SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV, 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ 3-2
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
We blijven positief hèquote:
Ach, dat weet je nooit he. Feit is wel dat PSV er heel veel plezier aan had beleefd als hij gewoon was blijven doenquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk had ajax geen 3de ster als een bepaald persoon niet ging snuiven
quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk had ajax geen 3de ster als een bepaald persoon niet ging snuiven
quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Als ik minister van Defensie zonder beeld hoor, dan hoor ik Sanders.
Reis had al heel jong een kindquote:
We willen andere aanvalslinie.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben haast hetzelfde stem. Ik dacht al, wat wil psv met jsf
Triest, ajax overal C1 spelers weghalenquote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:
Ajax.
Ze hebben een talent van onze C1 afgepakt.
Succes met de nieuwe Ooijerquote:Op maandag 16 april 2012 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah, ze zullen toch geen kans krijgen bij PSV, logische keus dus![]()
Haters gaan haten.quote:Op maandag 16 april 2012 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest, ajax overal C1 spelers weghalen
Ik denk dat de kans bij Ajax groter is dat ze doorbreken dan bij PSV. Die koopt toch vooral zijn spelers voor het eerste. Dus toptalenten van Ajax zullen niet zo snel de omgekeerde weg bewandelen.quote:Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
Waarom zou iemand in de Ajax jeugd naar de PSV jeugd willen?quote:Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
idd want, Lens, Assaidi, Elia, Narsingh etc. kregen ook de kansquote:Op maandag 16 april 2012 06:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans bij Ajax groter is dat ze doorbreken dan bij PSV. Die koopt toch vooral zijn spelers voor het eerste. Dus toptalenten van Ajax zullen niet zo snel de omgekeerde weg bewandelen.
Matige vergelijking. Die zijn om hun gedrag weggestuurd. Achteraf had Ajax daar wel beter mee om kunnen gaan, maar ik weet zeker dat ze een kans hadden gekregen als het gedag wel gewoon goed was.quote:Op maandag 16 april 2012 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd want, Lens, Assaidi, Elia, Narsingh etc. kregen ook de kans
PSV trekt Sparta compleet leeg en volgens mij voetballen er meer jongens uit Utrecht bij PSV dan bij de plaatselijke Fc. Is gewoon slim. Niet netjes, maar allez.quote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV heeft trouwens afgelopen seizoen Bergwijn bij Ajax weggehaald.
Edit. Al scheen hij toch wel weer weg te moeten bij Ajax om enige nuance in te brengen.
Zo'n gentlemans agreement moet men gewoon niet doen, een grote wassen neus.
En het is natuurlijk niet netjes van Ajax, laat ik dat duidelijk maken.
Dat ben ik ook wel met je eensquote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje stoort is dat iedere ajacied nog steeds koketteert met de geweldige jeugdopleiding terwijl de grote talenten pas op 16, 17- jarige kwamen.
quote:Jij kent de feiten niet dus laat je dan ook niet uit over deze kwestie. Het is namelijk de schuld van PSV dat deze jongen naar Ajax gaat. Hij woont in Nijmegen en moest van PSV dichter bij Eindhoven gaan wonen. Daar had deze jongen+ familie geen zin in. Toen kwam Ajax, die wilde hem wel ophalen met een busje dus toen was de beslissing snel gemaakt. Hoe dom kun je zijn als Psv. Je gaat niet voor je spelers en hun gezin bepalen waar ze moeten wonen. Dus Brands heeft, alweer, een blunder begaan
Ik ging er bewust niet op inquote:Op maandag 16 april 2012 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd want, Lens, Assaidi, Elia, Narsingh etc. kregen ook de kans
Dus? Ze zijn iig bij Ajax in de jeugd geweest, geen echte kans gehad. En Narsingh willen ze nu zelfs terug hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 08:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matige vergelijking. Die zijn om hun gedrag weggestuurd. Achteraf had Ajax daar wel beter mee om kunnen gaan, maar ik weet zeker dat ze een kans hadden gekregen als het gedag wel gewoon goed was.
Ik weet niet of ze allen zijn weggestuurd vanwege hun gedrag (Elia wel en die is in potentie wel het grootste talent van het rijtje), sommige spelers bloeien nu eenmaal wat later op en daar is Narsingh er één van.quote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ging er bewust niet op in
[..]
Dus? Ze zijn iig bij Ajax in de jeugd geweest, geen echte kans gehad. En Narsingh willen ze nu zelfs terug hebben
"Als je kunt voetballen, kun je voetballen. Eljero Elia is een vriend van me en hij is, net als Jeremain Lens, in de jeugd óók weggestuurd bij Ajax. Nu zeg je: Zulke buitenspelers moet je houden. Maar niet iedereen ontwikkelt zich op dezelfde manier, of op hetzelfde moment. Heeft met leeftijd te maken, met puberteit, met gedrag. Daarom kun je achteraf ook weer niet zeggen dat Ajax het slecht heeft gezien. Dat zou goedkoop zijn. Bij ons is het besef gewoon wat later gekomen."quote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ging er bewust niet op in
[..]
Dus? Ze zijn iig bij Ajax in de jeugd geweest, geen echte kans gehad. En Narsingh willen ze nu zelfs terug hebben
Dan is het idd gewoon dom van PSV zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef stoeltafel het volgende:
Lees net dit over je jeugd speler van PSV die naar Ajax komt
[..]
Narsingh heeft dan ook meerdere malen aangegeven dat hij het wel kon begrijpen dat hij weg moest. Het feit dat hij ook weer terug wilt, geeft aan dat Ajax niet verkeerd heeft gehandeld bij hem.quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze allen zijn weggestuurd vanwege hun gedrag (Elia wel en die is in potentie wel het grootste talent van het rijtje), sommige spelers bloeien nu eenmaal wat later op en daar is Narsingh er één van.
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 16-04-2012 om 09:49:45Kuipers heeft melding gemaakt van kwetsende spreekkoren bij PSV. Club trad veel te laat op. #nrc reageer retweet
Is toch gewoon beoordeeld door de scheids?quote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Prima hij mag die melding maken.
Is er ook al een onderzoek gestart naar Moisander?
Is dat zo? Tja als hij beoordeeld heeft dat het niks was.. dan heeft hij het beoordeeld.quote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is toch gewoon beoordeeld door de scheids?
Ja, dan blijf je bezig.quote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat zo? Tja als hij beoordeeld heeft dat het niks was.. dan heeft hij het beoordeeld.
Maar als je als bond dat toe staatdat was toch minstens een vrije trap + geel, maar ook niet want het was gewoon vet rood.
Moet je gewoon op terug mogen komenmaarja.........
Tja dat zeggen ze dan.quote:
Foutief beoordeelt en dus niet bestraft, volgens mij kan er dan alsnog een onderzoek worden gestartquote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is toch gewoon beoordeeld door de scheids?
nee.quote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Foutief beoordeelt en dus niet bestraft, volgens mij kan er dan alsnog een onderzoek worden gestart
nee, de scheids heeft het opgemerkt en niet beoordeeld als overtreding. Dan is het daarmee gewoon klaar.quote:
Volgens mij als de scheidsrechter geel zou hebben gegeven, dan was er verder geen straf meer mogelijk. Maar als blijkt uit tv beelden dat hij foutief heeft geoordeelt, dan kan er volgens mij nog wel een straf volgen.quote:
Nee, als de scheids aan geeft de situatie te hebben gezien (en dus beoordeeld), dan is achteraf niks meer mogelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij als de scheidsrechter geel zou hebben gegeven, dan was er verder geen straf meer mogelijk. Maar als blijkt uit tv beelden dat hij foutief heeft geoordeelt, dan kan er volgens mij nog wel een straf volgen.
Nee dat is niet zo.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij als de scheidsrechter geel zou hebben gegeven, dan was er verder geen straf meer mogelijk. Maar als blijkt uit tv beelden dat hij foutief heeft geoordeelt, dan kan er volgens mij nog wel een straf volgen.
Anders kan je vaak bezig blijven.quote:
Zijn dat niet van die figuren die voor elke club juichen, zolang ze maar bovenaan staan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Godver wat hoop ik dat er toch iemand anders dan Ajax kampioen wordt, liefst PSV natuurlijk, maar dat zal lastig worden. Maar ik heb zo'n hekel aan die blije kutcollega's die dan rond mijn bureau lopen te springen en te kloten, en die ik dan niet op hun bek kan slaan omdat ik dan gelijk mijn baan kwijt ben.
Gewoon slaan, misschien kan je werkgever je gedrag juist wel waarderen, en is hij zelf ook voor PSV. Ik zou zeggen: gewoon doen!!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Godver wat hoop ik dat er toch iemand anders dan Ajax kampioen wordt, liefst PSV natuurlijk, maar dat zal lastig worden. Maar ik heb zo'n hekel aan die blije kutcollega's die dan rond mijn bureau lopen te springen en te kloten, en die ik dan niet op hun bek kan slaan omdat ik dan gelijk mijn baan kwijt ben.
eens, maar in ieder geval voor elk team even nadelig en voordelig.quote:
Alleen bij situaties waar een rode kaart wellicht op zijn plaats zou zijn geweest, iedere scheidsrechter kan een fout maken, maar op die manier is het nog wel te corrigeren.quote:
Ja, en wanneer is dat dan? Bij de actie van Strootman vond heel Nederland het te begrijpen, behalve Eindhoven. Wordt een lastig iets om het altijd iedereen naar de zin te maken, dus is de regel van nu net zo nadelig voor iedereen. Maar dit heeft meer te maken met het niveau van die figuren die zich scheids wensen te noemen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alleen bij situaties waar een rode kaart wellicht op zijn plaats zou zijn geweest, iedere scheidsrechter kan een fout maken, maar op die manier is het nog wel te corrigeren.
Ajax verbreekt het gentleman's agreement en jij bent daar trots opquote:
quote:Woensdag 07 Maart 2012 - 17:43
PSV lokt Sparta jeugd op agressieve wijze
De talenten uit jeugdopleiding van Sparta zijn gewild bij andere clubs. Vooral PSV schijnt agressief te werk te gaan om jonge spelers de overstap te laten maken van Rotterdam naar Eindhoven.
"Ze willen de grootste talenten eruit vissen. Vooral PSV is erg agressief, vorig jaar probeerden ze zes spelers uit de categorie 13 tot en met 15 jaar bij ons weg te halen", vertelt Pascal Jansen tegenover NUsport.
De leeftijd van 15 jaar is niet toevallig, vanaf 16 jaar kunnen spelers een contract aangeboden krijgen en dan moeten de clubs een transfersom betalen. Hoewel PSV de meest agressieve club zou zijn, zijn ook andere clubs op ‘jacht’ naar de Sparta talenten. "Ook Feyenoord, Ajax en FC Twente doen er aan mee. Ik snap het wel, ze willen de beste spelers hebben, maar erg creatief is het niet", aldus Jansen In hetzelfde verhaal vertelt Kenneth Butter, toenmalig elftalleider bij Sparta dat ook Sparta talent Georginio Wijnaldum onhoudbaar was. Butter vond dat Ajax de ideale club voor hem, omdat daar braken destijds meer spelers door dan bij Fyenoord. Maar Ajax wilde destijds nog geen jeugdspelers van andere profclubs overnemen (ook dat is nu anders). Feyenoord had daar geen problemen mee en dus vertrok Wijnaldum naar Feyenoord.
http://www.itwm.nl/artikel.php?id=7001
quote:Feyenoord woedend op PSV
Feyenooord is woedend op PSV. De Eindhovenaren hebben vierde doelman Stefan Toonen van de Rotterdammers vastgelegd.
De landskampioen deed dat zonder met Feyenoord te hebben overlegd. ,,Dit is waardeloos. Blijkbaar is PSV niet tevtrouwen,'' zegt trainer Gertjan Verbeek.
De topclubs hebben een afspraak dat ze niet aan elkaars spelers zitten. Die afspraak is niet nagekomen en dat mag Jan Reker zich aantrekken. Hij is verantwoordelijk voor dit kunstjes dat ze ons hebben geflikt. Toonen had hier weliswaar geen contract, maar dit is niet netjes.''
Feyenoord is met spoed op zoek naar een tweede keeper, omdat Sherif Ekramy deze week is verhuurd aan het Turkse Ankaragücü
In het hedendaagse voetbal? Schei uit, dat bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax verbreekt het gentleman's agreement en jij bent daar trots op![]()
Wat een drukte ook om een jochie waar we misschien nooit wat van zullen horen over een jaar of 7 wanneer het er toe doetquote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het hedendaagse voetbal? Schei uit, dat bestaat al jaren niet meer.
Nee, PSV jaagt een jeugdtalent weg naar Ajax. Dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax verbreekt het gentleman's agreement en jij bent daar trots op![]()
kinderhandelquote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:
Ajax.
Ze hebben een talent van onze C1 afgepakt.
Lees eerst even, dan zie je dat PSV dit deed bij Feyenoord toen Verbeek er trainer wasquote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel. Tussen Feijenoord, Psv en Ajax bestond deze afspraak. Ajax is nu de eerste club die dit verbreekt. Hoe diep kun je als club nog zinken?
O-ja, want zo zijn ze bij Ajax en elders niet. Ik ga niet in discussie over voetbal met dergelijke mensen. Op m'n faculteit lopen er ook 'n paar rond - toevallig of niet, allemaal psv-fans.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt gelijk, ik had helemaal over die post van stoeltafel heen gelezenquote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eerst even, dan zie je dat PSV dit deed bij Feyenoord toen Verbeek er trainer was
Heb je ook gelijk in.. 'wij' vonden het ook leuk dat jullie vijfde stonden en lachte daar hard om..quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
O-ja, want zo zijn ze bij Ajax en elders niet. Ik ga niet in discussie over voetbal met dergelijke mensen. Op m'n faculteit lopen er ook 'n paar rond - toevallig of niet, allemaal psv-fans.
Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen de afgelopen maanden "waar staat Ajax?"... terwijl hun ogen fonkelen van plezier. En dan antwoord ik "hoi Paul" of "hoi Dennis". En nu de rollen omgedraaid zijn en ik ze zie en hun ogen naar de grond gaan groet ik ze nog steeds op exact dezelfde wijze. Ik heb nooit de behoefte gehad om ze op hun muil te klappen. Ze zitten gewoon zo in elkaar. Ik ben beter dan dat.
Ik praat wel over voetbal met mede-Ajacieden of supporters van andere clubs die wél normaal en enigzins objectief kunnen zijn (opvallend genoeg vaak Feyenoorders).
Ging daar niet om een jeugdspeler. Was een amateur van 25. Het agreement gaat over jeugdspelers. Neemt niet weg dat een gentleman's agreement in het huidige voetbal zwaar achterhaald is. Ik heb liever dat een Nederlands talent naar een andere Nederlandse club gaat dan dat hij naar Engeland gaat en daar in de vergetelheid raakt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eerst even, dan zie je dat PSV dit deed bij Feyenoord toen Verbeek er trainer was
Dit vind ik ook raar. De afstand Nijmwegen-Eindhoven is best wel te overzien, zeker als je ook bedekt dat er wel veel Utrechtse jongens gewoon blijven pendelen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Het verhaal gaat dat hij van PSV moest verhuizen. Bij Ajax kan hij gewoon in Nijmegen naar school blijven gaan en dar blijven wonen.
Op z'n achtste, notabenequote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ging daar niet om een jeugdspeler. Was een amateur van 25. Het agreement gaat over jeugdspelers. Neemt niet weg dat een gentleman's agreement in het huidige voetbal zwaar achterhaald is. Ik heb liever dat een Nederlands talent naar een andere Nederlandse club gaat dan dat hij naar Engeland gaat en daar in de vergetelheid raakt.
Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |