Kutbaanquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef deadly_kiss het volgende:
ik denk dat ik mijn " LL hoek'' op zolder wel kan wegdoen
sinds vorig jaar kunnen we niet meer gaan vanwege ons werk
Huh, wat is dat voor werk?quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef deadly_kiss het volgende:
ik denk dat ik mijn " LL hoek'' op zolder wel kan wegdoen
sinds vorig jaar kunnen we niet meer gaan vanwege ons werk
Ja!!! Zou uber zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga toch voor Buzzcocks als ouwe lullen-act dit jaar #coachellarebroadcast
van Eerdenburg is behoorlijk fan, dus zie niet in waarom nietquote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ja!!! Zou uber zijn.
Zou graag naar the last jubilee willen in bath.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga toch voor Buzzcocks als ouwe lullen-act dit jaar #coachellarebroadcast
Ho'recaquote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor werk?
* LintuxCx heeft 2001-2006 meegemaakt maar sindsdien niet weer. Gaat ook net wat lastiger vanuit het buitenland...
Ik stopte bij horeca, ik voel je pijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
probleem #1 vriend & ik werken bij hetzelfde bedrijf, tegelijk vrij gaat moeilijk
probleem #2 we zijn bij mn vader in dienst
probleem #3 in de toekomst is het de bedoeling om het over te nemen, dus ontslag is zonde
probleem #4 een bepaalde promotieweek was sinds vorig jaar van september verplaatst naar het weekend in augustus rond de 20e... dus voortaan ALTIJD tegelijk met LL![]()
voordeel: van het geld dat we besparen kunnen we all-in naar een tropisch oord als het hoogseizoen voorbij is...maargoed... das niet LL
Wat een kutleven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
probleem #1 vriend & ik werken bij hetzelfde bedrijf, tegelijk vrij gaat moeilijk
probleem #3 in de toekomst is het de bedoeling om het over te nemen, dus ontslag is zonde
probleem #4 een bepaalde promotieweek was sinds vorig jaar van september verplaatst naar het weekend in augustus rond de 20e... dus voortaan ALTIJD tegelijk met LL![]()
voordeel: van het geld dat we besparen kunnen we all-in naar een tropisch oord als het hoogseizoen voorbij is...maargoed... das niet LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien mijn liefquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen wie er nu weer een huwelijksaanzoek gaat doen bij zijn optreden.
Dat zie ik eerder bij Die Antwoord gebeuren, als die komenquote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien mijn lief
Nee, die het fatsoen.
Zonde.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
Ben Howard krijg de Alpha echt nog niet vol denk ik. The Wombats > Ben Howard. Denk gewoon dat hij een India spot krijgt. Ik zie Go Back To The Zoo ook wel als mogelijke opener van het festival. Of Dio.quote:Op maandag 16 april 2012 09:10 schreef ohnikua het volgende:
Ben Howard, ik zou het mooi vinden! Maar net als met The Maccabees en Django Django, toch maar even afwachten tot het echt is bevestigd door de organisatie.
Iemand zei dat Ben van Lima naar India zou promoveren, ik denk zelf eigenlijk dat hij eerder is geboekt om op vrijdag de Alpha te openen, a la Wombats vorig jaar.
We zullen zien, ik denk dat Ben Howard nu en Thw Wombats vorig jaar wel degelijk vergelijkbaar zijn qua grootte.Ben Howard verkoopt toch podia als Tivolo / Pardiso uit? Grolsch zou ook kunnen, maar India lijkt me te klein voor hem (of het moet als afsluiter zijn, maar het lijkt mij meer een act voor overdag.quote:Op maandag 16 april 2012 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben Howard krijg de Alpha echt nog niet vol denk ik. The Wombats > Ben Howard. Denk gewoon dat hij een India spot krijgt. Ik zie Go Back To The Zoo ook wel als mogelijke opener van het festival. Of Dio.
Komt niet, doet exclusief 2 Benelux optredens in Brussel.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef ohnikua het volgende:
Manu Chao doet her en der een (festival)optreden in Europa rondom Lowlands. Vooralsnog geen data in Nederland, zou dus ook een optie kunnen zijn..?
Totaal misplaatst iddquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef WeezerButler het volgende:
Ouwe koe --> Snap nog steeds dat Dewolff in de Alpha stond....
Ok, jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt niet, doet exclusief 2 Benelux optredens in Brussel.
Broskquote:
Zo tourt de band van Elvis toch ook al jaren. Misschien is het meer iets voor Pinkpop Classicquote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie hier van?:
Tupac is alive!
Zou zoiets leuk zijn op Lowlands? Of toch liever een levende artiest op het podium? Je kan hier wel veel mee natuurlijk. Bijvoorbeeld een optreden van Freddie Mercury en Queen, Nirvana, Elvis Presley, Jimi Hendrix etc. etc.
Ook niet! Dat is prima zoals het nu is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo tourt de band van Elvis toch ook al jaren. Misschien is het meer iets voor Pinkpop Classic
was ook meer sarcasmequote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ook niet! Dat is prima zoals het nu is.
Film draaien ze maar in een bioscoop.
Heel erg ver weg laten imho.quote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie hier van?:
Tupac is alive!
Zou zoiets leuk zijn op Lowlands? Of toch liever een levende artiest op het podium? Je kan hier wel veel mee natuurlijk. Bijvoorbeeld een optreden van Freddie Mercury en Queen, Nirvana, Elvis Presley, Jimi Hendrix etc. etc.
Het blijft inderdaad een probleem met deze fantastische live band. Hier Electric Ballroom wel uitverkocht. Ze hebben overigens een paaar jaaar terug een erg goed ontvangen LL show gedaan. Als ze komen sta ik vooraanquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef ohnikua het volgende:
Los Campesinos! zou zeker een leuke naam zijn, maar die willen maar niet doorbreken in Nederland. Al 4 albums uit inmiddels, maar een paar weken terug voor slechts een handjevol mensen in de kleine zaal van de Paradiso. Te ervaren voor de Charlie, maar te klein voor iets anders, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad een probleem met deze fantastische live band. Hier Electric Ballroom wel uitverkocht. Ze hebben overigens een paaar jaaar terug een erg goed ontvangen LL show gedaan. Als ze komen sta ik vooraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |