Ik kan niet wachten om deze met make up onder handen te nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoiets. En zoals een gehersenspoelde overheidstroll betaamt ben ik een volgeling van Black Jesus:
Want?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het doorhebben ervan is nog geen ontbindende voorwaarde ....
Volgens mij is het toch zo dat zodra je erop wordt gewezen dat je gehersenspoeld bent, en dit voor jezelf boven alle redelijke twijfel aannemelijk wordt gemaakt (zodat je het zelf ook doorhebt), je dan toch niet meer gehersenspoeld bent. Op dat terrein waar die hersenspoeling plaatsvond althans.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Kennis zonder handelen maakt nog geen wijsheid, slechts kennis.
Zo raar is die gedachte toch ook niet? Dat heeft niets met een complot te maken zoals beweert werd door diegene onder je.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef Terecht het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een leuke zaterdagavond heb met mijn truthervrienden. Alhoewel kwade tongen beweren dat ik dit in opdracht doe.
in lalaland ja!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Terecht het volgende:
Lambiekje doet bij mij dienst als referentiepunt. Als je niet weet wat je ergens van moet denken, dan zoek je even op wat Lambiekje er van vindt en dan neem je preciés de tegenovergestelde positie in. Grote kans dat je dan gelijk hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef vanhal het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat de basis natuurkunde die jij bezit geen onderdeel is van de indoctrinatie die jij ondergaat?
Je bent dan niet meer gehersenspoeld, je hebt hooguit je hart op de verkeerde plek zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch zo dat zodra je erop wordt gewezen dat je gehersenspoeld bent, en dit voor jezelf boven alle redelijke twijfel aannemelijk wordt gemaakt (zodat je het zelf ook doorhebt), je dan toch niet meer gehersenspoeld bent. Op dat terrein waar die hersenspoeling plaatsvond althans.
en zo raak je er meer en meer van overtuigd dat autoriteiten de grootste pathologische leugenaars zijn. En 'everything you do know' blijkt op drijfzand gebaseerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch zo dat zodra je erop wordt gewezen dat je gehersenspoeld bent, en dit voor jezelf boven alle redelijke twijfel aannemelijk wordt gemaakt (zodat je het zelf ook doorhebt), je dan toch niet meer gehersenspoeld bent. Op dat terrein waar die hersenspoeling plaatsvond althans.
Het intellectueel begrijpen van een concept, is niet hetzelfde als het uitdragen van een idee, middels handelen. Wat een teken is van dat je het idee daadwerkelijk tot je hebt genomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo snel werkt dat niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat een uiting van woede en frustratie is, en uiteindelijk zal resulteren is het besef, dat je het eigelijk helemaal niet weet, en zelfs nooit helemaal zal weten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zo snel werkt dat niet.
Het besef geeft een tegenreactie, zoiets van: shit, het is waar, ik ben ge-mind-controlled",
vervolgens komt de schaamte en men wil het niet toegeven.
Het liefst gaat men dan er nog harder tegen aan, bijvoorbeeld tegen Lambiekje's topics, om zichzelf lekker te kunnen blijven voelen in het politiek correcte, zonder geconfronteerd te worden met schaamte en moreel ongemak.
En dat zit mij ook al jaren dwars mbt. Terecht. Hij moet dus wel een zogenaamde desinfo-troll zijn althans dat hoop ik wel voor hem. Want intelligent zijn en dan nog 'dom' dat vind ik best triest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Wintelligence het volgende:
[..]
Je bent dan niet meer gehersenspoeld, je hebt hooguit je hart op de verkeerde plek zitten.
Of je bent weer wél gehersenspoeld om te denken dat je hart wel op de goede plek zit en wat je doet goed is, maar dat lijkt mij niet want als ik snel enkele posts van je doorlees kom je over als een intelligente man.
Maar kun je dan wel zeggen dat de mensen die de officiele 9/11 verhaal geloven en aanhangen. Dat zij het wel bij het rechte einde hebben dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat een uiting van woede en frustratie is, en uiteindelijk zal resulteren is het besef, dat je het eigelijk helemaal niet weet, en zelfs nooit helemaal zal weten.
Zo erg waar. Bruce Lee zij dat ook alquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Het intellectueel begrijpen van een concept, is niet hetzelfde als het uitdragen van een idee, middels handelen. Wat een teken is van dat je het idee daadwerkelijk tot je hebt genomen.
Wat voor gegronde reden had de Amerikaanse overheid om de mogeljkheid van het gebruik van explosieven bij de val v/d towers, buiten beschouwing te laten bij het onderzoek?quote:Objectief zijn bijvoorbeeld, betekent álle perspectieven een gelijke behandeling geven. Zélfs al zijn die nog zo afwijkend van wat je (tot nu toe) weet. Pas wanneer je gegronde redenen kan presenteren om bepaalde ideeën af te wijzen, aan jezelf en anderen, is het redelijk deze te betitelen als onwaar. En zelfs dán nog; wetenschap stelt nooit 100% van de realiteit te beschrijven. Wat het juist tot zo'n interessante en altijd bruikbare methode maakt.
Daarentegen blijft de uitspraak van Sagan heel toepasselijk: extraordinary claims require extraordinary evidence. Dat moet bij beide partijen duidelijk zijn. Zo niet, maak dat de ander duidelijk via jouw evidence.
Iemand hoeft geen 'agent' te zijn om een bepaalde ideologie uit te dragen, het is slechts wat je aanspreekt. Wat in de ogen van de één dom is, is slim in de ogen van een ander, en vice versa. Uiteindelijk draait het niet om welk verleden waar is, maar welke keuzen we maken in het heden om een toekomst te maken waar we gezamenlijk kunnen bloeien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat zit mij ook al jaren dwars mbt. Terecht. Hij moet dus wel een zogenaamde desinfo-troll zijn althans dat hoop ik wel voor hem. Want intelligent zijn en dan nog 'dom' dat vind ik best triest.
Wat is gekte? Het is afhankelijk van perspectief, iets dat je uiteindelijk zelf in de hand hebt. En zelfs al heb je het fout, over wat in in het verleden gebeurd is... Iedereen streeft uiteindelijk naar een betere toekomst, truthers én debunkers. Kijken naar wat nú is en wat je daar nú mee kan doen, is belangrijker dan het verleden laten bepalen wat de toekomst voorschrijft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel zeggen dat de mensen die de officiele 9/11 verhaal geloven en aanhangen. Dat zij het wel bij het rechte einde hebben dan?
Dat idee krijg je dus onterecht wel als de truthers (ugly word) zo te kijk worden gezet als zijnde "gek".
Een zeer spiritueel ontwikkeld persoon, met name na zijn ongeval met zijn rug.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo erg waar. Bruce Lee zij dat ook al
Zij achten het als "te onwaarschijnlijk", iets dat in mijn ogen onvoldoende reden is om als mogelijke verklaring voor die onwaarschijnlijke gebeurtenis. Is in heel begrijpelijke taal na te lezen in het officiële rapport.quote:[..]
Wat voor gegronde reden had de Amerikaanse overheid om de mogeljkheid van het gebruik van explosieven bij de val v/d towers, buiten beschouwing te laten bij het onderzoek?
Zo.....quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Gray het volgende:
Zij achten het als "te onwaarschijnlijk", iets dat in mijn ogen onvoldoende reden is om als mogelijke verklaring voor die onwaarschijnlijke gebeurtenis. Is in heel begrijpelijke taal na te lezen in het officiële rapport.
dat zit wel goed denk ik met Terecht, hij is een emotioneel persoon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Wintelligence het volgende:
[..]
Je bent dan niet meer gehersenspoeld, je hebt hooguit je hart op de verkeerde plek zitten.
Ik vraag me af of Terecht gelovig is.quote:Of je bent weer wél gehersenspoeld om te denken dat je hart wel op de goede plek zit en wat je doet goed is, maar dat lijkt mij niet want als ik snel enkele posts van je doorlees kom je over als een intelligente man.
Ik geloof best wel dat er op FOK! luitjes rondlopen met een agenda hoor, maar dan denk ik vooral aan binnenlandse aangelegenheden of langslepende conflicten (zoals Israel-Palestina kwestie). Maar 9/11? Laten we even enkele zaken opsommen:quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Wintelligence het volgende:
[..]
Zo raar is die gedachte toch ook niet? Dat heeft niets met een complot te maken zoals beweert werd door diegene onder je.
Ik ken je verder niet hoor maar las hieronder dat er een bepaald gedrag bij je bespeurd werd, weet niet of dit waar is maar als het zo is zou die gedachte helemaal niet raar zijn. Het lijkt wel alsof sommige mensen Psy-ops, oftewel Psychological Operations, als fabeltje of complot zien. Of ze denken dat Fok er te onbelangrijk voor is. Fok is de grootste online community van Nederland dus niet geheel onbelangrijk.
Het is al helemaal niet raar om te denken dat er voor 9/11 bepaalde mensen worden ingezet voor deze psy-ops. Als voorbeeld kan je dit nemen:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)itwerking-pr-bureau/
"Het pr-bureau werd ingeschakeld door de directie van Ajax om de publieke opinie op de hand te krijgen."
Het betreffende pr-bureau was http://en.wikipedia.org/wiki/Burson-Marsteller, die ook in Nederland actief is.
Als ze dit soort tactieken al gebruiken voor een simpele voetbalclub, dan is het niet zo raar om te denken dat dit ook voor maatschappelijk veel belangrijkere onderwerpen(zoals o.a. 9/11) wordt gebruikt.
Voor aanvullende informatie kunnen mensen de volgende links eens doorlezen:
http://en.wikipedia.org/w(...)_%28United_States%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Disinformation
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_propaganda
Er valt zelfs te lezen op de wiki over zwarte propaganda:"Following the September 11 attacks against the United States, the Pentagon organized and implemented the Office of Strategic Influence in an effort to improve public support abroad"
en
"The head of OSI was an appointed general, Pete Worden who maintained the mission of "circulating classified proposals calling for aggressive campaigns that use[d] not only the foreign media and the Internet, but also covert operations." Worden, as well as then Defense Secretary Donald Rumsfeld planned for what they called "a broad mission ranging from 'black' campaigns that use[d] disinformation and other covert activities to 'white' public affairs that rely on truthful news releases.
http://en.wikipedia.org/wiki/Office_of_Strategic_Influence
"OSI was authorized to use "military deception" against the public by "presenting false information, images, or statements."
Het is dus niet eens een geheim dat dit gebeurd, alhoewel het hier blijkbaar afgedaan wordt als complot.
Jij bent een overheid spion!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Terecht het volgende:
Wat is dat toch met zelfstandige denkers en youtubefilmpjes? Ik ontwikkel langzaamaan een stijgende verbazing over hun onverzadigbare drang naar pamfletterige documentaires.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij bent een overheid spion!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |