quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Als ik minister van Defensie zonder beeld hoor, dan hoor ik Sanders.
Reis had al heel jong een kindquote:
We willen andere aanvalslinie.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben haast hetzelfde stem. Ik dacht al, wat wil psv met jsf
Triest, ajax overal C1 spelers weghalenquote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:
Ajax.
Ze hebben een talent van onze C1 afgepakt.
Succes met de nieuwe Ooijerquote:Op maandag 16 april 2012 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah, ze zullen toch geen kans krijgen bij PSV, logische keus dus![]()
Haters gaan haten.quote:Op maandag 16 april 2012 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest, ajax overal C1 spelers weghalen
Ik denk dat de kans bij Ajax groter is dat ze doorbreken dan bij PSV. Die koopt toch vooral zijn spelers voor het eerste. Dus toptalenten van Ajax zullen niet zo snel de omgekeerde weg bewandelen.quote:Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
Waarom zou iemand in de Ajax jeugd naar de PSV jeugd willen?quote:Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
idd want, Lens, Assaidi, Elia, Narsingh etc. kregen ook de kansquote:Op maandag 16 april 2012 06:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans bij Ajax groter is dat ze doorbreken dan bij PSV. Die koopt toch vooral zijn spelers voor het eerste. Dus toptalenten van Ajax zullen niet zo snel de omgekeerde weg bewandelen.
Matige vergelijking. Die zijn om hun gedrag weggestuurd. Achteraf had Ajax daar wel beter mee om kunnen gaan, maar ik weet zeker dat ze een kans hadden gekregen als het gedag wel gewoon goed was.quote:Op maandag 16 april 2012 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd want, Lens, Assaidi, Elia, Narsingh etc. kregen ook de kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |