Ik begrijp wel meer dingen nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand de Playboy zou kopen. WIE er ook in zou staan.
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we internet hebben, bedoel je? Of dat niet?
Iedere vrouw?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?
Om de memmen van BN'sters te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand de Playboy zou kopen. WIE er ook in zou staan.
David Beckham! Oh wachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?
helemaal jouw type?quote:
Eh kom maar langsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
lekkerquote:
*graait naar bakje*quote:
Ik zal het Dan zeggenquote:
Wie was dat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
ach, zolang robert maar 1 keer ingrijpt vind ik het best, maar wat we eerder gezien hebben, dat familie van het 'talent' de jury bedreigde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |