Ging goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dit verkeerd heb verdien je geen Europees voetbal (ja, zelfs na de prestaties dit seizoen). Excelsior moet je thuis gewoon oprollen.
Helaas nog niet boven Twente, staan 2-1 voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens. Wij staan gewoon boven Twente en PSV.
O ja. Ik dacht dat die pas morgen speelden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas nog niet boven Twente, staan 2-1 voor.
Dat zouden weleens de duurste 2 punten uit de geschiedenis van de club kunnen worden, helemaal als Ajax morgen zou verliezen en het 61 om 60 had kunnen staanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als we een van die wedstrijden hadden gewonnen die we gewoon hadden moeten winnen.....![]()
Als Guidetti nooit zijn shirt uittrok na die penalty
Clasie weg hé...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Bombshell het volgende:
Toch vind ik het een nette overwinning.
Exelsior was echt helemaal niks. Dat was vorig seizoen nog wel anders.
Kwam gretig over. Vraag me wel af of wat gesprekjes met een sportpsycholoog dat opgefokte gedrag er uit kan halen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe speelt Fernandez eigelijk sinds zijn schorsing? Komt hij nog steeds agressief en doorgesnoven over?
Speelde een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe speelt Fernandez eigelijk sinds zijn schorsing? Komt hij nog steeds agressief en doorgesnoven over?
Idd, ze gingen weg voor een "niveautje hoger"quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:43 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nou gewoon vCL in eigen hand na 30 wedstrijden?
Wij gaan die Haagse matjes wel kloppenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Siyara het volgende:
Volgende week ado uit, altijd lastige pot, ondanks dat Ado zuigt dit seizoen.
Met de juiste instelling pakken we die Hagenezen in zoals Jokertje de dames inpakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Siyara het volgende:
Volgende week ado uit, altijd lastige pot, ondanks dat Ado zuigt dit seizoen.
Eens, eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Bakkal is een enorme spelvertrager. Als hij dan ook nog eens de kansen niet maakt door slim vrijlopen (zowat zijn enige kwaliteit) heb je echt helemaal niks aan hem.
Je hebt helemaal gelijk, maar zo voelde het gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef inZanity het volgende:
Zweedse balletjes
Overigens zonde dat we niet van Roda hebben gewonnen. Maar ik snap die enorme teleurstelling niet echt die hier hing na de wedstrijd. Hoewel ik voor en tijdens de wedstrijd behoorlijk nerveus was was ik eigenlijk vlak na de wedstrijd al over de teleurstelling heen. Zelfs met een gelijkspel hebben we prima zaken gedaan, weliswaar hadden we na winst nog veel betere zaken kunnen doen. Maar we staan nu op een 4e plek daarmee zou onze doelstelling behaald zijn! We hebben zelfs de 3e plek in eigen hand gezien we nog thuis tegen AZ moeten, eugenlijk hebben we zelfs die 2e plek nog in eigen hand aangezien je er vanuit kunt gaan dat Ajax gewoon bij Twente wint. Kortom, doet Feyenoord geen gekke dingen meer dan halen we gewoon Europees voetbal en is het seizoen geslaagd, met een beetje geluk halen we zelfs vCL en dan hebben we een wereldseizoen gedraaid!
Ja, we hadden er met een overwiining op Roda nog beter voor kunnen staan. Maar vergeet niet dat Roda thuis altijd sterk is en dat het gewoon een hele lastige uit wedstrijd is. Overigens vind ik dat Feyenoord echt niet slecht gespeeld heeft. De verdediging stond goed. Aanval vond ik ook niet slecht. Vooral Cisse, Vlaar en Bakkal vond ik erg goed spelen. Clasie en El Ahmadi haalden hun gebruikelijke niveau niet en dat kan een keer gebeuren, je merkt alleen wel dat het meteen een stuk minder word dan. Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk El Ahmadi is voor dit Feyenoord. Verder hebben we gewoon grote delen van de wedstrijd genomineerd en een aantal aardige kansen gehad, tja hij wou er helaas alleen niet in. En ach misschien ook maar goed dat we niet gewonnen hebben.. Nu zijn we tenminste van dat gezeur over een titel af. Want als we eerlijk zijn heeft dat er eigenlijk nooit echt in gezeten. Maar zelfs ik begon hoop te krijgen. We hebben het trouwens ook niet afgelopen woensdag laten liggen natuurlijk maar al veel eerder we hebben veel te vaak onnodig punten laten liggen.
Vormer speelde trouwens een hele goede wedstrijd. Heerlijke speler kunnen we denk ik nog veel plezier aan gaan beleven.
Voor vanavond ben ik heel benieuwd. Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat we thuis wel van Excelsior winnen. Maar het zou wel lekker zijn als we weer eens een keer aan het doelsaldo kunnen werken... PSV en AZ moeten tegen elkaar dus bij winst gaan we sowieso weer een hele goeie slag slaan!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:43 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nou gewoon vCL in eigen hand na 30 wedstrijden?
Die zullen wij (Ajax) ook weer horen, 3e keer op rijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:06 schreef Maastoren het volgende:
Zul je net zien dat ik weer op vakantie ben als we voorronde CL spelen![]()
Prima overwinning trouwens vandaag. Niks wegggegeven en aardig gespeeld. Je had wel wat vaker kunnen scoren maar je kan niet alles hebben.
Om alvast te wennen voor volgend jaar![]()
TOLD YAquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens. Wij staan gewoon boven Twente en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |