Ging goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dit verkeerd heb verdien je geen Europees voetbal (ja, zelfs na de prestaties dit seizoen). Excelsior moet je thuis gewoon oprollen.
Helaas nog niet boven Twente, staan 2-1 voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens. Wij staan gewoon boven Twente en PSV.
O ja. Ik dacht dat die pas morgen speelden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas nog niet boven Twente, staan 2-1 voor.
Dat zouden weleens de duurste 2 punten uit de geschiedenis van de club kunnen worden, helemaal als Ajax morgen zou verliezen en het 61 om 60 had kunnen staanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als we een van die wedstrijden hadden gewonnen die we gewoon hadden moeten winnen.....![]()
Als Guidetti nooit zijn shirt uittrok na die penalty
Clasie weg hé...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Bombshell het volgende:
Toch vind ik het een nette overwinning.
Exelsior was echt helemaal niks. Dat was vorig seizoen nog wel anders.
Kwam gretig over. Vraag me wel af of wat gesprekjes met een sportpsycholoog dat opgefokte gedrag er uit kan halen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe speelt Fernandez eigelijk sinds zijn schorsing? Komt hij nog steeds agressief en doorgesnoven over?
Speelde een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe speelt Fernandez eigelijk sinds zijn schorsing? Komt hij nog steeds agressief en doorgesnoven over?
Idd, ze gingen weg voor een "niveautje hoger"quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:43 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nou gewoon vCL in eigen hand na 30 wedstrijden?
Wij gaan die Haagse matjes wel kloppenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Siyara het volgende:
Volgende week ado uit, altijd lastige pot, ondanks dat Ado zuigt dit seizoen.
Met de juiste instelling pakken we die Hagenezen in zoals Jokertje de dames inpakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Siyara het volgende:
Volgende week ado uit, altijd lastige pot, ondanks dat Ado zuigt dit seizoen.
Eens, eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Bakkal is een enorme spelvertrager. Als hij dan ook nog eens de kansen niet maakt door slim vrijlopen (zowat zijn enige kwaliteit) heb je echt helemaal niks aan hem.
Je hebt helemaal gelijk, maar zo voelde het gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef inZanity het volgende:
Zweedse balletjes
Overigens zonde dat we niet van Roda hebben gewonnen. Maar ik snap die enorme teleurstelling niet echt die hier hing na de wedstrijd. Hoewel ik voor en tijdens de wedstrijd behoorlijk nerveus was was ik eigenlijk vlak na de wedstrijd al over de teleurstelling heen. Zelfs met een gelijkspel hebben we prima zaken gedaan, weliswaar hadden we na winst nog veel betere zaken kunnen doen. Maar we staan nu op een 4e plek daarmee zou onze doelstelling behaald zijn! We hebben zelfs de 3e plek in eigen hand gezien we nog thuis tegen AZ moeten, eugenlijk hebben we zelfs die 2e plek nog in eigen hand aangezien je er vanuit kunt gaan dat Ajax gewoon bij Twente wint. Kortom, doet Feyenoord geen gekke dingen meer dan halen we gewoon Europees voetbal en is het seizoen geslaagd, met een beetje geluk halen we zelfs vCL en dan hebben we een wereldseizoen gedraaid!
Ja, we hadden er met een overwiining op Roda nog beter voor kunnen staan. Maar vergeet niet dat Roda thuis altijd sterk is en dat het gewoon een hele lastige uit wedstrijd is. Overigens vind ik dat Feyenoord echt niet slecht gespeeld heeft. De verdediging stond goed. Aanval vond ik ook niet slecht. Vooral Cisse, Vlaar en Bakkal vond ik erg goed spelen. Clasie en El Ahmadi haalden hun gebruikelijke niveau niet en dat kan een keer gebeuren, je merkt alleen wel dat het meteen een stuk minder word dan. Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk El Ahmadi is voor dit Feyenoord. Verder hebben we gewoon grote delen van de wedstrijd genomineerd en een aantal aardige kansen gehad, tja hij wou er helaas alleen niet in. En ach misschien ook maar goed dat we niet gewonnen hebben.. Nu zijn we tenminste van dat gezeur over een titel af. Want als we eerlijk zijn heeft dat er eigenlijk nooit echt in gezeten. Maar zelfs ik begon hoop te krijgen. We hebben het trouwens ook niet afgelopen woensdag laten liggen natuurlijk maar al veel eerder we hebben veel te vaak onnodig punten laten liggen.
Vormer speelde trouwens een hele goede wedstrijd. Heerlijke speler kunnen we denk ik nog veel plezier aan gaan beleven.
Voor vanavond ben ik heel benieuwd. Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat we thuis wel van Excelsior winnen. Maar het zou wel lekker zijn als we weer eens een keer aan het doelsaldo kunnen werken... PSV en AZ moeten tegen elkaar dus bij winst gaan we sowieso weer een hele goeie slag slaan!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:43 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nou gewoon vCL in eigen hand na 30 wedstrijden?
Die zullen wij (Ajax) ook weer horen, 3e keer op rijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Maastoren het volgende:
Zul je net zien dat ik weer op vakantie ben als we voorronde CL spelen![]()
Prima overwinning trouwens vandaag. Niks wegggegeven en aardig gespeeld. Je had wel wat vaker kunnen scoren maar je kan niet alles hebben.
Om alvast te wennen voor volgend jaar![]()
TOLD YAquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens. Wij staan gewoon boven Twente en PSV.
Winnen we.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zullen wij (Ajax) ook weer horen, 3e keer op rij.
En ik wil niet lullig doen, maar vCL met jullie club ranking = Arsenal, Malaga/Athleti, Shakhtar Donetsk etc. Kom je niet zomaar door
Laat ze maar komen. Naar Rotterdam. We eten ze opquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zullen wij (Ajax) ook weer horen, 3e keer op rij.
En ik wil niet lullig doen, maar vCL met jullie club ranking = Arsenal, Malaga/Athleti, Shakhtar Donetsk etc. Kom je niet zomaar door
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Bonkers. het volgende:
Vloekende van Geel tijdens de rustDie moet in de OP komen als gifje, priceless.
We zijn toch altijd goed tegen toppers, Feyenoord - Arsenal 6-1, Arsenal - Feyenoord 0-3.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zijn toch altijd goed tegen toppers, Feyenoord - Arsenal 6-1, Arsenal - Feyenoord 0-3.
Pakken gewoon gelijk die hele CL.
Idd, en mijn vak was nog wel de aanstichter van die wave na 8 mislukte pogingen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Laat ze maar komen. Naar Rotterdam. We eten ze op![]()
Nee zonder gekheid. Wordt vrijwel onmogelijk om de groepsfase te halen maar het feit dat je straks misschien al voorronde mag spelen is een wereldprestatie gezien de laatste (dramatische) jaren.
FEYENOORD![]()
![]()
Die wave door de Kuip moet trouwens ook geen gewoonte worden.
Ben ik toch niet de enige die dat dachtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Muto het volgende:
Wtf, volgens de NOS kun je de tram over de Brienenoord nemen
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, en mijn vak was nog wel de aanstichter van die wave na 8 mislukte pogingen.
W1
Maar volgend jaar kan alles anders zijn. Dit jaar is het ook het jaar van het falen van FCT, PSV en Ajaxquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef Merkie het volgende:
Toch is niet alleen de sportieve prestatie van dit Feyenoord wat dit seizoen leuk maakt, het is juist alles er omheen. Er staat een elftal waar je je als supporter echt mee kan identificeren, en de gehele publiek over Feyenoord is 180° omgedraaid. We zijn bijna 5 jaar lang het lachertje van de topclubs geweest, en nu niet meer. Dat is wat het echt mooi maakt. Twee jaar geleden werden we ook 4e, maar dat was toch totaal anders.
Niet met met een beetje rood-wit-geel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar volgend jaar kan alles anders zijn. Dit jaar is het ook het jaar van het falen van FCT, PSV en Ajax
Die kwam wel hoog trouwens, hij was echt lang onderwegquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:34 schreef Muto het volgende:
Oh en die bal die Guidetti even dood neerlegde
Nog niks bekend.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef RvLaak het volgende:
Is er al wat bekend over of Guidetti blijft? Kuijt komt? En ik hoorde ook iets over Castaignos?
CL halen we nooit, we zijn niet geplaatst, dus we loten Arsenal, Spurs, Chelsea, Valencia, Napoli of Schalke ofzo. Of Benficaquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Marktplaatsman het volgende:
CL geld biedt wel veel meer mogelijkheden
Straks, uurtje of 12:00, weer gozert...quote:
Maar er is dus niets bekendquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaat weg, Kuijt komt niet, Castaignos ook niet. Citeer me maar op 1 september.
ALs je iig voorronde 2e overleeft en naar de playoffs CL gaat, krijgje al 1.8 miljoen ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
CL halen we nooit, we zijn niet geplaatst, dus we loten Arsenal, Spurs, Chelsea, Valencia, Napoli of Schalke ofzo. Of Benfica.
Is dat zoquote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs je iig voorronde 2e overleeft en naar de playoffs CL gaat, krijgje al 1.8 miljoen ofzo.
Ja. Als je de eerste voorronde niet overleeft heb je ook geen playoff EL, dus er zit wel een risico aan vCLquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef TheFastOne het volgende:
Bij dat opstootje met de keeper: Fernandez hoek 'm neer! Oh nee, niet doen! Denk aan je vader!
Idd... Viel me sowieso op dat er heel veel kaarten gegeven hadden kunnen worden. Aan beide kanten.quote:
Keeper pakte Cabral (volgens mij) vast nadat hij hem per ongeluk raakte. Leek er op dat hij Cabral wilde slaan of zoquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Happel het volgende:
Heb wat gemist volgens mij. Welk opstootje?
Ik heb het helaas zonder geluid gezien, welke overtreding?quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef TheFastOne het volgende:
Die overtreding op BMI had volgens mij rood kunnen zijn.
Daarna werd de keeper uitgefloten. Die keeper maakte een vuistslag richting Cabral.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Happel het volgende:
Heb wat gemist volgens mij. Welk opstootje?
En van Cabral moet ie afblijven! TOPTALENT!!quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarna werd de keeper uitgefloten. Die keeper maakte een vuistslag richting Cabral.
Dat gedeelte miste ik ook, toen was ik bier halen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Keeper pakte Cabral (volgens mij) vast nadat hij hem per ongeluk raakte. Leek er op dat hij Cabral wilde slaan of zo
Beter had die scheids al veel eerder wat (zuur verdiende) kaarten uitgedeeld. Was dat nooit gebeurt...quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gedeelte miste ik ook, toen was ik bier halen.
Beter had ie Cabral vol geraakt, misschien gaat ie er beter van spelen.
Wie of wat is Koko? Waarom maak je altijd posts die niemand begrijpt?quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat doet Koko nou bij Feijenoord?
Kevin Janssen had ook wel zn 2e geel mogen krijgen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter had die scheids al veel eerder wat (zuur verdiende) kaarten uitgedeeld. Was dat nooit gebeurt...
Ah dat. Dat heb ik wel meegekregen. Lijer die Ruiter.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarna werd de keeper uitgefloten. Die keeper maakte een vuistslag richting Cabral.
Fix die OP eensquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah dat. Dat heb ik wel meegekregen. Lijer die Ruiter.
Het kan ook wel een andere negert geweest zijnquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zonder geluid gezien, welke overtreding?
Jezus man, wat val jij door de mand. Geen echte Feijenoorder dus.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie of wat is Koko? Waarom maak je altijd posts die niemand begrijpt?
Echt niet.quote:
Klopt, maar voor hetzelfde geld is El Ahmadi ook weg en ik denk niet dat je dat zo makkelijk opvangt helaas. Ik weet niet of de club een zak geld al kan weigeren.quote:Op zondag 15 april 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
Volgend jaar wordt alleen maar boeiender, ga er vanuit dat Heerenveen gaat afzakken. Dan heb je nog AZ die geen cent te makken hebben en niet veel goede eigen jeugd. Dan Twente die met Tadic al flink wat verbeteren, maar raken misschien wel Douglas en De Jong kwijt, benieuwd wat ze daar voor terug halen. PSV gaat denk ik wel beter lopen, of blijft zo falende als dit seizoen. Ajax krijgt heel veel geld van de CL en van transfers als Vertonghen en Van der Wiel. Die hebben volgend seizoen de meeste kansen (weer). Maar als ons aller Feyenoord een goede spits en een 10 aantrekt kan het allemaal nog heel leuk worden.
Is Vormer niet gehaald omdat op te vangen?quote:Op zondag 15 april 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hetzelfde geld is El Ahmadi ook weg en ik denk niet dat je dat zo makkelijk opvangt helaas. Ik weet niet of de club een zak geld al kan weigeren.
Mja...denk soort van wel, alleen ik zie El Ahmadi natuurlijk het liefste gewoon blijven. Geweldige speler. Doet ook nooit rare dingen of zegt geen domme dingen. Echt een hele goede om in een team te hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 02:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is Vormer niet gehaald omdat op te vangen?
Zullen velen niet met mij eens zijn maar dat is gewoon de beste speler, Guidetti heeft meer talent maar die is nog niet zover om dat wekelijks te laten zien en El Ahmadi scoort altijd een 7 of meerquote:Op zondag 15 april 2012 02:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mja...denk soort van wel, alleen ik zie El Ahmadi natuurlijk het liefste gewoon blijven. Geweldige speler. Doet ook nooti rare dingen of zegt geen domme dingen. Echt een hele goede om in een team te hebben.
Ik denk juist dat bijna iedereen het met je eens is dat El Ahmadi de beste speler is op dit moment. Guidetti is heel belangrijk, maar El Ahmadi doet ook heel veel werk dat niet zo opvalt door gaten dicht te lopen en gigantische afstanden te bestrijken.quote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen velen niet met mij eens zijn maar dat is gewoon de beste speler, Guidetti heeft meer talent maar die is nog niet zover om dat wekelijks te laten zien en El Ahmadi scoort altijd een 7 of meer
Ik zou 't niet weten. Bij mij gebeurt het nooit...quote:Op zondag 15 april 2012 02:16 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom verdwijnt dit topic vaak uit mijn actieve topics?
Lekkere overwinning trouwens.
Apart dan.quote:Op zondag 15 april 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten. Bij mij gebeurt het nooit...
Heb je ooit op 'volg dit topic' gedrukt? Als het goed is blijft dit topic dan in je MyActive's bij een nieuwe topic in de reeks.quote:
Ja, dat doe ik telkens. Nu al voor de 2/3de keer dat hij weg valt. Ach ja, uiteindelijk kom ik toch wel goed terecht.quote:Op zondag 15 april 2012 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ooit op 'volg dit topic' gedrukt? Als het goed is blijft dit topic dan in je MyActive's bij een nieuwe topic in de reeks.
Wat vond je van de wedstrijd? Of niet gezien?quote:Op zondag 15 april 2012 02:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik telkens. Nu al voor de 2/3de keer dat hij weg valt. Ach ja, uiteindelijk kom ik toch wel goed terecht.
Was dat je beloning voor de late gelijkmaker?quote:Op zondag 15 april 2012 02:57 schreef Caland het volgende:
In de kelder van Boukhari staat een schaap
Als we zelf maar winnenquote:Op zondag 15 april 2012 03:15 schreef Grifte het volgende:
Alle concurrenten hebben het vrij makkelijk volgende week, verwacht daar niet veel puntverlies.
Dat zeker, maar altijd mooi als de rest nog even wat erbij laat liggen zo'n weekend, achja met deze competitie kan dat ook maar zoquote:
Vind je dat een gewaagde uitspraak?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaat weg, Kuijt komt niet, Castaignos ook niet. Citeer me maar op 1 september.
Ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 08:11 schreef Paul het volgende:
Wat zijn de kansen dat Feyenoord nog kampioen kan worden? Met speelschema etc. En die van Ajax.
Komt goed, Feyenoord kampioenquote:Op zondag 15 april 2012 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax
De Graafschap thuis
FC Groningen thuis
Twente uit
VVV Venlo thuis
Vitesse uit
Feyenoord
ADO Den Haag uit
AZ thuis
Heracles Almelo thuis
sc Heerenveen uit
Joh man. AZ pakken we thuis wel. Staan we sowieso tweede.quote:Op zondag 15 april 2012 10:43 schreef Calciumdude het volgende:
jammer dat op de tribune het besef van de tweede plaats wel aanwezig is.
1 extra goal en je stond gewoon tweede op doelsaldo !
het was nou niet alsof Excelsior niet meehielp met hun foute passes..
Echt hé.quote:Op zondag 15 april 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh man. AZ pakken we thuis wel. Staan we sowieso tweede..
El Ahmadi heeft één groot nadeel: hij scoort nooit. Daarom denk ik dat zijn vertrek makkelijker is op te vangen dan je zou denken. Lasse Schøne scoort er bij NEC to nu toe 10, vorig seizoen 7. Dat is al een stuk beter dan wat Karim doet.quote:Op zondag 15 april 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hetzelfde geld is El Ahmadi ook weg en ik denk niet dat je dat zo makkelijk opvangt helaas. Ik weet niet of de club een zak geld al kan weigeren.
Idd die klote wave iedere keer...quote:Op zondag 15 april 2012 02:51 schreef inZanity het volgende:
En toen stonden we opeens gedeeld tweede!Prima wedstrijd vanavond, al hadden er best een aantal goaltjes bij gekund. Europees voetbal komt steeds dichterbij, sterker nog die tweede plek hebben we gewoon helemaal in eigen hand. Ik zou zeggen laatste vier wedstrijden knallen! Gek genoeg zie ik het meest op tegen ADO-uit. Die zou nog best eens lastig kunnen worden, maar gezien de kwaliteiten van beide ploegen zou je die moeten kunnen winnen. Az thuis heb ik het meest vertrouwen in, met de gebruikelijke gekkenhuis zoals dit seizoen moeten we die kunnen winnen zeker omdat we het thuis tegen AZ eigenlijk altijd wel goed doen. Heracles thuis moet ook geen probleem zijn en dan heb je alleen Heerenveen uit nog maar het zal toch niet zo zijn dat we als enige topclub daar niet van weten te winnen? Kortom, ik heb verdomd veel vertrouwen in een goede afloop van een toch al geweldig seizoen. Stel je voor volgend seizoen Feyenoord in de CL, heerlijk!
Trouwens kan iedereen die meedoet aan die pleuriswave geen levenslang stadionverbod krijgen?
quote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef ender_xenocide het volgende:
We worden gewoon nog altijd kampioen, zag het in mijn dromen vannacht, Ajax verliest van Twente en op de slotdag van Vitesseen wij winnen gewoon nog alles
Alleen jammer dat ik daarna wakker werd
Dan nog staat Ajax eerste hè (doelsaldo).quote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef ender_xenocide het volgende:
We worden gewoon nog altijd kampioen, zag het in mijn dromen vannacht, Ajax verliest van Twente en op de slotdag van Vitesseen wij winnen gewoon nog alles
Alleen jammer dat ik daarna wakker werd
quote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog staat Ajax eerste hè (doelsaldo).
dang you dreambreakerquote:Op zondag 15 april 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog staat Ajax eerste hè (doelsaldo).
Schöne is niet haalbaar. Vormer liet zien ontzettend veel drive naar voren te kunnen genereren, in zijn uppie (en kan wél schieten).quote:Op zondag 15 april 2012 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft één groot nadeel: hij scoort nooit. Daarom denk ik dat zijn vertrek makkelijker is op te vangen dan je zou denken. Lasse Schøne scoort er bij NEC to nu toe 10, vorig seizoen 7. Dat is al een stuk beter dan wat Karim doet.
El Ahmadi out, Schøne in, ik teken ervoor.²
Scoort ook heel weinig.quote:Op zondag 15 april 2012 11:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Schöne is niet haalbaar. Vormer liet zien ontzettend veel drive naar voren te kunnen genereren, in zijn uppie (en kan wél schieten).
En hoe makkelijk is 't scoren bij die gasten. Wordt ook makkelijker als je bij Fey komt.quote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als er iemand anders voor in staat die dat wel doet op aangeven van.
Van Geel kan werken wat hij wil, maar zonder geld zal Schöne niet komen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe makkelijk is 't scoren bij die gasten. Wordt ook makkelijker als je bij Fey komt.
IK WIL SCHÖNE. Geel doe eens werken joh!
quote:Op zondag 15 april 2012 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand opgevallen dat Guidetti vandaag jarig is?
quote:
Alles voor me gehouden hoorquote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti jarig
Me jarig
Ter ere van deze speciale gelegenheid kom ik zometeen met een leuke verrassing
Niets zeggen HMF![]()
Hoe kom je daar bij? Schøne is transfervrij hè, en qua salarisbudget komt er alleen maar ruimte vrij als bijv. Guidetti en El Ahmadi zouden vertrekken. Ongeveer 1,5 miljoen, daar kan je prima Schøne + twee versterkingen (spits, buitenspeler) van betalen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Geel kan werken wat hij wil, maar zonder geld zal Schöne niet komen.
Daar zou ik m'n geld niet opzetten, die Schøne gaat hier echt niet voor een habbekrats voetballen wanneer ie elders het dubbele kan verdienen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Schøne is transfervrij hè, en qua salarisbudget komt er alleen maar ruimte vrij als bijv. Guidetti en El Ahmadi zouden vertrekken. Ongeveer 1,5 miljoen, daar kan je prima Schøne + twee versterkingen (spits, buitenspeler) van betalen.
Beetje plaagstootjes mjoh.quote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Geel kan werken wat hij wil, maar zonder geld zal Schöne niet komen.
Tegelijkertijd zegt Van Geel ook dat er niemand gekocht kan worden zonder dat er iemand verkocht wordt. Wie wil hij verkopen om Immers te halen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 12:11 schreef Cara het volgende:
Als Geel zich zo ontzettend sterk maakt voor Immers, plus het feit dat hij bij Ado gaat zitten, geeft natuurlijk aan dat Schöne niet optie nummer één is, ook al is hij transfervrij en Immers niet.
Ajax praktijken. Interesse tonen een poosje voor je er moet spelen en zo de belangrijkste pion van de tegenstander onschadelijk maken.quote:Op zondag 15 april 2012 12:11 schreef Cara het volgende:
Als Geel zich zo ontzettend sterk maakt voor Immers, plus het feit dat hij bij Ado gaat zitten, geeft natuurlijk aan dat Schöne niet optie nummer één is, ook al is hij transfervrij en Immers niet.
Dat zal inderdaad lastig worden. Tegelijkertijd zegt Schøne dat hij alleen naar een club wil waar hij echt in de plannen voorkomt en dat hij er niet alleen maar bij wordt gehaald omdat hij transfervrij is. Ik denk dat een club als Schalke niet zo 1-2-3 hun elftal om Schøne heen bouwt. Wat voor clubs, net onder clubs als Schalke, zouden dat wel doen? Dan kom je toch al gauw bij Feyenoord uit hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 12:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n geld niet opzetten, die Schøne gaat hier echt niet voor een habbekrats voetballen wanneer ie elders het dubbele kan verdienen.
Zal even afwachten zijn welke clubs zich bij hem gaan melden, maar de namen die in het geruchten circuit genoemd worden zijn allen tot meer salaris/tekengeld in staat.
Schöne speelt al in het buitenland dus is het ook makkelijker van het ene naar het ander buitenland te gaan, hij heeft nog niet echt een klapper gemaakt dus ik verwacht wel dat hij naar Schalke gaatquote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Desalniettemin ben ik het met je eens dat het lastig wordt om te concurreren zodra er grote buitenlandse clubs ook interesse tonen, maar sommige spelers zijn daar gewoon minder gevoelig voor (Vormer bijv.).
quote:Guidetti: 'Ajax heeft Sulejmani, bij ons spelen ze voor een cheeseburger'
John Guidetti is binnenkort driehonderd euro rijker. De aanvaller van Feyenoord maakte zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Excelsior (3-0) zijn twintigste doelpunt in de Eredivisie en won zodoende een weddenschap met zijn zaakwaarnemer. "Ik had met mijn zaakwaarnemer afgesproken dat ik driehonderd euro zou krijgen als ik twintig doelpunten maakte. Hij zal nu moeten betalen.
Na de zege op Excelsior deelt Feyenoord in punten de tweede plaats met AZ. "Het is geweldig dat we nog vechten voor Champions League", vertelt Guidetti in gesprek met NUsport. "Vooraf had niemand dat verwacht. Het is echt indrukwekkend." In de optiek van Guidetti gaat de landstitel naar Ajax. "Ze hebben fantastische spelers. Zij kopen Miralem Sulejmani voor zestien miljoen euro en bij ons zijn er jongens die bij wijze van spreken voor een cheeseburger spelen."
Guidetti heeft nog geen moment spijt gehad van zijn komst naar Feyenoord. "Manchester City wint met 1-6 van Norwich City. Ze hebben Mario Balotelli, Edin Dzeko, Sergio Aguëro, Carlos Tévez en zo kan ik nog wel vijf minuten doorgaan. Dit is voor mij een geweldige plek om te leren. We zijn een jong team en maken wel eens fouten, maar dat kan gebeuren."
Nee, helaas. Was bij de huldiging van Zwolle. Heb nog wel een stukje meegekregen van de tweede helft, maar niet veel.quote:Op zondag 15 april 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vond je van de wedstrijd? Of niet gezien?
Ja, check wat ie quote dan o.usje.quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal een tijdje ja, hoe kom je op deze vraag?
Cheeseburgers-Van Beukering-Jhonny van Burger Kingquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja maar ik lees niets over van Beukering.
Burgerking, Jhonny....quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja maar ik lees niets over van Beukering.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal een tijdje ja, hoe kom je op deze vraag?
Oooooooh zoquote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Cheeseburgers-Van Beukering-Jhonny van Burger King
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wie nietquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef ThaTim het volgende:
Wie tekent hier voor 2e plek als Ajax kampioen wordt?
Ik niet. Ik zie liever dat we gewoon 6de worden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef ThaTim het volgende:
Wie tekent hier voor 2e plek als Ajax kampioen wordt?
Ik ken aantal fans die Ajax zo haten dat ze het echt vreselijk zouden vinden.quote:
Hoezo? Ik zie Feyenoord liever geen play-offs spelenquote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie liever dat we gewoon 6de worden.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie liever dat we gewoon 6de worden.
Dus als Ajax kampioen wordt moeten wij maar zo laag mogelijk eindigen? Die mensen die je kent zijn geestelijk beperkt ofzo, ik zie er namelijk geen enkele logica in.quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ken aantal fans die Ajax zo haten dat ze het echt vreselijk zouden vinden.
Zeg ik ze ook altijd.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als Ajax kampioen wordt moeten wij maar zo laag mogelijk eindigen? Die mensen die je kent zijn geestelijk beperkt ofzo, ik zie er namelijk geen enkele logica in.
Leuk, kan je nu oprotten?quote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
Meer haat dragen voor Ajax dan liefde voor je eigen club
Wat heeft een kampioenschap van hunnie nou weer met een eventuele 2e plek van ons te maken?quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ken aantal fans die Ajax zo haten dat ze het echt vreselijk zouden vinden.
Dat kan alleen als Ajax vanmiddag punten laat liggenquote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef Muto het volgende:
Ik heb liever dat Ajax geen kampioen wordt en wij eerste.
Zegt degene die hier gelijk al over kakkerlakjes noemt.quote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
Beperkten heb je in iedere samenleving.quote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heeft een kampioenschap van hunnie nou weer met een eventuele 2e plek van ons te maken?
Meer haat dragen voor Feyenoord dan voor je eigen clubquote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
Ja, iedereen weet dat dat kansloos is. Maar toch heb je dat liever. Maar laat Ajax maar kampioen worden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Ajax vanmiddag punten laat liggen.
Heb nooit echt haat gehad op Feyenoord, wel op de achterlijke aanhangquote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meer haat dragen voor Feyenoord dan voor je eigen club
Ok Afghaantje, ga nu maar buiten Talibantje spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb nooit echt haat gehad op Feyenoord, wel op de achterlijke aanhang
Je zit verkeerd, PSV zit een deurtje verder.quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige bijdrage in dit topicquote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik proef je frustratiequote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok Afghaantje, ga nu maar buiten Talibantje spelen.
Ik zie liever dat Ajax kampioen wordt dan PSV of Twentequote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat dat kansloos is. Maar toch heb je dat liever. Maar laat Ajax maar kampioen worden.
Als je hier alleen maar komt om te trollen kan jij je beter verplaatsen naar onz oid.quote:
Gast.....quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie liever dat Ajax kampioen wordt dan PSV of Twente
Ik dit seizoen eigenlijk ook wel. Of tenminste, ik vind het dit jaar minder erg dat Ajax kampioen wordt dan bijvoorbeeld PSV.quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Gast.quote:
Inderdaad, laat ze maar weer lekker hun stadje afbrekenquote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Is ook zo, vergelijk de teams. Dit PSV en Twente verdient toch geen CL-voetbal man.quote:
Klopt wel.quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Is ook zo, vergelijk de teams. Dit PSV en Twente verdient toch geen CL-voetbal man.
Dat zag ik ook liever, zo'n 3 maanden geleden. Totdat Ajax weer op nr.1 staat en al die arrogante blagen weer tevoorschijn komen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor een club is waarvan 2/3e van de 'fans' opeens uit hun winterslaap komt als ze de titel weer ruimenquote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club wel? Ajax werd dit seizoen uitgeschakeld in een onwaarschijnlijke kneuzenpoulequote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Is ook zo, vergelijk de teams. Dit PSV en Twente verdient toch geen CL-voetbal man.
Mijn arrogantie is nooit weggegaan.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zag ik ook liever, zo'n 3 maanden geleden. Totdat Ajax weer op nr.1 staat en al die arrogante blagen weer tevoorschijn komen.
Zulke 'fans' heb je bij elke club, ook bij feyenoord. Maar ik schaar mij niet tussen zulke figurenquote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor een club is waarvan 2/3e van de 'fans' opeens uit hun winterslaap komt als ze de titel weer ruimen
Wat is zo? Pleur lekker op man.quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stadion van binnen gezien man.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zulke 'fans' heb je bij elke club, ook bij feyenoord. Maar ik schaar mij niet tussen zulke figuren
Jij komt er gewoon openlijk voor uit dat je een teletekstsupporter bent?quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zulke 'fans' heb je bij elke club, ook bij feyenoord. Maar ik schaar mij niet tussen zulke figuren
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij komt er gewoon openlijk voor uit dat je een teletekstsupporter bent?
Ach, bij iedere club heb je ze wel heb ik gemerkt. Net als bij AZ, toen ze opeens tienduizenden fans hadden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zag ik ook liever, zo'n 3 maanden geleden. Totdat Ajax weer op nr.1 staat en al die arrogante blagen weer tevoorschijn komen.
Mwa, ik zou het minder erg vinden als Feyenoord, Ajax of AZ in de CL kwamen dan PSV, Twente of Heerenveenquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club wel? Ajax werd dit seizoen uitgeschakeld in een onwaarschijnlijke kneuzenpoule
Dan moet je niet in Enschede gaan wonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Goede onderbouwing. Sta versteld van jouw intelligente argumentatie.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is zo? Pleur lekker op man.
Moet je niet naar de arena trouwens, wedstrijd begint over drie kwartier
Dat geld van de CL zou wel lekker zijn, al denk ik dat ons team daar niet goed genoeg voor is.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, bij iedere club heb je ze wel heb ik gemerkt. Net als bij AZ, toen ze opeens tienduizenden fans hadden.
[..]
Mwa, ik zou het minder erg vinden als Feyenoord, Ajax of AZ in de CL kwamen dan PSV, Twente of Heerenveen
Omdat ik onzeker ben.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vraag je een bevestiging voor een kankergare UI?
Geef antwoord op m'n vraag dan voordat je met dingen als 'onderbouwing' en 'intelligentie' gaat strooien.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Goede onderbouwing. Sta versteld van jouw intelligente argumentatie.
Mochten we tweede worden hoop ik, zullen de voorrondes dat uitwijzen. En dat geld dat je daarmee verdient is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat geld van de CL zou wel lekker zijn, al denk ik dat ons team daar niet goed genoeg voor is.
Je bent een neger?quote:
Zegt degene die meteen met "Pleur toch lekker op" strooit en zegt dat ik naar 020 moet alleen maar omdat ik een andere mening heb dan jijquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geef antwoord op m'n vraag dan voordat je met dingen als 'onderbouwing' en 'intelligentie' gaat strooien.
Stoere 010-haat.quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Zegt degene die meteen met "Pleur toch lekker op" strooit en zegt dat ik naar 020 moet alleen maar omdat ik een andere mening heb dan jij
Zei ik 010? Bedoelde plus tien natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet haten op 010, mattie. Dan kom je aan mij.
Ja nou sorry maar als je dat arrogante zooitje een kampioenschap gunt begrijp je er m.i niet echt veel van maar goed. Niet dat ik het persoonlijk Twente, PSV of Az nou zo gun. Maar Ajax gun ik het toch echt wel het minst.quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Zegt degene die meteen met "Pleur toch lekker op" strooit en zegt dat ik naar 020 moet alleen maar omdat ik een andere mening heb dan jij
quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zei ik 010? Bedoelde plus tien natuurlijk.
Kijk, het gaat Europees gezien steeds beter met het Nederlandse voetbal en ik zie graag een stijgende lijn in dat geval. Als we CL-voetbal over moeten laten aan PSV, Twente of Heerenveen zie ik een blamage voor het NL voetbal voor me aangezien zij er al een teringzooi van maken in de Eredivisie.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja nou sorry maar als je dat arrogante zooitje een kampioenschap gunt begrijp je er m.i niet echt veel van maar goed. Niet dat ik het persoonlijk Twente, PSV of Az nou zo gun. Maar Ajax gun ik het toch echt wel het minst.
Dat is jouw mening, ik vind FC Twente de laatste jaren behoorlijk grote praatjes hebben, en over PSV hoeven we het al helemaal niet te hebben. Daarnaast is Ajax de enige die in staat is geweest om 8 wedstrijden op rij te winnen. Ik vind het niet zo erg en vrij logisch dat Ajax op plaats 1 staat.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja nou sorry maar als je dat arrogante zooitje een kampioenschap gunt begrijp je er m.i niet echt veel van maar goed. Niet dat ik het persoonlijk Twente, PSV of Az nou zo gun. Maar Ajax gun ik het toch echt wel het minst.
We hebben een paar wedstrijden gehad zonder Guidetti en volgens mij wonnen we ze nog ook met mooie doelpunten. En ik denk niet dat Bakkal ook zo bepalend is voor ons team.quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
De vraag is wel hoe waarschijnlijk het is dat je volgend seizoen weer zo top gaat meedraaien. Gezien onze financiele situatie blijft het erg wankel natuurlijk. De pessimist in mij zegt dat een schot in de roos als Guidetti opnieuw erg onwaarschijnlijk gaat zijn.
Lekker boeiend dat Nederlandse voetbalquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Kijk, het gaat Europees gezien steeds beter met het Nederlandse voetbal en ik zie graag een stijgende lijn in dat geval. Als we CL-voetbal over moeten laten aan PSV, Twente of Heerenveen zie ik een blamage voor het NL voetbal voor me aangezien zij er al een teringzooi van maken in de Eredivisie.
Daarom zijn naar mijn mening de enige clubs die CL-voetbal verdienen Ajax, AZ en Feijenoord. En dat van Feijenoord konden we jarenlang niet eens bedenken en ben daar dus wel trots op.
Onzin, met goed beleid zal er altijd incidentieel een Nederlandse club mee kunnen spelen. Zie PSV tijd terug, maar ook die Cypriotische club en Basel dit jaar.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat Nederlandse voetbal![]()
Overigens snap ik je logica niet helemaal. AZ heeft denk ik toch wel ff wat minder in de CL te zoeken dan een PSV of Twente. Overigens denk ik dat geen Ned. enkele ploeg iets in de CL te zoeken heeft. Nee Ajax ook niet als je ziet hoe die al niet eens doorkomen in zo'n matige poule en ook nog eens in de competitie weinig overtuigen en enorm veel geluk hebben. Overigens lijkt de hele discussie me nogal zinloos. De gene die eerste word speelt CL of ze er nou iets te zoeken hebben of niet en of je het ze nou gunt of niet. Overigens word Ajax toch sowieso kampioen, of we het ze nou gunnen of niet..
Bij een normale gang van zaken was Ajax door gegaan in de CL dit seizoen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat Nederlandse voetbal![]()
Overigens snap ik je logica niet helemaal. AZ heeft denk ik toch wel ff wat minder in de CL te zoeken dan een PSV of Twente. Overigens denk ik dat geen Ned. enkele ploeg iets in de CL te zoeken heeft. Nee Ajax ook niet als je ziet hoe die al niet eens doorkomen in zo'n matige poule en ook nog eens in de competitie weinig overtuigen en enorm veel geluk hebben. Overigens lijkt de hele discussie me nogal zinloos. De gene die eerste word speelt CL of ze er nou iets te zoeken hebben of niet en of je het ze nou gunt of niet. Overigens word Ajax toch sowieso kampioen, of we het ze nou gunnen of niet..
Dus omdat ze 8 wedstrijden op rij gewonnen heeft(zeg niet hoe) moet je t ze maar gunnen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind FC Twente de laatste jaren behoorlijk grote praatjes hebben, en over PSV hoeven we het al helemaal niet te hebben. Daarnaast is Ajax de enige die in staat is geweest om 8 wedstrijden op rij te winnen. Ik vind het niet zo erg en vrij logisch dat Ajax op plaats 1 staat.
want?quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
De vraag is wel hoe waarschijnlijk het is dat je volgend seizoen weer zo top gaat meedraaien. Gezien onze financiele situatie blijft het erg wankel natuurlijk. De pessimist in mij zegt dat een schot in de roos als Guidetti opnieuw erg onwaarschijnlijk gaat zijn.
Voor een verrassing zorgen, een stuntje. Door eens een keer de kwartfinale te halen, misschien ooit weer. Maar dat wil niet zeggen dat ze bij voorbaat (sportief) zoveel in de CL te zoeken hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onzin, met goed beleid zal er altijd incidentieel een Nederlandse club mee kunnen spelen. Zie PSV tijd terug, maar ook die Cypriotische club en Basel dit jaar.
Dit was toch een normale gang van zakenquote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij een normale gang van zaken was Ajax door gegaan in de CL dit seizoen.En dan heb ik het niet over omkoping maar zulke uitslagen zijn echt een unicum in de CL.
Daar speelt Feyenoord geen enkele rol in.quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Guidetti het volgende:
Geloof mij maar dat ze echt met man en macht bezig zijn om Guidetti te kunnen behouden.
Idd. En Castaignos naar Feijenoord gaat nooit gebeuren, tenzij hij verhuurd wordt door Inter. Anders draait Inter er verlies op...quote:
Duh tuurlijk word het huren.quote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd. En Castaignos naar Feijenoord gaat nooit gebeuren, tenzij hij verhuurd wordt door Inter. Anders draait Inter er verlies op...
En dan nog zit je met een spits die heel weinig gespeeld heeft en zich toch nog eerst verder moet ontwikkelen...
Jup. Te statisch, meevoetballend slecht.quote:
Hij wordt iig wel overschat hier. Maar als ik dat zeg word ik altijd weggehoond door de Castaignos-adepten.quote:
Dat is nogal een understatement. Castaignos is inderdaad niet zo goed als men hier wilt doen geloven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wordt iig wel overschat hier. Maar als ik dat zeg word ik altijd weggehoond door de Castaignos-adepten.
Ik dacht ik druk 't nog voorzichtig uit voor ik weer iedereen over me heen krijg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement. Castaignos is inderdaad niet zo goed als men hier wilt doen geloven.
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Hij schoot er vorig jaar 15 in, met Meeuwis, Fer en Wijnaldum achter zich.
Ja, dat was inderdaad precies het zelfde.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Vlemincx werd topscorer van de eredivisie. Tsja...
Dit.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Vlemincx werd topscorer van de eredivisie. Tsja...
Tim de Cler.quote:
Onder wie ook al weer?quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Nober het volgende:
Het is dan toch gebeurd, Feijenoord heeft na 30 speelronde's twee punten meer dan het seizoen 2009-10. In dat seizoen werd Feijenoord vierde met 63 punten dus ik ben benieuwd hoe het dit jaar eindigt.
Dat heb ik eigenlijk niet. Ajax is de afgelopen twee jaar eigenlijk helemaal niet zo arrogant. Sommige spelers nog wel (Vertonghen, Van der Wiel), maar over het algemeen is de uitstraling van de club helemaal niet zo weerzinwekkend als deze vroeger weleens was. Ajax heeft met een ploeg die zwaar leunt op de jeugdopleiding en een nuchtere, heldere trainer de tweede seizoenshelft heel goed gepresteerd en staat dan ook verdiend eerste.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Twente, Ajax, PSV, één punt voor AZ.quote:
Waarom wilde Inter hem? Toch niet om hem weer te verhuren aan zijn oude club!?quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Castaignos één van de grotere spitsentalenten van Europa als je die kan huren altij doen
Op basis van zijn prestaties dit seizoen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Castaignos één van de grotere spitsentalenten van Europa als je die kan huren altij doen
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet. Ajax is de afgelopen twee jaar eigenlijk helemaal niet zo arrogant. Sommige spelers nog wel (Vertonghen, Van der Wiel), maar over het algemeen is de uitstraling van de club helemaal niet zo weerzinwekkend als deze vroeger weleens was. Ajax heeft met een ploeg die zwaar leunt op de jeugdopleiding en een nuchtere, heldere trainer de tweede seizoenshelft heel goed gepresteerd en staat dan ook verdiend eerste.
Prima dat jij Ajax graag kampioen ziet worden, moet jij wetenquote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als we de rivaliteit even opzij zetten zie ik véél liever Ajax kampioen worden dan PSV of Twente. PSV is irritant vanwege het publiek, de subsidies, de TD, de trainer (zowel Cocu als Rutten), de spelers (Wijnaldem, Toivoinen, Mertens, Labyad). FC Twente kan ik ook moeilijk verdragen met dat publiek dat zo hun best doet om Feyenoord na te doen maar daarin enorm faalt, om nog maar niet te beginnen over wat een idioot die McClaren is.
Dan verschillen wij daarin nogal van meningquote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, buiten de normale rivaliteitsgevoelens is er weinig op Ajax aan te merken op dit moment.
Dit lijkt me toch sowieso al genoeg reden om ze helemaal niks te gunnen? Hoewel het sowieso niet echt geweldig gesteld is met het publiek bij de clubs in Nederland spannen ze daar toch echt de kroon hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Behalve dan dat Ajax theaterpubliek heeft dat massaal wegblijft als ze even geen eerste staan, dat is gewoon triest. Maarja, als we stadions en supportersschares moeten gaan vergelijken staat Feyenoord in elk lijstje bovenaan, dus dat is ook geen eerlijke competitie.
Omdat het een groot talent is.quote:
Heeft nou niet echt veel gespeeld dit seizoenquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op basis van zijn prestaties dit seizoen?
Alsof dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Guidetti het volgende:
Castaignos alleen als we hem helemaal over kunnen nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |