quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
[quote]quote:
Waar moet ik het in veranderen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pas es ff aan wil je. Ik drukte op invoeren ipv previewen was dus nog niet klaar.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Sjeezus, laat je het weer eens aan een ander over, en hij wilde nog wel zo graag
Jajaja, tis mijn schuld dat jij zit te faalhazenquote:Op zondag 15 april 2012 12:13 schreef .Neovo. het volgende:
Mods, voel je vrij om info bij te voegen. Ik was stom genoeg om op invoeren te drukken ipv preview.
En mods die je naaien enzo
Ik vond het al vreemd. "Huh, er stond bij mij toch echt 298"quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja, tis mijn schuld dat jij zit te faalhazen![]()
Had je wel lekker te pakken heah![]()
Ik had een pagina eerder even 3 posts geamputeerd, dus nummer 298 was den loel toen ik ze terugzettequote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd. "Huh, er stond bij mij toch echt 298"
Leuke dm's sturen jullie ook
En ik moet het nog leren hé. Ik open nooit topics
Jep.. daar kun je ook op zoeken idd, al heb je met 1708 cc nog niet echt iets spannendsquote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De OP-auto's worden steeds zwaarder, of we krijgen eindelijk grotere motorinhouden.
BAN!!! ZOIETS MAG JE TOCH NIET DELEN!!quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef .Neovo. het volgende:
Toch blijft het een naaistreek.
[ afbeelding ]
Volgende keer blijf ik wel uit de buurt van de 300. Of dat zin heeft weet ik niet aangezien er toch gekloot kan worden
Een beetje wraak is wel op zijn plaats toch?quote:Op zondag 15 april 2012 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
BAN!!! ZOIETS MAG JE TOCH NIET DELEN!!
Er stond wat anders maar dat mag ook nietquote:Op zondag 15 april 2012 12:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Een beetje wraak is wel op zijn plaats toch?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep, dat wel natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, hij is weer weg. Leuk hé, zo'n eigen server
FOK! vindt ook dat jouw dikke billen beter op een autostoel kunnen zittenquote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ga even een stukkie autorijden. Heb ineens niet meer zoveel zin om op fok te zitten
Die autostoel zit beter dan die houten bureaustoel van de ikea waar ik nu op zitquote:Op zondag 15 april 2012 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FOK! vindt ook dat jouw dikke billen beter op een autostoel kunnen zitten
ik heb geen idee of het iets is, heb je een linkje?quote:Op zondag 15 april 2012 13:31 schreef blup het volgende:
Ja, dat weet ik. Deze zijn nieuw maar 2000,- vandaar mijn argwaan.
Schijnt Honda techniek te zijn.
mijn collega is helemaal van de quads en die heeft een 700 cc raptor en dat is toch wel leuk hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef blup het volgende:
http://www.q-trading.nl/jla-loncin-250cc-quad,6.html
http://www.heuts.nl/shop/quad-250cc
http://www.motorpromo.nl/(...)loncin_21b_geel.html
Ding loopt 80 inderdaad.. Veel harder wil je denk ik ook niet.
Ja, maar wat kost dat?quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal van de quads en die heeft een 700 cc raptor en dat is toch wel leuk hoor.
en dat gaat makkelijk 140kmh. en optrekken doet dat ook wel
veul geld, hij heeft er 6500 voor betaald geloof ik.quote:
Nouja, zover ik lees heeft die qtrading ook onderdelen.. en laat ik tegenwoordig dichtbij hun wonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef densmee het volgende:
[..]
veul geld, hij heeft er 6500 voor betaald geloof ik.
maar ik ben bang dat zo een 250 cc nogal tegenvalt. en onderdelen vinden is natuurlijk ook geen succes.
Hihihihiquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
Ik ben SD op de snelweg kwijt geraakt en hij reageert niet op zijn foon.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
Ik ben SD op de snelweg kwijt geraakt en hij reageert niet op zijn foon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |