Strootman, Mertens, Toivonen, Timmetje, Lens.quote:
Ultieme calimero-yell inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Kampioen van de armoede is wel de meest belachelijke term ooit
inderdaad, kampioen is kampioen! En hoe het ook gehaald word je bent altijd de beste over 34 wedstrijden en dus is het terecht!quote:
Die werd vorig jaar ook genoemd ook door voetbal programma's zelfquote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef Marsenal het volgende:
Werd de term kampioen van armoede vorig jaar ook niet gebezigd?
Enige armoedige zijn die teams die niet kunnen winnen.![]()
Hihihihahahahahohohoho! wij worden al twee keer kampioen van de armoede achter elkaar, en jullie niet!!quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.
Alleen die laatste pot van vorig seizoen zullen we allemaal nog lang onthouden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihihahahahahohohoho! wij worden al twee keer kampioen van de armoede achter elkaar, en jullie niet!!![]()
Volgens mij tellen deze kampioenschappen gewoon mee, en weet niemand meer over een paar jaar hoe ze kampioen zijn geworden, wel dat ze kampioen zijn geworden.
Wij moeten er nog moeite voor doen om 30 miljoen te krijgen..quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Devv het volgende:
Het maakt mij niet uit dat ze kampioen van de sloebers gaan worden. Volgend jaar weer CL
.
Post dit nou eens in het Ajax topicquote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alleen die laatste pot van vorig seizoen zullen we allemaal nog lang onthouden.Siem
Oh ja sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post dit nou eens in het Ajax topic
Ik dacht het nietquote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Nu komen al die joodjes uit hun hol, maand geleden waren ze nergens te bekennen
Ik post vrij structureel hier mee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Maanden geleden riep ik ook al: WIJ WORDEN KAMPIOEN.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Je probeert het al de hele tijd... No succes..quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maanden geleden riep ik ook al: WIJ WORDEN KAMPIOEN.![]()
Maar toen begon Mertens stoer te praten.. hij dacht dat hij al kampioen was.
Als ze het inhoudelijk houden, waarom niet?quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Onderzoek naar die falende scheids moet gestart worden ja. EK-scheids, my godquote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Foutief beoordeelt en dus niet bestraft, volgens mij kan er dan alsnog een onderzoek worden gestart
Niet erg, maar de hele tijd dat Mertens gejank of trollen dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze het inhoudelijk houden, waarom niet?
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Kunnen jullie zonder uitgaande transfers trouwens wel de markt op aankomend jaar?
twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:37:17“@jjvandermark63: @Kevin_strootman wanneer hebben jullie nou die kampioenswedstrijd gespeeld?” waar heb je mij dat horen zeggen?? reageer retweet
quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:37:17“@jjvandermark63: @Kevin_strootman wanneer hebben jullie nou die kampioenswedstrijd gespeeld?” waar heb je mij dat horen zeggen?? reageer retweet
En voor wat het waard is; Reis speelt mee bij Vitestwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:55:44Jong #PSV maakt voorlopig gehakt van Jong #Vitesse. 0-3. Twee keer Bourdouxhe, een keer Locadia. reageer retweet
Twee jeugdopleidingen die tegen elkaar voetballen waar toch nooit of amper een talent (met de huidige kooplust van Vitesse; in het verleden viel het wel mee) van mag doorbreken.quote:Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Sj0rSz het volgende:
En voor wat het waard is; Reis speelt mee bij Vitestwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:55:44Jong #PSV maakt voorlopig gehakt van Jong #Vitesse. 0-3. Twee keer Bourdouxhe, een keer Locadia. reageer retweet
-edit- 4-0 Locadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |