Nou niet bij een reguliere inspectiequote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef DriekOplopers het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd, hoe het defect eigenlijk is ontdekt...
Je kan om 01:50 nog van Sloterdijk naar Centraalquote:Op maandag 16 april 2012 23:24 schreef Yreal het volgende:
Wat zou eigenlijk de laatste regulieren trein zijn die op een dag vertrekt? Dus geen nachtnet..
Truste!quote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga het morgen gewoon weer proberen, en wel heel vroeg. Maar nu slapen
niethelemaal, wissel 1005 was in de 'rechtdoorstand' gewoon te bereiden. Alleen niet in afbuigende stand.quote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus "bij de gratie van de hemel en eigenlijk onterecht want naastliggend spoor" is vanaf wissel 55b bij Bilthoven tot aan wissel 1007 een soort dienst over enkelspoor in stand gehouden om de boel niet helemaal plat te hoeven gooien? Begrijp ik dat goed?
Daar hebben we nou juist de Videoschouw en de Ultrasoon voor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:33 schreef b2py het volgende:
[..]
niethelemaal, wissel 1005 was in de 'rechtdoorstand' gewoon te bereiden. Alleen niet in afbuigende stand.
Daarnij worden de inspecties 's nachts gedaan, want overdag mag je nergens meer bij. Je kan niet in een wissel om het te bekijken. En met een lamp in de nacht is nou niet helemaal de meest ideale situatie.
Maar dat wissel is schijnbaar weer in orde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal. Vierde werkdag, daar hoort natuurlijk vijfde keer spoorgefaal bij. Deze keer lukte het combineren in Deventer niet, en zijn we met een stel te weinig als haringen in het tonnetje met +7 vertrokken. Overstap in Amf natuurlijk ook naar de Ratsmodee.
Schijnbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar dat wissel is schijnbaar weer in orde.
Ja, ik weet het niet zeker natuurlijk. Ik zit ook maar Sesamstraat te kijken met mijn koters.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zeker natuurlijk. Ik zit ook maar Sesamstraat te kijken met mijn koters.
Je vergeet de Filistijnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaantjes, klote, galemiezen. Ratsmodee
Nummer 5 in 2 weken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef greavy het volgende:
Rondom Schiphol minder treinen door sein- en wisselstoring ....
En toch gebeurt het wel dat er in Nederland onderdelen echt op voorraad zijn, want van het spoorkruis bij Blauwkapel is er een reserve-exemplaar dat er direct naast ligtquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zou ons land (En wellicht ook Belgie) welicht gewoon niet te klein zijn om alles maar op voorraad te hebben staan? Ik bedoel, als je ergens 1 type wissel met onderdeel y heb staan, waarom zou je dan voor een goedsvermogen dat tig jaar op voorraad hebben staan als dat -pak hem beet- 10/15 jaar meegaat.
In een land zoals Duitsland ligt dat wat anders natuurlijk, waar het netwerk 3?4?5? maal zo groot is. En dan een voorraad ergens in het midden van het land dit soort gepauper snel oplost...
wel opvallend dat er de laatste weken zoveel wisselstoringen her en der in het land zijn. Of valt het nu meer op dan normaal? ...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef greavy het volgende:
Rondom Schiphol minder treinen door sein- en wisselstoring ....
Het gaat niet eens om de grootte van het land, maar om bereidwilligheid voorraden op te slaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zou ons land (En wellicht ook Belgie) welicht gewoon niet te klein zijn om alles maar op voorraad te hebben staan? Ik bedoel, als je ergens 1 type wissel met onderdeel y heb staan, waarom zou je dan voor een goedsvermogen dat tig jaar op voorraad hebben staan als dat -pak hem beet- 10/15 jaar meegaat.
In een land zoals Duitsland ligt dat wat anders natuurlijk, waar het netwerk 3?4?5? maal zo groot is. En dan een voorraad ergens in het midden van het land dit soort gepauper snel oplost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |