Waar, misschien grijp ik wel te hoog.quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Fair enough, moet je ook niet doen en doe ik ook niet, maar ik ga wel eens een chat aan of schrijf berichten met vrouwen die niet direct in mijn referentiekader zitten.
Kan soms heel verhelderend / bevestigend zijn.
Het kan iig geen kwaad om soms eens een beetje uit je comfort zone te komen
OOOOOOH !!! wacht even,quote:Op maandag 16 april 2012 01:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waar, misschien grijp ik wel te hoog.
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Dat moet je voor jezelf beslissen, maar uiteindelijk gaat er volgens mij in je hoofd het totaal plaatje om.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?
Ben er trouwens wel weer overheen, heb haar uit mijn telefoon gegooid en van mijn facebook gehaald. Vind het wel weer best zo. Morgen weer een dag.
Dat dus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ze een leuker iemand is tegengekomen en zich gewoon bezwaard voelt om dat eerlijk tegen je te zeggen?
Ja, zulke tips zouden eigenlijk in de TS moeten komen, dan hoeft het niet steeds opnieuw gezegd te worden..quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Kijk that's the spirit! niet achterom kijken maar vooruit !
Wel herkenbaar gevoel hoor, ik had er ook last van na een aantal dames die opeens niets meer lieten horen zonder 1 berichtje en een paar hopeloze IRL dates.
Geloof me online dating is een vak, en dat heb je eigenlijk liever niet onder de knie. Ik heb echter afgelopen vrijdag nog een paar "goede" tips gehad hier .. staanin het vorige topic wellicht handig om nog even terug te lezen.
Meer vrouwen dan kerken toch :-)quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Die dame moet je heerlijk met rust gaan laten...quote:
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. Sukkelquote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Hey zeg! Hoest met jouw date??quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Angsthaasquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef freshy98 het volgende:
Spirit82, ik ben het op zich met je eens dat een bericht zo gestuurd is.
Maar iemand via een dating site aanspreken blijft rechtstreeks.
Het blijft een onbekend iemand waar je op af stapt.
Althans, dat is mijn gevoel.
Stukje gebrek aan zelfvertrouwen zou ik zeggen...quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef freshy98 het volgende:
Klopt...
Geen idee. Logisch gezien klopt het ook voor geen meter.
Komt dan alleen ineens heel erg dicht bij.
Spiritquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. SukkelMaar aan de andere kant is het wel degelijk waar natuurlijk. Sommige mensen zijn wel degelijk out of your league... Maar internet is wat dat betreft wel lekker safe. Als iemand niet op je reageert, weet je ook genoeg. En een berichtje is zo gestuurd natuurlijk. Je hoeft niet met knikkende knietjes op die ene lekkere griet/vent in de bar af te stappen met het risico dat je voor 100 toeschouwers wordt afgewezen
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit![]()
Hier vergelijkbaar hoor. Ik stuurde berichtje naar mijn vriendin toen ze een wat mindere foto gebruikte. En vlak voor de eerste date verving ze die door een andere waar ik waarschijnlijk nooit op gereageerd zou hebben : way out of my league.
Dat was een half jaar geleden.
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoorquote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle "oudjes" komen terug zie ik. Nu nog kasta en seven en jullie zijn weer compleet...
Oh, gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoor
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissendquote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.
Never setlle for less!
Wonen jullie al een samen btw?
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn bestequote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissend
Samenwonen, neuh - geen haast mee. Gaan we evengoed wel doen hoor, hebben het daar al wel over gehad. Ieder zijn eigen tempo Spirit
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn beste
Ja eens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Dat zeg ik toch!quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Don't you hate it when that happens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Ha ha, viel mee. Synoniemen voor sex en bevruchting. Ik heb de laatste dagen niet veel anders gezienquote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Correct ! Mis ik hier nou net weer een leuke discussie ?
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef eefje801 het volgende:
Of dat het uiterlijk wel aantrekkelijk blijft maar je het karakter echt niet leuk blijkt te vinden. Dan wordt iemand ook minder aantrekkelijk gelijk.
Was inderdaad een mooi meisje Macondo :-)quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Idd leuk om die succesverhalen te lezenquote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Leuk om te horen dat het goed gaat tussen jullie!!
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloftquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd leuk om die succesverhalen te lezen
Afknappen op een stevig figuur is wel per persoon vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.
Heb 1 keer een date gehad met iemand waarmee ik heel veel whatsappte gedurende 4 a 5 dagen, gelukkig toen meteen elkaar ontmoet, want ik knapte totaal af op haar nogal stevige figuur.
Voelde gewoon helemaal niks voor haar, ook haar karakter bleek ineens totaal niet te matchen.
Ach, we zien elkaar allemaal op de bruiloft van Spirit natuurlijk. Die is daar altijd wat sneller in. Maar ik neem haar zeker mee hoorquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloft
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...
Andersom geldt natuurlijk ook.....quote:Op maandag 16 april 2012 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |