quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
[quote]quote:
Waar moet ik het in veranderen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pas es ff aan wil je. Ik drukte op invoeren ipv previewen was dus nog niet klaar.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Sjeezus, laat je het weer eens aan een ander over, en hij wilde nog wel zo graag
Jajaja, tis mijn schuld dat jij zit te faalhazenquote:Op zondag 15 april 2012 12:13 schreef .Neovo. het volgende:
Mods, voel je vrij om info bij te voegen. Ik was stom genoeg om op invoeren te drukken ipv preview.
En mods die je naaien enzo
Ik vond het al vreemd. "Huh, er stond bij mij toch echt 298"quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja, tis mijn schuld dat jij zit te faalhazen![]()
Had je wel lekker te pakken heah![]()
Ik had een pagina eerder even 3 posts geamputeerd, dus nummer 298 was den loel toen ik ze terugzettequote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd. "Huh, er stond bij mij toch echt 298"
Leuke dm's sturen jullie ook
En ik moet het nog leren hé. Ik open nooit topics
Jep.. daar kun je ook op zoeken idd, al heb je met 1708 cc nog niet echt iets spannendsquote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De OP-auto's worden steeds zwaarder, of we krijgen eindelijk grotere motorinhouden.
BAN!!! ZOIETS MAG JE TOCH NIET DELEN!!quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef .Neovo. het volgende:
Toch blijft het een naaistreek.
[ afbeelding ]
Volgende keer blijf ik wel uit de buurt van de 300. Of dat zin heeft weet ik niet aangezien er toch gekloot kan worden
Een beetje wraak is wel op zijn plaats toch?quote:Op zondag 15 april 2012 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
BAN!!! ZOIETS MAG JE TOCH NIET DELEN!!
Er stond wat anders maar dat mag ook nietquote:Op zondag 15 april 2012 12:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Een beetje wraak is wel op zijn plaats toch?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep, dat wel natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, hij is weer weg. Leuk hé, zo'n eigen server
FOK! vindt ook dat jouw dikke billen beter op een autostoel kunnen zittenquote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ga even een stukkie autorijden. Heb ineens niet meer zoveel zin om op fok te zitten
Die autostoel zit beter dan die houten bureaustoel van de ikea waar ik nu op zitquote:Op zondag 15 april 2012 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FOK! vindt ook dat jouw dikke billen beter op een autostoel kunnen zitten
ik heb geen idee of het iets is, heb je een linkje?quote:Op zondag 15 april 2012 13:31 schreef blup het volgende:
Ja, dat weet ik. Deze zijn nieuw maar 2000,- vandaar mijn argwaan.
Schijnt Honda techniek te zijn.
mijn collega is helemaal van de quads en die heeft een 700 cc raptor en dat is toch wel leuk hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef blup het volgende:
http://www.q-trading.nl/jla-loncin-250cc-quad,6.html
http://www.heuts.nl/shop/quad-250cc
http://www.motorpromo.nl/(...)loncin_21b_geel.html
Ding loopt 80 inderdaad.. Veel harder wil je denk ik ook niet.
Ja, maar wat kost dat?quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal van de quads en die heeft een 700 cc raptor en dat is toch wel leuk hoor.
en dat gaat makkelijk 140kmh. en optrekken doet dat ook wel
veul geld, hij heeft er 6500 voor betaald geloof ik.quote:
Nouja, zover ik lees heeft die qtrading ook onderdelen.. en laat ik tegenwoordig dichtbij hun wonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef densmee het volgende:
[..]
veul geld, hij heeft er 6500 voor betaald geloof ik.
maar ik ben bang dat zo een 250 cc nogal tegenvalt. en onderdelen vinden is natuurlijk ook geen succes.
Hihihihiquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
Ik ben SD op de snelweg kwijt geraakt en hij reageert niet op zijn foon.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
zo hard geredenquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Haha, wat sneu!quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
Whehe! De mijne staan er niet eens bij.quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep, dat wel natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Alleen om blonde Annie een lift aan te bieden.quote:
Ik heb nog wel een Recaro voor je liggenquote:Op zondag 15 april 2012 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Slekte organisaatsie; ik zat voorheen altijd op een heeeele dikke directiefauteuil![]()
Wel een goede manier om je FOK! uren een beetje binnen de perken te houden
Je kunt van autostoelen trouwens erg relaxte bureaustoelen fiksen
[ afbeelding ]
Klopt, daar heb ik ook geen printscreen van gemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whehe! De mijne staan er niet eens bij.
Graag gedaan. Het was geen grap trouwens, ik moest echt weg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik ook geen printscreen van gemaakt.
Toch bedankt voor je "leuke" bericht.
Niet dat bericht, maar het eerstequote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was geen grap trouwens, ik moest echt weg.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen om blonde Annie een lift aan te bieden.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh, DM's posten, = 48 uur, en dan van meerdere mods nog wel![]()
Snel printscreenen en in het FA topic posten
CU dinsdag wel weer![]()
Dinsdag istie er wel weerquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
* lipje veegt de landingsbaan schoon.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti waarschuwt sLipje.........
* Alfisti gaat straks naar Lipje-stad
vanaf de A4 mag je nog een stukje meer herrie makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Alfisti het volgende:
We komen met de AlfaU hoort mij vanzelf wel langs rammelen
Nee gekquote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Duvel het volgende:
Vallen er delen af als er een relais stuk gaat?!
heeft ie nu een relais uit zijn achterhoofd erin geschroeft?quote:Op zondag 15 april 2012 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee gek. SD heeft het zelf nog proberen te fiksen
.
de deuren van St Joris staan altijd voor je openquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Alfisti het volgende:
We komen met de AlfaU hoort mij vanzelf wel langs rammelen
OoooooH!quote:Op zondag 15 april 2012 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee gek. SD heeft het zelf nog proberen te fiksen
.
Ja door stroom, niet door mechanische belasting.quote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef 2cv het volgende:
Zekeringen zijn gemakt om makkelijk stuk te gaan. Relais niet
En toch gaan ze er blijkbaar door kapoetquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja door stroom, niet door mechanische belasting.
Alleen niet direct een easy find.quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch gaan ze er blijkbaar door kapoet
Ach ja, liever zoiets als dat er echt iets kaduuk was.. dit was een easy fix
quote:Op maandag 16 april 2012 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
Het zal ook niet helpen als ik vrij ben vandaag waarschijnlijk? ;-)
Het was vanmorgen dus ook frisquote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Het was gisteren wel fris.
En vanochtend moest ik krabben. Dat was wat minder.
SD zijn auto stond in de zon, maar ook daar zat het ijs op de ramenquote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef Freezer het volgende:
Volgende keer parkeren waar het zonnetje kan komen. Die was om 7:00 in ieder geval al lekker warm. Eerder was ik nog niet buiten.
Goed idee!quote:Op maandag 16 april 2012 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te vroeg opgestaan! Dat is het! Morgen langer blijven liggen dus.
Morgen zelfde verhaal geloof ik. Het gaat wederom vriezen zeggen ze.quote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Het was gisteren wel fris.
En vanochtend moest ik krabben. Dat was wat minder.
pas bij de volgende ijstijdquote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef 2cv het volgende:
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
zozo MMT zelfs doorgekomen voor een scooter.quote:Op maandag 16 april 2012 18:43 schreef Paladijn het volgende:
Bij ons sneeuwde het scooters en scheen de zon:
[ afbeelding ]
Best veel personeel voor een platgereden scootertje...
Nee mag niet, tenzij het filevorming betreft of in een file is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zou iemand mij duidelijkheid kunnen verschaffen of je op de snelweg nu rechts mag inhalen als de auto die links blijft hangen onder de maximale snelheid rijdt? Ik meen dit eens ergens gelezen te hebben hier.
dus als er meer dan twee auto's achter hangen mag hetquote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee mag niet, tenzij het filevorming betreft of in een file is.
hey, dat is mijn oude werkplek, wtfquote:Op maandag 16 april 2012 18:43 schreef Paladijn het volgende:
Bij ons sneeuwde het scooters en scheen de zon:
[ afbeelding ]
Best veel personeel voor een platgereden scootertje...
heb de inschrijfkaart nog niet binnenquote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef 2cv het volgende:
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
Elfstedentocht
dus na Utrecht en Brabant staat ook Vriesland op de lijst met slechte PostNL provinciesquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb de inschrijfkaart nog niet binnendnek dat ik noodgedwongen oversla met dank aan de posterijen
Incl. Zeeland.. Waar presteerd PostNL wel normaal...quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef lipje het volgende:
[..]
dus na Utrecht en Brabant staat ook Vriesland op de lijst met slechte PostNL provincies
Dikke vette claim indienen. Laat het ze maar uitleggen of betalen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb de inschrijfkaart nog niet binnendnek dat ik noodgedwongen oversla met dank aan de posterijen
ook een bizar verhaal!quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef blup het volgende:
[..]
zozo MMT zelfs doorgekomen voor een scooter.
Bij ons in de wijk is ook ooit MMT geland voor een meisje op een runner 180cc die met 80+ tegen een puinbak geknald was. Been bleek compleet aan gruzelementen. Die loopt denk ik vandaag de dag nog steeds niet zelfstandig.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/241224
Ik had niets door, keek bij puur toeval op P2000, zie ik een lifeliner melding in de straat.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Incl. Zeeland.. Waar presteerdt PostNL wel normaal...
Jajaquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mwuuh, iemand heeft mij aangemeld op een datingsiteWat een gesodemieter om een account erop te verwijderen
gayparship.nlquote:
Moet je daarvoor niet je account activeren door een mail die naar je emailadres wordt gestuurd?quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
gayparship.nl__!
Dating voor hoogopgeleiden. Voor zover ik weet ben ik niet hoogopgeleid. Althans, nu niet.
Heb je er verstand van ?quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet je account activeren door een mail die naar je emailadres wordt gestuurd?
Ja.quote:
gay voor hoogopgeleiden.. hij is niet hoogopgeleid.. Hmkay.. notedquote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
gayparship.nl__!
Dating voor hoogopgeleiden. Voor zover ik weet ben ik niet hoogopgeleid. Althans, nu niet.
goedemorgen,quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:58 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen, ik ben langer blijven liggen.
quote:
Klopt. Maar ik heb geen zin om bij hen in het systeem te staan. Dus heb ik die geactiveerd en daarna direct verwijderd.quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet je account activeren door een mail die naar je emailadres wordt gestuurd?
MBO is geen hoge opleiding denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gay voor hoogopgeleiden.. hij is niet hoogopgeleid.. Hmkay.. noted
Dan had het idd wel HBO geheten.quote:
Waar aan?quote:En ik heb niet hoeven krabben
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan had het idd wel HBO geheten.
[..]
Waar aan?
Volgens mij was ik nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:03 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik had de wekker 15 minuten later gezet en toen ie af ging heb ik hem een op een half uur later gezet. Dus.. Drie kwartier!
Maar toch nog moeten krabben.
quote:
quote:
Je vindt jezelf vervelend en chagrijning dus?quote:
Die was bij mij dagelijks aan de beurt om over de kook te rakenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef .Neovo. het volgende:
Heb het net even overlegd met mijn leidinggevende. Blijkt dus dat hij wel vaker kwaad aan de telefoon hangt. Andere collega die hetzelfde werk als mij doet heeft hem ook al eens aan de telefoon gehad. Hij kon hem wel afmaken, zo kwaad was ie![]()
Met enige regelmaat aardig chagrijnig ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je vindt jezelf vervelend en chagrijning dus?
Hij heeft nog niet gebeld. Zou ie wel doen....quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die was bij mij dagelijks aan de beurt om over de kook te raken
Did that, maar de eerste lading werkte niet, en na de 2e lading ging mijn maag niet akkoord, dus even een paar bobo's gekilled en lading 3 erin, nu zakt het een beetje.quote:
Tijd voor ander werk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met enige regelmaat aardig chagrijnig ja.
mailtje sturen;quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gebeld. Zou ie wel doen....
quote:als je me even belt, hoef ik je niet te mailen
Ja, en die Astwa is een 1.4 ecodrekquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
zullen dat standaard punto's zijn met een 1.2 8v motor?![]()
Krijg de schijt!quote:
de vaatwasser is effectieverquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Hier staat de afwas nog te wachten op de elfjes die dat vannacht hopelijk komen doen.
X 2..quote:
Flauwquote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef Freezer het volgende:
Maar wij doen niet alles wat jij ook doet
Als ik lang slaap ben ik ook moe.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef .Neovo. het volgende:
Ik vind het wel vreemd. Ik ga vrij vroeg naar bed, zo rond 22:00, dan ben ik al kapot. Ga rond 8 uur uit bed maar ben dan nog steeds moe.
Hier hetzelfde probleem. Of ik nu om 19.00 naar bed ga of om 1.00, ik ben ''s ochtends om 7 uur even kapot.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik lang slaap ben ik ook moe.
Als ik kort slaap ook![]()
.
Dus precies zo lang slapen dat het er tussen in zit. Werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik lang slaap ben ik ook moe.
Als ik kort slaap ook![]()
.
Ik heb een aardig nieuw bed nog.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
Koop een goed bed en een goed kussen
quote:
kewl, we kunnen wel een paar scherpe keukenmessen gebruikenquote:
9 van de 10 keer rare, surrealistische dromen + ik heb het gevoel in dromen geen invloed uit e kunnen oefenen en dat vind ik vervelend.quote:
je bent toch niet ziek aan het worden?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:06 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik ben een beetje misselijk.
Van je droom?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:06 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2012 07:06 schreef Anne het volgende:
ik ben nu eenmaal van de flauwe grapjesquote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Origineel.
Dat grapje is nu al tig keer gemaakt in de SC, hij wordt een beetje flauw.
Leuk dat anderen hem ook grappig vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Origineel.
Dat grapje is nu al tig keer gemaakt in de SC, hij wordt een beetje flauw.
Dat idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:15 schreef L0we het volgende:
Volgens mij is het maar net hoe je dr mee omgaat. In mn omgeving zie ik mensen die dr helemaal in verzuipen, maar ook zat mensen die hun eigen leven blijven houden...
Ik ken zo'n paar dat hun eigen leven is blijven houden, conclusie:quote:Op donderdag 19 april 2012 11:15 schreef L0we het volgende:
Volgens mij is het maar net hoe je dr mee omgaat. In mn omgeving zie ik mensen die dr helemaal in verzuipen, maar ook zat mensen die hun eigen leven blijven houden...
http://www.autoweek.nl/vi(...)aprice-classic-wagonquote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Dingest het volgende:
SD, check even het Klokje Rond-gebeuren op Autoweek
toen was dat nog heel normaalquote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijven, een oppas gehad en ben ook nooit bij mijn oma gedumpt of wat dan ook.
Als we tussen de middag bij mijn oma gingen eten (die woonde naast mijn school), dan was mijn vader daar ook.
Hehe, Dorusje, van het Caprice forumquote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Dingest het volgende:
SD, check even het Klokje Rond-gebeuren op Autoweek
Ik bleef ook niet over hoor, ging altijd netjes naar huis.quote:
quote:
Idem.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bleef ook niet over hoor, ging altijd netjes naar huis.
Dat blijft altijd het dilemma he, tegenwoordig werken veel mensen beide fulltime, leefstijl daar aan aangepast, dikke hypotheek, en dus geen andere opties, maar wel kinderen willenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef L0we het volgende:
Idem.
Maar dat is de laatste 5-10 jaar toch wel stevig veranderd!
Genoeg gezinnen, gelukkig, waar nog steeds een huismama of papa is, hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Idem.
Maar dat is de laatste 5-10 jaar toch wel stevig veranderd!
Heeft je zusje lang vettig haar en een zuurkoolsik?quote:
That's her. Sowieso.. "zusje"quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft je zusje lang vettig haar en een zuurkoolsik?
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft je zusje lang vettig haar en een zuurkoolsik?
Wie zegt dat ik niet gek ben op incest?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
That's her. Sowieso.. "zusje". Je mag d'r niet wippen, dus noem je d'r maar je zusje.
Gezien je andere fetisjismen (of wat the fuck is het meervoud daarvan?), zou ik daar niet eens raar van opkijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gek ben op incest?![]()
fetishesquote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Gezien je andere fetisjismen (of wat the fuck is het meervoud daarvan?), zou ik daar niet eens raar van opkijken![]()
.
Nee, das de beste nog in leven zijnde artiest, Arjen Lucassenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
Alexxxxxx zijn zusje![]()
[ afbeelding ]
Toen ik nog naar de lagere school ging, waren er ook al van die zgn. sleutelkinderen, die waren dan gewoon alleen thuis. Goede adressen om lekker keet te schoppen op woensdagmiddagquote:Op donderdag 19 april 2012 14:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Genoeg gezinnen, gelukkig, waar nog steeds een huismama of papa is, hoor.
Daar is echt niks in veranderd.
Ah, je komt eigenlijk alleen effe ongegeneerd spammen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, das de beste nog in leven zijnde artiest, Arjen LucassenVanaf 0:48 praat hij over mijn zusje, die daarna even kort in beeld is.
Dit ivm de CD die zaterdag uit komt, waarvan één nummer een duet tussen hen is.
Ik ging woensdagmiddag altijd een eitje bakken bij mijn beste vriendinnetje en stiekem van die date-nummers bellen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toen ik nog naar de lagere school ging, waren er ook al van die zgn. sleutelkinderen, die waren dan gewoon alleen thuis. Goede adressen om lekker keet te schoppen op woensdagmiddag
ik kom trots zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, je komt eigenlijk alleen effe ongegeneerd spammen?
Het is al erg genoeg dat de NL taal allemaal engelse woorden overneemt, waarom ze dan ook nog eens in het nederlands vervoegenquote:
Wij hingen meestal gewoon buiten de beest uit, vraag me niet precies wat, maar meestal was het weinig goedsquote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ging woensdagmiddag altijd een eitje bakken bij mijn beste vriendinnetje en stiekem van die date-nummers bellen.
Meer stouts deed > ik < niet.
Wat heb je dan aan iemand die alleen thuis is?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij hingen meestal gewoon buiten de beest uit, vraag me niet precies wat, maar meestal was het weinig goeds
Het is ook wel eens kutweer heahquote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan iemand die alleen thuis is?
Ja okay. Ik denk dat iedereen als kiddo-zijnde wel buiten hangtquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is ook wel eens kutweer heah
Whehe, ik heb in die tijd gehad : een Commodore Vic20, C64, Spectrum ZX, een Atari en een Philips P2000. Wát nah, geen kompjoetersquote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja okay. Ik denk dat iedereen als kiddo-zijnde wel buiten hangt.
Zeker tot 5 jaar terug, toen computers nog niet zo hip waren.
kutwehfquote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Anne het volgende:
Dat slap ouwehoeren doe je nog steeds trouwens. Niet verleerd.
Het komt via het Frans en Portugees uit het Latijnquote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom trots zijn
[..]
Het is al erg genoeg dat de NL taal allemaal engelse woorden overneemt, waarom ze dan ook nog eens in het nederlands vervoegen
En waarom zou dat ideaal zijn?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Genoeg gezinnen, gelukkig, waar nog steeds een huismama of papa is, hoor.
Daar is echt niks in veranderd.
Ik zeg niet dat het ideaal is, maar wel zoals het hoort, vind ik dan.quote:
Wij maakten tot 2005 nog gewoon gebruik van een inbelverbindingquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook nog een heel tijdje die inbel ellende gehad, dramazooi![]()
Maar, het is wel waar dat de kids tegenwoordig thuis naar een schermpje zitten te kijken ipv buitenspelen, da's helemaal waar natuurlijk. Dat valt slecht te ontkennen. Dat is denk ik ook één van de redenen dat er steeds minder jongeren kiezen voor een baan waarbij je handjes vies moet maken. Er wordt zo makkelijk veel geld verdiend via de computer en software, dat startmotoren reviseren helemaal niet interessant meer wordt gevonden.
Hoeraquote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, in het laatste stukkie van PTA SC deeltje 1708, en de nieuwe staat al klaar
Ik woon idd in Frieslandquote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef Freezer het volgende:
tot 2005 een inbel verbinding... woon jij in Friesland ofzo....Dat het allemaal een beetje achter loopt...
het kan nog steeds, inbellenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Kun je je eigen al bijna niet meer voorstellen, dat inbel gezanik. Was wel een stuk goedkoper als nu als ik me goed herinner, alleen zo traag als dikke stront door een trechter
Hoe vaak heb je storing dan? Wij hebben vanaf 2005 echt nog nooit storing gehad. KPN ADSLquote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef Freezer het volgende:
Laat maar... ben wel tevreden met mijn huidige kabel internet... Zolang er geen storing is...
als t maar lekker isquote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het komt via het Frans en Portugees uit het Latijn
Goedkoper? Ik weet nog wel dat mijn ouders soms een telefoonrekening hadden van 600 gulden ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Kun je je eigen al bijna niet meer voorstellen, dat inbel gezanik. Was wel een stuk goedkoper als nu als ik me goed herinner, alleen zo traag als dikke stront door een trechter
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedkoper? Ik weet nog wel dat mijn ouders soms een telefoonrekening hadden van 600 gulden ofzo.
Dat was echt niet goedkoper. Dat was kei duur.
gelukkig heb ik nooit zoveel hoeven te betalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedkoper? Ik weet nog wel dat mijn ouders soms een telefoonrekening hadden van 600 gulden ofzo.
Ligt er natuurlijk ook nogal aan wat je ermee doet/deed.. ik weet niet eens meer of je nou tikken of dataverkeer betaalde, en zo vreselijk veel was ik ook niet online in die tijdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kabel bezig geweest. Dus een tijd geleden vaak. Normaal niet zo veel (ziggo)quote:Op donderdag 19 april 2012 15:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je storing dan? Wij hebben vanaf 2005 echt nog nooit storing gehad. KPN ADSL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |