Kijk over een paar jaar of het dan nog steeds zo'n gewilde wijk is.quote:Op zondag 15 april 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hier (EHV) wordt de laatste jaren trouwens juist heel veel (koop)hoogbouw gebouwd. Zoals het stadionkwartier (okay, met een failliete bouwer), Strijp S waar naast nieuwbouw oude industriepanden dienst doen als kantoren en straks ook woningen (loft wonen op Strijp S.)
dat is in rotterdam dan toch wel anders...quote:Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, 80% van Nederland niet, dan kan je toch wel spreken van niemand.
Vandaar dat hoogbouwwijken ook altijd verpauperde wijken zijn.
Nee, dat is tachtig procent. Twintig procent is nog steeds niet niemand.quote:Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, 80% van Nederland niet, dan kan je toch wel spreken van niemand.
Vandaar dat hoogbouwwijken ook altijd verpauperde wijken zijn.
Ik weet het wel zeker. Mensen (pas afgestudeerden aan de TU/e of Design Academy bijvoorbeeld) staan te trappelen voor zo'n loft op een creative hot spot.quote:Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
Kijk over een paar jaar of het dan nog steeds zo'n gewilde wijk is.
Doet er niet aan af dat het overgrote meerendeel van Nederland er niet wil wonen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
dat is in rotterdam dan toch wel anders...
En dan gaan ze samenwonen, trouwen, kindjes krijgen en dan kunnen ze niets meer met een loft.quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Mensen (pas afgestudeerden aan de TU/e of Design Academy bijvoorbeeld) staan te trappelen voor zo'n loft op een creative hot spot.
hahaha allemaal niet waar want in Schubbekutteveen merkt men niets van de opkomst van allochtonen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:41 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk hoe ze deze gegevens kunnen lezen. Want zo zijn Surinamers, die voor de jaren '70 binnenkwamen, geregistreerd als autochtoon (Rijksgenoten).
Blank Nederland wil graag hun verworven levensstandaard op peil houden, werken dus langer door om de steeds hogere lasten en premies te kunnen betalen voor kinderfokkers zowel in het binnen als buitenland, illegalen of het nou asiel of gelukszoekers zijn moeten ook onderhouden worden inclusief gratis zorg en vooral niet te vergeten verrotte regimes met ontwikkelingsgeld steunen om hun oorlogje te kunnen financieren.quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Marlan het volgende:
Blank Nederland wordt gestraft voor zijn eigen nalatigheid. Als Blank Nederland de groei van allochtonen kon schelen, zou Blank Nederland beginnen met het produceren van babies. Veel babies. Helaas is Blank Nederland dermate vervrouwelijkt dat dit niet meer mogelijk is.
Je kunt allochtonen moeilijk iets verwijten, wat we zelf nalaten.
Ja want het is ook echt blank Nederland versus 'de rest'quote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Blank Nederland wil graag hun verworven levensstandaard op peil houden, werken dus langer door om de steeds hogere lasten en premies te kunnen betalen voor kinderfokkers zowel in het binnen als buitenland, illegalen of het nou asiel of gelukszoekers zijn moeten ook onderhouden worden inclusief gratis zorg en vooral niet te vergeten verrotte regimes met ontwikkelingsgeld steunen om hun oorlogje te kunnen financieren.
Smaken verschillen eenmaal, ik zou ook niet in een mensenpakhuis willen wonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef betyar het volgende:
Mensen willen niet in een flat wonen maar wel in een appartementencomplex.![]()
![]()
Niet in een 1-kamer appartement maar in een studio..![]()
![]()
Net welke naam je het beestje geeft.
Het is niet de naam maar de prijs (en daarmee de exclusiviteit).quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef betyar het volgende:
Mensen willen niet in een flat wonen maar wel in een appartementencomplex.![]()
![]()
Niet in een 1-kamer appartement maar in een studio..![]()
![]()
Net welke naam je het beestje geeft.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:37 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
vast groter dan de relevantie van dit gelul voor het oorspronkelijke topic
Uh, wie begint over blank Nederland, juist, degene waar ik op reageer.quote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt blank Nederland versus 'de rest'![]()
Marlan geeft een of andere idiote mening over hoe blank Nederland zou moeten reageren. Maar goed, die gast spoort sowieso niet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uh, wie begint over blank Nederland, juist, degene waar ik op reageer.
kannonne zeg, de ene begint over Roma's en de andere steigert op de verkeerde. Heb ik met debielen te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |