Waar, misschien grijp ik wel te hoog.quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Fair enough, moet je ook niet doen en doe ik ook niet, maar ik ga wel eens een chat aan of schrijf berichten met vrouwen die niet direct in mijn referentiekader zitten.
Kan soms heel verhelderend / bevestigend zijn.
Het kan iig geen kwaad om soms eens een beetje uit je comfort zone te komen
OOOOOOH !!! wacht even,quote:Op maandag 16 april 2012 01:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waar, misschien grijp ik wel te hoog.
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Dat moet je voor jezelf beslissen, maar uiteindelijk gaat er volgens mij in je hoofd het totaal plaatje om.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, is het dan toch je mentaliteit wat telt? Datgene wat in je hoofd omgaat, is dat het belangrijkste?
Ben er trouwens wel weer overheen, heb haar uit mijn telefoon gegooid en van mijn facebook gehaald. Vind het wel weer best zo. Morgen weer een dag.
Dat dus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ze een leuker iemand is tegengekomen en zich gewoon bezwaard voelt om dat eerlijk tegen je te zeggen?
Ja, zulke tips zouden eigenlijk in de TS moeten komen, dan hoeft het niet steeds opnieuw gezegd te worden..quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Kijk that's the spirit! niet achterom kijken maar vooruit !
Wel herkenbaar gevoel hoor, ik had er ook last van na een aantal dames die opeens niets meer lieten horen zonder 1 berichtje en een paar hopeloze IRL dates.
Geloof me online dating is een vak, en dat heb je eigenlijk liever niet onder de knie. Ik heb echter afgelopen vrijdag nog een paar "goede" tips gehad hier .. staanin het vorige topic wellicht handig om nog even terug te lezen.
Meer vrouwen dan kerken toch :-)quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Die dame moet je heerlijk met rust gaan laten...quote:
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. Sukkelquote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
OOOOOOH !!! wacht even,
Je grijpt NOOIT te hoog.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn ?
Ga gewoon voor leuke vrouwen en dat kunnen hele mooie , maar ook minder mooie zijn, maar let wel op de inhoud.
Ik weet het cliche maar probleem met cliche's is ... ze kloppen stuk vor stuk
Hey zeg! Hoest met jouw date??quote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dus.
En wat ben je voor lamzak/lovesick puppy door te gaan zeggen dat je op haar gaat wachten? Er is voor een vrouw weinig onaantrekkelijkers. Kom op zeg, meer kerken dan vrouwen. Maanden gaan wachten voor een eerste date die misschien nergens op uitdraait?
Angsthaasquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef freshy98 het volgende:
Spirit82, ik ben het op zich met je eens dat een bericht zo gestuurd is.
Maar iemand via een dating site aanspreken blijft rechtstreeks.
Het blijft een onbekend iemand waar je op af stapt.
Althans, dat is mijn gevoel.
Stukje gebrek aan zelfvertrouwen zou ik zeggen...quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef freshy98 het volgende:
Klopt...
Geen idee. Logisch gezien klopt het ook voor geen meter.
Komt dan alleen ineens heel erg dicht bij.
Spiritquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeioei, ik vind het heel moeilijk. Zou zeggen dat je gelijk hebt: wie niet waagt die niet wint. Mijn vriend vertelde me ook dat hij in eerste instantie niet op mijn profiel reageerde omdat hij dacht dat ik out of his league was. SukkelMaar aan de andere kant is het wel degelijk waar natuurlijk. Sommige mensen zijn wel degelijk out of your league... Maar internet is wat dat betreft wel lekker safe. Als iemand niet op je reageert, weet je ook genoeg. En een berichtje is zo gestuurd natuurlijk. Je hoeft niet met knikkende knietjes op die ene lekkere griet/vent in de bar af te stappen met het risico dat je voor 100 toeschouwers wordt afgewezen
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit![]()
Hier vergelijkbaar hoor. Ik stuurde berichtje naar mijn vriendin toen ze een wat mindere foto gebruikte. En vlak voor de eerste date verving ze die door een andere waar ik waarschijnlijk nooit op gereageerd zou hebben : way out of my league.
Dat was een half jaar geleden.
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoorquote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle "oudjes" komen terug zie ik. Nu nog kasta en seven en jullie zijn weer compleet...
Oh, gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie? Jij hoort er ook gewoon bij hoor
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissendquote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, kijk aan. Met als gevolg dat je nu een relatie hebt met een geweldig leuke vrouw waarbij je iedere keer dat je naar haar kijkt wegzwijmelt.
Never setlle for less!
Wonen jullie al een samen btw?
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn bestequote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh jawel, ik zou zeker voor less settlen. Als ze er meer "gewoontjes" uit zou zien, zou ik ook heel blij van haar worden hoor. Uiterlijk is fijn, maar niet beslissend
Samenwonen, neuh - geen haast mee. Gaan we evengoed wel doen hoor, hebben het daar al wel over gehad. Ieder zijn eigen tempo Spirit
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar zonder haar uiterlijk (in eerste instantie dan) zou je nooit op haar gereageerd hebben. Doe nou maar niet zo netjes mijn beste
Ja eens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Dat zeg ik toch!quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, doordat ik dacht dat ze er "gewoon" leuk uitzag reageerde ik. Niet omdat het zo'n fotomodel bleek te zijn, achteraf.
Voor mannen zit er gewoon een soort ondergrens in. Je moet haar looks leuk vinden, en er graag naar willen kijken.
Don't you hate it when that happens....quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Ha ha, viel mee. Synoniemen voor sex en bevruchting. Ik heb de laatste dagen niet veel anders gezienquote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Correct ! Mis ik hier nou net weer een leuke discussie ?
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef eefje801 het volgende:
Of dat het uiterlijk wel aantrekkelijk blijft maar je het karakter echt niet leuk blijkt te vinden. Dan wordt iemand ook minder aantrekkelijk gelijk.
Was inderdaad een mooi meisje Macondo :-)quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef freshy98 het volgende:
Uiterlijk telt zeker mee. Slank of niet, hoe het gezicht er uit ziet.
Lief en leuk alleen is echt niet genoeg.
Alles bij elkaar maakt het dat je iemand aantrekkelijk vind of niet.
Heb wel eens een tijd met iemand gesproken zonder elkaar gezien te hebben.
Ging best leuk, maar toen ik haar zag was ik er ook klaar mee.
Wist gewoon dat ik haar niet aantrekkelijk vond om verder mee te gaan.
Idd leuk om die succesverhalen te lezenquote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Leuk om te horen dat het goed gaat tussen jullie!!
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloftquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd leuk om die succesverhalen te lezen
Afknappen op een stevig figuur is wel per persoon vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daarom gewoon zo snel mogelijk afspreken en geen weken gaan whatsappen, dan kan het zomaar verspilde moeite zijn.
Heb 1 keer een date gehad met iemand waarmee ik heel veel whatsappte gedurende 4 a 5 dagen, gelukkig toen meteen elkaar ontmoet, want ik knapte totaal af op haar nogal stevige figuur.
Voelde gewoon helemaal niks voor haar, ook haar karakter bleek ineens totaal niet te matchen.
Ach, we zien elkaar allemaal op de bruiloft van Spirit natuurlijk. Die is daar altijd wat sneller in. Maar ik neem haar zeker mee hoorquote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We verwachten dan natuurlijk wel een uitnodiging voor de bruiloft
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
daarmee kan je nog eventueel door de zure appel heenbijten...
Andersom geldt natuurlijk ook.....quote:Op maandag 16 april 2012 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou..als het karakter me echt niet aanspreekt na een tijdje blijf ik echt niet iemand daten om zijn looks, wat die ook zijn. Daar kan ik dan niks mee en dan loop ik de hele tijd te mopperen in mezelf. Dan klikt het dus gewoon niet
Volgens mij spaced je Fok! hem sowiesoquote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan jou niet quoten op de een of andere manier @freshy
maar via google: Sinds de spellingswijziging van 1995 is er nog maar één officiële schrijfwijze: seks. Daarna is de taal niet meer noemenswaardig aangepast.
Ik ben dus een beetje blijven steken in 1995, wel een prachtjaar trouwens
Ik had te weinig geduld weer..quote:Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij spaced je Fok! hem sowieso
Been there, done thatquote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, we zien elkaar allemaal op de bruiloft van Spirit natuurlijk. Die is daar altijd wat sneller in. Maar ik neem haar zeker mee hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef freshy98 het volgende:
Wat was er zo mooi aan 1995 dan?
Voor mij was het de overgang van klas drie naar vier. Meer niet.
Inderdaad, volgens mij is ze ook gewoon drukker met andere kerels. Of waren dat dan "jongensvrienden"?quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die dame moet je heerlijk met rust gaan laten...
Op naar de volgende, gewoon op een datingsite zoals Paiq idd, en een praatje houden tijdens speeddates etc.
Als je moeite hebt met daten, dan zou ik zeggen ga eerst oefenen met praten.... Wat kan ik wel tegen een vrouw zeggen, wat kan ik niet tegen een vrouw zeggen, waar reageert ze wel goed op? waar reageert ze niet goed op?
Als je daar eenmaal "the hang of it" in krijgt... dan gaat het daten je ook makkelijker af.
Kan,quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is ze ook gewoon drukker met andere kerels. Of waren dat dan "jongensvrienden"?
Anyway, ben klaar met haar, ze heeft me leuk twee weken aan het lijntje gehouden. Volgende keer als iemand zegt geen tijd te hebben dat kap ik het gewoon meteen af want dan weet ik hoe laat het is.
Ik word daar zó moe van hequote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan,
Maar mijn persoonlijke ervaring zegt dat gewoon vrienden met een meisje zijn niet echt werkt.
Me ex beweerde ook "gewoon " vrienden te zijn, en dat bleek dus ook haar nieuwe scharrel (ze kende elkaar al wel jaren).
Er is altijd 1 vd 2 die op een bepaald punt meer gaat voelen... en dan is de vraag accepteer je dat, of accepteer je dat niet, kan je vrienden blijven of is het beter voor jezelf om afstand te nemen.
Die twee weken aan het lijntje houden overleef je ook wel weer, belangrijkste is, niet uiten naar haar... het is haar leven haar verantwoordelijkheid haar gemis en haar fout ;-) Je hebt er 0% invloed op.
Geen aandacht meer aan schenken en lekker niets doen......
door naar de volgende en je op haar focussen.
I can feel your pain...quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word daar zó moe van heDr is 1 (of misschien wel 100) vrouw(en) die het verpest(en)... En meteen zijn ALLE vrouwen de lul.
Heb haar niet meer in me telefoon, dus kan ik ook niks meer sturen. Zij kan in theorie nog wel wat sturen, maar ik neem aan dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan,
Maar mijn persoonlijke ervaring zegt dat gewoon vrienden met een meisje zijn niet echt werkt.
Me ex beweerde ook "gewoon " vrienden te zijn, en dat bleek dus ook haar nieuwe scharrel (ze kende elkaar al wel jaren).
Er is altijd 1 vd 2 die op een bepaald punt meer gaat voelen... en dan is de vraag accepteer je dat, of accepteer je dat niet, kan je vrienden blijven of is het beter voor jezelf om afstand te nemen.
Die twee weken aan het lijntje houden overleef je ook wel weer, belangrijkste is, niet uiten naar haar... het is haar leven haar verantwoordelijkheid haar gemis en haar fout ;-) Je hebt er 0% invloed op.
Geen aandacht meer aan schenken en lekker niets doen......
door naar de volgende en je op haar focussen.
Gewoon op een datingsite gaan en lekker avonden lullen met vrouwen, handig worden en dan breng je dat op zaterdag avond in de kroeg wel in de praktijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heb haar niet meer in me telefoon, dus kan ik ook niks meer sturen. Zij kan in theorie nog wel wat sturen, maar ik neem aan dat dat niet gaat gebeuren.
Das sowieso geen slechte om te lerenquote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef Illiberal het volgende:
Misschien ook wel een beter plan, leren om op iemand af te stappen in de kroeg.
De meeste vrouwen zijn ook gewoon manipulatieve kutwijven hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word daar zó moe van heDr is 1 (of misschien wel 100) vrouw(en) die het verpest(en)... En meteen zijn ALLE vrouwen de lul.
Ja, maar hou dat dan héél goed in je hoofd. DE MEESTE. NIET allemaal.quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn ook gewoon manipulatieve kutwijven hoor.
Was jij nou ook niet al na de 2e date gestrekt gegaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar hou dat dan héél goed in je hoofd. DE MEESTE. NIET allemaal.
Zo
Wat heb ik na de 2de date gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was jij nou ook niet al na de 2e date gestrekt gegaan?
....................Just sayin'
Alle dingen die NSFW zijn.quote:
Dat was precies wat ik me ook afvroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef freshy98 het volgende:
Wat heeft gestrekt gaan met manipulatief zijn te maken?
Nee de combinatie...quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik me ook afvroeg.
Je post is niet geheel duidelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Het is ook geen veroordeling...quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voorquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
maar zelf
zo begrijp je
quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Same here.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Dankjequote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here.
Pien : "niet élke vrouw is een manipulatief kutwijf"
ManageTheAnger : "ja maar jij had seks na je tweede date, dus"
Kan je dat even toelichten MTA?
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Aah de nuance zit er lekker in vandaag ... lekker generaliserend bezig .. alle wijven zijn ....
Anyway,
Waar ik dus mee zit, geheel eens trouwens met zsm afspreken als je een leuke babbel hebt gehad.
Hoe ga je om met een afknapper, ik heb er 3 op rij gehad ( als onervaren online dater) maar daar zit je dan in de kroeg of waar je ook hebt afgesproken.
Hoe zeg je netjes dat het hem niet wordt ? Hoe maak je je zo snel mogelijk weer uit de voeten.
Ik heb tergende gesprekken moeten voeren met echt vast hele lieve vrouwen maar NIET aan mij besteed.
TIPS ?
(en eerlijk zeggen en dat van te voren afspreken .. dat werkt dus NIET )
1quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.
Als dat niet lukt (kennelijk), na het tweede drankje zeggen (schrijf maar op):
"Ik wilde het graag hierbij laten vanavond, laten we de rekening vragen"
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan datquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjePrecies wat ik wilde zeggen, hoewel jij het iets genuanceerder weet te brengen
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Chawi het volgende:
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen..
Wat drink je dan wel? Zo raar is dat nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef freshy98 het volgende:
Voor mij hoeft bier echt niet. Die smerige lucht die er dan uit geademd word...
Moet daar dus bij vertellen dat ik geen bier, wijn of koffie lust.
Eerst een koffietje Macondo..we hebben niet allemaal haast om in bed te belanden ;-)quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratiequote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!quote:[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Gelukkig niet wat als alle vrouwen nu borderline bitches zijn (NOFI off course)quote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie
[..]
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!
QFTquote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Chawi het volgende:
*Griebels...bellen voordat je elkaar gezien hebt* Jeukt nog even wat verder.
Misschien een tip: Neem het allemaal eens niet zo serieus... Leuke foto+leuke chat = koffie drinken.. Als zij hetzelfde van jou vindt, dan kan je nog diezelfde dag/week aan de koffie zitten.
In alle andere gevallen: Next
En als je dan al een date hebt. Niet tot die afspraak eindeloos gaan zitten ouwehoeren, whatsappen, smssen of meer van dat.
Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |