Schijnbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar dat wissel is schijnbaar weer in orde.
Ja, ik weet het niet zeker natuurlijk. Ik zit ook maar Sesamstraat te kijken met mijn koters.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zeker natuurlijk. Ik zit ook maar Sesamstraat te kijken met mijn koters.
Je vergeet de Filistijnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaantjes, klote, galemiezen. Ratsmodee
Nummer 5 in 2 weken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef greavy het volgende:
Rondom Schiphol minder treinen door sein- en wisselstoring ....
En toch gebeurt het wel dat er in Nederland onderdelen echt op voorraad zijn, want van het spoorkruis bij Blauwkapel is er een reserve-exemplaar dat er direct naast ligtquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zou ons land (En wellicht ook Belgie) welicht gewoon niet te klein zijn om alles maar op voorraad te hebben staan? Ik bedoel, als je ergens 1 type wissel met onderdeel y heb staan, waarom zou je dan voor een goedsvermogen dat tig jaar op voorraad hebben staan als dat -pak hem beet- 10/15 jaar meegaat.
In een land zoals Duitsland ligt dat wat anders natuurlijk, waar het netwerk 3?4?5? maal zo groot is. En dan een voorraad ergens in het midden van het land dit soort gepauper snel oplost...
wel opvallend dat er de laatste weken zoveel wisselstoringen her en der in het land zijn. Of valt het nu meer op dan normaal? ...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef greavy het volgende:
Rondom Schiphol minder treinen door sein- en wisselstoring ....
Het gaat niet eens om de grootte van het land, maar om bereidwilligheid voorraden op te slaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zou ons land (En wellicht ook Belgie) welicht gewoon niet te klein zijn om alles maar op voorraad te hebben staan? Ik bedoel, als je ergens 1 type wissel met onderdeel y heb staan, waarom zou je dan voor een goedsvermogen dat tig jaar op voorraad hebben staan als dat -pak hem beet- 10/15 jaar meegaat.
In een land zoals Duitsland ligt dat wat anders natuurlijk, waar het netwerk 3?4?5? maal zo groot is. En dan een voorraad ergens in het midden van het land dit soort gepauper snel oplost...
Amsterdam Zuid bedoel je denk ik? Bij Amstel liggen volgens mij helemaal geen wisselsquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef greavy het volgende:
Problemen bij schiphol: Bij Amsterdam Riekerpolder Aansluiting wissel 1021 niet te bedienen en bij Amsterdam Amstel wissel wissel 1331 ook niet te bedienen.
het wisselnummer komt overeen met zuid iigquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid bedoel je denk ik? Bij Amstel liggen volgens mij helemaal geen wissels
Zuid inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid bedoel je denk ik? Bij Amstel liggen volgens mij helemaal geen wissels
En smaakte ie lekker na het bereiden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:33 schreef b2py het volgende:wissel 1005 was in de 'rechtdoorstand' gewoon te bereiden.
Ik gok spoortje 2 met de SGMm'etjes...quote:TIS 3.3:
Ontsporing met slachtoffers of aanrijdingen trein
met:
• trein
• groot wegvoertuig (bus/vrachtauto).
waardoor wagenstellen niet vervormd,
gekanteld of gestapeld zijn.
Zie 2 posts boven je. Staat precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef b2py het volgende:
Treinen op elkaar gebotst op station Leiden. 1 leeg en 1 met reizigers!
3e keer in 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je. Staat precies hetzelfde.
Is tevens op spoor2 gebeurt. SGMm tegen SGMm. Waar kennen we dat euveltje van, op dat spoor? Ik weet niet WAT die piepo's daar uitvreten, maar gebeurt vaker.
Edit: Enkel de Spitssprinter is opgeheven Gouda-Alphen a/d Rijn.
Nou enquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef dennistd het volgende:
Nijverdal gaat april volgend jaar weer open volgens de planning, maar daar aan voorafgaand is er wel wekenlang helemaal geen treinverkeer mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef dennistd het volgende:
Nijverdal gaat april volgend jaar weer open volgens de planning, maar daar aan voorafgaand is er wel wekenlang helemaal geen treinverkeer mogelijk.
Moet je maken terwijl je in een NS-kantoor wacht op je sollicitatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef greavy het volgende:
Kruiswoordpuzzel van 'De smoezen van NS' op Facebook:
[ afbeelding ]
Eindelijk maar toch... die dingen staan er idd al jaaaaren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn er helemaal klaar mee bij de Cartesiusweg denk ik. Alle sporen waren al een tijdje opgebroken, behalve één spoortje waar 4 totaal verknetterde ex-Bergland Expres rijtuigen staan weg te rotten. Maar dat is binnenkort ook verleden tijd zo te zien: Vandaag staat er een of ander shuntmobiel voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daalsedijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn er helemaal klaar mee bij de Cartesiusweg denk ik. Alle sporen waren al een tijdje opgebroken, behalve één spoortje waar 4 totaal verknetterde ex-Bergland Expres rijtuigen staan weg te rotten. Maar dat is binnenkort ook verleden tijd zo te zien: Vandaag staat er een of ander shuntmobiel voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auch proficiatquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Shuntertje is toch gewoon een Brits woord voor Rangeerloc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |