Ah, je bent de nieuwe kloon van Whiskers.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kloon, kloon, ik zie het als een verse identiteit.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kleffig doen omdat het "collega's" zijn
HBO + herkansingen?quote:
Weet ik veel, resultaten heb ik nog niet terug.quote:
Ik meen mij nog een rechtententamen te kunnen herinneren. Of een 5 voor Spaans.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet ik veel, resultaten heb ik nog niet terug.
Overigens had ik geen herkansingen.
Internationaal recht had ik afgelopen vrijdag, daar is dus nog niks van binnen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik meen mij nog een rechtententamen te kunnen herinneren. Of een 5 voor Spaans.
Wat mij bij de vraag brengt: wat leer je daar in godsnaam.
Maar niet gehaald meneertje. De feiten liegen niet.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Internationaal recht had ik afgelopen vrijdag, daar is dus nog niks van binnen.
Spaans was geen herkansing overigens, ik wist niet eens dat ik dat tentamen had tot een week van te voren, dus vandaar de faal.
Spaans heb ik niet gehaald inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar niet gehaald meneertje. De feiten liegen niet.
Hoppa!
Hoppa!quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar niet gehaald meneertje. De feiten liegen niet.
Hoppa!
Goede comeback.quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spaans heb ik niet gehaald inderdaad.
Maar ik moest toch wat doen om je blij te houden, dus dan maar zo.
Ik heb opgeschreven "Israel blijft, de rest bom erop".quote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef waht het volgende:
"Internationaal recht is een wassen neus." opschrijven en het tentamen aan de docent geven.
10.
Ja, die was heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hillen: Catshuisoverleg duurt niet lang, want Belgie.
Wat een bal gehakt is die vent toch ook.
Mogen wij niet ziehien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef eriksd het volgende:
https://www.facebook.com/(...).253769920176&type=1
Goede man is het. Als defensie nog meer moet bezuinigen gaat hij uithalen. Hij beukt Rutte, Verhagen en die blonde knakker maar lekker in elkaar. Zal ze leren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
Karadzic: Srebrenica was niet erg, want Auschwitz.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |