abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110549349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vertrouwt dus blindelings op televisiebeelden. Dat moge duidelijk zijn. Ook de nabestaanden heb je alleen maar op TV gezien. Voor het zelfde geld zijn het gewoon acteurs die een stunt uithalen. En hoeveel waren dat er nou uiteindelijk? Een stuk of 5, misschien wat meer? En waarom zouden het geen acteurs kunnen zijn? Wat is daar onmogelijk aan?

Heb je gewonden gezien? Die dag bijvoorbeeld, live op TV? Nope... waarschijnlijk niets... alleen maar een groep mensen onder het stof. Mogelijk een enkel fragment waarop iets van een gewonde te zien is geweest, maar ja... voor jou was dat al overtuigend genoeg. Later zijn er wel wat beelden gekomen waarop gewonden te zijn geweest zijn, maar die zijn erg zeldzaam en wie zegt dat ze legitiem zijn?

Plaats bovenstaande in de context van alle absurditeiten die je tegenkomt en dan kun je mogelijk gaan concluderen dat 9/11 niet was wat je denkt dat het is.

Vergelijk de beelden eens met de Tsunami in Thailand / Indonesië / Sri Lanka... of met de aardbeving in Port au Prince... om maar eens wat te noemen. Hoeveel leed zag je daar wel niet op beeld. Op 9/11 eigenlijk niets van dit leed... alleen maar schokkende beelden van instortende gebouwen en wat vluchtende mensen die onder het stof zaten. Meer was het gewoonweg niet.

9/11... een grote aanslag, maar op miraculeuze wijze weinig bloed, weinig gewonden, geen doden, wat vaag geblurde "jumpers", maar niets overtuigends. En dat alles op .. jawel... televisie.
idd.

Jij weet er veel van af.

Heb je nog een verhaal m.b.t. die vliegtuigcrash in New York exact 2 maanden na 09/11 ?

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_Flight_587

De officiele strekking is in het verlengde van de leugens van 09/11.

Bij AA Flight 587 ben ik net zo overtuigd van opzet en media-manipulaties; een soort follow-up ritueel na 09/11.
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:39:04 #202
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110549498
@Jokkebrok. Exacrie!

En in plaats van Controlled-demo teams kun je tegenwoordig ook oude vliegtuigen in gebouwen laten vliegen. Het gebouw zal dan symmetrisch van top tot teen volledig in zijn eigen footprint in elkaar klappen (and save a buck) 8-)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:00:36 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110550162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie post aan Mousy :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet het Mousy, wederzijds :*
Dat de wereld slecht is, ja, dat is zeker waar. Maar ik geloof niet in alle complotten die er beweerd worden, zoals nu weer over de Titanic, het is allemaal zo vergezocht. Vind ik.
En 9/11, tja, ik heb weleens posts met foto's gezien van Jokkebrok en dan dacht ik, verrek, ja, ik zie het ook. Maar uiteindelijk hou ik me bij wat ik zelf gezien heb en gehoord en wat nabestaanden en ooggetuigen vertellen.
Hoe kan het bestaan dat in NewYork zoveel mensen te vinden zijn die in het complot zitten en allemaal liegen vanwege een oorlog die geforceerd moet worden?

Het is als zo vaak uitgelegd. Need-to-know basis. Compartimentering. Voor een dergelijk complot als 911 hoef je maar weinig mensen nodig te hebben die alles weten.
http://zapruder.nl/portal(...)_een_complot_deel_1/

En daarnaast mensen doen alles voor geld. En als je een baan hebt wat het net mogelijk maakt dat je brood op de plank hebt zodat je dochters te eten hebben. Dan ga je geen kritische vragen stellen.

Je hebt je superieure maar op te volgen.

quote:
Wat voor belang hebben Amerikaanse burgers daarbij? Geen enkel toch? Dus waarom zouden ze meegaan in dit soort megalomane plannen?
Die zitten dus ook niet in de plannen.

Kijk naar Nederland. Met al die idiote prestige projecten of de JSF. Geen Nederlander wil die rommel. En toch wordt er door gedramd door de politici.

OF neem het massale NEE tegen het Lissabon Verraad en wat doet de Alphen a/d Rijnse Harry Potter. Die pik-omhoog zet ze handtekening.

Maar aan de andere kant de gewone burger heeft heeft wel mogelijk dat het zo veel gedeporteerd werd tijdens de oorlog. Je bent ook zo goed bezig met je buren te verraden.

quote:
Dus misschien is de waarheid wel zoals algemeen aangenomen wordt.
Ik hou het iig daarop.
Heb je de vicsim nu helemaal niet gevolgd?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:07:00 #204
52357 Lambiekje
pi_110550183
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij kan mij vast wel op je rug dragen. Kan je dat ook als ik van een paar meter hoogte op je rug spring?
Het gebouw had het ook gerust niet gehouden. >>>> ALS <<<< er een vliegtuig in was gevlogen. Maar dan had je MOETEN zien dat de bovenste verdieping er van afbraken.

TU Delft gebouw heeft laten zien dat WTC gewoon door nucleaire explosies to verpulvering is gebracht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:18:36 #205
52357 Lambiekje
pi_110550233
quote:

[..]

Jij vertrouwt dus blindelings op televisiebeelden. Dat moge duidelijk zijn. Ook de nabestaanden heb je alleen maar op TV gezien. Voor het zelfde geld zijn het gewoon acteurs die een stunt uithalen. En hoeveel waren dat er nou uiteindelijk? Een stuk of 5, misschien wat meer? En waarom zouden het geen acteurs kunnen zijn? Wat is daar onmogelijk aan?

Heb je gewonden gezien? Die dag bijvoorbeeld, live op TV? Nope... waarschijnlijk niets... alleen maar een groep mensen onder het stof. Mogelijk een enkel fragment waarop iets van een gewonde te zien is geweest, maar ja... voor jou was dat al overtuigend genoeg. Later zijn er wel wat beelden gekomen waarop gewonden te zijn geweest zijn, maar die zijn erg zeldzaam en wie zegt dat ze legitiem zijn?

Plaats bovenstaande in de context van alle absurditeiten die je tegenkomt en dan kun je mogelijk gaan concluderen dat 9/11 niet was wat je denkt dat het is.

Vergelijk de beelden eens met de Tsunami in Thailand / Indonesië / Sri Lanka... of met de aardbeving in Port au Prince... om maar eens wat te noemen. Hoeveel leed zag je daar wel niet op beeld. Op 9/11 eigenlijk niets van dit leed... alleen maar schokkende beelden van instortende gebouwen en wat vluchtende mensen die onder het stof zaten. Meer was het gewoonweg niet.
maar wel met mask-overlay errors.

waar ik me meer en meer over verbaas. Tegenwoordig zie je veel steden hoog in films. Maar daar zie je het verkeer en mensen.

In de beelden van 911 zit niets van dat alles. Naar mijn idee zijn niet meer dan een paar matige gegrayboxed wolkenkrabbers.

En dan al die verschillende kleuren achtergrond. De ene lijk wel avondschemering de ander lijkt wel regenachtig. Terwijl de realiteit was dat het superheldere blauwe lucht ochtend was.

quote:
9/11... een grote aanslag, maar op miraculeuze wijze weinig bloed, weinig gewonden, geen doden, wat vaag geblurde "jumpers", maar niets overtuigends. En dat alles op .. jawel... televisie.
Alles jumpers waren fake!
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:20:25 #206
52357 Lambiekje
pi_110550243
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
@Jokkebrok. Exacrie!

En in plaats van Controlled-demo teams kun je tegenwoordig ook oude vliegtuigen in gebouwen laten vliegen. Het gebouw zal dan symmetrisch van top tot teen volledig in zijn eigen footprint in elkaar klappen (and save a buck) 8-)
En nog sneller klaar zijn met branden dant een kaars.
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:27:17 #207
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110550275
Het is een godswonder dat jij weet te functioneren in onze maatschappij, Lambiekje. Ik word eerlijk gezegd een beetje eng van je, je komt weer eens over als een tikkende tijdbom.
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:36:07 #208
52357 Lambiekje
pi_110550313
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:27 schreef Terecht het volgende:
Het is een godswonder dat jij weet te functioneren in onze maatschappij, Lambiekje. Ik word eerlijk gezegd een beetje eng van je, je komt weer eens over als een tikkende tijdbom.
jij zit in hibernation modus.
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:37:55 #209
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110550330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij zit in hybernation modus.
Je maakt het er niet beter op. Heb je dat sommetje nu al eens opgelost?
pi_110551126
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is geen goede vergelijking. Acrobaten kunnen bijv door de knieën gaan, en gebruiken meestal het hoogste punt van een sprong om nagenoeg zonder vertikale beweging te landen.
Jij hebt begonnen met mensen springen op elkaar. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:44:02 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110552170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij hebt begonnen met mensen springen op elkaar. :)
Van een paar meter hoogte ja ;) Dat is doorgaans niet wat acrobaten doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:45:53 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110552211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Op onderzoeken die gedaan zijn, en nee ik weet niks van zo'n gebouw af maar dat hoeft ook niet daar hebben we andere mensen voor.
Kritisch zijn he :) Kritisch zijn.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:47:09 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110552234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gebouw had het ook gerust niet gehouden. >>>> ALS <<<< er een vliegtuig in was gevlogen. Maar dan had je MOETEN zien dat de bovenste verdieping er van afbraken.

TU Delft gebouw heeft laten zien dat WTC gewoon door nucleaire explosies to verpulvering is gebracht.
En waarom had je dat MOETEN zien? Zoveel zijwaartse krachten waren er niet. De krachten die er waren veroorzaakte een duidelijk zichtbare kanteling van de top, dus dat is toch precies wat jij hier deels omschrijft?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 09:47:17 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_110552237
quote:

[..]

Doe jij niet hetzelfde in zekere zin? Jij vertrouwt op allerlei vage filmpjes en foto's. Dus dan is de vraag: wie van ons ziet het goed?
Ik weet het niet.
pi_110552524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe jij niet hetzelfde in zekere zin? Jij vertrouwt op allerlei vage filmpjes en foto's. Dus dan is de vraag: wie van ons ziet het goed?
Ik weet het niet.
Exact. Niemand hier heeft een beeld van de werkelijke situatie, het blijft kennis op basis van vertrouwen. Ik vertrouw beide partijen niet, de overheid niet en de youtube filmpjes niet. Ik zie het nut er überhaupt niet meer van in om mij hier nog op te focussen. Dat terwijl de oceaan massaal vergiftigd wordt (BP, Fuku) en we de gevolgen nu ondervinden van een totaal corrupt financieel systeem. Dát zijn de "samenzweringen" die er voor mij toe doen. De rest is slechts vermaak.

Wel een heerlijk topic. Dat wel.
pi_110552605
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Exact. Niemand hier heeft een beeld van de werkelijke situatie, het blijft kennis op basis van vertrouwen. Ik vertrouw beide partijen niet, de overheid niet en de youtube filmpjes niet. Ik zie het nut er überhaupt niet meer van in om mij hier nog op te focussen. Dat terwijl de oceaan massaal vergiftigd wordt (BP, Fuku) en we de gevolgen nu ondervinden van een totaal corrupt financieel systeem. Dát zijn de "samenzweringen" die er voor mij toe doen. De rest is slechts vermaak.

Dit dus. Nooit gedacht dat 9-11 en de gevolgen daarvan relatief onbeduidend voor me zouden worden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:09:26 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110552821
Ik vertrouw op mijn vrienden die op Manhattan waren ten tijde van de aanslagen en me alles vertelden over de paniek en ontreddering die ze die dag aan den lijve ondervonden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110553405
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vertrouw op mijn vrienden die op Manhattan waren ten tijde van de aanslagen en me alles vertelden over de paniek en ontreddering die ze die dag aan den lijve ondervonden.
Tja, ik denk niet dat iemand zal ontkennen dat er paniek was maar dat zegt toch helemaal niks over de daders.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:34:06 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110553488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Resonancer het volgende:

Tja, ik denk niet dat iemand zal ontkennen dat er paniek was maar dat zegt toch helemaal niks over de daders.
Het ondermijnt de hier eveneens geopperde theorie dat de beelden niet echt zouden zijn.
pi_110553738
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:01 schreef Resonancer het volgende:
Dit dus. Nooit gedacht dat 9-11 en de gevolgen daarvan relatief onbeduidend voor me zouden worden.
Bwa, onbewust beseften we wel dat 911 eerder een begin dan een einde was ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_110553844
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:
Het ondermijnt de hier eveneens geopperde theorie dat de beelden niet echt zouden zijn.
Met alle respect, maar ik denk dat niemand die op dat moment in NewYork was, zal zeggen dat ie niets gezien heeft. (wbt de vliegtuigen)
Wij hebben zelf zoveel beelden gezien dat we zelf gedetailleerd zouden kunnen vertellen alsof we er bijwaren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:48:36 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110553919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef UncleScorp het volgende:

Met alle respect, maar ik denk dat niemand die op dat moment in NewYork was, zal zeggen dat ie niets gezien heeft. (wbt de vliegtuigen)
Wij hebben zelf zoveel beelden gezien dat we zelf gedetailleerd zouden kunnen vertellen alsof we er bijwaren.
Wat probeer je nu met alle respect te insinueren?
pi_110554038
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom, mensen kunnen niet in paniek zijn zonder 'n vliegtuig gezien te hebben ?
Eisenhower1961.
pi_110554516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van een paar meter hoogte ja ;) Dat is doorgaans niet wat acrobaten doen.
Jouwe voorbeeld.

Het voorbeeld van die toren is veel beter natuurlijk dus....
Hoe is het mogelijk voor die bovenste 25 verdiepingen te vallen helemaal door 85 sterker en zwaarder verdiepingen in zo'n kort tijd (+/_15 seconden) ?
Het kan gewoon niet en one doesn't have to be very clever to understand this.

Edit: Ik ben bang dat er nog steeds heel veel mensen met 'n ongezonde vertrouw en geloof in die authoriteiten en hun prostitutes in the media....maar daar komt langzaam maar zeker 'n verandering in.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 20-04-2012 11:10:02 (Iets meer te zeggen) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:24:56 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110555166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jouwe voorbeeld.

Het voorbeeld van die toren is veel beter natuurlijk dus....
Hoe is het mogelijk voor die bovenste 25 verdiepingen te vallen helemaal door 85 sterker en zwaarder verdiepingen in zo'n kort tijd (+/_15 seconden) ?
Het kan gewoon niet en one doesn't have to be very clever to understand this.

...
Ik kan het voorbeeld echt niet simpeler maken denk ik. Als ik van een paar meter hoogte op je nek spring is dat veel zwaarder (als je het al lukt zonder door je benen te gaan) vergeleken met als ik gewoon om je hek hang. Mee eens?
Zo slim hoef je niet te zijn om dit voorbeeld te kunnen snappen ;)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:30:07 #226
52357 Lambiekje
pi_110555329
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat probeer je nu met alle respect te insinueren?
dat tv-beelden je eigen waarneming overschrijft.
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:32:00 #227
52357 Lambiekje
pi_110555366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan het voorbeeld echt niet simpeler maken denk ik. Als ik van een paar meter hoogte op je nek spring is dat veel zwaarder (als je het al lukt zonder door je benen te gaan) vergeleken met als ik gewoon om je hek hang. Mee eens?
Zo slim hoef je niet te zijn om dit voorbeeld te kunnen snappen ;)
Dus in jouw metafoor verpulveren je benen tot 0.2 micron.

De torens hadden moeten omvallen. Period.
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:34:39 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110555417
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus in jouw metafoor verpulveren je benen tot 0.2 micron.
Nee.

quote:
De torens hadden moeten omvallen. Period.
Nou leg dan eens uit. Waar komt die gigantische zijwaartse kracht precies vandaan? Zwaartekracht werkt naar het zwaartepunt van de aarde toe, niet zijwaarts.
Onikaan ni ov dovah
pi_110555581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Nou leg dan eens uit. Waar komt die gigantische zijwaartse kracht precies vandaan? Zwaartekracht werkt naar het zwaartepunt van de aarde toe, niet zijwaarts.
En 'n hoog vertical strucktuur zal omvallen bij het zwakste punt (bij die licht beschadigde verdiepingen)
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:47:39 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110555731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

En 'n hoog vertical strucktuur zal omvallen bij het zwakste punt (bij die licht beschadigde verdiepingen)
En dat is precies wat je zag gebeuren. Was vooral bij 1 van de torens duidelijk, dat deze eerst knikte, en daarna echt begon te vallen.
Onikaan ni ov dovah
pi_110556278
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat is precies wat je zag gebeuren.
No it wasn't.Wij hebben gezien 110 storeys uit elkaar vallen op het precies hetzelfde moment.
pi_110556417
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat is precies wat je zag gebeuren.
No it wasn't. Wij hebben gezien 110 storeys uit elkaar vallen precies op het zelfde moment.
Dat kan helemaal niet zo want die onderste verdiepingen waren helemaal niet beschadigde (til the bombs went off)
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:38:05 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110556957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

No it wasn't. Wij hebben gezien 110 storeys uit elkaar vallen precies op het zelfde moment.
Dat kan helemaal niet zo want die onderste verdiepingen waren helemaal niet beschadigde (til the bombs went off)
Op hetzelfde moment? :D Ik hoop for your sake dat je nu expres zo zit te doen om maar wat te trollen. Dus volgens jou deed de hele toren op hetzelfde moment gewoon simpelweg POEF?
En ben je het nou wel of niet eens met mijn voorbeeld?

For the record, dit is de knik die ik bedoelde:
Onikaan ni ov dovah
pi_110557105
Hebben nog meer mensen die Toronto hearings gezien? En dan met name dat gedeelte over eye witnesses?

Echt veel mensen hadden het over explosies gelijk de eerste dag al..

Ik zal hem nog een keer plaatsen. Want ik vind het wel een aanrader:

pi_110557585
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Op hetzelfde moment? :D Ik hoop for your sake dat je nu expres zo zit te doen om maar wat te trollen. Dus volgens jou deed de hele toren op hetzelfde moment gewoon simpelweg POEF?

[ afbeelding ]
Apart... de knik zit hier weer op een heel andere plek.

pi_110558360
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef Green1 het volgende:
Hebben nog meer mensen die Toronto hearings gezien? En dan met name dat gedeelte over eye witnesses?

Dat was ook live op TV: explosies volgens de verslaggevers.

09/11 heb ik live gezien vanaf de 1e inslag.

Die reactie van Bush, die zijn lachen niet kon onderdrukken, was voor mij al gelijk een teken dat het niet goed zat.

Bij het instorten van de toren was ik ook verbaast dat het zou snel en verticaal ging; alsof het een vrije val was.
pi_110558800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef Green1 het volgende:

Ik kende wel deze:
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Eisenhower1961.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:45:48 #238
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110559088
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, als aangetoond kan worden dat Amerika willens en wetens onterecht conflicten loopt uittelokken kun je heel veel geld en levens besparen in de toekomst. Wie zal dan nog achter al die onzin van Amerika willen staan? Politici in ieder geval niet die denken aan hun reputatie. VS zal dan in een heel ander daglicht komen te staan. Het is deze reputatie van Amerika dat nu heel veel oorlogen en conflciten internationaal goedkeurt. En blijft goedkeuren omdat Amerika als slachtoffer wordt gezien van 9/11.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110560596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er waren ge-timed explosies dan.
Ik ben helemaal niet met je eens.
Waar was die resistance/steun van die onderste 85 verdiepingen en al die enorme staal girders?
It was gone when the cutting charges and explosives blew them away!
ZERO resistance en daarom is alles naar beneden gekomen in 15 sekonden.
Als jij kan dat niet zien of begrijpen na al dit tijd dan is deze discussie met je 'n beetje zonder van die tijd.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 16:41:43 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_110560954
quote:
Ja, daar valt geen speld tussen te krijgen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat niet geprobeerd gaat worden.
pi_110561133
quote:
Er zegt toch niemand dat er geen paniek en ontreddering was? :?
pi_110561188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, daar valt geen speld tussen te krijgen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat niet geprobeerd gaat worden.
Dat er paniek en ontreddering was, staat natuurlijk vast. 2 (nee 3) enorme gebouwen stortte die dag in ten gevolge van een terreuraanslag. Tenminste... dat is het verhaal. Daarmee was meteen het gehele WTC complex verwoest.

Maar ja... de vraag is of zij de vliegtuigen werkelijk gezien hebben of zijn zij er gewoon vanuit gegaan dat het vliegtuigen waren omdat dat werd gezegd en bovendien ook op TV te zien was?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 16:48:35 ]
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 16:50:25 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_110561282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat er paniek en ontreddering was, staat natuurlijk vast. 2 (nee 3) enorme gebouwen stortte die dag in ten gevolge van een terreuraanslag. Tenminste... dat is het verhaal. Daarmee was meteen het gehele WTC complex verwoest.

Maar ja... de vraag is of zij de vliegtuigen werkelijk gezien hebben of zijn zij er gewoon vanuit gegaan dat het vliegtuigen waren omdat dat werd gezegd en bovendien ook op TV te zien was?
Er zijn toch genoeg ooggetuigen die bevestigd hebben dat er vliegtuigen de torens invlogen?
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:55:57 #244
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110561523
quote:
Ja joh, mijn oudste broer woonde er met zijn vrouw en kinderen ten tijde van. En stom toevallig was mijn middelste broer daar net op bezoek, met zijn vrouw en kind.

Ik weet nog dat ik ongeveer 6 uur lang heb gebeld en gemaild naar NY om te kijken of ik mijn familie nog over had, maarja de netwerken lagen plat.

Dan heb ik ook nog een (nederlandse) vrouwelijke kennis die haar man en kind verloren is op 911.

En los daarvan duizenden verschillenden amateurbeelden van het hele gebeuren.
Maarja volgens de mensen hier was dat een groot hologram :N

Dan toch nog maar wat opmerkingen op het bovenstaande, de torens zijn niet recht gevallen, zie de schade aan de omgeving.
En iedereen die weet hoe een wolkenkrabber in elkaar zit met een stalen frame en vloeren van beton zou toch moeten kunnen snappen dat zo'n ding onder de juiste voorwaarden als een kaartenhuis in elkaar kan storten. Én dat bij het instorten an sich en heleboel warmte vrij kan komen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:56:45 #245
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110561546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg ooggetuigen die bevestigd hebben dat er vliegtuigen de torens invlogen?
Ja maar die gelooft hij niet.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 16:59:55 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_110561665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:56 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja maar die gelooft hij niet.
Maar wel allerlei vage sites geloven? Dat begrijp ik dan weer niet.
Hoe spannend sommige complotten ook zijn, en ja, ik mag het graag lezen.
pi_110561710
Remote controlled airliners.
pi_110561711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja joh, mijn oudste broer woonde er met zijn vrouw en kinderen ten tijde van. En stom toevallig was mijn middelste broer daar net op bezoek, met zijn vrouw en kind.

Ik weet nog dat ik ongeveer 6 uur lang heb gebeld en gemaild naar NY om te kijken of ik mijn familie nog over had, maarja de netwerken lagen plat.

Dan heb ik ook nog een (nederlandse) vrouwelijke kennis die haar man en kind verloren is op 911.

En los daarvan duizenden verschillenden amateurbeelden van het hele gebeuren.
Maarja volgens de mensen hier was dat een groot hologram :N

Dan toch nog maar wat opmerkingen op het bovenstaande, de torens zijn niet recht gevallen, zie de schade aan de omgeving.
En iedereen die weet hoe een wolkenkrabber in elkaar zit met een stalen frame en vloeren van beton zou toch moeten kunnen snappen dat zo'n ding onder de juiste voorwaarden als een kaartenhuis in elkaar kan storten. Én dat bij het instorten an sich en heleboel warmte vrij kan komen.
Dan zou ik die even naar die vent van die documentaire sturen. Die zou 100.000 dollar weggeven ofzoiets :)
pi_110561752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is een hardnekkige aanname. Waaruit blijkt dat dan?
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 17:04:57 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_110561852
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een hardnekkige aanname. Waaruit blijkt dat dan?
Bij de eerste beelden die we te zien kregen hoorden we toch ooggetuigen vol ontzetting vertellen wat er gebeurde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')