Leftfield toegevoegd aan mijn lijstje. Maar inderaad wel erg breedkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze is me te breed. Ik kan geen Propellerheads, Leftfield, Squarepusher en Alex Gopher gaan vergelijken.
Mwah, minder breed dan 'nederlandse bands' volgens mij...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze is me te breed. Ik kan geen Propellerheads, Leftfield, Squarepusher en Alex Gopher gaan vergelijken.
Die heb ik ook overgeslagenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah, minder breed dan 'nederlandse bands' volgens mij...
de vraag was toch ook house, dus niet nodig om onderscheid te maken in al die stijlenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die heb ik ook overgeslagen
Maar jij noemt ook bijna alles House, dus voor jou klinkt het wss allemaal hetzelfde.
Naja. Je zou A Deeper Love als poppie deep house kunnen zien. Maar ik vind het meer post-swingbeat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dance/house. En in Weezer's lijstje staat al weinig House.
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik had het nu tóch al voor de kat z'n kut uitgerekendquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindlijst dance uit de 90s
1. Prodigy - No Good (Start the Dance) 16
2. Underworld - Born Slippy 15
3. Cygnus X - Superstring 7
4. RMB - Spring 7
5. Daft Punk - Da Funk 6
Oh hmm misschien heb ik iets te snel geteldquote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik had het nu tóch al voor de kat z'n kut uitgerekend
Volgens mij is het:
Prodigy - No Good 16
Underworld - Born Slippy 16
Cygnus X - Superstring 7
1. RMB - Spring 7
Daft Punk - Da Funk 6
The Age of Love - The Age of Love 6
Gedeelde 1e plaats dus voor Prodigy en Underworld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |