Ik gok spoortje 2 met de SGMm'etjes...quote:TIS 3.3:
Ontsporing met slachtoffers of aanrijdingen trein
met:
• trein
• groot wegvoertuig (bus/vrachtauto).
waardoor wagenstellen niet vervormd,
gekanteld of gestapeld zijn.
Zie 2 posts boven je. Staat precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef b2py het volgende:
Treinen op elkaar gebotst op station Leiden. 1 leeg en 1 met reizigers!
3e keer in 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je. Staat precies hetzelfde.
Is tevens op spoor2 gebeurt. SGMm tegen SGMm. Waar kennen we dat euveltje van, op dat spoor? Ik weet niet WAT die piepo's daar uitvreten, maar gebeurt vaker.
Edit: Enkel de Spitssprinter is opgeheven Gouda-Alphen a/d Rijn.
Nou enquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef dennistd het volgende:
Nijverdal gaat april volgend jaar weer open volgens de planning, maar daar aan voorafgaand is er wel wekenlang helemaal geen treinverkeer mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef dennistd het volgende:
Nijverdal gaat april volgend jaar weer open volgens de planning, maar daar aan voorafgaand is er wel wekenlang helemaal geen treinverkeer mogelijk.
Moet je maken terwijl je in een NS-kantoor wacht op je sollicitatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef greavy het volgende:
Kruiswoordpuzzel van 'De smoezen van NS' op Facebook:
[ afbeelding ]
Eindelijk maar toch... die dingen staan er idd al jaaaaren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn er helemaal klaar mee bij de Cartesiusweg denk ik. Alle sporen waren al een tijdje opgebroken, behalve één spoortje waar 4 totaal verknetterde ex-Bergland Expres rijtuigen staan weg te rotten. Maar dat is binnenkort ook verleden tijd zo te zien: Vandaag staat er een of ander shuntmobiel voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daalsedijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn er helemaal klaar mee bij de Cartesiusweg denk ik. Alle sporen waren al een tijdje opgebroken, behalve één spoortje waar 4 totaal verknetterde ex-Bergland Expres rijtuigen staan weg te rotten. Maar dat is binnenkort ook verleden tijd zo te zien: Vandaag staat er een of ander shuntmobiel voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auch proficiatquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Shuntertje is toch gewoon een Brits woord voor Rangeerloc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |