Daar moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel zin in koninginnedag hé , de hele dag rommelmarkt aflopen
Iedereen de hoofdprijs vragen, of is dat omdat ik Utrecht/Amsterdam gewend ben?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel zin in koninginnedag hé , de hele dag rommelmarkt aflopen
In Amsterdam is dat ook alleen in de binnenstad hoor. Ik ga altijd naar Watergraafsmeer en de Apollobuurt, veel leuke spullen voor weinig geld!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Iedereen de hoofdprijs vragen, of is dat omdat ik Utrecht/Amsterdam gewend ben?
opzich ga ik koninginnedag niet voor de snuisterijen maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef saaw het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat ook alleen in de binnenstad hoor. Ik ga altijd naar Watergraafsmeer en de Apollobuurt, veel leuke spullen voor weinig geld!
Ede vond ik nog best rommelig, zoals gewend eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
Restore is erg tof.
Gisteren geweest, alles is super netjes, staat mooi in rekken en gesorteerd. Ze hebben ook van die hoeken die net etalages lijken, prachtig. Wellicht iets duurder als een normale kringloop, maar de winkel laat dat ook wel zien. Er zijn wc's en een koffie/thee automaat. Het personeel is wat minder, slecht Nederlands en interpreteert dingen net even wat anders.
Restore zit in Veenendaal, Ede en Barneveld.
Ja? Ooh ik vond die zo netjes. In Den Haag heb je veel kringlopen die zetten echt alles dicht op elkaar en veel staat op de grond. De kleding daar is ook echt té veel om te hangen. En hier in Ede was het netjes vond ik echt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Ede vond ik nog best rommelig, zoals gewend eigenlijkMaar leuke kringlopen! Heb die in Ede en Veenendaal gezien.
Je weet vast niet meer welke types?quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Muck het volgende:
In Wijk bij Duurstede heb ik weleens keyboards zien staan.
Grappig, ik zie verder ook vooral de kringlopen in Den Haag. Wellicht haal ik ze allemaal door elkaar. Weet nog wel goed hoe mooi de laarzen zijn die ik Ede had gekochtquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja? Ooh ik vond die zo netjes. In Den Haag heb je veel kringlopen die zetten echt alles dicht op elkaar en veel staat op de grond. De kleding daar is ook echt té veel om te hangen. En hier in Ede was het netjes vond ik echt.Ligt dus blijkbaar aan waar je verder komt, maar ik moet zeggen dat ik het allebei heel tof vind want in een rommelige ruimte vind ik het eerder 'schatzoeken' en in nette ruimte zie je gelijk wat je aan de kringloop hebt en loop je minder vaak tegen echt iets interessants op. Al kom ik er eigenlijk alleen maar voor kaarsenhouders, waxinedingen, lampjes, lantaarntjes en schalen.
Als ik in Den haag ben ga ik meer voor de kleding, soms echt stukken van dure merken er tussen gezien, maar die mensen weten dan ook meestal zelf dat het een duur merk is en vragen er ook meer voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Langharige elektronische muziekinstrumenten?
Neuh, ik weet niet eens welk merkquote:
Er onder zelfs?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef davo1979 het volgende:
Helemaal onder de spanning zit ik te wachten tot 30 april.
2e hands koek.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Er onder zelfs?
En waarom dan? Je wil gaan koekhappen?
Ik heb het nagemaakt van het bestaande kussen dus jammergenoeg geen patroon voor je, heb wel een tekeningetje gemaakt met de afmetingen. De lijn is doorgestikt en er zitten dus 2 losse kussens in eigenlijk. Hoop dat je er iets aan hebt!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
heb je daar een patroon van? van dat kussen?
mijn zoontje zag een jaar of 3 geleden zo'n stoel bij het grofvuil en wilde hem graag hebben.
hij staat nu zilver gespoten in zijn kamer mooi te wezen. alleen zat er geen kussen bij helaas.
Yeps, ikke. Maar nog meer naar een oranje rechaud.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef taxibabe het volgende:
Was er hier iemand ook niet op zoek naar een oranje broodblik?
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, ikke. Maar nog meer naar een oranje rechaud.
mooi ding maar 17,50 is echt een flink bedrag hiervoorquote:Op donderdag 19 april 2012 09:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://aktief-groep.nl/in(...)en-broodtrommel.html
Ja lekker koekhappen kijk ik het hele jaar na uitquote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Er onder zelfs?
En waarom dan? Je wil gaan koekhappen?
Heb ik wat gemist?quote:
Een druk schema zeg, waar ga je allemaal heen?quote:
ik had hetzelfde als jij : wat is dat tweede ding van onderenquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef trovey het volgende:
Was da, die een na laatste...een rok zo te zien.... of een topje?
![]()
Zo weer even naar de Kringloop toe, knopen scoren....en uiteraard wol, als het er is.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had hetzelfde als jij : wat is dat tweede ding van onderen
en ik had een week vrij en wilde iig richting kringloop. het werd enkele reis mijn nest inziek.
One shoulder top gok ik zoquote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had hetzelfde als jij : wat is dat tweede ding van onderen
en ik had een week vrij en wilde iig richting kringloop. het werd enkele reis mijn nest inziek.
Ja, die is leuk he! En de prijzen bij die kapper zijn ook nog eens heel redelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 13:45 schreef n8n het volgende:
Den Haag heeft een vintage winkel op de Boekhorststraat met een kapsalon in hetzelfde pandDromen worden waarheid
Goede sfeer goede prijzen. Had al een afspraak bij kinki staan à ¤40 voor een knipbeurt. Bij de Vintage winkel kon ik meteen terecht voor iets meer dan de helft en ik heb nog nooit anderhalf uur bij de kapper gezeten (zonder dat het lang leek te duren)quote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, die is leuk he! En de prijzen bij die kapper zijn ook nog eens heel redelijk.
Onder andere naar een rommelmarkt die afgelast wasquote:Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Een druk schema zeg, waar ga je allemaal heen?
tijd om weg te brengen naar de kringloopquote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik blijf uit de buurt van kringlopen voorlopig om de simpele reden dat ik inmiddels op een punt ben aangeland dat mijn huis vol staat met frutsels
Grapjasquote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tijd om weg te brengen naar de kringloop
Heel herkenbaar!quote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik blijf uit de buurt van kringlopen voorlopig om de simpele reden dat ik inmiddels op een punt ben aangeland dat mijn huis vol staat met frutsels
Je moet dan ook geen frutsels meenemen maar dingen waar je wat mee doet.quote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Aha?quote:
Ik heb er een hobby aan dus het kan geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen frutsels meenemen maar dingen waar je wat mee doet.
Ik moet er nog even langs, een oud steelpannetje op de kop tikken voor mijn vloeibare zeep maken experiment...daar ga ik mijn goede pannen niet voor gebruiken.![]()
![]()
Wanneer je de voordeur niet meer open kan doen ben je te laat....wilde ik maar even zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Aha?
[..]
Ik heb er een hobby aan dus het kan geen kwaad denk ik
Anders gewoon via het raam uit huis komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Wanneer je de voordeur niet meer open kan doen ben je te laat....wilde ik maar even zeggen.
Moet je niet op 18 hoog wonen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Anders gewoon via het raam uit huis komen
Dat is een goed excuus ik moet ook nog steeds een roze hondenkniptangschaartjemetkam vinden ga binnenkort ook maar weer eensquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je niet op 18 hoog wonen.![]()
Morgen maar weer eens even naar de Kringloop...ik heb mijn pannetje nog niet...goed excuus hè?
Erg moeilijk te vinden, zul je nog vaak moeten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is een goed excuus ik moet ook nog steeds een roze hondenkniptangschaartjemetkam vinden ga binnenkort ook maar weer eens
Ik moet en zal het vindenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Erg moeilijk te vinden, zul je nog vaak moeten gaan.
quote:
Contant geld meenemen en de rest thuislatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En ondertussen neem ik alles mee wat ik maar kan vinden en leuk vind
Ik heb al een vast budget per weekquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Contant geld meenemen en de rest thuislaten...erger je je wel te pletter
maar ja je kunt dan niet anders.
Mooi, dat dan verdelen over 6 dagen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb al een vast budget per week
Schiet niet op zo hè?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Ouwe lamp gekocht en nog even via via een oude klok gekocht
Ik vroeg:quote:Op woensdag 25 april 2012 00:45 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zocht er iemand hier nou naar een elektrische gitaar? Want die verkopen we namelijk in de krinloop, en volgens mij zag die er nog goed uit@!
misschien ben je daarmee in de war?quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef D. het volgende:
Hebben ze bij de zaken waar jullie komen ook electronische muziekinstrumenten?
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg:
[..]
misschien ben je daarmee in de war?
Nee maar dat niet geeft als ik die lamp nu op Marktplaats zou gooien 50/75Equote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Schiet niet op zo hè?![]()
![]()
Hier vanmiddag een tafelstrijkplankje (die zocht ik al jaren), reserve brillekoker, toilettasje voor mijn handtas en nog een soort metalen mandje met deksel en een inleg (geen idee waarvoor ik die ga gebruiken...kan als wolmandje en als fruitschaal), borduurgaren(10 strengen voor 30 cent, lekker goedkoop hobbymateriaal inkopen zo
), een plastic stapelbaar bakje met deksel van Ikea (die rechthoekige kleine exemplaren die normaal per drie worden verkocht) in paars, een metalen cd houder (ook Ikea
) maar die ga ik voor wat anders gebruiken en een dassenhouder (met kledinghangerhaak) voor mijn het opbergen van mijn sjaals. Bij een ander mini kringloopje zuivere brei/haakwol(bijna 700 gram voor 4 euro) , een nieuwe theepot(voor een kennis) en een stevig zeeppompje.
En onwijs duur de laatste tijd... Vandaag geweest ja een lamp puur toeval maar meer dan datquote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kringloopwinkel is wel enorm handig!!
Hier weetr de Kringloop zelf bliksemsgoed wat echt waarde heeft...die zetten ze zelf op Marktplaats.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee maar dat niet geeft als ik die lamp nu op Marktplaats zou gooien 50/75E![]()
Net een hele discussie gehad over uitgaven die ik doe, zegt ze als je het allemaal opspaart kun je leuk een weekendje weg![]()
Als ik een aantal dingen nu verkoop die van de kringloop komen kan een maand op een cruisboot gaan zittenMensen die niet begrijpen wat mijn hobby is priceless
Hier bij de kringloop zijn alledaagse meubelen en common items erg aan de prijs... En laatst mogen meemaken hoe ze hun bus met opgehaalde spullen leeg maken dat valt onder het kopje gooi en smijt werkquote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier weetr de Kringloop zelf bliksemsgoed wat echt waarde heeft...die zetten ze zelf op Marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |