mensen gaan aan de kant voor mn roze hummer en mn woeste blikkenquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben altijd blij als ik uberhaupt een parkeerplaats kan vinden.
juist!quote:Op zondag 15 april 2012 17:28 schreef k_i_m het volgende:
En je inner viswijf die uit het raampje hangt.
en je man, je mag uiteraard niet lesbisch zijn!quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben wel deze! Maar ja, dan moet je maar net je kind en kinderwagen bij hebben.
de duitse toeristen hebben mn innerlijke viswijf wakker gemaakt..quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef k_i_m het volgende:
Mijn inner viswijf is al een tijdje met vakantie, ik ben helemaal zen.
Wie ben jij en wat heb je met Kim gedaan??quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef k_i_m het volgende:
Mijn inner viswijf is al een tijdje met vakantie, ik ben helemaal zen.
Ik heb laatst een kledingkast, ledikant, kastjes voor in de badkamer en nog heul veul meer zut meegekregen in mijn Matizquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef mefke79 het volgende:
Fietsenrek: daar past mijn Twingo ookMaar ja, die neem ik dan zelden mee naar de ikea, want er past maar weinig zooi in.
paasferienquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef k_i_m het volgende:
Begint dat nu al?. Het is toch nog geen vakantie?
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervânquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Kim gedaan??
Mijn Twingo heeft een gastank = minder ruimte in de achterbak. Bovendien staat daardoor de bank verder naar voren. Arme Driekus past daardoor amper in de stoel. Maar: ik had een la, twee opstapjes, stof, een cadeaubon, twee laptopstandaarden en een loopkarretje bij me. En dat ging prima. Uitdaging was eerder de zooi van de winkel in de auto te krijgen zonder karretje en zonder tas kopenquote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kledingkast, ledikant, kastjes voor in de badkamer en nog heul veul meer zut meegekregen in mijn Matizen ik had het kind ook nog bij me!
Oe, hoe doe je dat? En is het te leren? Lijkt me heerlijk, je niet druk maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervân.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vals en harteloos hoor, maak je geen zorgen. Ik heb alleen ontdekt dat de rest van de mensheid zich onnoemelijk druk maakt om -in mijn ogen- onbenullige dingen. En als die mensen mij confronteren met hun drukte, haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met wat ik aan het doen ben. Werkt als een tiet, helemaal zen wor je dervân.
ah bij jou zijn het duitse?quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef moussy het volgende:
[..]
de duitse toeristen hebben mn innerlijke viswijf wakker gemaakt..
Ouch, wou dat ik dat ook konquote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
en dan vragen ze me wat, bijv waar de mosselen liggen in de supermarkt, incl een aardig bitte, en dan stuur ik ze naar de groentenafdelingquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah bij jou zijn het duitse?
hier spoelen we onder de jappen en chinezen en italianen natuurlijk
het is weer uitkijken waar je fietst hier. ze duiken overal fotograferend als een blinde op
Het mooiste zijn nog de mensen die voordringen, of proberen en als je dan zegt; nee hoor, ik heb geen haast ,gaat u gerust voor, voor ik moet reanimeren.quote:Op zondag 15 april 2012 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, heel moeilijk is het niet. Ga een keer op je gemak naar de supermarkt op zaterdag en kijk eens om je heen naar alle haast en stress. Doe een paar leuke boodschappen (fles wijn, lekker eten o.i.d.) en ga dan lekker achteraan de grootste rij staan en kijk eens goed naar de mensen die voor je staan. Oja, en glimlach erbij, zodat iedereen duidelijk kan zien dat jij géén haast hebt. Zijn ze helemaal in de war. Zelfs het kassameisje zal je aankijken bij het afrekenen.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef lady-wrb het volgende:
wie helpt mijn partner even uit de droom?
we moeten met zijn allen dankbaar zijn dat we weer kunnen douchen.
ik kook elke dag en niemand is mij dankbaar?
mannen!
nou die hebben we vorig jaar al gehad, met gevolgen jaquote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef k_i_m het volgende:
Pas je wel op lady, straks krijgt ie een midlife crisis met alle gevolgen vandien.
ow maar das te begrijpen, das zo'n gevalletje zoals de waard is..quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou die hebben we vorig jaar al gehad, met gevolgen ja
het grappige (of trieste eigenlijk) is dat hij mij niet vertrouwt, terwijl hij zelf fout geweest is
lady wrb mocht er ook al niet postenquote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef k_i_m het volgende:
Mous, ga eens uit z&g. Het is daar al ongezellig genoeg zonder je aanwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |