mensen gaan aan de kant voor mn roze hummer en mn woeste blikkenquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben altijd blij als ik uberhaupt een parkeerplaats kan vinden.
juist!quote:Op zondag 15 april 2012 17:28 schreef k_i_m het volgende:
En je inner viswijf die uit het raampje hangt.
en je man, je mag uiteraard niet lesbisch zijn!quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben wel deze! Maar ja, dan moet je maar net je kind en kinderwagen bij hebben.
de duitse toeristen hebben mn innerlijke viswijf wakker gemaakt..quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef k_i_m het volgende:
Mijn inner viswijf is al een tijdje met vakantie, ik ben helemaal zen.
Wie ben jij en wat heb je met Kim gedaan??quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef k_i_m het volgende:
Mijn inner viswijf is al een tijdje met vakantie, ik ben helemaal zen.
Ik heb laatst een kledingkast, ledikant, kastjes voor in de badkamer en nog heul veul meer zut meegekregen in mijn Matizquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef mefke79 het volgende:
Fietsenrek: daar past mijn Twingo ookMaar ja, die neem ik dan zelden mee naar de ikea, want er past maar weinig zooi in.
paasferienquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef k_i_m het volgende:
Begint dat nu al?. Het is toch nog geen vakantie?
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervânquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Kim gedaan??
Mijn Twingo heeft een gastank = minder ruimte in de achterbak. Bovendien staat daardoor de bank verder naar voren. Arme Driekus past daardoor amper in de stoel. Maar: ik had een la, twee opstapjes, stof, een cadeaubon, twee laptopstandaarden en een loopkarretje bij me. En dat ging prima. Uitdaging was eerder de zooi van de winkel in de auto te krijgen zonder karretje en zonder tas kopenquote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kledingkast, ledikant, kastjes voor in de badkamer en nog heul veul meer zut meegekregen in mijn Matizen ik had het kind ook nog bij me!
Oe, hoe doe je dat? En is het te leren? Lijkt me heerlijk, je niet druk maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervân.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervân.
ah bij jou zijn het duitse?quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef moussy het volgende:
[..]
de duitse toeristen hebben mn innerlijke viswijf wakker gemaakt..
Ouch, wou dat ik dat ook konquote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
en dan vragen ze me wat, bijv waar de mosselen liggen in de supermarkt, incl een aardig bitte, en dan stuur ik ze naar de groentenafdelingquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah bij jou zijn het duitse?
hier spoelen we onder de jappen en chinezen en italianen natuurlijk
het is weer uitkijken waar je fietst hier. ze duiken overal fotograferend als een blinde op
Het mooiste zijn nog de mensen die voordringen, of proberen en als je dan zegt; nee hoor, ik heb geen haast ,gaat u gerust voor, voor ik moet reanimeren.quote:Op zondag 15 april 2012 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, heel moeilijk is het niet. Ga een keer op je gemak naar de supermarkt op zaterdag en kijk eens om je heen naar alle haast en stress. Doe een paar leuke boodschappen (fles wijn, lekker eten o.i.d.) en ga dan lekker achteraan de grootste rij staan en kijk eens goed naar de mensen die voor je staan. Oja, en glimlach erbij, zodat iedereen duidelijk kan zien dat jij géén haast hebt. Zijn ze helemaal in de war. Zelfs het kassameisje zal je aankijken bij het afrekenen.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef lady-wrb het volgende:
wie helpt mijn partner even uit de droom?
we moeten met zijn allen dankbaar zijn dat we weer kunnen douchen.
ik kook elke dag en niemand is mij dankbaar?
mannen!
nou die hebben we vorig jaar al gehad, met gevolgen jaquote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef k_i_m het volgende:
Pas je wel op lady, straks krijgt ie een midlife crisis met alle gevolgen vandien.
ow maar das te begrijpen, das zo'n gevalletje zoals de waard is..quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou die hebben we vorig jaar al gehad, met gevolgen ja
het grappige (of trieste eigenlijk) is dat hij mij niet vertrouwt, terwijl hij zelf fout geweest is
lady wrb mocht er ook al niet postenquote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef k_i_m het volgende:
Mous, ga eens uit z&g. Het is daar al ongezellig genoeg zonder je aanwezigheid.
Ik heb ook zo'n periode gehad. Maar ik ben ermee gestopt zodra ik merkte dat werkelijk níemand mij ooit voor laat gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedenavond! Lekker is dat hè Kim, zenheid. Ik word er ook steeds beter in. Laat altijd als ik mijn wagen met spullen uitlaad mensen voorgaan met maar een paar boodschappen. Behalve amechtig zuchtende bejaardendie niet.
ik hoop dat je hem nog heel lang niet open hoeft te maken !quote:Op zondag 15 april 2012 19:14 schreef -Spring het volgende:
Ik moet me ook altijd inhouden om in Z&G te posten. Het is een uitermate geschikt reltopic.
Brief van opa gevonden!
M'n moeder zit maar te pushen dat ik 'm nu al open moet maken. Die kan het niet uitstaan dat zij geen brief heeft gekregen.
als je helemaal zen bent, maakt die ontdekking ook niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n periode gehad. Maar ik ben ermee gestopt zodra ik merkte dat werkelijk níemand mij ooit voor laat gaan.
Je hebt gelijk, ik deed het niet uit zenheid idd. Of mss op dat moment wel, maar zulke dingen gaan altijd in fases bij mij.quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je helemaal zen bent, maakt die ontdekking ook niet uit.
je moet er niet vanuitgaan dat mensen je voor laten gaan omdat jij dat wel doet.
nou dat dus!quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik hoef niet voor te gaan.ik heb altijd 2kuub boodschappen.
en ik laat mensen ook niet voorgaan zodat ik er zelf beter van word, maar omdat het best kan terwijl ik uitlaad
Whehequote:Op zondag 15 april 2012 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedenavond! Lekker is dat hè Kim, zenheid. Ik word er ook steeds beter in. Laat altijd als ik mijn wagen met spullen uitlaad mensen voorgaan met maar een paar boodschappen. Behalve amechtig zuchtende bejaardendie niet.
hoe durft ze te klagen zegquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is het leukste ja, de verbaasde reactie van de mensen.vrij erg inderdaad.
Toen er laatst een bejaarde stond te klagen over mijn hoeveelheid boodschappen, en dat het zo lang duurde en blabla kreeg ie een standje van de cassierdeze mevrouw heeft net drie mensen voor laten gaan, en doet dat eigenlijk altijd! U klaagt over de verkeerde
t is blijkbaar nog opvallend ook!
Wat is dat toch met die bejaarden bij jouquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is het leukste ja, de verbaasde reactie van de mensen.vrij erg inderdaad.
Toen er laatst een bejaarde stond te klagen over mijn hoeveelheid boodschappen, en dat het zo lang duurde en blabla kreeg ie een standje van de cassierdeze mevrouw heeft net drie mensen voor laten gaan, en doet dat eigenlijk altijd! U klaagt over de verkeerde
t is blijkbaar nog opvallend ook!
grapjurk, ik ga dan juistquote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
en Mous..sinds wanneer laat jij je vertellen dat je iets wel of niet mag?
Rapture is near
Steek je dan nooit je neus in het karretje van de persoon die de opmerking maakt? Ik zou denk ik een complete psycho analyse maken gebaseerd op de inhoud van zijn/haar karquote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap sowieso die drang niet zo. Ik krijg best vaak commentaardoe altijd voor een week boodschappen en er is áltijd wel iemand die er iets over moet zeggen. Zo, voor een maand genoeg? Verwacht u de Russen? (die vond ik wel grappig) en andere, neerkomend op inhalig.
ik zeg altijd maar:Nee, drie opgroeiende jongens. Maar ja....
Ja, geen ideequote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die bejaarden bij jou.
Jij doe gewoon te gelijk met de bejaarden tijdens schooltijd boodschappenquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, geen ideehet zijn er nogal veel, en mij valt op dat ze menen overal recht op te hebben? Dus als ik appels in een zak sta te doen mijn kar wegduwen en hun rollator daar parkeren, gewoon tegen je aanbotsen, tussen jou en het schap inwurmen... Voor willen gaan, want u hebt zoveel! Terwijl ik al in de rij sta. En écht elke week.
ik doe het het liefste 's avonds, als de schappen weer vers gevuld zijnquote:
op het ogenblik ga ik idd 's avonds naar appie. dan is die zwerm bedelkinderen dr nietquote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik doe het het liefste 's avonds, als de schappen weer vers gevuld zijnen de bejaarden naar bed!
Echt?quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er geweest in '96Vorige eeuw. Vond het sfeertje echt magisch en sprookjesachtig, en nu we kinderen hebben lijkt het me helemaal leuk!
Hij kan een beetje lezen, lang niet alles nog maar ik heb wel een buurvrouw die inmiddels bewezen heeft dat ze d'r mond niet kan houden.quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef amaranta het volgende:
Leuk Saffier..
maareh, zit Tobias dan ook op FB ofzo? Dat hij het daar zou kunnen lezen?
ik heb ook geen idee hoor, wat er te zien is. ik dacht dat het net zoiets als de keukenhof wasquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef livelink het volgende:
Het is gelukkig wel meer dan dat, Lady-wrb
quote:
in belgie vooraan de supermarktenquote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
game on!
wie weet waar we roze parkeerplaatsen kunnen vinden?
quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef Lenaatje het volgende:
haha, ik moet er wel om lachen! Ze zitten wel snel op de kast! Je doet niet eens heel lelijk Moussy!
neeeeee laat ze lekker in hun eigen reservaatje blijvenquote:Op maandag 16 april 2012 08:21 schreef Troel het volgende:
Nou, kom op, sommige dingen die daar op tafel komen en hoe erover gepraat wordt is gewoon ordinaire slowchat, laat ze dat dan hier doenHet leek de afgelopen tijd soms alsof er twee slowchats waren.
Ow, maar ondanks dat ik niet zwanger ben, sta ik wel bol van de hormonen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neeeeee laat ze lekker in hun eigen reservaatje blijvenkunnen wij weer gewoon hormoonloos verder rellen
Had je maar zwanger moeten zijn.quote:
Welk clubje is dan gesloten, BE? Wil je nou zeggen dat we niet meer in Z&G kunnen reageren?quote:Op maandag 16 april 2012 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vinden jullie dat nou echt lollig? Tegen schenen schoppen in Z&G? Ook al is het maar zachtjes?
En waarom dan precies? Omdat het jullie niet aan staat waar de dames over praten?
Ik zag dat het clubje weer gesloten is, of ik ben eruit getrapt, dat kan natuurlijk ook, dus ik kan het niet 'elders' vragen, dus dan maar gewoon hier.
PROESTquote:Op maandag 16 april 2012 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh. Sws doet FOK niet echt (of nauwelijks dan) aan besloten groepjes en dat is niet echt iets dat ik kan bepalen hoor!Zou ik ook niet willen.
Duh... dat bedoelde ik dus niet.quote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
PROEST, op fok! zelf niet misschien maar besloten groepjes genoeg.
Nergens Almere is standaard NIET LEUK.quote:Op maandag 16 april 2012 09:10 schreef Troel het volgende:
waar in de omgeving van almere kun je leuk vakantie vieren en niet al te duur
Ja de eemhof is er relatief vlakbijquote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte Joene!![]()
Maar goed, als je het echt heel graag wil zijn daar ook wel leuke dingen te doen en te vinden vlgs mij.
t stationquote:Op maandag 16 april 2012 09:17 schreef Troel het volgende:
OK, rephrase:
waar in de omgeving van almere kun je niet leuk vakantie vieren en niet al te duur
Wat vind je vakantie ? huisje ? kamperen ? hotel ?quote:Op maandag 16 april 2012 09:17 schreef Troel het volgende:
OK, rephrase:
waar in de omgeving van almere kun je niet leuk vakantie vieren en niet al te duur
alledrie, zolang ik maar geen eigen kampeermiddel mee hoef te nemenquote:Op maandag 16 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat vind je vakantie ? huisje ? kamperen ? hotel ?
Nou dan een stomme vraag , wat is niet al te duur ? en hoelang wil je op vakantie ?quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef Troel het volgende:
[..]
alledrie, zolang ik maar geen eigen kampeermiddel mee hoef te nemen
Nou, als ik naar de prijzen van de Eemhof kijk, met 1000 euro voor een week, dat is te duur. Dat geld heb ik simpelweg nietquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dan een stomme vraag , wat is niet al te duur ? en hoelang wil je op vakantie ?
ik noem centerparcs ook niet bij de opties van betaalbaar op vakantie gaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, als ik naar de prijzen van de Eemhof kijk, met 1000 euro voor een week, dat is te duur. Dat geld heb ik simpelweg niet
Laatste gedeelte van de meivakantie, van de woensdag tot de zaterdag/zondag en als het qua prijs niet veel scheeld mag het ook van maandag 30 april tot de maandag erop zijn. maarja, hoogseizoen dus helaas
Ik denk dat het er uiteindelijk op neer komt dat we gewoon thuis blijven omdat het simpelweg niet betaalbaar is
Nee, maar het was de optie Flevolandquote:Op maandag 16 april 2012 09:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik noem centerparcs ook niet bij de opties van betaalbaar op vakantie gaan
Maar je wilt dus een aantal dagen max 7 op vakantie. Waarom ga je niet op de veluwe zitten en rijdt je naar almere heen en weer of moet je alle dagen in almere zijn ?quote:Op maandag 16 april 2012 09:38 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zelfs dan is het 1000 euroDat geld heb ik gewoon niet
Geen idee, maar een park met huisjes is toch altijd wel fijn. Als er maar een zwembad is zou ik denken.quote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
Maarja, iemand ervaring met dat Molencatepark bij Biddinghuizen? Dat zijn wat meer realistische prijzen
Je kan ook even landal ,die hebben aardig wat parken op de veluwe (meen 3 ofzo) en de veluwe is geen enorme afstand.quote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
Maarja, iemand ervaring met dat Molencatepark bij Biddinghuizen? Dat zijn wat meer realistische prijzen
Dat valt vies tegen vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
En landal ofzo? Das over t algemeen iets goedkoper dan center.parcs
Miggelenberg <3quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan ook even landal ,die hebben aardig wat parken op de veluwe (meen 3 ofzo) en de veluwe is geen enorme afstand.
Ook kwestie van goed zoeken idd, dat weekendje van 11 mei , 10 personen is behoorlijk prijzig.quote:
Is dat zo erg? Ik ben er nog nooit geweest, maar vond dit park op internet er wel leuk uitzien.quote:
Oh, das net alsof je in het buitenland bent dus.. Top.quote:Op maandag 16 april 2012 10:27 schreef Spewey het volgende:
Van april tot oktober sprechen ze hier deutsch.
Na 6 jaar ben ik er nog steeds niet geworteld, denk ook niet dat het gaat gebeuren.
Wow jij hebt zowaar een pluspunt gevonden.quote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, das net alsof je in het buitenland bent dus.. Top.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:27 schreef Spewey het volgende:
Van april tot oktober sprechen ze hier deutsch.
Na 6 jaar ben ik er nog steeds niet geworteld, denk ook niet dat het gaat gebeuren.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, das net alsof je in het buitenland bent dus.. Top.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]als je op een zaterdag naar de Enschedese markt gaat, waan je je ook in Duitsland. Is wel te doen, denk ik.
Dikke oeps.quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Mijn dochter heeft een prachtige egel getekend
Met een steenop mijn auto
mooi gezegd!quote:Op maandag 16 april 2012 11:11 schreef Troel het volgende:
Maar wel knap dat het duidelijk is dat het een egel is zeg maar
Voor de rest @(#*^$
Enschede, holterhof <3quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]als je op een zaterdag naar de Enschedese markt gaat, waan je je ook in Duitsland. Is wel te doen, denk ik.
Aai, zou dat doordringen, na een paar dagen...quote:Op maandag 16 april 2012 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En weet je wat het mooiste nog is? Dat henk van 9 er naast staat, het eens bekijkt en aanschouwt en er niets over heeft gezegd.
Dat zit er blijkbaar al een paar dagen
Ik ben me nog aan het bezinnen voor een gepaste straf
Vind je dat echtquote:
Oh, ik vond het heerlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik heb er - wel lang geleden - een keer bruiloft gehad. Toen vond ik het niet bijzonder. Maar volgens mij zijn wel veranderd in die jaren.
TF, succes met passende straf te vinden. Lijkt me lastig als het al een paar dagen geleden is gebeurd.
Ja het is een sauna - thermen achtig complex.quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is nu ook een sauna of niet? Was volgens mij toen niet.
Toen was het een hotelachtig gebeuren, erg oubollig.quote:Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja het is een sauna - thermen achtig complex.
Ja heerlijk!quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen was het een hotelachtig gebeuren, erg oubollig.
Ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht dat het het huisnummer was ipv de leeftijd
Sonicare tandenborstels toevallig??quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef amaranta het volgende:
dat een aanbieding bij het kruidvat morgen pas ingaat volgens het krantje, en dat het nu al uitverkocht is
jepquote:Op maandag 16 april 2012 15:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sonicare tandenborstels toevallig??
Toevallig trof ik net een welwillende kruidvat-medewerster die iemand naar achter stuurde om tussen dde nieuwe vracht te kijken. Deze kwam terug met wel twéé setjes opzetborsteltjes..
Dat was alles wat ze hadden gekregen voor deze 'aanbieding' dit lokkertje..
Heb ik (nét) al gedaan. Maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef moussy het volgende:
Dan moet je ff via twitter de webhelpdinges contacten, die gaan ze dan vanuit een ander filiaal halen voor je, of je krijgt ze als ze voorradig zijn voor de aanbiedingsprijs *ervaring*
Zelfs nagellak.quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel rode nagellak in die kleur
Ik ga er niks aan doen..alles aan die auto wat geld kost is zonde.
Ja, op zich snap ik wel dat ze een manier moeten verzinnen zodat je idd niet krijgt dat mensen alleen dat willen doen en verder niks, maar alleen leden van de ouderraad vind ik ook weer strikt.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Lenaatje het volgende:
Ja! Omdat anders iedereen alleen met schoolreisje mee wil en verder niets doet op school.... Ik doe van alles en mag het toetje niet....
Ja, F is het ook aan het overwegen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Lenaatje het volgende:
Tazz zou zo meegaan BE! Die vind dat ook wel leuk. Ik vind het zo kort door de bocht alleen OR
Dat is dan ook wel weer tof.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef Memmel het volgende:
Bij ons is het gewoon wie het eerst meldt die het eerst meemag-principe.
En als er meer ouders zijn dan benodigd, mogen ze toch allemaal mee.
Best een gezellige boel hoor.
Dat hadden ze bij mijn kinderen op school ook ingevoerd. Incl een waslijst voor wat je ingedeeld was, welke dag en van hoe laat tot hoe laat. Toen ik zei dat ik écht niet kon ivm vergadering op mn werk, moest ik maar vrij nemenquote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef amaranta het volgende:
Onze directeur wil, om de ouderbetrokkenheid te verhogen, deelname verplichten aan alle ouders. Min 1 keer per jaar iets voor de school doen.
Ben benieuwd.
Nou echt niet! Ik ging nog in discussie met de leerlingonderwijsass. (die dit bedacht had) dat ik bést wil helpen, ik zat toen ook nog in de OWG en zo, maar dat ik het me niet door mn strot laat drukken. Toen mocht ik thuis 4 dozen duplo wassen en alle verkleedkleding wassen en repareren, ik heb uiteindelijk 1 box duplo gewassenquote:
LB ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de vorigen alleen maarquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo ik ben blij, iemand stuurt mij Nutella en een banaan in ruil voor chocolademelk en Fanta. En ik doe er ook nog een zakje chips bij.Eíndelijk die Nutella!
Dat vind ik juist het leuke. Een mars die net zo groot als als de rol beschuit!quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Vlindur het volgende:
Die mini's zeker. Ik vind er niks aan. Moet je vast oudere kinderen voor hebben?
Ik heb Nutella, een banaan, een zwitsal shampoo en een cola.
Vind het vooral stom dat die verhoudingen totaal niet kloppen
Over de mini's die je gratis krijgt bij Albert Heijn. Bij iedere 15 euro krijg je 1 miniproduct voor in je letterbak/winkeltje/watdanook. Ik vind ze zo schattig.quote:
Ja ik doe achterlijk veel boodschappen ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Vlindur het volgende:
http://www.ah.nl/winkeltje/
Spuug; Wat doe jij veel boodschappen als je al zoveel hebt!
Doet de AH dus goedquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja ik doe achterlijk veel boodschappen ja.En ik koop ook nog eens producten speciaal omdat je een mini krijgt. Ik beken. Vandaag een net sinaasappelen. Maar ze zijn wél lekker!
Ik heb nog nét niet een rekenmachine mee (maar tel wel in mijn hoofd), zodat ik nog net even een pak melk extra koop als me dat over de 15 euro grens brengt. Andersom ook hoor, bij ongeveel 20 euro leg ik dat pak crackers terug omdat dat nog wel een dag kan wachten. Wat een huisvrouwenhobby eigenlijk. Gênant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Doet de AH dus goed
Ik ben trouwens zo iemand die dan tussendoor bijhaalt en dan voor ¤14.50 boodschappen doet en dus geen mini krijgt
quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nét niet een rekenmachine mee (maar tel wel in mijn hoofd), zodat ik nog net even een pak melk extra koop als me dat over de 15 euro grens brengt. Andersom ook hoor, bij ongeveel 20 euro leg ik dat pak crackers terug omdat dat nog wel een dag kan wachten. Wat een huisvrouwenhobby eigenlijk. Gênant.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nét niet een rekenmachine mee (maar tel wel in mijn hoofd), zodat ik nog net even een pak melk extra koop als me dat over de 15 euro grens brengt. Andersom ook hoor, bij ongeveel 20 euro leg ik dat pak crackers terug omdat dat nog wel een dag kan wachten. Wat een huisvrouwenhobby eigenlijk. Gênant.![]()
Mijn 1e en enige mini was een broccoli, kind is zielsgelukkigquote:
Ik vind het schattigquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze zo goed zit. Het lijkt me een heel bijzondermeisjequote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben nog opgenomen ja. Mijn dochter woont bij vrienden die afgelopen jaar officieel pleeggezin voor haar geworden zijn.
Je zou het bijna denken jaquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Luchtbel het volgende:
Mmmmm je gaat bijna denken dat het goed is zo ver van de 'gewone' wereld af te leven.... mini broccoli
Daarom heb ik ze nog niet aan de mijne gegevenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind ze wel leuk, die mini's, maar mijn zoon sloopt ze.
L. noemt dat een bloemkoliequote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Muks het volgende:
LB heel veel kracht en wijsheid toegewenst !
Lois, gisteren bij de ikea zagen we nog een broccoli knuffel maar die van de vomar vond ik veel leuker eigenlijk. Ze hadden nog veel meer broccoli spulletjes
hoezo, heb je die?quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Muks het volgende:
*hnagt de vlag uit !* Mag je snel op zoek naar broeken 152
Ik kijk ff in de kast van het weekend, geen idee wat er nog precies ligtquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo, heb je die?
we hebben al een tijdje 146/152 met ruimte
Wij hebben sinds kort de zelfscan in de AH. Idéaal, tussentijdse telling van de boodschappenstandquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat kan met Cas echt niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort de zelfscan in de AH. Idéaal, tussentijdse telling van de boodschappenstand
oh die hebben wij ook, helemaal niet bij stil gestaan...quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort de zelfscan in de AH. Idéaal, tussentijdse telling van de boodschappenstand
de paar keer dat ik dat heb gedaan met Tobias erbij hield ik om die reden dus angstvallig continue dat ding vast hequote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat kan met Cas echt niet hoordie scant alles nog 6x als ik éffe wat uit een ander schap pak en me omgedraaid heb, of hij delete dingen
hij heeft hem ook al op tilt gekregenquote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
de paar keer dat ik dat heb gedaan met Tobias erbij hield ik om die reden dus angstvallig continue dat ding vast hegeen moment uit mijn oog gelaten dus.
Jongetjes
Sven was dolblij met de mini-Mars.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef livelink het volgende:
Uit de reclame dacht ik dat het echt eten was in miniverpakking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |