liter water. Wie neemt er nu lifters mee die een pan met water bij zich hebben. Zuid Koreanen doen dit dus wel. We kwamen we pas laat weer terug in Taebaek. Voordat we op zoek gingen naar een slaapplaats dronken we eerste een kop koffie en thee. Het viel hier niet mee om een slaapplaats te krijgen want de meeste mensen die we aanspraken woonden er niet, maar waren er op vakantie. Via een serveerster kwamen we aan een slaapplaats. We werden opgehaald door een vriendin van haar met de vader, en mochten bij hun in het restaurant overnachten.
In de warme Filipijnen was het verschil met Zuid Korea heel duidelijk: het is er gevaarlijker. Bewaking loopt er overal met grote geweren rond en bij een bar hangt een bord dat het verboden is voor vuurwapens. Ook het liften op de Filipijnen is duidelijk anders dan in Zuid Korea. De Koreanen zijn zo beleefd dat ze wel moeten stoppen en dat is op de Filipijnen niet zo. De laatste nacht op de Filipijnen kregen we een slaapplaats bij hele aardige en lieve mensen. Ook hier kregen we weer voldoende te eten, er werden, speciaal voor ons boodschappen gedaan. Heel toevallig werkte de man van dit gezin voor een Nederlands offshore bedrijf. Toen we naar bed wilde gaan kwam de hoofdmaaltijd nog op tafel, heerlijke kip met rijst. De volgende morgen stond ik op en zag dat de spaarpotten waren omgekeerd en er werd gerekend of er voldoende geld was, om diesel te kopen, om ons naar onze eindbestemming te brengen.
We gingen op pad met een Filipijnse Jeep taxi, prachtig. Hij bracht hij ons er ver mee weg, hoog in de bergen naar onze eindbestemming. Dit was een prachtige rit door de bossen, langs ravijnen en door kleine bergdorpen. Tja, de rest is bekend, we waren laatste en troffen een rood logo. Dit was voor ons de eindbestemming. Hierna volgde slechts een lange, vermoeiende, reis terug naar huis. Al met al een prachtige, onvergetelijke ervaring waarbij ik deze twee landen, en mensen, van een heel andere kant gezien heb dan je als toerist meemaakt. Wat mij vooral tegenviel was het onder druk liften, je had geen rust. En ook dat mensen bereid zijn hun laatste cent aan ons uit te geven heeft veel indruk gemaakt. Dit doet je beseffen hoe goed wij het hebben.
Die mag zo in de Playboyquote:Op maandag 23 april 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken. Het programma mist de spanning, die er voorheen wel in zat. Het is allemaal zo mak en zo tam. Bovendien heb ik ook nog niet echt een favoriet duo, terwijl ik dat destijds al wel had na een aflevering of vier. En die presentator kan me nou ook niet echt boeien...quote:Op maandag 23 april 2012 08:04 schreef ItaloDancer het volgende:
306.000 kijkers, het gaat wel erg hard met de afhakers...
Jammer, het komt dus slechts eenmalig terug...
De ene mens stinkt meer dan de andere. Dat jij een uur in de wind stinkt wil niet zeggen dat dat bij hun ook zo is.quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja en die zweetgeur maakt het er voor de bestuurders vast ook niet prettiger op
Weinig aandacht in de media ook voor PE, niks geen DWDD of interviews met de kandidaten, jammer.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De ene mens stinkt meer dan de andere. Dat jij een uur in de wind stinkt wil niet zeggen dat dat bij hun ook zo is.
Maakt geen bal uit joh. Ik kom dagelijks bij een sportschool luiwammes.quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga zelf eens keertje met 38 graden in de thermo, winterjas, muts en handschoentjes daar rondrennen en je zweet je suf.
Trek de volgende dag die doorweekt gezweette kleding aan en ook jij stinkt een uur in de wind
Oud zweet stinkt gewoon, en niet alleen bij de waggelende mensenquote:Op maandag 23 april 2012 14:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit joh. Ik kom dagelijks bij een sportschool luiwammes.
Eens, al vond ik de Filippijnen al wel wat meer het 'Peking Express'-gevoel geven. Beetje laat, maar ja.quote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken. Het programma mist de spanning, die er voorheen wel in zat. Het is allemaal zo mak en zo tam. Bovendien heb ik ook nog niet echt een favoriet duo, terwijl ik dat destijds al wel had na een aflevering of vier. En die presentator kan me nou ook niet echt boeien...
ohhhh... jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ze geen overzicht meer geven van de kaart waar iedereen op dat moment is. Hoewel ik betwijfel of dat in de vorige edities wel allemaal eerlijk weergeven werd, het gaf toch meer het race gevoel
Ja. Vorige week duurde het ook even voordat hij online stondquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar voor jou bedoel je
'heeft de natuur gemaakt'quote:
Ze gingen toch laten zien dat ze niet alleen maar domme danseressen waren?quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef Cat22 het volgende:
De danseressen hebben nog nooit van rijstvelden gehoord.
Doh.quote:
Het aloude vlees-komt-van-echte-dieren-OMG! moment.quote:
quote:
Annabet is ongeveer nog de enige reden om te kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mogen Annabet en Quintin eruit AUB???????
Eerder een bit manquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Quinten moet aan een beugel denken.
+1 voorspelbaar.quote:
beetje oppervlakkig hequote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef babette21 het volgende:
Elke keer als ik Quinten zie denk ik: "Really, Annabet? Really?!?"
Annabet is geen dierenvriendquote:
Wat een debiele manier om 248.000 op te schrijvenquote:AMSTERDAM - Peking Express blijft kijkers verliezen. Zondag stemden slechts 248 duizend kijkers af op het realityprogramma van Net 5.
Nee hoor. Tot nu toe is het de hele tijd om en om geweest. Volgende week weer rood dus. Die stomme wijven met hun 'ik had me al ingesteld om naar huis te gaan'quote:
Ik weet niet, maar die ene na een avondje doorhalen op Koninginnedag vind ik wel geil.quote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef loezzzje het volgende:
Net de aflevering gekeken. Die kut envelop weerWanneer gaan die dikke wijven er eens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |