Totdat de jongens van de Champions League een geldwagen voor laat rijden en de zakken begint uit te laden. Dan is de kampioen van de armoede ineens niet zo armoedig meer.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.
Haha, de frustratie straalt er weer vanaf, mooi ditquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Kopstoot het volgende:
So what, ik als PSV'er zou verdomd hard juichen mochten wij kampioen worden op die manier. Dat anderen het dan kampioenschap van de armoede noemen lijkt me pure afgunst. 34 wedstrijden gespeeld en bovenaan is gewoon kampioen. Dat van de armoede is leuke gefrustreerde borrelpraat waar ik me zelf vast ook wel eens aan schuldig maak, maar dat doet niets af aan het kampioenschap.
Nog altijd liever kampioen van de armoede dan nummer 4 in de ompetitie van de armoede.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat weten we.quote:Op maandag 16 april 2012 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
quote:
Lukt ze niet.quote:Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
Trots is een groot woord. Het is niet chic natuurlijk. Maar ik vind die overeenkomst nogal raar. Waarom zou je bij elke club van Nederland spelers mogen weghalen, behalve de 'grote' drie?quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax verbreekt het gentleman's agreement en jij bent daar trots op![]()
Haha, wat een frusti. Kopstoot whoops your ass al gelukkig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kan best zijn dat de periode uit de basis Willems ff goed heeft gedaan, zijn lichaam zal best een flinke klap hebben gekregen van de intensieve periodequote:Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Pieters dus rest van het seizoen. Willems was wel goed zaterdag hopelijk de volgende wedstrijden ook
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Plus, die jongen van PSV word gehaald omdat hij zelf bij PSV niet verder wil. Beetje genant moddergooien wat dit onderwerp betreft. Zo'n jongen bepaalt uiteindelijk met zijn familie welke kant hij opgaat met zijn carierre, en PSV deed lastig. Dan neemt Ajax hem wel.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots is een groot woord. Het is niet chic natuurlijk. Maar ik vind die overeenkomst nogal raar. Waarom zou je bij elke club van Nederland spelers mogen weghalen, behalve de 'grote' drie?
Steekt er team met kop en schouders bovenuit dan is het een Mickey Mouse-competitie, is er serieus strijd nodig en ontlopen de teams elkaar niet veel dan is het kampioen van de armoede. Behalve als het jou team betreft natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
[..]
LOLWUTquote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het middenveld en de aanvallers van PSV zijn om van te likkebaarden, die hadden gewoon vaker moeten winnen, punt.
Strootman, Mertens, Toivonen, Timmetje, Lens.quote:
Ultieme calimero-yell inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Kampioen van de armoede is wel de meest belachelijke term ooit
inderdaad, kampioen is kampioen! En hoe het ook gehaald word je bent altijd de beste over 34 wedstrijden en dus is het terecht!quote:
Die werd vorig jaar ook genoemd ook door voetbal programma's zelfquote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef Marsenal het volgende:
Werd de term kampioen van armoede vorig jaar ook niet gebezigd?
Enige armoedige zijn die teams die niet kunnen winnen.![]()
Hihihihahahahahohohoho! wij worden al twee keer kampioen van de armoede achter elkaar, en jullie niet!!quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alleen die laatste pot van vorig seizoen zullen we allemaal nog lang onthouden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihihahahahahohohoho! wij worden al twee keer kampioen van de armoede achter elkaar, en jullie niet!!![]()
Volgens mij tellen deze kampioenschappen gewoon mee, en weet niemand meer over een paar jaar hoe ze kampioen zijn geworden, wel dat ze kampioen zijn geworden.
Wij moeten er nog moeite voor doen om 30 miljoen te krijgen..quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Devv het volgende:
Het maakt mij niet uit dat ze kampioen van de sloebers gaan worden. Volgend jaar weer CL
.
Post dit nou eens in het Ajax topicquote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alleen die laatste pot van vorig seizoen zullen we allemaal nog lang onthouden.Siem
Oh ja sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post dit nou eens in het Ajax topic
Ik dacht het nietquote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Nu komen al die joodjes uit hun hol, maand geleden waren ze nergens te bekennen
Ik post vrij structureel hier mee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Maanden geleden riep ik ook al: WIJ WORDEN KAMPIOEN.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Je probeert het al de hele tijd... No succes..quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maanden geleden riep ik ook al: WIJ WORDEN KAMPIOEN.![]()
Maar toen begon Mertens stoer te praten.. hij dacht dat hij al kampioen was.
Als ze het inhoudelijk houden, waarom niet?quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Onderzoek naar die falende scheids moet gestart worden ja. EK-scheids, my godquote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Foutief beoordeelt en dus niet bestraft, volgens mij kan er dan alsnog een onderzoek worden gestart
Niet erg, maar de hele tijd dat Mertens gejank of trollen dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze het inhoudelijk houden, waarom niet?
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Kunnen jullie zonder uitgaande transfers trouwens wel de markt op aankomend jaar?
twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:37:17“@jjvandermark63: @Kevin_strootman wanneer hebben jullie nou die kampioenswedstrijd gespeeld?” waar heb je mij dat horen zeggen?? reageer retweet
quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:37:17“@jjvandermark63: @Kevin_strootman wanneer hebben jullie nou die kampioenswedstrijd gespeeld?” waar heb je mij dat horen zeggen?? reageer retweet
En voor wat het waard is; Reis speelt mee bij Vitestwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:55:44Jong #PSV maakt voorlopig gehakt van Jong #Vitesse. 0-3. Twee keer Bourdouxhe, een keer Locadia. reageer retweet
Twee jeugdopleidingen die tegen elkaar voetballen waar toch nooit of amper een talent (met de huidige kooplust van Vitesse; in het verleden viel het wel mee) van mag doorbreken.quote:Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Sj0rSz het volgende:
En voor wat het waard is; Reis speelt mee bij Vitestwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:55:44Jong #PSV maakt voorlopig gehakt van Jong #Vitesse. 0-3. Twee keer Bourdouxhe, een keer Locadia. reageer retweet
-edit- 4-0 Locadia
Ja inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twee jeugdopleidingen die tegen elkaar voetballen waar toch nooit of amper een talent (met de huidige kooplust van Vitesse; in het verleden viel het wel mee) van mag doorbreken.
Beter hadden ze gewoon 0-0 op de wedstrijdformulieren gezet en waren ze gaan pilzen.
Op een bepaald moment wist ik bij Feijenoord ook niet meer of ik moest lachen of huilenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op een bepaald moment wist ik bij Feijenoord ook niet meer of ik moest lachen of huilen. Maar serieus, wat is jouw inhoudelijke visie hierop?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef rubbereend het volgende:
AFC AJAX #1767: Grootse plannen van de Technische staf
Kan toch in een mooie discussie ontaarden?quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
Nou jongens komop. Ik heb een aanzetje gedaan tot PSV pesten (hoewel redelijk serieus ook nog).
quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Ik begrijp 't. Ik zou er ook stil van worden..
Kan je wel schijtlollig die PI er voor zetten maar waarom doe je gewoon niet je werk? Delete gewoon alles wat hij neerzet als hij van te voren al aangeeft te gaan trollen/pesten en zelfs andere aanspoort.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef rubbereend het volgende:
AFC AJAX #1767: Grootse plannen van de Technische staf
Voor een mod breng je verdomd weinig nieuwe inzichtenquote:
Hoezo is dat mijn werk?quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je wel schijtlollig die PI er voor zetten maar waarom doe je gewoon niet je werk? Delete gewoon alles wat hij neerzet als hij van te voren al aangeeft te gaan trollen/pesten en zelfs andere aanspoort.
Lees nouquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je wel schijtlollig die PI er voor zetten maar waarom doe je gewoon niet je werk? Delete gewoon alles wat hij neerzet als hij van te voren al aangeeft te gaan trollen/pesten en zelfs andere aanspoort.
Hij is geen VBL mod.quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij normaal discussie wil kan je die krijgen maar als je zo binnenkomt weet ik genoegquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor een mod breng je verdomd weinig nieuwe inzichten. Ik wist niet dat je meerdere keren dezelfde reactie kon posten in 1 topic trouwens?
Nou dan, ik ben al 3 jaar geen VBL modquote:
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Gaat PSV komende zomer nog met miljoenen smijten of wat?
En maar zeuren dat PSVers niet tegen kritiek in eigen topic kunnen..quote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Gaat PSV komende zomer nog met miljoenen smijten of wat?
langer toch?quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou dan, ik ben al 3 jaar geen VBL mod
Nog maar een keer, en dan zonder trolleritus. Waarom is Brands nog steeds niet weg? Waarom Rutten eruit terwijl het daadwerkelijke lek op een heel andere plaats zit? En waarom wordt er niet met rasse schreden geprobeerd het bestuur af te zetten a la Lunaticnews?quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Als je met die kennis supporter bent, is het dan éxtra pijnlijk om 30 miljoen de club eigenlijk NOG MEER de VERNIELING in te zien helpen?
Om een idee te geven:
- RKC pakte MEER punten dan PSV in 2012
- Vorig seizoen stonden jullie na 30 wedstrijden met maarliefst 5 punten MEER dan waar jullie nu staan.
Is geen trollpost, maar... Waarom hebben jullie Brands dan in hemelsnaam nog niet met pek en veren het maasgebouw het [...] uitgejaagd?
Ze mogen wel twee van onze flankaanvallers hebben, die Brands koopt toch elke mongool die hij kan vinden met de subsidiecenten (Zie Wijnaldum, Strootman).quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was alleen benieuwd of PSV nog een spannende aankoop gaat doen voor bijvoorbeeld een speler uit de Eredivisie, waar 5 miljoen minstens over de toonbank gaat
Zijn geen Gilette speler van de maand geworden, dus helaas onbekend voor Brands.quote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze mogen wel twee van onze flankaanvallers hebben, die Brands koopt toch elke mongool die hij kan vinden met de subsidiecenten (Zie Wijnaldum, Strootman).
Filmpje ter promotie, Brands zal hier vast meelezen sinds niemand hem af durft te vallen
Ach joh die man koopt toch alles op basis van natte vingerwerk. YouTubefilmpje mailen en miljoenen opstrijkenquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn geen Gilette speler van de maand geworden, dus helaas onbekend voor Brands.
Zoals ik al zei, niet erg mits getroll. Ik heb een tr gemacht, hopelijk doen mods een keer wat ipv berichten deleten, maar gewoon users!quote:Op maandag 16 april 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet erg, maar de hele tijd dat Mertens gejank of trollen dat Ajax kampioen gaat worden
Ik was weldegelijk serieus over mijn Brands' posts. Wat vind jij?quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet erg mits getroll. Ik heb een tr gemacht, hopelijk doen mods een keer wat ipv berichten deleten, maar gewoon users!
Ik weet niet wat serieus is van jou als je ergens anders zegt dat je hier gaat trollenquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was weldegelijk serieus over mijn Brands' posts. Wat vind jij?
Iedereen leest over het "Hoewel nog redelijk serieus ook" stuk heenquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat serieus is van jou als je ergens anders zegt dat je hier gaat trollen
Ik zou het niet meer precies weten, na het jubileum ben ik gestoptquote:
WAT EEN MONGOOLquote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef Doublepain het volgende:
“@Kevin_strootman: “@jjvandermark63: @Kevin_strootman heb ik jouw naam genoemd. Lezen is ook niet je sterkste kant. Hoezo stuur je het mij dan?”
Moet dit Brabants voorstellen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
Zunne zich beter met voetbal bezighouden onie dan? Ben 'n echte PSV-oeligen o nie dan? Ben 3000 euro kwijt, heb schulden, m'n wijf kwiet, en da alleen omda da zooitje homo's weigert voor unne cente te werken en 'n beetje loopt te twitteren onie dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Moet dit Brabants voorstellen?![]()
Strootman laatst ook voor Engeland-Nederland, zo'n gast zei dat Strootman geen praatjes moest hebben omdat hij 'toch op de bank zou zitten'. Reactie Strootman: 'jij zit ook de op bank, thuis welteverstaan'.![]()
Nee dat krijg ik mijn strot niet uit.quote:
Stoere boiiiiiiii. Wilde ook al zo leuk PowNed te woord staan.quote:Strootman laatst ook voor Engeland-Nederland, zo'n gast zei dat Strootman geen praatjes moest hebben omdat hij 'toch op de bank zou zitten'. Reactie Strootman: 'jij zit ook de op bank, thuis welteverstaan'.![]()
Waarom probeer je het dan, verrekte lutser?quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik mijn strot niet uit.
[..]
Stoere boiiiiiiii. Wilde ook al zo leuk PowNed te woord staan.
BMI disste dat mannetje helemaal dol, net als Vlaartje
Ik ben ouder dan jou gek.quote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom probeer je het dan, verrekte lutser?
Haha, gek he dat hij niet ingaat op dat klote PowNed op een terras in die kutstad van oe.
Maar goed, ga jij ff lekker je schaamhaar scheren en een puistje uitknijpen.
Mooi, ben benieuwd of Ibi nog wat kan brengen op het komend EK.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Wel klote voor Pieters, damn...
Maar wel mooi dat Ibi groen licht krijgt van Pep..
Volgens Jan Mulder bestaat er geen "ervaren" speler.quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef gniffie het volgende:
Jan Mulder vindt Van Bommel ook niet goed genoeg meer. Natuurlijk een klap mogool, maar we zijn al met zijn 2
Ervaring is dan ook overratedquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Jan Mulder bestaat er geen "ervaren" speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |