Pak je krultang maar!quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Een man moet krullen hebben voor hij je mag bevruchten?
Ha ha nee dat was @CyClone in het vorige topic. Die had last van vruchtverlangende vrouwen omdat hij krullen had.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Een man moet krullen hebben voor hij je mag bevruchten?
Wááááááát!?quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben niet gedate, wel koffie gedronkenWas gezellig.
Er begint een soap geloof ikquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar daarom geen beschuitjes meer. Dat was 't idee
Toen ik op Paiq zat wel. Kan je mooi vrouwen mee op de reservebank laten zitten, of als je niet te desperate over wil komen bij een leuke. Ik heb altijd de neiging iets te zeggen tegen de vrouwen die online zijn. En als je geen reactie terugkrijgt, dan gaat ze op de offline cheat zodat ik niet verleid wordt er iets tegen te zeggen. Dan gaan ze vanzelf kletsen en als jij als man bij hun op de reservebank zit merk je dat vanzelf wel, want dan krijg je opeens bericht dat je 60 dagen niet tegen ze gesproken hebt, en ze bijna gewist wordenquote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]ik snap het alleen nog steeds niet. Ligt aan mij, moet nog eten.
Even over Paiq trouwens: gebruiken jullie die offline cheat ook vaak?
Ha ha, interessante strategie.Doe ik ook wel, meestal als ze weinig zeggen/te zeggen hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik op Paiq zat wel. Kan je mooi vrouwen mee op de reservebank laten zitten, of als je niet te desperate over wil komen bij een leuke. Ik heb altijd de neiging iets te zeggen tegen de vrouwen die online zijn. En als je geen reactie terugkrijgt, dan gaat ze op de offline cheat zodat ik niet verleid wordt er iets tegen te zeggen. Dan gaan ze vanzelf kletsen en als jij als man bij hun op de reservebank zit merk je dat vanzelf wel, want dan krijg je opeens bericht dat je 60 dagen niet tegen ze gesproken hebt, en ze bijna gewist worden
Om mensen te leren kennen moet je altijd tijd erin stekenquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef Illiberal het volgende:
Steeds tijd in mensen steken, en dan aan het eind van de rit heb je alsnog niks.
Goed punt, misschien ben ik er ook niet voor gemaakt dan. 4 weken whatsappen met iemand, 1 date gehad, en krijg nu te horen dat ik beter dan haar verdien.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Om mensen te leren kennen moet je altijd tijd erin steken
Wat een kutsmoes om iemand te dumpen is me dat zeg.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Goed punt, misschien ben ik er ook niet voor gemaakt dan. 4 weken whatsappen met iemand, 1 date gehad, en krijg nu te horen dat ik beter dan haar verdien.
tsjah, ze wist het niet goed met "dat daten". Ze zegt geen tijd te hebben, want ze moet afstuderen en ze is heel druk. Dat vind ze lullig voor me, dus wil ze me niet aan het lijntje houden. Ik zei: Oke, dan "wacht" ik wel tot mei/juni wanneer je klaar bent met studeren. Maar zo lang wil ze een jongen niet aan het lijntje houden, ik verdien volgens haar iemand beter waar ik op aan kan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes om iemand te dumpen is me dat zeg.
Goed punt, het is inderdaad ook beter zo.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef Dizorn het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar wil je echt 2 maanden op iemand wachten die je amper kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |