Wij hebben helaas niet de VIP status als BN'er/Politici-stalker op social media.quote:
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.quote:
Dit was gewoon een uiterst grappige reactie op een of andere omaquote:Op zondag 15 april 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hebben helaas niet de VIP status als BN'er/Politici-stalker op social media.
Erik stalkt Den Haag.quote:
Dat laat ik aan de lokale politici zelf over.quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
Ik stalk helemaal niemand. Alleen neem ik continu lokale politici op de hak op twitter.
En natuurlijk Femke Halsema niet te vergeten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
Ik stalk helemaal niemand. Alleen neem ik continu lokale politici op de hak op twitter.
Maar natuurlijk vind jij dat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:04 schreef waht het volgende:
[..]
Goede man is het. Als defensie nog meer moet bezuinigen gaat hij uithalen. Hij beukt Rutte, Verhagen en die blonde knakker maar lekker in elkaar. Zal ze leren.
Waarom negeer je mijn aanbod op Facebook, gare hoernalist.quote:
Omdat hij je eigenlijk niet op FB wil hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn aanbod op Facebook, gare hoernalist.
Maakt niet uit, dat geldt voor al m'n vrienden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij je eigenlijk niet op FB wil hebben.
Vertaal dit maar eens in het Spaans, hijgertje.quote:Op zondag 15 april 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Erik snapt em.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij je eigenlijk niet op FB wil hebben.
Ik denk dat VS wel met een keihard feit voor je deur wil komen staan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar VS, ik heb toch niks aan jou bijdehante opmerkingen. Keiharde feiten moet ik hebben godverdomme!
Polemiek is veel leukerquote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar VS, ik heb toch niks aan jou bijdehante opmerkingen. Keiharde feiten moet ik hebben godverdomme!
Ze heet nu DiDi?quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef TitusPullo het volgende:
Bibi heeft een borstvergroting ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |