En wie mag jij dan wel zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hij drukt zich wel in jouw trant uit anders.![]()
Duo-deelraadslid zelfs. Niet eens lid van de deelraad dus, maar alleen van wat deelraadscommissies.quote:
Ik keur die shit gewoon af, maar uiteraard zeg ik er niks van. Tuurlijk man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je linkse vriendjes dat doen zeg je er niks van_! Heerlijk weer, Koos. Ik vind het jammer dat de oude Koos er niet meer is.
Andere partijen hebben daar gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
Het is wel weer tekenend dat de SP dit soort tokkies aantrekt.
PVV wel, maar de rest niet echt iets bijzonders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere partijen hebben daar gelukkig nooit last van
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef Life2.0 het volgende:
`PVV wel, maar de rest niet echt iets bijzonders.
Kijk dat hoofd van die man, dat soort mensen laat je toch bij voorbaat al niet toe? `
Je stemt sp/pvv? Had ik niet achter je gezocht..
Iedereen hier is wel vooringenomen, kom op. Ik weet dat het pijn doet om te zien dat het SP-electoraat voornamelijk uit tokkies bestaat.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Je kan dat zien? Heeft god je dat verteld soms? Voel je het aan je water? Kijk je koffiedik?
Ga lekker naar geenstijl joh
Uit het kiezersonderzoek 2010:quote:SP
Leeftijd: jonger dan PvdA, nauwelijks 75+
Sekse: m/v
Opleiding: iets meer laag opgeleid
Religie: alle religies licht ondervertegenwoordigd
Inkomen: laag en modaal, maar ook midden gemiddeld
Stedelijkheid: sterk stedelijk,
Regio: relatief sterk vertegenwoordigd in Randstad
Huishoudsamenstelling: gemiddelde verdeling huishoudsamenstelling
Arbeidsparticipatie: gemiddelde arbeidsparticipatie
Soort woning: enige partij met meer huurders dan kopers
Economische dimensie: meest progressieve kiezers
Dat zijn toch geen tokkies man. Alleen omdat ze relatief laagopgeleid zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Uit het kiezersonderzoek 2010:
http://www.bmconderzoek.n(...)weede_Kamer_2010.pdf
En meer huurders dan kopers hebben. Niet iedereen met een laag inkomen is een tokkie natuurlijk, maar het valt natuurlijk wel op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tokkies man. Alleen omdat ze relatief laagopgeleid zijn![]()
Ontopic: Jort Kelder
Dat zegt helemaal niets natuurlijk. Evenals het inkomen aspect (heb je trouwens over het gedeelte 'modaal / midden' heen gelezen?).quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En meer huurders dan kopers hebben. Niet iedereen met een laag inkomen is een tokkie natuurlijk, maar het valt natuurlijk wel op.
Als Roemer het had geroepen waarschijnlijk ook hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals al geopperd....als gekke Geert dit had geroepen waren de topics en reacties in kranten en overige media niet aan te slepen.
Als je nou per se op die toer wil gaan, dan moet je wel zelf op je spelling letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Blijkt wel weer dat de SP en de PVV qua intellectueel niveau redelijk aanelkaar gewaagt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |