Heb je die op video/dvd opgenomen of kun je zo ook nog ergens (online) terugkijken? Wil graag nog eens oude seizoenen terugzien behalve seizoen 1 (dat op dvd is uitgebracht).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Net weer even wat oudere afleveringen teruggekeken, van peking naar bombay.. en ja, die deelnemers waren gewoon véél leuker.
Met die ben ik net klaar. Was ook een mooie. De making of is ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Net weer even wat oudere afleveringen teruggekeken, van peking naar bombay.. en ja, die deelnemers waren gewoon véél leuker.
Seizoen 1 is, zoals al werd gezegd, officieel uitgebracht op DVD, heb ik op marktplaats gekocht voor 3 eurootjes. Naar mijn mening veruit het beste seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:06 schreef loezzzje het volgende:
En waarschijnlijk zijn de seizoenen ook wel te downloaden.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Semih is van een editie van Big Brother
Zwarte enveloppe: groene kaart: iedereen naar de fillipijnen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef RedFever007 het volgende:
Vorige week gemist, iemand een samenvatting?
Goede klachten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Meike26 het volgende:
Vanavond kan ik niet kijken, dus word het weer opgenomen.
Vorige week ook naderhand teruggekeken en mijn god wat was die rode vlag weer een spelbreker van je welste. Om het zogenaamd spannend te maken, maar je maakt het er alleen maar slechter op, Net5![]()
Net als die irritante vooruitblik. Dat doen ze bij Wie Is De Mol ook niet, leer daar van
dank! Jammer van die enveloppenquote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zwarte enveloppe: groene kaart: iedereen naar de fillipijnen.
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef babette21 het volgende:
waarom hebben zij hun winterkleren aan?!
't is voor straf?? wat suf...quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.
Nou die ene mag dat van mij wel heel de reis aanhouden!quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze als laatste in Korea zijn geeindigd.
Dit. Iedereen moet doen waar hij of zij goed in is. Robin heeft een geil lijfje dus kan makkelijk liften regelen. Om dan uit principe de taken om te draaien is echt dom.quote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net of het voor een ongeschoren ietwat gezette man net zo makkelijk is om een lift te scoren als een klein onschuldig/schattig half indisch meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |