quote:
Je kunt ze ook beter naar de burger king nemen, eet je zelf ook nog iets toelaatbaars.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:28 schreef betyar het volgende:
Met je kids naar een overvolle McDonald's is geen goed idee.
Hee pap een mcdonald's gaan we daar straks eten?quote:
Pak hier wel restant van een kipje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt ze ook beter naar de burger king nemen, eet je zelf ook nog iets toelaatbaars.
Kinderen zijn daar blijkbaar heel selectief in, je kunt ze de volgende keer beter pannekoeken beloven oid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee pap een mcdonald's gaan we daar straks eten?
- Misschien als je lief bent op feest.
Helaas ze hadden het onthouden.
Daar kwamen we ook langs, bij Haaren. Daar hebben ze gegeten toe ze mij af hadden gezet bij het station voor de vorige meet, nee de mac bij Udenhout was wel leuker........quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar blijkbaar heel selectief in, je kunt ze de volgende keer beter pannekoeken beloven oid.
kinderen weten tegenwoordig ook niet meer wat gezellig eten is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar kwamen we ook langs, bij Haaren. Daar hebben ze gegeten toe ze mij af hadden gezet bij het station voor de vorige meet, nee de mac bij Udenhout was wel leuker........
Die glijbaan he.....quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kinderen weten tegenwoordig ook niet meer wat gezellig eten is.
Vroeger ging ik tenminste liever naar het pannenkoeken restaurant dan naar een fast food keten waar je een plastic speeltje kreeg.quote:
Het eerste fastfood restaurant waar m'n ouders me mee naar toe namen was Wimpy's, daar werd de friet nog gewoon op een bord met mes en vork geserveerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger ging ik tenminste liever naar het pannenkoeken restaurant dan naar een fast food keten waar je een plastic speeltje kreeg.
Een barbie en een auto......quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger ging ik tenminste liever naar het pannenkoeken restaurant dan naar een fast food keten waar je een plastic speeltje kreeg.
Nooit gegeten daar, maar er was een slechte burgertime kloon op de zx spectrum die ik wel gespeeld heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het eerste fastfood restaurant waar m'n ouders me mee naar toe namen was Wimpy's, daar werd de friet nog gewoon op een bord met mes en vork geserveerd.
Maar Wimpy's is verdwenen uit Nederland. Heb ze alleen nog in Londen gesignaleerd.
Bijna 1-3quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze nog winnen, voor AZ heb ik totaal geen sympathie.
Voor beide geen, kutclubs.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen al om die 'klappers'quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Banwaardig om zo over AZ te pratenquote:
straks moet philips nog gaan bezuinigen om psv te kunnen subsidieren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef Friek_ het volgende:
't Gaat nu wel erg bergafwaarts met PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |