SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:
Klik op het pijltje links naast de titel van deze topic luiwammes dat je bent!
[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 13-04-2012 23:04:10 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Late binnenkomer. Date gehad?quote:
Tsja, Kasta, Macondo en die Trancer van 40 hebben allang iemand geregeld en komen hier zelden dus...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die ''ervaringsdeskundigen'' mogen ook weleens aangepast worden trouwens... Ik ''ken'' er slechts vier en ik post hier toch alweer ruim een half jaar als het niet meer is.
Macondo zie ik nog weleens sporadisch verschijnen inderdaad. Die andere twee zeggen me dan weer niets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, Kasta, Macondo en die Trancer van 40 hebben allang iemand geregeld en komen hier zelden dus...
Serieus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Djieluh het volgende:
Ik had afgelopen dinsdag een date, daar aangekomen op de afgesproken plek. Niemand te bekennen. Om 4 uur was de afspraak en kreeg om half 5 te horen dat ze wat later kwam en dat ze mij zou bellen als ze er bijna was. Heb nog een uur gewacht tot ongeveer half 6. Niks meer gehoord en ook geen belletje meer. Inmiddels is het vrijdag en nog steeds niks gehoord. Derp. NEXT
En Seven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, Kasta, Macondo en die Trancer van 40 hebben allang iemand geregeld en komen hier zelden dus...
Het is geen probleem dat de date niet kan doorgaan maar om niks te laten horen vind ik onbeschoft. Grow a pair!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Serieus?Dat vind ik echt heel erg lullig, wat een kutwijf.
Zelf nog contact opgenomen met 'r om verhaal te halen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Het is geen probleem dat de date niet kan doorgaan maar om niks te laten horen vind ik onbeschoft. Grow a pair!
Ja, heb haar nog een tweetal 2 smsjes gestuurd en 2 keer gebeld. Op alles geen reactie.Heb er ook geen moeite meer in gestoken. Er zijn genoeg vrouwen die wel moeite willen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zelf nog contact opgenomen met 'r om verhaal te halen?
Wie weet lag ze onder een bus. Vergezocht wellicht, maar nu weet je niets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Ja, heb haar nog een tweetal 2 smsjes gestuurd en 2 keer gebeld. Op alles geen reactie. Er zijn genoeg vrouwen die wel moeite willen doen.
Als ze echt onder een bus lag, kan ze moeilijk terugsmsen of bellen. Maar ik denk zelf dat ze een bluffer is, gewoon nexten.quote:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk. Wel een stel vrouwen die kennelijk zichzelf als bij toverslag hadden verdrievoudigd irl qua massa ten opzichte van hun foto's, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah ja, ik ben 1 keer in de maling genomen, is alweer erg lang geleden (ook weer ruim 10 jaar geleden) maar wel een lesje voor mij. Had haar foto gezien en zij de mijne, afspraak gemaakt bij de plaatselijke C1000. Daar aangekomen keek ik om mij heen, zag haar niet, ondanks de tijdstip. Wel zag ik 2 giechelende 12-14 jarige meisjes die probeerden niet naar mij te kijken. Damned, voelde me echt een sukkel dat ik erin trapte, ben maar weer naar huis gegaan en sindsdien dek ik mezelf beter in...
O... Kwam ik nog beter vanaf ook...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk. Wel een stel vrouwen die kennelijk zichzelf als bij toverslag hadden verdrievoudigd irl qua massa ten opzichte van hun foto's, maar dat is weer een ander verhaal
Ja idd... Zoiets zou bij mij nooit opkomen om dat te doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Het is geen probleem dat de date niet kan doorgaan maar om niks te laten horen vind ik onbeschoft. Grow a pair!
Dit komt me bekend voor iig...Ben je heel zeker dat dit niet van hier kwam?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik herinner me een verhaal, weet alleen niet meer of het van FOK afkwam of Edit: komt van een ander forum. Een gast heeft een date met een chick, naderhand schept ie op haar helemaal uitgewoond te hebben. Die chick komt erachter, neemt wraak door te vragen of hij snachts wil komen bij haar woonplaats en de slotsom is dat hij de hele nacht op een bankje op een NS station in het donker heeft zitten wachten op haar die niets van zich liet horen en ook niet is komen opdagen.
Ze hebben er ook fotos van gemaakt van hem die helemaal alleen in het donker op een bankje zat en op die forum gezet en hem volledig afgezeken. Wie kent dit verhaal ook?
Ik las het idd hier maar er werd gerefereerd naar een ander forum waar dit gaande was met een compleet andere layout dan hierzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor iig...Ben je heel zeker dat dit niet van hier kwam?
Helemaal mee eens! Heb ik nooit gedaan overigens, maar ik zit nu zo''n beetje in die situatie. Ga nu echt afkijken hoe mijn prille date het gaat doen. Laat echt alle contacten (alle dus...) nu voor wat ze zijn. Log niet meer in op paiq enzo. Heb diverse vrouwen laten weten dat ik met iets bezig ben (sommigen gaven aan geen 2e keus te willen zijn: ook begrijpelijk). Geen FB's meer over de vloer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 04:08 schreef -Splash- het volgende:
Overigens: Als ik iemand echt zie zitten en ik er voor wil gan dan laat ik andere potentiële kandidaten vallen.
Ik zou dan zelf wel wachten tot ik het idee heb dat het andersom ook zo isquote:Op zaterdag 14 april 2012 04:08 schreef -Splash- het volgende:
Overigens: Als ik iemand echt zie zitten en ik er voor wil gan dan laat ik andere potentiële kandidaten vallen.
De matches zijn altijd wel redelijk in de buurt. Je moet gewoon een keer een euro of 5 aan credits kopen en zo een stuk of 15 a 20 matches 'bestellen'. Heb je ook geen gezeik meer met die speeddate knop..quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:11 schreef Topicspace het volgende:
Paiq is hier een beetje erg van slag, ik heb aangegeven niet ver te willen reizen en dit balkje ook nog zo ver mogelijk uitgetrokken.
Ik krijg nu erg weinig dates binnen en als ik er krijg zijn ze alsnog 300/350km van me vandaan.
Verder de gratis sites zie ik steeds dezelfde (hopeloze) online staan die op iedere site zijn aangemeld en op RP krijg ik steeds tokkie figuren met geen rugzakje maar een backpack aan sores op haar rug.
Denk dat ik het daten maar even op een lager pitje zet.
Het liefste zou ik zeggen "uit principe betaal ik niet voor datingsites" maar ik heb wel zitten te denken aan paiq select. Mensen hier met ervaring? Is het het geld waard, of kan ik beter enkele credits kopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
De matches zijn altijd wel redelijk in de buurt. Je moet gewoon een keer een euro of 5 aan credits kopen en zo een stuk of 15 a 20 matches 'bestellen'. Heb je ook geen gezeik meer met die speeddate knop..
Helaas welquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef freshy98 het volgende:
pure chocolade haar is donkerder dan donker bruin?
Nouja niet wat ik verwacht had. Haar verven voor een date is niet handig in my casequote:
Dat is zó waarquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef Dizorn het volgende:
Dat heb je heel slim bedacht freshy, maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat vrouwen moeilijk kunnen doen om niets?
Joh. Hoorde van mijn date (via iemand anders) dat ze zich 6x had omgekleed van te voren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef freshy98 het volgende:
Ik denk nou eenmaal wat extremer.
Heb altijd het idee dat vrouwen veel sneller in de stress kunnen schieten omdat, bijvoorbeeld, de haarkleur niet helemaal goed uit pakt.
Ik pak altijd m'n kleding uit de wasmandquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef freshy98 het volgende:
Maar niet achter elkaar, omdat er genoeg in de wasmand ligt ;-)
Ghe he... Dit hoort in het rijtje 10 dingen wat je nooit aan een vrouw moet vertellen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Ik pak altijd m'n kleding uit de wasmand
quote:
Dank voor het weghalen van capsquote:
quote:
Die blonde met korte haren....quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:14 schreef freshy98 het volgende:
Suffe opmerking van de dag op TV. Zat op Peking Express te wachten, en er voor zat De wereld rond in 80 dates. Gaan ze naar Tokyo de volgende keer.
Roept er een muts: Tokyo, leuk. Ben gek op nasi en bami...
Ok, niet helemaal ontopic op de naam van het programma na dan.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:24 schreef freshy98 het volgende:
De man denk gewoon: "dat is wel ok voor vanavond" en doet het aan. Done.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Dizorn het volgende:
Dus als je slim wilt zijn vergeet je de stress en ga je met precies dezelfde kleren ervandoor?
Ja, true... En elke keer dan denk ik: ach ik doe altijd gewoon aan wat bovenop ligt dus ik moet niet zo miepen, maar dan uiteindelijk begint het toch weerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Dizorn het volgende:
Ik bedoel als je niet stresst zou je uiteindelijk met dezelfde kleren weggaan toch, als dat de kleren zijn die bovenop liggen?
Ja, dat is het ja... Maar na een goede eerste indruk enzo moet je ná die eerste date wel de aandacht vast blijven houden enzo... En dan zit je dus zomaar bijna een week van te voren na te denken wat je in vredesnaam aan moetquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:38 schreef Dizorn het volgende:
Hmm, ja als de eerste date leuk was zit de druk erop natuurlijk? Voor de eerste date gaat het minstens voor de helft erom dat je de ander ook echt leuk vindt
Goeie vraag jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Wat voor weer wordt het volgende week? Kan ij vast nadenken wat ik aantrek
Gewoon een foto nemen, waar je plezier op hebt en iets doet wat bij jou past. Dus geen reisfoto, want dat heeft iedereen al. Wel als je skeelert, of achter Fok! zit, dan val je opquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef freshy98 het volgende:
Probeer hier een foto uit te zoeken voor Paiq. Om toch eens te proberen.
Enige bruikbare foto is uit zomer 2008. Gelukkig lijkt ie nog genoeg...
Staat er toch bij? Balkje vol is om de hoek, balkje helemaal leeg is 200km of nog verder. Sommige vragen zijn wel stom jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:34 schreef freshy98 het volgende:
Paiq account aangemaakt.Sommige instellingen zijn wat apart.
Zoals de voorkeuren. Dichtbij of niet. Die balk geeft niet aan hoe dicht bij of ver weg.
En sommige vragen vond ik wat apart.
Maak je nieuwequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef freshy98 het volgende:
@GodsHand, Ik maak meer foto's dan dat ze van mij genomen worden.
En die er zijn van de afgelopen tijd zijn niet heel goed naar mijn idee.
Das wel waarquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef freshy98 het volgende:
@GodsHand, Ik maak meer foto's dan dat ze van mij genomen worden.
En die er zijn van de afgelopen tijd zijn niet heel goed naar mijn idee.
@Pien85, ik had meer verwacht dat je, terwijl je de balk sleept, het aantal kilometers ook ziet.
Maakt het duidelijker.
Zonder select kun je alleen met afstandbalkje schuiven inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef freshy98 het volgende:
Blijkt dat de instellingen van voorkeuren alleen opgeslagen worden bij de Select versie.
Lekker dan.
Jij hebt wat over voor je dates, ik zie het alquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag date nummer drie @ ome Joe's plaza.
Dat betekent dat er niet zo tyfus vroeg opgestaan hoeft te worden ivm date naar het station te brengen. Hurray!
Heb je je bed al voorverwarmd?quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat betekent dat er niet zo tyfus vroeg opgestaan hoeft te worden ivm date naar het station te brengen. Hurray!
Nee hoorquote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef freshy98 het volgende:
Ah, ik begrijp hier uit dat de date tussen jou en hungry_joe is dan?
ik heb al lang lang geleden aangegeven dat ik er niet tussen hoef. geen idee waarom ik er uberhaupt tussen ben komen te staan. ik ben niet van de datingsites, irl ftw. of fok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die ''ervaringsdeskundigen'' mogen ook weleens aangepast worden trouwens... Ik ''ken'' er slechts vier en ik post hier toch alweer ruim een half jaar als het niet meer is.
Goed.. Net mijn vriend uitgezwaaid.. Dus dat is dan weer niet leuk..quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goedenavond lieve kijkbuiskinderen,
Hoe is het er mee?
Goed bezig! Hoelang kennen jullie elkaar al en hoelang loopt het al?quote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed.. Net mijn vriend uitgezwaaid.. Dus dat is dan weer niet leuk..
Maar wel een succesverhaal uit mijn daringsiteverleden!
1ste date was meteen raak en zo is het gebleven.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij hebt wat over voor je dates, ik zie het al
Hoiquote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef freshy98 het volgende:
Ah, ik begrijp hier uit dat de date tussen jou en hungry_joe is dan?
Nu 5 maanden. Niet zo lang als dat het voelt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoelang kennen jullie elkaar al en hoelang loopt het al?
Zelf ook een fantastisch weekend gehad met me aankomende vriendin![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nu 5 maanden. Niet zo lang als dat het voelt.
Hey man, je had gelijk over die Dixie stoeltjes.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wij mannen werken op ratio.quote:Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
Van het weekend date gehad....borrelen, eten en borrelen...buitengewoon gezellig, leuke dame, maar bij mij geen vlinders....
In hoeverre is online daten dan verstandig?quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wij mannen werken op ratio.
Een vrouw moet je eerst raken
Vraag het haar, prima begin van een gesprekquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef freshy98 het volgende:
Dat weet ik niet of dat hetzelfde is.
Ik bedoel dat ik via een Paiq een match voorgesteld krijg. Heeft diegene mij dan ook als match voorgesteld gekregen?
Letten jullie trouwens op de paiq-scores? Ik bedoel, ze nemen wat indicatoren, waarvan een deel me eigenlijk niets interesseerd. Het geeft volgens mij nauwelijks een indicatie of je een klik gaat hebben met iemand of niet; en of je iemand aantrekkelijk vind of niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef freshy98 het volgende:
Ehm, rare vraag misschien. Maar als er een match is op Paiq, heeft de ander dan dezelfde match of kan dat een andere zijn?
Persoonlijk vind ik dat het aardig klikt met alle vrouwen die ik daar gesproken heb.....quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Letten jullie trouwens op de paiq-scores? Ik bedoel, ze nemen wat indicatoren, waarvan een deel me eigenlijk niets interesseerd. Het geeft volgens mij nauwelijks een indicatie of je een klik gaat hebben met iemand of niet; en of je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Eens, zo'n dame had ik ook een keer... was geen lang leven beschoren.quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef freshy98 het volgende:
Iemand aantrekkelijk vinden en iemand aantrekkelijk vinden zijn twee verschillende dingen.
Kan een vrouw knap vinden, maar dat betekend niet dat ik er warm van word.
Dat klopt inderdaad. Voor mij is het vooral belangrijk dat ik er warm van wordt; maakt me verder niet uit of ze als knap gezien wordt of niet. Ik kan genoeg meiden op paiq vinden die qua uiterlijk aan mijn eisen voldoen, maar dat kan ook komen doordat ik ze voornamelijk leer kennen door het sturen van oneliners na foto's beoordelen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef freshy98 het volgende:
Iemand aantrekkelijk vinden en iemand aantrekkelijk vinden zijn twee verschillende dingen.
Ook eens, in mijn ervaring is "knap" vaak wat iedereen wel vindt en aantrekkelijk best iets persoonlijks. En de heel knappe mannen zijn vaak ook de mannen die het liefst alleen seksdates willen of scharrelenquote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef freshy98 het volgende:
Klopt wel en dat geldt voor de "knappe" mannen ook. Ik vind het heel leuk hoor, Paiq. Maar soms ook best oppervlakkig.quote:Op zondag 15 april 2012 20:53 schreef freshy98 het volgende:
En veel knappe vrouwen die weten dat ze knap zijn, zijn vaak ook erg ego-centrisch en daar door gewoon een trut.
Tja, je leert pas echt iemand kennen IRL. Er gaat niets boven echt daten; maar helaas leer ik online gewoon makkelijker en op een positievere manier nieuwe meiden kennen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt wel en dat geldt voor de "knappe" mannen ook. Ik vind het heel leuk hoor, Paiq. Maar soms ook best oppervlakkig.
Klopt hoor, ik spreek het liefst eigenlijk snel wat af. In het echt leer ik wel mannen kennen soms maar ben niet zo'n held in daadwerkelijk mijn interesse kenbaar maken. Aan de andere kant schep je door lang te praten wel veel verwachtingen en die vallen gewoon altijd tegen als je te lang wacht. Logisch ook. Ik heb zeker leuke en heel verschillende mannen leren kennen zo en dat is wel tof.quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tja, je leert pas echt iemand kennen IRL. Er gaat niets boven echt daten; maar helaas leer ik online gewoon makkelijker en op een positievere manier nieuwe meiden kennen.
Ik denk dat mannen ook spelletjes spelen ja. Maar waarom zoveel tijd en energie in hem steken? Het is gewoon daten; als hij de indruk geeft niet te willen afspreken of een spelletje te spelen; waarom laat je hem dan niet links liggen?quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef eefje801 het volgende:
Kunnen jullie mannen/vrouwen nog even uitleggen over die ene date die maar niet kan afspreken wat jullie daaruit opmaken? Doet veel gestes naar mij toe (heel leuk allemaal en wordt ook gewaardeerd en voor zover ik kan beantwoord ik die) maar bij een afspraak zit steeds een "escape" ingebouwd en dan zegt hij (ruim van te voren) af. Stelt echter wel steeds een nieuwe datum voor. Ik snap er niks van.
Achtergrond: ken hem al een tijd (te lang gewacht met eerste date, achteraf) en vond hem nogal flierefluiterig overkomen dus zei dat ik het niet zo zag zitten om af te spreken met hem. Hij wilde uitleg dus die gaf ik. Toen ging hij daar over nadenken dus ik zei: ga je gang en laat het maar weten als je eruit bent. Vervolgens zoekt hij de volgende dag weer contact. Heeft nooit gezegd of hij eruit is en ik heb er ook niet meer naar gevraagd en nu durf ik het niet meer, ha ha. Nou ja, zo gaat het dus al maanden. Die afspraken afzeggen duurt nu twee weken en het zijn er twee.
Mijn interpretatie: - Ik zit op de reservebank (hij bij mij ook nog steeds stiekem)
- Hij durft niet
- .......spelletjes? Doen mannen dat ook?
Hele goede vraag.. Omdat de signalen nogal verwarrend zijn denk ik. Hij zoekt verder zoveel contact dat ik het niet zo goed begrijp. Ik vind het best moeilijk om het rechtstreeks te vragen. Ik ga dat toch maar doen dan kan ik die energie en tijd in mezelf en/of anderen steken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen ook spelletjes spelen ja. Maar waarom zoveel tijd en energie in hem steken? Het is gewoon daten; als hij de indruk geeft niet te willen afspreken of een spelletje te spelen; waarom laat je hem dan niet links liggen?
Absoluut; dachten maar meer vrouwen zoals jij!quote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef eefje801 het volgende:
Klopt hoor, ik spreek het liefst eigenlijk snel wat af.
Nou ik heb andersom ook die ervaring helaasquote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Absoluut; dachten maar meer vrouwen zoals jij!
Door lang online te blijven praten, maak je een steeds uitgebreider beeld voor jezelf van de andere persoon. Ik denk dat dit nooit volledig overeen zal komen met de werkelijkheid.
Ik vind dit ook erg moeilijk hoor. Ik heb wel vaker dates die ik wel gezellig of leuk vond, maar waar ik nog geen relatiemateriaal in zag. Dat is voor mij geen rede om niet nog eens te daten; misschien alleen om gewoon een leuke avond te hebben; en soms ook omdat ik hoop op seks. En bij mijn laatste vriendin is het ook juist vanuit die situatie uitgegroeid. In begin hadden we dates, gingen leuke dingen doen, hadden seks... maar zagen elkaar nog niet echt als relatiemateriaal... dat kwam pas een afspraak of 10 later. Ik denk dat het vaak niet nodig is om na iedere date te bespreken wat je voelt en denkt over "jullie" toekomst.quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef eefje801 het volgende:
En helder communiceren na de date wat je vond en of je het voor herhaling vatbaar vond vind ik ook belangrijk.
Ik zou het juist heel vervelend vinden als dat na elke date besproken moet worden. Zou een man ook direct niet meer leuk vinden als hij dat nodig zou vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg moeilijk hoor. Ik heb wel vaker dates die ik wel gezellig of leuk vond, maar waar ik nog geen relatiemateriaal in zag. Dat is voor mij geen rede om niet nog eens te daten; misschien alleen om gewoon een leuke avond te hebben; en soms ook omdat ik hoop op seks. En bij mijn laatste vriendin is het ook juist vanuit die situatie uitgegroeid. In begin hadden we dates, gingen leuke dingen doen, hadden seks... maar zagen elkaar nog niet echt als relatiemateriaal... dat kwam pas een afspraak of 10 later. Ik denk dat het vaak niet nodig is om na iedere date te bespreken wat je voelt en denkt over "jullie" toekomst.
Als je een gezellige avond hebt gehad, kan je altijd gaan voor een tweede date. Je kan er ook een leuke kennis aan overhouden... die ook vriendinnen heeft natuurlijk.......... (zie het groter geheelquote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg moeilijk hoor. Ik heb wel vaker dates die ik wel gezellig of leuk vond, maar waar ik nog geen relatiemateriaal in zag. Dat is voor mij geen rede om niet nog eens te daten; misschien alleen om gewoon een leuke avond te hebben; en soms ook omdat ik hoop op seks. En bij mijn laatste vriendin is het ook juist vanuit die situatie uitgegroeid. In begin hadden we dates, gingen leuke dingen doen, hadden seks... maar zagen elkaar nog niet echt als relatiemateriaal... dat kwam pas een afspraak of 10 later. Ik denk dat het vaak niet nodig is om na iedere date te bespreken wat je voelt en denkt over "jullie" toekomst.
Ik bedoelde ook niet dat het besproken moet worden als "serious business" hoor. Ik bedoelde gewoon dat je dat moet kunnen zeggen of vragen. Niet dat je dan ook een antwoord krijgtquote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou het juist heel vervelend vinden als dat na elke date besproken moet worden. Zou een man ook direct niet meer leuk vinden als hij dat nodig zou vinden.
Ik ga er altijd maar van uit dat als hij een 2de/3de/4de date wil het wel goed zit...quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het besproken moet worden als "serious business" hoor. Ik bedoelde gewoon dat je dat moet kunnen zeggen of vragen. Niet dat je dan ook een antwoord krijgtMaar misschien ben ik wel te direct. Ik heb ook wel eens gezegd: Ik begrijp dat je er een eind aan wilt breien? Pfff gelukkig.. ik vind het ook niet klikken!
En dat was voor ons beide een opluchting, ha ha! Andersom is vaak wat lastiger.
Hebben wij niet wat te bespreken nu dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd maar van uit dat als hij een 2de/3de/4de date wil het wel goed zit...
quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hebben wij niet wat te bespreken nu dan?![]()
Ja natuurlijk, dan welquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd maar van uit dat als hij een 2de/3de/4de date wil het wel goed zit...
Lolwhut?! Jij hebt ook gedate met Pien?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hebben wij niet wat te bespreken nu dan?![]()
We hebben niet gedate, wel koffie gedronkenquote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?! Jij hebt ook gedate met Pien?
Op je dates drink je toch ook koffie?quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben niet gedate, wel koffie gedronkenWas gezellig.
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op je dates drink je toch ook koffie?
Ik noem dat altijd "pannenkoeken bakken", ontstaan na een "kookdate"quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptMaar dat is koffiedrinken met een andere intentie.
Je eitje bevrucht of gebakken?quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd "pannenkoeken bakken", ontstaan na een "kookdate"
Pak je krultang maar!quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Een man moet krullen hebben voor hij je mag bevruchten?
Ha ha nee dat was @CyClone in het vorige topic. Die had last van vruchtverlangende vrouwen omdat hij krullen had.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Een man moet krullen hebben voor hij je mag bevruchten?
Wááááááát!?quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben niet gedate, wel koffie gedronkenWas gezellig.
Er begint een soap geloof ikquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar daarom geen beschuitjes meer. Dat was 't idee
Toen ik op Paiq zat wel. Kan je mooi vrouwen mee op de reservebank laten zitten, of als je niet te desperate over wil komen bij een leuke. Ik heb altijd de neiging iets te zeggen tegen de vrouwen die online zijn. En als je geen reactie terugkrijgt, dan gaat ze op de offline cheat zodat ik niet verleid wordt er iets tegen te zeggen. Dan gaan ze vanzelf kletsen en als jij als man bij hun op de reservebank zit merk je dat vanzelf wel, want dan krijg je opeens bericht dat je 60 dagen niet tegen ze gesproken hebt, en ze bijna gewist wordenquote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]ik snap het alleen nog steeds niet. Ligt aan mij, moet nog eten.
Even over Paiq trouwens: gebruiken jullie die offline cheat ook vaak?
Ha ha, interessante strategie.Doe ik ook wel, meestal als ze weinig zeggen/te zeggen hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik op Paiq zat wel. Kan je mooi vrouwen mee op de reservebank laten zitten, of als je niet te desperate over wil komen bij een leuke. Ik heb altijd de neiging iets te zeggen tegen de vrouwen die online zijn. En als je geen reactie terugkrijgt, dan gaat ze op de offline cheat zodat ik niet verleid wordt er iets tegen te zeggen. Dan gaan ze vanzelf kletsen en als jij als man bij hun op de reservebank zit merk je dat vanzelf wel, want dan krijg je opeens bericht dat je 60 dagen niet tegen ze gesproken hebt, en ze bijna gewist worden
Om mensen te leren kennen moet je altijd tijd erin stekenquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef Illiberal het volgende:
Steeds tijd in mensen steken, en dan aan het eind van de rit heb je alsnog niks.
Goed punt, misschien ben ik er ook niet voor gemaakt dan. 4 weken whatsappen met iemand, 1 date gehad, en krijg nu te horen dat ik beter dan haar verdien.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Om mensen te leren kennen moet je altijd tijd erin steken
Wat een kutsmoes om iemand te dumpen is me dat zeg.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Goed punt, misschien ben ik er ook niet voor gemaakt dan. 4 weken whatsappen met iemand, 1 date gehad, en krijg nu te horen dat ik beter dan haar verdien.
tsjah, ze wist het niet goed met "dat daten". Ze zegt geen tijd te hebben, want ze moet afstuderen en ze is heel druk. Dat vind ze lullig voor me, dus wil ze me niet aan het lijntje houden. Ik zei: Oke, dan "wacht" ik wel tot mei/juni wanneer je klaar bent met studeren. Maar zo lang wil ze een jongen niet aan het lijntje houden, ik verdien volgens haar iemand beter waar ik op aan kan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes om iemand te dumpen is me dat zeg.
Goed punt, het is inderdaad ook beter zo.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef Dizorn het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar wil je echt 2 maanden op iemand wachten die je amper kent?
Wedje leggen dat ze een leuker iemand is tegengekomen en zich gewoon bezwaard voelt om dat eerlijk tegen je te zeggen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
tsjah, ze wist het niet goed met "dat daten". Ze zegt geen tijd te hebben, want ze moet afstuderen en ze is heel druk. Dat vind ze lullig voor me, dus wil ze me niet aan het lijntje houden. Ik zei: Oke, dan "wacht" ik wel tot mei/juni wanneer je klaar bent met studeren. Maar zo lang wil ze een jongen niet aan het lijntje houden, ik verdien volgens haar iemand beter waar ik op aan kan.
Lullige smoes, zeg dan gewoon dat het niet genoeg klikt vanuit jou, ofzo. Ook niet leuk maar wel duidelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Goed punt, misschien ben ik er ook niet voor gemaakt dan. 4 weken whatsappen met iemand, 1 date gehad, en krijg nu te horen dat ik beter dan haar verdien.
Mee eens, het is echt niet altijd in één keer raak, in tegendeel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
Wat H_J zegt indd
Vind het overigens wel wat overtrokken om na 1 keer zoiets al meteen de handdoek in de ring te gooien.
Mwah, dit was mijn 3e. Er is altijd wel weer iets, maargoed, dan zullen ze me inderdaad niet leuk genoeg vinden alleen zeggen ze dat nooit.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
Wat H_J zegt indd
Vind het overigens wel wat overtrokken om na 1 keer zoiets al meteen de handdoek in de ring te gooien.
Het enige wat dat zegt is dat er op de hele aardbodem 3 mensen rondlopen die jou niet leuk vinden... en trust me dat zijn er vast nog véél meer. Maar dat betekent niet direct dat alle vrouwen jou niet moetenquote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Mwah, dit was mijn 3e. Er is altijd wel weer iets, maargoed, dan zullen ze me inderdaad niet leuk genoeg vinden alleen zeggen ze dat nooit.
Mensen vinden het nou eenmaal moeilijk om zoiets te zeggen, zo maken ze het makkelijker voor zichzelf. Moet je vooral niet op jezelf betrekken. Het was 'm gewoon niet. Nu heb je straks weer ruimte en tijd voor iemand anders. Maar het is nooit leuk natuurlijk. Vond je alle drie de keren die vrouw ook zelf leuk? Als je eerlijk bent dan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Mwah, dit was mijn 3e. Er is altijd wel weer iets, maargoed, dan zullen ze me inderdaad niet leuk genoeg vinden alleen zeggen ze dat nooit.
Nou met eentje had ik geen date, dat was de "borderliner" van een paar topics terug, dus het waren er 2. En beide meiden vond ik leuk ja.quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mensen vinden het nou eenmaal moeilijk om zoiets te zeggen, zo maken ze het makkelijker voor zichzelf. Moet je vooral niet op jezelf betrekken. Het was 'm gewoon niet. Nu heb je straks weer ruimte en tijd voor iemand anders. Maar het is nooit leuk natuurlijk. Vond je alle drie de keren die vrouw ook zelf leuk? Als je eerlijk bent dan?
De uit de baarmoeder getrokken stinkhoer! Ze weet niet wat ze mist!quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
tsjah, ze wist het niet goed met "dat daten". Ze zegt geen tijd te hebben, want ze moet afstuderen en ze is heel druk. Dat vind ze lullig voor me, dus wil ze me niet aan het lijntje houden. Ik zei: Oke, dan "wacht" ik wel tot mei/juni wanneer je klaar bent met studeren. Maar zo lang wil ze een jongen niet aan het lijntje houden, ik verdien volgens haar iemand beter waar ik op aan kan.
True, ben nu even aan het kijken op Badoo, is dat wat?quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
De uit de baarmoeder getrokken stinkhoer! Ze weet niet wat ze mist!Maarja dat weet jij alleen
Next dan maar weer, met of zonder datingsite
Weleens geprobeerd. Het is er in ieder geval druk, al schijnt niemand er te kunnen spellen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Illiberal het volgende:
[..]
True, ben nu even aan het kijken op Badoo, is dat wat?
Die zijn vast weer goed in andere dingenquote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd. Het is er in ieder geval druk, al schijnt niemand er te kunnen spellen.
Ah ok.. dan is het wel even kut. Afgewezen worden is niet leuk. Maar je bent wie je bent dus tja als zij niet zien hoe leuk dan is het inderdaad: jammer dan. Het is eigenlijk wel beter dat je het na één date al hoorde toch? Dan zit je er tenminste nog niet midden in. Ik vind zelf het zelf het lulligst als je helemáál niks hoort. Dan is de boodschap wel duidelijk maar ik vind het zo laf.quote:Op maandag 16 april 2012 00:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nou met eentje had ik geen date, dat was de "borderliner" van een paar topics terug, dus het waren er 2. En beide meiden vond ik leuk ja.
Van die meid waarvan ik het net hoorde had ik twee weken geleden een date mee. Dus nu pas krijg ik de melding, afgelopen twee weken was het steeds het verhaal dat ze snel tijd voor me vrij zou maken.quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah ok.. dan is het wel even kut. Afgewezen worden is niet leuk. Maar je bent wie je bent dus tja als zij niet zien hoe leuk dan is het inderdaad: jammer dan. Het is eigenlijk wel beter dat je het na één date al hoorde toch? Dan zit je er tenminste nog niet midden in. Ik vind zelf het zelf het lulligst als je helemáál niks hoort. Dan is de boodschap wel duidelijk maar ik vind het zo laf.
Correct ! Mis ik hier nou net weer een leuke discussie ?quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee dat was @CyClone in het vorige topic. Die had last van vruchtverlangende vrouwen omdat hij krullen had.
Kijk that's the spirit! niet achterom kijken maar vooruit !quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Illiberal het volgende:
[..]
True, ben nu even aan het kijken op Badoo, is dat wat?
Nou nou nou .. "dikke wijven" zijn ook mensen met gevoel, je beklaagd je net over hoe kut je zelf behandeld werd.quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Illiberal het volgende:
Zit nu op Badoo, allemaal dikke wijven die me willen ontmoeten.
Ik heb dubbele standaarden, ik blokkeer ook. Maar ik ga nooit de date fase in met iemand die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 16 april 2012 00:53 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Nou nou nou .. "dikke wijven" zijn ook mensen met gevoel, je beklaagd je net over hoe kut je zelf behandeld werd.
Iets met wat u niet wilt wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet :-)
Fair enough, moet je ook niet doen en doe ik ook niet, maar ik ga wel eens een chat aan of schrijf berichten met vrouwen die niet direct in mijn referentiekader zitten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik heb dubbele standaarden, ik blokkeer ook. Maar ik ga nooit de date fase in met iemand die ik niet leuk vind.
Waar, misschien grijp ik wel te hoog.quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Fair enough, moet je ook niet doen en doe ik ook niet, maar ik ga wel eens een chat aan of schrijf berichten met vrouwen die niet direct in mijn referentiekader zitten.
Kan soms heel verhelderend / bevestigend zijn.
Het kan iig geen kwaad om soms eens een beetje uit je comfort zone te komen
OOOOOOH !!! wacht even,quote:Op maandag 16 april 2012 01:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waar, misschien grijp ik wel te hoog.
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Dat moet je voor jezelf beslissen, maar uiteindelijk gaat er volgens mij in je hoofd het totaal plaatje om.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?
Ben er trouwens wel weer overheen, heb haar uit mijn telefoon gegooid en van mijn facebook gehaald. Vind het wel weer best zo. Morgen weer een dag.
Dat dus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ze een leuker iemand is tegengekomen en zich gewoon bezwaard voelt om dat eerlijk tegen je te zeggen?
Ja, zulke tips zouden eigenlijk in de TS moeten komen, dan hoeft het niet steeds opnieuw gezegd te worden..quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Kijk that's the spirit! niet achterom kijken maar vooruit !
Wel herkenbaar gevoel hoor, ik had er ook last van na een aantal dames die opeens niets meer lieten horen zonder 1 berichtje en een paar hopeloze IRL dates.
Geloof me online dating is een vak, en dat heb je eigenlijk liever niet onder de knie. Ik heb echter afgelopen vrijdag nog een paar "goede" tips gehad hier .. staanin het vorige topic wellicht handig om nog even terug te lezen.
Meer vrouwen dan kerken toch :-)quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Die dame moet je heerlijk met rust gaan laten...quote:
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. Sukkelquote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Hey zeg! Hoest met jouw date??quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Angsthaasquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef freshy98 het volgende:
Spirit82, ik ben het op zich met je eens dat een bericht zo gestuurd is.
Maar iemand via een dating site aanspreken blijft rechtstreeks.
Het blijft een onbekend iemand waar je op af stapt.
Althans, dat is mijn gevoel.
Stukje gebrek aan zelfvertrouwen zou ik zeggen...quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef freshy98 het volgende:
Klopt...
Geen idee. Logisch gezien klopt het ook voor geen meter.
Komt dan alleen ineens heel erg dicht bij.
Spiritquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. SukkelMaar aan de andere kant is het wel degelijk waar natuurlijk. Sommige mensen zijn wel degelijk out of your league... Maar internet is wat dat betreft wel lekker safe. Als iemand niet op je reageert, weet je ook genoeg. En een berichtje is zo gestuurd natuurlijk. Je hoeft niet met knikkende knietjes op die ene lekkere griet/vent in de bar af te stappen met het risico dat je voor 100 toeschouwers wordt afgewezen
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit![]()
Hier vergelijkbaar hoor. Ik stuurde berichtje naar mijn vriendin toen ze een wat mindere foto gebruikte. En vlak voor de eerste date verving ze die door een andere waar ik waarschijnlijk nooit op gereageerd zou hebben : way out of my league.
Dat was een half jaar geleden.
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoorquote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle "oudjes" komen terug zie ik. Nu nog kasta en seven en jullie zijn weer compleet...
Oh, gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoor
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissendquote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.
Never setlle for less!
Wonen jullie al een samen btw?
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn bestequote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissend
Samenwonen, neuh - geen haast mee. Gaan we evengoed wel doen hoor, hebben het daar al wel over gehad. Ieder zijn eigen tempo Spirit
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn beste
Ja eens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Dat zeg ik toch!quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Don't you hate it when that happens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Ha ha, viel mee. Synoniemen voor sex en bevruchting. Ik heb de laatste dagen niet veel anders gezienquote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Correct ! Mis ik hier nou net weer een leuke discussie ?
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef eefje801 het volgende:
Of dat het uiterlijk wel aantrekkelijk blijft maar je het karakter echt niet leuk blijkt te vinden. Dan wordt iemand ook minder aantrekkelijk gelijk.
Was inderdaad een mooi meisje Macondo :-)quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Idd leuk om die succesverhalen te lezenquote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Leuk om te horen dat het goed gaat tussen jullie!!
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloftquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd leuk om die succesverhalen te lezen
Afknappen op een stevig figuur is wel per persoon vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.
Heb 1 keer een date gehad met iemand waarmee ik heel veel whatsappte gedurende 4 a 5 dagen, gelukkig toen meteen elkaar ontmoet, want ik knapte totaal af op haar nogal stevige figuur.
Voelde gewoon helemaal niks voor haar, ook haar karakter bleek ineens totaal niet te matchen.
Ach, we zien elkaar allemaal op de bruiloft van Spirit natuurlijk. Die is daar altijd wat sneller in. Maar ik neem haar zeker mee hoorquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloft
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...
Andersom geldt natuurlijk ook.....quote:Op maandag 16 april 2012 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon niet
Volgens mij spaced je Fok! hem sowiesoquote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan jou niet quoten op de een of andere manier @freshy
maar via google: Sinds de spellingswijziging van 1995 is er nog maar één officiële schrijfwijze: seks. Daarna is de taal niet meer noemenswaardig aangepast.
Ik ben dus een beetje blijven steken in 1995, wel een prachtjaar trouwens
Ik had te weinig geduld weer..quote:Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij spaced je Fok! hem sowieso
Been there, done thatquote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, we zien elkaar allemaal op de bruiloft van Spirit natuurlijk. Die is daar altijd wat sneller in. Maar ik neem haar zeker mee hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef freshy98 het volgende:
Wat was er zo mooi aan 1995 dan?
Voor mij was het de overgang van klas drie naar vier. Meer niet.
Inderdaad, volgens mij is ze ook gewoon drukker met andere kerels. Of waren dat dan "jongensvrienden"?quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die dame moet je heerlijk met rust gaan laten...
Op naar de volgende, gewoon op een datingsite zoals Paiq idd, en een praatje houden tijdens speeddates etc.
Als je moeite hebt met daten, dan zou ik zeggen ga eerst oefenen met praten.... Wat kan ik wel tegen een vrouw zeggen, wat kan ik niet tegen een vrouw zeggen, waar reageert ze wel goed op? waar reageert ze niet goed op?
Als je daar eenmaal "the hang of it" in krijgt... dan gaat het daten je ook makkelijker af.
Kan,quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is ze ook gewoon drukker met andere kerels. Of waren dat dan "jongensvrienden"?
Anyway, ben klaar met haar, ze heeft me leuk twee weken aan het lijntje gehouden. Volgende keer als iemand zegt geen tijd te hebben dat kap ik het gewoon meteen af want dan weet ik hoe laat het is.
Ik word daar zó moe van hequote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan,
Maar mijn persoonlijke ervaring zegt dat gewoon vrienden met een meisje zijn niet echt werkt.
Me ex beweerde ook "gewoon " vrienden te zijn, en dat bleek dus ook haar nieuwe scharrel (ze kende elkaar al wel jaren).
Er is altijd 1 vd 2 die op een bepaald punt meer gaat voelen... en dan is de vraag accepteer je dat, of accepteer je dat niet, kan je vrienden blijven of is het beter voor jezelf om afstand te nemen.
Die twee weken aan het lijntje houden overleef je ook wel weer, belangrijkste is, niet uiten naar haar... het is haar leven haar verantwoordelijkheid haar gemis en haar fout ;-) Je hebt er 0% invloed op.
Geen aandacht meer aan schenken en lekker niets doen......
door naar de volgende en je op haar focussen.
I can feel your pain...quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word daar zó moe van heDr is 1 (of misschien wel 100) vrouw(en) die het verpest(en)... En meteen zijn ALLE vrouwen de lul.
Heb haar niet meer in me telefoon, dus kan ik ook niks meer sturen. Zij kan in theorie nog wel wat sturen, maar ik neem aan dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan,
Maar mijn persoonlijke ervaring zegt dat gewoon vrienden met een meisje zijn niet echt werkt.
Me ex beweerde ook "gewoon " vrienden te zijn, en dat bleek dus ook haar nieuwe scharrel (ze kende elkaar al wel jaren).
Er is altijd 1 vd 2 die op een bepaald punt meer gaat voelen... en dan is de vraag accepteer je dat, of accepteer je dat niet, kan je vrienden blijven of is het beter voor jezelf om afstand te nemen.
Die twee weken aan het lijntje houden overleef je ook wel weer, belangrijkste is, niet uiten naar haar... het is haar leven haar verantwoordelijkheid haar gemis en haar fout ;-) Je hebt er 0% invloed op.
Geen aandacht meer aan schenken en lekker niets doen......
door naar de volgende en je op haar focussen.
Gewoon op een datingsite gaan en lekker avonden lullen met vrouwen, handig worden en dan breng je dat op zaterdag avond in de kroeg wel in de praktijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heb haar niet meer in me telefoon, dus kan ik ook niks meer sturen. Zij kan in theorie nog wel wat sturen, maar ik neem aan dat dat niet gaat gebeuren.
Das sowieso geen slechte om te lerenquote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef Illiberal het volgende:
Misschien ook wel een beter plan, leren om op iemand af te stappen in de kroeg.
De meeste vrouwen zijn ook gewoon manipulatieve kutwijven hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word daar zó moe van heDr is 1 (of misschien wel 100) vrouw(en) die het verpest(en)... En meteen zijn ALLE vrouwen de lul.
Ja, maar hou dat dan héél goed in je hoofd. DE MEESTE. NIET allemaal.quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn ook gewoon manipulatieve kutwijven hoor.
Was jij nou ook niet al na de 2e date gestrekt gegaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar hou dat dan héél goed in je hoofd. DE MEESTE. NIET allemaal.
Zo
Wat heb ik na de 2de date gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was jij nou ook niet al na de 2e date gestrekt gegaan?
....................Just sayin'
Alle dingen die NSFW zijn.quote:
Dat was precies wat ik me ook afvroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef freshy98 het volgende:
Wat heeft gestrekt gaan met manipulatief zijn te maken?
Nee de combinatie...quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik me ook afvroeg.
Je post is niet geheel duidelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Het is ook geen veroordeling...quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voorquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
maar zelf
zo begrijp je
quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Same here.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Dankjequote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here.
Pien : "niet élke vrouw is een manipulatief kutwijf"
ManageTheAnger : "ja maar jij had seks na je tweede date, dus"
Kan je dat even toelichten MTA?
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Aah de nuance zit er lekker in vandaag ... lekker generaliserend bezig .. alle wijven zijn ....
Anyway,
Waar ik dus mee zit, geheel eens trouwens met zsm afspreken als je een leuke babbel hebt gehad.
Hoe ga je om met een afknapper, ik heb er 3 op rij gehad ( als onervaren online dater) maar daar zit je dan in de kroeg of waar je ook hebt afgesproken.
Hoe zeg je netjes dat het hem niet wordt ? Hoe maak je je zo snel mogelijk weer uit de voeten.
Ik heb tergende gesprekken moeten voeren met echt vast hele lieve vrouwen maar NIET aan mij besteed.
TIPS ?
(en eerlijk zeggen en dat van te voren afspreken .. dat werkt dus NIET )
1quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.
Als dat niet lukt (kennelijk), na het tweede drankje zeggen (schrijf maar op):
"Ik wilde het graag hierbij laten vanavond, laten we de rekening vragen"
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan datquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjePrecies wat ik wilde zeggen, hoewel jij het iets genuanceerder weet te brengen
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Chawi het volgende:
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen..
Wat drink je dan wel? Zo raar is dat nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef freshy98 het volgende:
Voor mij hoeft bier echt niet. Die smerige lucht die er dan uit geademd word...
Moet daar dus bij vertellen dat ik geen bier, wijn of koffie lust.
Eerst een koffietje Macondo..we hebben niet allemaal haast om in bed te belanden ;-)quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratiequote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!quote:[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Gelukkig niet wat als alle vrouwen nu borderline bitches zijn (NOFI off course)quote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie
[..]
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!
QFTquote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Chawi het volgende:
*Griebels...bellen voordat je elkaar gezien hebt* Jeukt nog even wat verder.
Misschien een tip: Neem het allemaal eens niet zo serieus... Leuke foto+leuke chat = koffie drinken.. Als zij hetzelfde van jou vindt, dan kan je nog diezelfde dag/week aan de koffie zitten.
In alle andere gevallen: Next
En als je dan al een date hebt. Niet tot die afspraak eindeloos gaan zitten ouwehoeren, whatsappen, smssen of meer van dat.
Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij van die uitspraak verdenkt, ik denk dat alleen van juffenquote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |