En wat zou je er dan aan doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef Wolken het volgende:
Ik zou het niet aankunnen mijn kinderen zo te zien leven....
Ja precies. Hoewel sommige mannen ook erg zijn hoor. die van vorige week. wat een arrogante kwast. Maar vaak heb ik het idee dat die vrouwen gewoon voor de camera hun man voor lul willen zetten. Ik zou echt niet meewerken aanzo'n progromma. Je wordt als man compleet als loser neergezet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef xzaz het volgende:
Mijn ma kijkt dit programma op dit moment en ik verbijt me altijd aan die vrouwen.. man steek zelf eens handen uit je mouwen.. en dan op zo'n laffe manier die man benaderen.
Tja, je krijgt wel een gratis verbouwing...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ja precies. Hoewel sommige mannen ook erg zijn hoor. die van vorige week. wat een arrogante kwast. Maar vaak heb ik het idee dat die vrouwen gewoon voor de camera hun man voor lul willen zetten. Ik zou echt niet meewerken aanzo'n progromma. Je wordt als man compleet als loser neergezet.
Als je 4jaar in zon teringbende zit verdien je dat gewoon hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ja precies. Hoewel sommige mannen ook erg zijn hoor. die van vorige week. wat een arrogante kwast. Maar vaak heb ik het idee dat die vrouwen gewoon voor de camera hun man voor lul willen zetten. Ik zou echt niet meewerken aanzo'n progromma. Je wordt als man compleet als loser neergezet.
Gratisquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je krijgt wel een gratis verbouwing...
Maar die vrouwen waren er zelf bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je 4jaar in zon teringbende zit verdien je dat gewoon hoor
RTL betaalt toch alles?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
GratisBen je ZZP monteur, googled iemand je naam...
En de familie dan? Die moeder? Wel een grote mond kunnen hebben; heb er alleen nog geen doos aan zien raken. Emancipatie is ver te zoeken..quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je 4jaar in zon teringbende zit verdien je dat gewoon hoor
Momentopnamens...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef Ole het volgende:
Watje! Hij kan niet eens een schroef indraaien
Die kan inderdaad best helpen ja maarja. Dan nog, 4 jaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
En de familie dan? Die moeder? Wel een grote mond kunnen hebben; heb er alleen nog geen doos aan zien raken. Emancipatie is ver te zoeken..
Vast hardhoutquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef Ole het volgende:
Watje! Hij kan niet eens een schroef indraaien
Precies dat. Ze doen er alles aan om zo'n man als loser neer te zetten. alles voor de kijkcijfers. Is weer lekker terug komen op je werk. Alle collega';s hebben met leedvermaak zitten kijken.quote:
4 jaar lang; wanneer wij klussen is het heel de familie pakt gewoon aan en in een week ben je klaar. Niet zeiken gewoon werken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kan inderdaad best helpen ja maarja. Dan nog, 4 jaar
Zelf zorgen dat de kinderkamers klaar raken of in haar geval de goede slaapkamer aan de kinderen geven en zelf op de zolder die nog niet af is slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef xzaz het volgende:
Mijn ma kijkt dit programma op dit moment en ik verbijt me altijd aan die vrouwen.. man steek zelf eens handen uit je mouwen.. en dan op zo'n laffe manier die man benaderen.
[..]
En wat zou je er dan aan doen?
Mag ook als je geen normaal bed voor je kind kan kopen/zelf in elkaar zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Precies dat. Ze doen er alles aan om zo'n man als loser neer te zetten. alles voor de kijkcijfers. Is weer lekker terug komen op je werk. Alle collega';s hebben met leedvermaak zitten kijken.
Sorry maar als je als familie en moeder 4 jaar lang loopt te kijken en zelf niks te doen dan ben je als familie ook gewoon ongeschikt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mag ook als je geen normaal bed voor je kind kan kopen/zelf in elkaar zetten
Maar als je als vrouw je man zo te kakken zet voor de tv dan zou ik er helemaal klaar mee zijn. Zoiets moeten ze mij niet flikken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mag ook als je geen normaal bed voor je kind kan kopen/zelf in elkaar zetten
Biertje d'r bij; friet halen; mannen onder elkaar klussen is gewoon lachen.. heeft echt niks met trots te maken. Zinnen zoals "Zo wilt de vrouw het nou eenmaal" komen dan vaak langs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Wolken het volgende:
Misschien heeft hij niet toegestaan dat familie zou helpen. Iets met mannelijke trots.
Valt me ook wel op dat het altijd de man is die de lul is in dit soort programma's. Je zou nooit een programma zien als ''Help, mijn vrouw heeft een laag libido''quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Maar als je als vrouw je man zo te kakken zet voor de tv dan zou ik er helemaal klaar mee zijn. Zoiets moeten ze mij niet flikken.
Maar ik had het zelf niet zo ver laten komen trouwens. Gelukkig kan ik zelf wel wat en heb ook familie en vrienden die me kunnen helpen.
QFTquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Dat de man de lul is komt gewoon omdat vrouwen altijd iets hebben om over te zeiken
Hetzelfe met dat programma help mijn man heeft een hobby. Gaat net zo. de man is de lul. Daar zit ik ook wel eens naar te kijken en soms denk ik dan "tja die vrouw heeft wel gelijk" maar meestal heb ik zoiets van "waar maken ze zich druk om".quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Valt me ook wel op dat het altijd de man is die de lul is in dit soort programma's. Je zou nooit een programma zien als ''Help, mijn vrouw heeft een laag libido''
Als je met je partner je huis hebt verbouwd en je bent nog bij elkaar dan komt de rest ook wel goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Als hij net zo is als mijn ex had ik touwens ook niet geholpen. Zodra er ook maar iets fout ging met klussen kreeg ik altijd de volle laag, ook al had ik er niks mee te maken. Klussen met je partner heb ik iig afgeleerd.
Dat de man de lul is komt gewoon omdat vrouwen altijd iets hebben om over te zeiken
Ik wou het niet zeggen; waar staat die loopband dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:29 schreef kijkmij het volgende:
Zou het heel gemeen zijn van die man om zijn vrouw op te geven voor dat programma over afvallen? We zeuren en zeiken over dat die klus niet af was, maar volgens mij doet ze niet heel veel aan sport aan die vette pens te zien.
Ik had er nog een sportkamer bij gemaakt: "voor jou schat, als John over vier weken weer terug is heb ik de tuin gedaan maar ben jij dan 10 kilo kwijt?"quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen; waar staat die loopband dan?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:30 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik had er nog een sportkamer bij gemaakt: "voor jou schat, als John over vier weken weer terug is heb ik de tuin gedaan maar ben jij dan 10 kilo kwijt?"
Die man heeft een baan als onderhoudsmonteur voor ovens, die vrouw werkt denk ik niet, en drie kinderen. Tja ik geef het je te doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef Wolken het volgende:
Volgens mij was de voortuin ook betegeld met 10 verschillende soorten en maten tegels wat niet de indruk wekt dat ze geld in overvloed hebben.
Het is gewoon allemaal gefaked; lekker gratishh verbouwing..quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Die man heeft een baan als onderhoudsmonteur voor ovens, die vrouw werkt denk ik niet, en drie kinderen. Tja ik geef het je te doen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef StephanL het volgende:
Ken deze ook niet, dus ook geen idee.
Herhaling dus, Ibrahim is er nog bij.
quote:Aflevering 1 Seizoen 7
De hoogzwangere Roelien heeft de hulp van John en zijn team ingeroepen. Ze is ten einde raad, want ze woont in een bungalow waar niets af is. Kale muren, gesloopte plafonds en er staat zelfs een steiger in de woonkamer. Tot overmaat van ramp heeft haar vriend nu ook nog besloten om de badkamer te gaan verbouwen. De bungalow is inmiddels meer een antikraakpand dan een huis voor een jong gezin. Roelien maakt zich grote zorgen; hier kan hun eerste kind niet opgroeien. Echter, de toekomstige vader Reinder weigert de ernst van de situatie in te zien en geeft geen gehoor aan de noodkreten van Roelien. Lukt het John en de klussers om Reinder te laten inzien dat hij geen student meer is maar binnenkort vader wordt?
Zij is denk ik eind 20, hij plusminus 45quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Verschil in leeftijd tussen man en vrouw?
Doet hij puik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij is denk ik eind 20, hij plusminus 45
Inderdaad. Ze heeft hem op zijn looks gekozen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me geen geweldige baan eerlijk gezegd.
Maargoed, vrouwen gaan niet alleen voor geld he.
En zijn atletische lichaamquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft hem op zijn looks gekozen.
zou hij alleen zijn baard verven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind zijn haar zo vreemd, dat grijze en dan die donkere baard.
Zou je bijna denken, want meestal is het andersom: donker haar en dan grijze baard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij alleen zijn baard verven?
het is echt zo iemand waarbij je die eeuwige grijs van zijn gezicht zou willen slaan (ik wel tenminste, ik kan zo slecht tegen dat schaapachtige gedoequote:
Dan valt het juist op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Altijd weer Apple logo's censureren, alsof je niet ziet dat het een MacBook is.
Dit is dus niet eens hun eigen huis?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zoveel investeren in anti-kraak?
Zijn vriending is wel een zeur ook
Oh dat kan ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef MilaNL het volgende:
Dit is volgens mij wel zijn eigen huis, maar hij heeft heel lang in antikraak gewoond en dit leek erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |