Het is een duo-raadslid. Komop zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit stoort mij ook. Kon het op nu.nl niet eens vinden. In tegenstelling tot die idioot bij de pvv die uitspraken had gedaan over aboutaleb (volgens mij). Toen stond het steeds bovenaan met foto. Het zijn beiden niet mijn partijen, maar die duidelijke voorkeur van de media stoort mij, zeker bij een nieuwssite.
En dus staat voor jou daarmee onomstotelijk vast dat hij nooit gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niets noemen is wat anders dan verzonnen opleidingen en raadslidmaatschap promoveren tot een baan.
Als je rest van die FB ziet merk je dat ie sowieso niet helemaal 100 is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso getuigt het van weinig fijnzinnigheid om mensen, al dan niet spreekwoordelijk, dood te wensen als je het niet met ze eens bent.
nee het is aanzetten tot crimineel gedrag of hoe je dat ook noemtquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:14 schreef Marlan het volgende:
Is niet echt een bedreiging, meer een verwensing uit frustratie. Serieus bedoeld kun je nog zeggen dat hij een openbare aanbesteding doet voor een huurmoord, maar dan moet je de SP wel erg haten.
Dan kun je half FOK! wel opsluiten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is aanzetten tot crimineel gedrag of hoe je dat ook noemt
volgens mij is het strafbaar
the point remains the samequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je half FOK! wel opsluiten.
Er zijn ook hele volksstammen die het bord eten dat ze in een restaurant geserveerd krijgen fotograferen en op Facebook zetten. Die zijn imho ook niet helemaal 100.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je rest van die FB ziet merk je dat ie sowieso niet helemaal 100 is.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Geschorste SP'er heeft spijt
Pascal Smit, die Jort Kelder en Mark Rutte op Facebook met de dood bedreigde, heeft heel erg spijt van zijn uitingen. Dat heeft de Amsterdamse SP-fractievoorzitter Laurens Ivens gezegd tegen AT5.
Op de vraag of zijn partij aankomende raadsleden niet van tevoren iets beter moet screenen, zegt Ivens dat de SP dit absoluut niet zag aankomen.
Smit is op non-actief gezet. Hij zou eerder al eens een jonge PVV'er hebben bedreigd.
.
Ah gossie, meneer moet de PVV er weer bij halen.quote:
Hij drukt zich wel in jouw trant uit anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die SP'er natuurlijk een grote lul is.
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Thomas van der Dunk geeft Pascal twee duimpjes omhoog voor zijn prachtige en terechte stukjes proza.
Als je linkse vriendjes dat doen zeg je er niks vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, meneer moet de PVV er weer bij halen.
En wie mag jij dan wel zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hij drukt zich wel in jouw trant uit anders.![]()
Duo-deelraadslid zelfs. Niet eens lid van de deelraad dus, maar alleen van wat deelraadscommissies.quote:
Ik keur die shit gewoon af, maar uiteraard zeg ik er niks van. Tuurlijk man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je linkse vriendjes dat doen zeg je er niks van_! Heerlijk weer, Koos. Ik vind het jammer dat de oude Koos er niet meer is.
Andere partijen hebben daar gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
Het is wel weer tekenend dat de SP dit soort tokkies aantrekt.
PVV wel, maar de rest niet echt iets bijzonders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere partijen hebben daar gelukkig nooit last van
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef Life2.0 het volgende:
`PVV wel, maar de rest niet echt iets bijzonders.
Kijk dat hoofd van die man, dat soort mensen laat je toch bij voorbaat al niet toe? `
Je stemt sp/pvv? Had ik niet achter je gezocht..
Iedereen hier is wel vooringenomen, kom op. Ik weet dat het pijn doet om te zien dat het SP-electoraat voornamelijk uit tokkies bestaat.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Je kan dat zien? Heeft god je dat verteld soms? Voel je het aan je water? Kijk je koffiedik?
Ga lekker naar geenstijl joh
Uit het kiezersonderzoek 2010:quote:SP
Leeftijd: jonger dan PvdA, nauwelijks 75+
Sekse: m/v
Opleiding: iets meer laag opgeleid
Religie: alle religies licht ondervertegenwoordigd
Inkomen: laag en modaal, maar ook midden gemiddeld
Stedelijkheid: sterk stedelijk,
Regio: relatief sterk vertegenwoordigd in Randstad
Huishoudsamenstelling: gemiddelde verdeling huishoudsamenstelling
Arbeidsparticipatie: gemiddelde arbeidsparticipatie
Soort woning: enige partij met meer huurders dan kopers
Economische dimensie: meest progressieve kiezers
Dat zijn toch geen tokkies man. Alleen omdat ze relatief laagopgeleid zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Uit het kiezersonderzoek 2010:
http://www.bmconderzoek.n(...)weede_Kamer_2010.pdf
En meer huurders dan kopers hebben. Niet iedereen met een laag inkomen is een tokkie natuurlijk, maar het valt natuurlijk wel op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tokkies man. Alleen omdat ze relatief laagopgeleid zijn![]()
Ontopic: Jort Kelder
Dat zegt helemaal niets natuurlijk. Evenals het inkomen aspect (heb je trouwens over het gedeelte 'modaal / midden' heen gelezen?).quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En meer huurders dan kopers hebben. Niet iedereen met een laag inkomen is een tokkie natuurlijk, maar het valt natuurlijk wel op.
Als Roemer het had geroepen waarschijnlijk ook hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals al geopperd....als gekke Geert dit had geroepen waren de topics en reacties in kranten en overige media niet aan te slepen.
Als je nou per se op die toer wil gaan, dan moet je wel zelf op je spelling letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Blijkt wel weer dat de SP en de PVV qua intellectueel niveau redelijk aanelkaar gewaagt zijn.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Haha, die gozer lijkt wel een soort remlof of du_ke maar dan nog extremer.
Wie praat dit goed?quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit kunnen goedpraten.
Of hij nou van de SP, PVV of Christenunie is; doodsverwensingen zijn gewoon ontoelaatbaar.
De SP en PVV vergelijken... Het grote verschil is dat de SP duidelijk ideologisch onderlegd is, dat kunnen we van de PVV niet echt zeggen, toch? Lees anders eens een boek waar de SP allemaal voor staat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Blijkt wel weer dat de SP en de PVV qua intellectueel niveau redelijk aanelkaar gewaagt zijn.
http://www.at5.nl/artikelen/79339/sp-er-pascal-smit-op-non-actiefquote:vrijdag 13 april 2012 12:53
SP'er Pascal Smit op non-actief
Pascal Smit, de SP'er die Jort Kelder met de dood bedreigde, is door zijn partij op non-actief gesteld.
Voor wat betreft neerbuigend zijn naar andersdenkenden ben ik het wel met je eens. En dat speelt nog de moderator op een Forum ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Haha, die gozer lijkt wel een soort remlof of du_ke maar dan nog extremer.
Volgens de databank van het Meertens instituut waren er in 2007 maar liefst 43105 Nederlanders die de familienaam Smit droegen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef Specularium het volgende:
Zou deze man eigenlijk familie zijn van Michiel Smit?
Ik bedoel niet remlof maar Pascal.
Er dat allemaal getypt op Kartonnen kaartjes door Stanley Graanschuur ( Nedly Elstak)quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens de databank van het Meertens instituut waren er in 2007 maar liefst 43105 Nederlanders die de familienaam Smit droegen.
bron
Hmm vreemd, mijn naam komt in 2010 niet voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens de databank van het Meertens instituut waren er in 2007 maar liefst 43105 Nederlanders die de familienaam Smit droegen.
bron
quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er dat allemaal getypt op Kartonnen kaartjes door Stanley Graanschuur ( Nedly Elstak)
Ik dacht dat hij uit Suriname kwam, maar is op Java geboren.quote:
Nee, dat is niet duidelijk. Wat wél duidelijk is is dat je beide heren doodwenste. Glashelder was het.quote:SP-lid Smit biedt op Facebook excuses aan
AMSTERDAM - Het Amsterdamse SP-duoraadslid Pascal Smit heeft zaterdag op zijn Facebookpagina zijn „welgemeende excuses” aangeboden aan zowel tv-presentator Jort Kelder als aan premier Mark Rutte.
Smit had vrijdag op Facebook dreigende taal geuit tegen Kelder en Rutte. Hij vroeg onder meer of er niemand was die Kelder kon afschieten. Over Rutte schreef hij: „Ik en een mes. En geen Rutte in de buurt. Hij zal eens GEEN mazzel hebben die bloedhond.” De SP schorste daarop het raadslid van stadsdeel Amsterdam-West.
Smit schrijft zaterdag op Facebook: „Ik hoop dat duidelijk is dat ik spijt heb van gedane uitlatingen. Die had ik nooit mogen doen. Ik hoop ook dat duidelijk is dat van een werkelijke doodswens aan beide heren geenszins sprake is en nooit is geweest. Ik betreur mijn gedane uitlatingen ten zeerste en betreur iedere schade aan personen en schade aan de SP”.
Dat dus... zieke gast met zieke ideeën. Oppakken wegens strafbare uitingen en daarna eens goed onderzoeken of ie echt gevaarlijk is of alleen dom stoer wilde doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is niet duidelijk. Wat wél duidelijk is is dat je beide heren doodwenste. Glashelder was het.
Hij is op non-actief gesteld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:09 schreef DS4 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat hij mag blijven bij de SP?
Dat laatste natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat dus... zieke gast met zieke ideeën. Oppakken wegens strafbare uitingen en daarna eens goed onderzoeken of ie echt gevaarlijk is of alleen dom stoer wilde doen.
minstens 1quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Re het volgende:
Mensen die deze meneer dood willen hebben, daar is ook een steekje aan los.
Net als die mensen die de ouders van T. van der Vlis met de dood hebben bedreigd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Re het volgende:
Mensen die deze meneer dood willen hebben, daar is ook een steekje aan los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |