quote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef cafca het volgende:
Deze sla ik even over. Heb niet zoveel met dance/housetracks uit de 90.
Dit lukt me wel, maar het is wel een heel erg iets te breed genre heb ik het idee. Wat valt er nou onder en wat niet? Moet je keihard op los kunnen gaan? Of is alles wat een beetje electro is al goed? (ik zag Aphex Twin al langskomen)...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:00 schreef WeezerButler het volgende:
1. Smells like teen spirit 53 pnt.
2. Lithium 40 pnt.
3. About a girl 27 pnt.
4. Come as you are 20 pnt.
5. All apologies 15 pnt.
Te verwachten top 3
Nieuwe top 5 van vandaag ; beste dance/house track uit de 90s !!
Leftfield toegevoegd aan mijn lijstje. Maar inderaad wel erg breedkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze is me te breed. Ik kan geen Propellerheads, Leftfield, Squarepusher en Alex Gopher gaan vergelijken.
Mwah, minder breed dan 'nederlandse bands' volgens mij...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze is me te breed. Ik kan geen Propellerheads, Leftfield, Squarepusher en Alex Gopher gaan vergelijken.
Die heb ik ook overgeslagenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah, minder breed dan 'nederlandse bands' volgens mij...
de vraag was toch ook house, dus niet nodig om onderscheid te maken in al die stijlenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die heb ik ook overgeslagen
Maar jij noemt ook bijna alles House, dus voor jou klinkt het wss allemaal hetzelfde.
Naja. Je zou A Deeper Love als poppie deep house kunnen zien. Maar ik vind het meer post-swingbeat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dance/house. En in Weezer's lijstje staat al weinig House.
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik had het nu tóch al voor de kat z'n kut uitgerekendquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindlijst dance uit de 90s
1. Prodigy - No Good (Start the Dance) 16
2. Underworld - Born Slippy 15
3. Cygnus X - Superstring 7
4. RMB - Spring 7
5. Daft Punk - Da Funk 6
Oh hmm misschien heb ik iets te snel geteldquote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik had het nu tóch al voor de kat z'n kut uitgerekend
Volgens mij is het:
Prodigy - No Good 16
Underworld - Born Slippy 16
Cygnus X - Superstring 7
1. RMB - Spring 7
Daft Punk - Da Funk 6
The Age of Love - The Age of Love 6
Gedeelde 1e plaats dus voor Prodigy en Underworld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |