Kutbaanquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef deadly_kiss het volgende:
ik denk dat ik mijn " LL hoek'' op zolder wel kan wegdoen
sinds vorig jaar kunnen we niet meer gaan vanwege ons werk
Huh, wat is dat voor werk?quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef deadly_kiss het volgende:
ik denk dat ik mijn " LL hoek'' op zolder wel kan wegdoen
sinds vorig jaar kunnen we niet meer gaan vanwege ons werk
Ja!!! Zou uber zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga toch voor Buzzcocks als ouwe lullen-act dit jaar #coachellarebroadcast
van Eerdenburg is behoorlijk fan, dus zie niet in waarom nietquote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ja!!! Zou uber zijn.
Zou graag naar the last jubilee willen in bath.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga toch voor Buzzcocks als ouwe lullen-act dit jaar #coachellarebroadcast
Ho'recaquote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor werk?
* LintuxCx heeft 2001-2006 meegemaakt maar sindsdien niet weer. Gaat ook net wat lastiger vanuit het buitenland...
Ik stopte bij horeca, ik voel je pijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
probleem #1 vriend & ik werken bij hetzelfde bedrijf, tegelijk vrij gaat moeilijk
probleem #2 we zijn bij mn vader in dienst
probleem #3 in de toekomst is het de bedoeling om het over te nemen, dus ontslag is zonde
probleem #4 een bepaalde promotieweek was sinds vorig jaar van september verplaatst naar het weekend in augustus rond de 20e... dus voortaan ALTIJD tegelijk met LL![]()
voordeel: van het geld dat we besparen kunnen we all-in naar een tropisch oord als het hoogseizoen voorbij is...maargoed... das niet LL
Wat een kutleven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
probleem #1 vriend & ik werken bij hetzelfde bedrijf, tegelijk vrij gaat moeilijk
probleem #3 in de toekomst is het de bedoeling om het over te nemen, dus ontslag is zonde
probleem #4 een bepaalde promotieweek was sinds vorig jaar van september verplaatst naar het weekend in augustus rond de 20e... dus voortaan ALTIJD tegelijk met LL![]()
voordeel: van het geld dat we besparen kunnen we all-in naar een tropisch oord als het hoogseizoen voorbij is...maargoed... das niet LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien mijn liefquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen wie er nu weer een huwelijksaanzoek gaat doen bij zijn optreden.
Dat zie ik eerder bij Die Antwoord gebeuren, als die komenquote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien mijn lief
Nee, die het fatsoen.
Zonde.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ho'reca
Ben Howard krijg de Alpha echt nog niet vol denk ik. The Wombats > Ben Howard. Denk gewoon dat hij een India spot krijgt. Ik zie Go Back To The Zoo ook wel als mogelijke opener van het festival. Of Dio.quote:Op maandag 16 april 2012 09:10 schreef ohnikua het volgende:
Ben Howard, ik zou het mooi vinden! Maar net als met The Maccabees en Django Django, toch maar even afwachten tot het echt is bevestigd door de organisatie.
Iemand zei dat Ben van Lima naar India zou promoveren, ik denk zelf eigenlijk dat hij eerder is geboekt om op vrijdag de Alpha te openen, a la Wombats vorig jaar.
We zullen zien, ik denk dat Ben Howard nu en Thw Wombats vorig jaar wel degelijk vergelijkbaar zijn qua grootte.Ben Howard verkoopt toch podia als Tivolo / Pardiso uit? Grolsch zou ook kunnen, maar India lijkt me te klein voor hem (of het moet als afsluiter zijn, maar het lijkt mij meer een act voor overdag.quote:Op maandag 16 april 2012 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben Howard krijg de Alpha echt nog niet vol denk ik. The Wombats > Ben Howard. Denk gewoon dat hij een India spot krijgt. Ik zie Go Back To The Zoo ook wel als mogelijke opener van het festival. Of Dio.
Komt niet, doet exclusief 2 Benelux optredens in Brussel.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef ohnikua het volgende:
Manu Chao doet her en der een (festival)optreden in Europa rondom Lowlands. Vooralsnog geen data in Nederland, zou dus ook een optie kunnen zijn..?
Totaal misplaatst iddquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef WeezerButler het volgende:
Ouwe koe --> Snap nog steeds dat Dewolff in de Alpha stond....
Ok, jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt niet, doet exclusief 2 Benelux optredens in Brussel.
Broskquote:
Zo tourt de band van Elvis toch ook al jaren. Misschien is het meer iets voor Pinkpop Classicquote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie hier van?:
Tupac is alive!
Zou zoiets leuk zijn op Lowlands? Of toch liever een levende artiest op het podium? Je kan hier wel veel mee natuurlijk. Bijvoorbeeld een optreden van Freddie Mercury en Queen, Nirvana, Elvis Presley, Jimi Hendrix etc. etc.
Ook niet! Dat is prima zoals het nu is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo tourt de band van Elvis toch ook al jaren. Misschien is het meer iets voor Pinkpop Classic
was ook meer sarcasmequote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ook niet! Dat is prima zoals het nu is.
Film draaien ze maar in een bioscoop.
Heel erg ver weg laten imho.quote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie hier van?:
Tupac is alive!
Zou zoiets leuk zijn op Lowlands? Of toch liever een levende artiest op het podium? Je kan hier wel veel mee natuurlijk. Bijvoorbeeld een optreden van Freddie Mercury en Queen, Nirvana, Elvis Presley, Jimi Hendrix etc. etc.
Het blijft inderdaad een probleem met deze fantastische live band. Hier Electric Ballroom wel uitverkocht. Ze hebben overigens een paaar jaaar terug een erg goed ontvangen LL show gedaan. Als ze komen sta ik vooraanquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef ohnikua het volgende:
Los Campesinos! zou zeker een leuke naam zijn, maar die willen maar niet doorbreken in Nederland. Al 4 albums uit inmiddels, maar een paar weken terug voor slechts een handjevol mensen in de kleine zaal van de Paradiso. Te ervaren voor de Charlie, maar te klein voor iets anders, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad een probleem met deze fantastische live band. Hier Electric Ballroom wel uitverkocht. Ze hebben overigens een paaar jaaar terug een erg goed ontvangen LL show gedaan. Als ze komen sta ik vooraan
Ja dat is nog een extra redenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef ohnikua het volgende:
We Are Beautiful, We Are Doomed![]()
Kim Campesinos![]()
![]()
#eensquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef MrStokey het volgende:
Ik ook, dat zijn er alvast 2, dus een goede reden om ze te boeken
Ik denk dat deze of volgende week wel wat namen krijgen inderdaad. Meestal komt een groot lijstje dance-namen pas in juni.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Orbital mag zeker langskomenfijne dance naam.
Zoiezo verwacht ik de volgende lichting wel wat X-Ray & Bravo achtige namen.
vorig jaar kieperden ze er een zwik namen uit op 28 april. Dance namen meestal wat later jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze of volgende week wel wat namen krijgen inderdaad. Meestal komt een groot lijstje dance-namen pas in juni.
Doet het live eigenlijk altijd wel goed.quote:
hmmm, ik vind over het algemeen poppunkbands die op hun 40e nog steeds vooral bezig zijn met fuck en andere vieze woordjes roepen, en smeken om een circle pit, een beetje iets zieligs hebben. less then jake zag ik een paar jaar terug op pukkelpop, en hoewel de nummers best okee zijn, vond ik het optreden om die reden, tsja, zielig dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Doet het live eigenlijk altijd wel goed.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef rioolheffing het volgende:
Waar blijven die fucking naaaaaammmeeeeennnn aaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar kieperden ze er een zwik namen uit op 28 april. Dance namen meestal wat later ja
heb ze twee keer gezien en hoewel ik hun op cd niet echt de moeite waard vind, vnd ik ze live best goed. Misschien ook omdat ik gezien de cd's er niet veel van verwacht steeds.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:06 schreef ohnikua het volgende:
[..]
hmmm, ik vind over het algemeen poppunkbands die op hun 40e nog steeds vooral bezig zijn met fuck en andere vieze woordjes roepen, en smeken om een circle pit, een beetje iets zieligs hebben. less then jake zag ik een paar jaar terug op pukkelpop, en hoewel de nummers best okee zijn, vond ik het optreden om die reden, tsja, zielig dus
edit: vooral omdat het geforceerd overkwam op mij. 40 jarigen die zich echt nog 20 voelen en dat uitstralen, heb ik minder/geen moeite mee
Rats on Rafts als voorprogramma gezien, dat was me toch slecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
En Rats on Rafts of Kenginston verwacht ik ook wel trouwens
Zo kunnen we aan de gang blijven gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat zou dan al de 3e zijn die op herhaling komt (Skrillex, Ben Howard, Jungle By Night).
Niet dat het geen fijn bandje is, maar hoeft niet voor mij op herhaling te komen. Laat dan nog maar bijvoorbeeld een Roosbeef nog een keer komen.
Ik wil gewoon nieuwe toffe namen.quote:
Je hebt Skrillex voor de tweede keer geboekt. Vorig jaar ontplofte de Bravo al.
“Die is nog veel groter geworden in de tussentijd. Ik was in Paradiso met mijn zoon, die is helemaal Skrillex-mad, en de zaal stond van beneden tot boven te dampen. Het water kwam van het plafond af. Er is echt wel wat aan de hand met die act. Die moet gewoon naar de Alpha. We doen het niet vaak, een act twee jaar achter elkaar boeken, maar als het goed doorgroeit, dan kan het prima.”
De manager van JBN zegt dat het niet klopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef Luni het volgende:
Jungle by Night ook geboekt als ik het goed hoorde op 3FM, ze speelden live bij Chiel.
twitter:boostyboy twitterde op woensdag 18-04-2012 om 11:00:52@lowlover dat hoorde ik ook, maar dat klopt niet. Maar wie weet met een beetje druk op de ketel ;-) reageer retweet
Ik zie niets?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef theodoor9 het volgende:
Bah, misleidend berichtje van lowlands op facebook
:s viese honde moete 1 keer stoer doenn :s:squote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef theodoor9 het volgende:
Bah, misleidend berichtje van lowlands op facebook
Wat een storend gedoe zeg. Een nietszeggende naam waarschijnlijk voor in de Juliet ofzo en dan roepen van de daken alsof je de surpriseact van Depeche Mode hebt ontrafeld....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach heeft http://twitter.com/#!/Lowlandscamping weer iets om hun ego mee te strelen
Ja, vroeger toen ik dat nog deed was het leuker. Wat een kneuzenkermis is dat zegquote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef portie het volgende:
[..]
Wat een storend gedoe zeg. Een nietszeggende naam waarschijnlijk voor in de Juliet ofzo en dan roepen van de daken alsof je de surpriseact van Depeche Mode hebt ontrafeld....
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 18-04-2012 om 18:19:02De geruchten vliegen je op internet om de oren... Sommige zijn waar, andere niet. Morgen weer nieuwe, officieel bevestigde #LL12 namen! reageer retweet
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 18-04-2012 om 18:19:02De geruchten vliegen je op internet om de oren... Sommige zijn waar, andere niet. Morgen weer nieuwe, officieel bevestigde #LL12 namen! reageer retweet
Dat toontje ookquote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach heeft http://twitter.com/#!/Lowlandscamping weer iets om hun ego mee te strelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |