Als je oplet kun je dat aardig voorkomen hoor. Schepijs in een tropisch land is gewoon dom...quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, aan de schijterij raak je daar sowieso wel.
precies, vragen om de schijterijquote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Als je oplet kun je dat aardig voorkomen hoor. Schepijs in een tropisch land is gewoon dom...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Adelante het volgende:
NIET MEER UITTREKENNE!!! NEE DOE UT NIET!!!!!!
AAAHHHHHHHH
Ja dat lieten ze altijd op een kaartje zien (voorzover die klopten natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik mis het race-element totaal. Heb het idee dat je vroeger veel meer mee kreeg wie op welke positie lag enzo.
Ik heb de afgelopen 2 weken alle vorige seizoenen teruggekeken en dan valt dit wel tegen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef jpjedi het volgende:
Format is erg tam op deze manier. Ik mis ook wat spanning..
Ze heeft haar haar handig zitten, want ze heeft gigantische flaporen volgens mij.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze heeft haar haar handig zitten, want ze heeft gigantische flaporen volgens mij.
pas op he, ze is hooggestudeerd!quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Starlie het volgende:
Jemig hoeveel lagen nagellak heeft die griet er wel niet op zitten?!
Iddquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Adelante het volgende:
hun leven riskeren
die gasten rijden altijd zo man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |