Je hield het hem voor en zei: kijk eens in de spiegel! ???quote:Op maandag 30 april 2012 21:18 schreef Merel1808 het volgende:
een schilderijtje van een aap gevonden (als portret weggegeven aan een vriend)
Ik zei: 'Rick, zo frappant, er lag gewoon een schilderij van jou daar op die hoop!'quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je hield het hem voor en zei: kijk eens in de spiegel! ???
Dat zijn ook leuke koopjes, heb je er foto's van? Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
Jaaaaaa hier ook geslaagd vandaag!
2 blousjes voor 3 euro.
1 suede-achtig jurkje, nieuw van 200 euro naar 10 op de rommelmarkt. 1 sieradendoosje voor 0.75 cent.
8 glazen, wijn en likeur met zwarte onderkant. 2 euro.
1 witte mand met hoes. 1.50
1 cd van Fleetwood Mac voor 2.50 euro.
1 dvd van mijn vriend.
En dat was het geloof ik.![]()
Ben heel blij, fijne Koninginnedag.
Weet je zeker dat ie echt 200 euro is..?quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
1 suede-achtig jurkje, nieuw van 200 euro naar 10 op de rommelmarkt. 1 sieradendoosje voor 0.75 cent.
D'r zal wel een merklabeltje aan hangen. Anders had ie 30 euro gekost nieuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie echt 200 euro is..?
Nice, zo'n hele verzameling trivialquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier wat fotootjes van mijn buit:
De Trivials De kleine doosjes zijn uitbreidingssets en het Plukboek.. 7 euro voor alles!
[ afbeelding ]
Toren van Pisa en "Wat hoort bij elkaar" Memory .. 1,00 euro samen!
[ afbeelding ]
Close-upje van de Memory
Mocht ook hiervan iemand weten van welke jaar dit is
[ afbeelding ]
De inlegpuzzels.. 2 euro voor alles
Mocht iemand weten uit welke jaren die onderste 2 inlegpuzzels zijn ...
Please let me know![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij!
De memory gok ik rondom de jaren 70 misschien zelfs ouder... Inlegpuzzels ouder dan dat laat jaren 80quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier wat fotootjes van mijn buit:
De Trivials De kleine doosjes zijn uitbreidingssets en het Plukboek.. 7 euro voor alles!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close-upje van de Memory
[ afbeelding ]
Please let me know![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij!
De bovenste inlegpuzzels zijn van jaren 80 er staat een jaartal op!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
De memory gok ik rondom de jaren 70 misschien zelfs ouder... Inlegpuzzels ouder dan dat laat jaren 80
Mooie uitbreiding op de al reeds in mijn bezit zijnde serie!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nice, zo'n hele verzameling trivial
Ik denk dat alle wijken net buiten het centrum wel ok zijn , van oost weet ik t zeker.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik heb een vraag, het gaat eigenlijk niet over kringloopwinkels maar over de vrijmarkt met Koninginnedag. Ik wil in Amsterdam een beetje gaan rondstruinen om wat leuke kleding/tassen/hoedjes/schoenen, dat soort dingen te vinden. Wat is daarvoor de beste/goedkoopste lokatie? Het Vondelpark vorig jaar was voornamelijk fietsen, speelgoed of overpriced zooi. En ook nog eens echt superdruk. Is er een bepaalde straat/buurt waar ik heen zou kunnen?
Bij ons staan na 4 uur de zigeuners klaar om oud ijzer te zoeken tussen de troephopen, het is maar waar je tussen wil staanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Ik denk dat alle wijken net buiten het centrum wel ok zijn , van oost weet ik t zeker.
Als je vooral goedkoop zoekt , zorg dan dat je tussen 4 en 6 uur smiddags terplekke bent;
dan gaat men namelijk weg!
Velen laten dan het niet verkochte gewoon achter.
En dat is nogal wat , vooral wanneer 4 van de 5 pinautomaten in de buurt
de hele middag buiten werking waren![]()
Heeft jouw stad een identiteitsbewijs per wijk? Ze kunnen je niet wegsturen lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
O, ik lees nu dat die rommelmarkt alleen voor de bewoners in de wijk is, kan ik het dan maken als bezoeker te komen van een andere wijk in dezelfde stad?
Waarom niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
O, ik lees nu dat die rommelmarkt alleen voor de bewoners in de wijk is, kan ik het dan maken als bezoeker te komen van een andere wijk in dezelfde stad?
haha dat is waar ja , ik ga gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft jouw stad een identiteitsbewijs per wijk? Ze kunnen je niet wegsturen lijkt me
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Net terug van de Ijhallen, echt héél leuk! 2 tassen vol voor +/-30 euro gescoord. Foto's op verzoek
Wat een mooie buit! Die puzzelsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier wat fotootjes van mijn vangst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close-upje van de Memory
[ afbeelding ]
Please let me know![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij!
Jaaaa! foto's!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Net terug van de Ijhallen, echt héél leuk! 2 tassen vol voor +/-30 euro gescoord. Foto's op verzoek
Ja joe!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil foto's zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles samen dus 27 euro kwijt
[ Bericht 2% gewijzigd door eenleukenaam op 05-05-2012 20:14:04 ]
Ja klopt, die kerel wilde er eerst 12,50 voor hebben. Toen heb ik ze laten staan maar ik kreeg al gauw spijt, en toen ik zag dat ie ze nog had was ik zo opgelucht dat ik ze voor 10 heb meegenomen. Ik vind het niet ergquote:Op zondag 6 mei 2012 05:50 schreef Marrije het volgende:
Dat bord met die roosjes![]()
Een leuke naam, dat grijze jurkje is leuk, helemaal als je m al een tijd wilde hebben. Wat heb je nog veel betaald voor die schoenen! Bij de meeste rommelmarkten waar ik kom wordt max 5 e gevraagd voor schoenen. Lijkt me erg leuk, de ijhallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |