O het is echt? Ik dacht dat het speelgoed wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog 2 van die mini's liggen, moet ze nog openmaken.
Ja, ze zijn echt lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef D. het volgende:
Iemand die mini's heeft?
Kun je die echt eten?
Ik ga er wel even eentje openmaken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef D. het volgende:
Iemand die mini's heeft?
Kun je die echt eten?
Daar ging ik idd ook vanuit, van hetzelfde materiaal als die smurfen en Disney figuurtjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O het is echt? Ik dacht dat het speelgoed was
Ik ookquote:
Ik heb de pindakaas en een flesje babyshampooquote:
Ik ook, dat is de enige marketing waar ik eigenlijk in trapquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl zoiets bij de Vomar was het me echt geen ene moer kon schelen...
Ik trap ook in die fakking marketing. Kut AH
Ik ga sowieso alleen naar de AH dus voor mij maakt het niet uit verder. Ik ga ook niet expres meer kopen om extra van die dingen te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl zoiets bij de Vomar was het me echt geen ene moer kon schelen...
Ik trap ook in die fakking marketing. Kut AH
Fakes voor de kinders die je niet hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de pindakaas en een flesje babyshampooMaar ik krijg ze niet open, volgens mij is het gewoon nep dus (of ik ben slap).
Ik vind het zelf ook leukquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Fakes voor de kinders die je niet hebt
Dat iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, dat is de enige marketing waar ik eigenlijk in trap! Maar ja die vent is ook gewoon zo cool
Ik doe dat soms wel bij de AHquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga sowieso alleen naar de AH dus voor mij maakt het niet uit verder. Ik ga ook niet expres meer kopen om extra van die dingen te krijgen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat soms wel bij de AHEn dan denk je aan 15 euro te zitten, en dan: - 1.20 euro bonusvoordeel.
[ afbeelding ]
Haha ja hij is echt leukquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef NoNickOne het volgende:
Hebben al een keer meegedaan en liveshows gehaald zie:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb tenminste weer eens de hele act naar tv zitten kijken
Toch is dit het enige programma waarin ik Patricia wel kan "hebben". Dit doet ze altijd leuk vind ik.quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch is dit het enige programma waarin ik Patricia wel kan "hebben". Dit doet ze altijd leuk vind ik.
MOHHHHHH Gertjequote:
Klopt. Het viel me eigenlijk nu pas op hoe vaak ze het zegtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch is dit het enige programma waarin ik Patricia wel kan "hebben". Dit doet ze altijd leuk vind ik.
50/50quote:
quote:
Ninja Turtlequote:
quote:
Ik herkende het er niet in, geluid te zacht misschienquote:
Gefeliciteerd, dit is de domste post die ik vandaag heb gelezenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
die is alleen maar door omdat hij hommo is
Heeft Dan ook zo'n lijf dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]dat zou wel fijn zijn ja.
Ik vind het als act inderdaad ook niet echt iets. Beetje springen dat is het wel.
Inderdaad, dat kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]dat zou wel fijn zijn ja.
Ik vind het als act inderdaad ook niet echt iets. Beetje springen dat is het wel.
Verkeerd met Gordon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
DANK JE WEL PATRICIA JIJ OOK
What the hell![]()
![]()
![]()
![]()
OHHH, ik stem voorquote:
Ja, jammer inderdaad. Wel een mooie jongen waar het mooie al snel vanaf gekeken is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]Dat niet, maar er zat niet echt een choreografie achter, het leek alsof hij maar wat deed.
Dan komt Patries weer, net als bij de country dames 'goh kappertje zat er niet in'?quote:
to shyquote:
"wij komen zo origineel mogelijk topics vullen"quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
misschin moeten aantal fokkers meedoen aan hgt
Dat!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Die muziek is helemaal niet zo slecht. Dat gezang is kut.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Die muziek is helemaal niet zo slecht. Dat gezang is kut.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"wij komen zo origineel mogelijk topics vullen"
Ja Amerika en Amerikaquote:
Oh ik dacht die net aan het onderhandelen waren, is het misgelopen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef D. het volgende:
Ik hoorde daarstraks trouwens dat Playboy de dochter van Paay hadden afgewezen omdat ze bang waren dat ie niet zou verkopen
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand de Playboy zou kopen. WIE er ook in zou staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef D. het volgende:
Ik hoorde daarstraks trouwens dat Playboy de dochter van Paay hadden afgewezen omdat ze bang waren dat ie niet zou verkopen
Las het ja. Lekker voor dr. Dat krijg je met zulke arrogantie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef D. het volgende:
Omdat we internet hebben, bedoel je? Of dat niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand de Playboy zou kopen. WIE er ook in zou staan.
Ik begrijp wel meer dingen nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand de Playboy zou kopen. WIE er ook in zou staan.
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we internet hebben, bedoel je? Of dat niet?
Iedere vrouw?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?
Om de memmen van BN'sters te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
David Beckham! Oh wachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En welke vrouw zou je nog bloot willen zien, als je een man was dan?
helemaal jouw type?quote:
Eh kom maar langsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
lekkerquote:
*graait naar bakje*quote:
Ik zal het Dan zeggenquote:
Wie was dat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
ach, zolang robert maar 1 keer ingrijpt vind ik het best, maar wat we eerder gezien hebben, dat familie van het 'talent' de jury bedreigde
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik liet een paaseitje vallen en kan hem nu niet meer vinden
Tuurlijk niet, je bent een FOK!er.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook geen doorsnee man
Dan vind je hem over een week terug ergens in een schoen ofzoquote:
Je wilt niet weten waar ik weleens mijn contactlenzen heb gevonden als ik die weer eens had laten vallen, op randjes waarvan je denkt: huh hoe komt ie DAAR nou terecht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vind je hem over een week terug ergens in een schoen ofzo
quote:
JA, heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik weleens mijn contactlenzen heb gevonden als ik die weer eens had laten vallen, op randjes waarvan je denkt: huh hoe komt ie DAAR nou terecht.
vrijdag de 13e pikquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik zit zooooo niet in de uitzending van vanavond. Het lijkt ook gewoon geen vrijdag
Heb je gewerkt of zo>quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik zit zooooo niet in de uitzending van vanavond. Het lijkt ook gewoon geen vrijdag
Komt allemaal omdat we op maandag vrij warenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
was buiten vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |