Hela! Ik ontwaar een discrepantie!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik krijg net een Whatsappbericht: hij was gewoon thuis en is door het raam naar binnen gegaan.
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dramah: wat doe ik aan vanavond.
Thema van m'n feestje is: 'Bad luck mourning in style'
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.quote:
Waarom heb je trouwens niet even in zn kamer gekeken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.
Hij was niet boos. Zou ik wel zijn als ik door het raam naar binnen had moeten klimmen. Dan had ik hem op z'n minst wakker gemaakt en de huid volgescholden(het gebeurt ook wel eens dat hij de deur op slot heeft gedaan en dan muziek op heeft en mij niet hoort..)
En dan een klassiek rode lipstick!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.
Vergeet de pushup beha niet en dramatische eyeliner.
Niet boos worden!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
Ik behoor weer tot de levenden. Eens even een stukje bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Syrena het volgende:
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Ondanks dat het niet uitgezaaid is, blijft het rot nieuws. Sterkte voor jou, de familie en je paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet uigezaaid hebben, blijft het rotnieuws. Sterkte voor jou, de familie en je pa
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Syrena!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg! Het is niet te genezen? Jeetje... Je 'klinkt' vrij rustig?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jazeker! Nog steeds watduffig, na 3 koppen koffie. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus je voelt je weer een beetje mens denk ik![]()
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Moggels![]()
he getverdemme, wat schrikken lijkt me dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moggels![]()
He Syreen, wat een rotnieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vaak zetten ze wel haast achter dit soort dingen, dus hopelijk pakt Maastricht het snel op. Heel veel sterkte
.
Venus in pocketformaat
© loveli
En dit. Een goede vriendschap kan net zo'n sterke band zijn als een relatie met seks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!
ik vind het wel lekker om op z'n tijd eens even flink boos te zijn. Dat kan behoorlijk opluchten, vind ik. Niet al te vaak hoor, maar soms.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte Syreen (en de rest van de familie natuurlijk)!
Wat is GA?
Yoghurt lijkt me een goede T JagarMisschien met wat fruit erbij?
netjes Nallster!
De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Jongens wat een opwinding op de vroege ochtend. En wat een gesnauw...
Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?
Ik heb vanochtend 5,5 km gerend met 9,95 km/h... bijna 10
Grote kans dat het terug komt dan of?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grote kans dat het terug komt dan of?
Want als ze het geheel weg kunnen halen dan zou dat toch goed nieuws zijn?
Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.
Hoe was je verjaardag?
Waarom geen planning Perr? Leuke plannen?
Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, SjaapjeMaar prima lijstje zo!
Volle- of magere kwark trouwens?
Dat klinkt toch al minder positiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
Het is een terugkomend probleemquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, SjaapjeMaar prima lijstje zo!
Volle- of magere kwark trouwens?
[..]
Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.
Was leukDrankje en hapje
, lullen over m'n nieuwe huisje en zulks...
Nog wel een boel slagroomtaart over
Doe ik toch welquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
Viz als je nu wat dichterbij woonde! Slagroomtaart
En nallie geen planning omdat ik dan de hele dag alleen maar aan eten denk!
Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is als het ontdekt wordt. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
Ik moet me echt bedwingen om niet alvast het oncologiecentrum te gaan bellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.
Heftige ok hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Jongens wat een opwinding op de vroege ochtend. En wat een gesnauw...
Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?
Ik heb vanochtend 5,5 km gerend met 9,95 km/h... bijna 10
Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is een terugkomend probleemdoe m'n fysio oefeningen braaf, goed rekken en nu voorlopig niet te vaak en niet te ver lopen. Hij is in elk geval niet dik ofzo, doet tijdens het rennen ook geen pijn, beetje beurs en stijf gevoel alleen. Maar al beter dan vorige week!
Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Voor een vegetarisch D vind ik dat best lekker klinken, Co!
Binnenkort eens kijken of ik zoiets kan maken met wat gehakt er door of zo
Mijn mama gaat ook elke week flink naar de fitness voor krachtoefeningen voor haar knie, en ondertussen is ze toch weer Belgisch kampioen geworden... Terwijl 3 jaar geleden ze niet meer aan atletiek kon doen vanwege kniepijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
Ja die oefeningen van fysio zijn spierversterkend ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Hanson, Maria?
Voor een vegetarisch D vind ik dat best lekker klinken, Co!
Binnenkort eens kijken of ik zoiets kan maken met wat gehakt er door of zo
[..]
Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je.
[..]
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon
Dus ik heb 40 km op de hometrainer gedaan (4 afleveringen Big Bang)
O: appel
S: 40 km hometrainen
T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
L: 2 boterhammen ham, gekookt ei, beker melk
T's: beschuit kaas, blokje choco, peer, kwark en vla
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon
O: appel
S: 40 km hometrainen
T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
L: 2 boterhammen ham, gekookt ei, beker melk
T's: beschuit kaas, blokje choco, peer, kwark en vla
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
Bestaan ze nog dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z: ja Hanson!Toen ik een kleine/jongere Maria was, was ik heftig fan
Tegenwoordig vind ik twee nieuwere liedjes tof (al kan dat ook komen door de blije clips met dansende mensen): "Thinkin' Bout Somethin'" en "Give A Little"
Kom tomatencremesoep met balletjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!
Dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk Uniek!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kom tomatencremesoep met balletjes
Ik dacht ik laat visuele ondersteuning maar even achterwege, maareh ja!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vriendinnen gemaakt in het tweede streepjes topic![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor!
Je favo TM-erT? Wiesda?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn favo TM-erT post er ook weer zie ik
Mo! Leg eens uit waar kan ik kwaad om zijn?
Niet dat ik daar de energie voor heb
Twentemeisjequote:
Je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vriendinnen gemaakt in het tweede streepjes topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Maria:
Ik snap werkelijk niks van dat topic
En baal van de afwezigheid van GDIBrotherhood of NOD is ook wel awesome en zulks, maar toch...
Die ene heeft ook al 5 kinderen ofzo!quote:
Zonder zoute stokjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef ihatefastcars het volgende:
voor Syrena.
En uniek, 40 km op de hometrainer omdat je een keertje niet kunt hardlopen vind ik wel redelijk extreem overcompenseren. Sowieso hoef jij natuurlijk niets te compenseren, in tegendeel, en als ik eens lijstjes van je zie dan vind ik vooral de lunches meestal erg mager eigenlijk.![]()
Ook hier overigens een stop mbt het kopen van kleding. Wil nog 2-3 kilo kwijt, maar mis vooral wat sport om een en ander weer wat strakker te krijgen. Dat laatste gaat helaas voorlopig niet gebeuren tenzij mijn fysio op korte termijn wonderen gaat verrichten.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Damn, wat een lijst ineens zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Totaal
2259
Heb je een blessure? Heb ik gemist?
Oeh, heel vervelend zulke blessures en ze lijken ook eeuwen te duren een maandje is niks, bah.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Damn, wat een lijst ineens zo.![]()
En mij ging het dus niet zo zeer om de afstand (ik fiets nooit, dus geen idee wat veel is eigenlijk), maar om de achterliggende gedachte.
Also, ja, issues met rug en schouder(s). Maar hopelijk gaat de fysio me een eind op weg helpen. Wil zo graag weer hardlopen.
V1quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef Nallie het volgende:
Ik ben net echt zeik en zeiknat geregend
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
V1
Hoest zonder koffie?
Nallie heb je zoveel haar??
Carnivoor to the max!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Maki is dus ook sushi...
Ik dacht al, waarom zou Perr een halfaap gaan opeten?!
Vraag me nu wel af hoe dat zou smaken!quote:
MOAR milk! ALL THE MILK!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Heb al een liter melk op, dus dat zal het niet zijn gok ik.
Ik vraag me af of dat effect zich ook bij mij voordoet, maar ik heb momenteel geen dames om me heen op kantoor. Helaas!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Zoals de-emoticon al aangaf, loop ik nu al poosje te gapen, Uniek.
En zal waarschijnlijk niks met de afwezigheid van koffie te maken hebben, maar ben hitsig
Heb de grootste moeite niet naar vrouwen hun tieten te lopen staren...
ik snap er weer niks vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
bekend probleem Maria
Sta te wachten tot mijn auto gewassen is, verveling to the max.
En hormoonvrijalthans de externe dan
En kan me de au al geeneens meer herinneren of zou dat aan de hvlhd drugs hebben gelegen :drugs
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik snap er weer niks vanBen je met je smeerselsetjes gestopt ?
Ik zit weer heerlijke pulp tv te kijkenHelp mijn man is klusser, wat een pareltje weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het gister ook geziendie leugen dan ook
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neealthans die gebruik ik alleen indien nodig.
Deed het zeer? Het plaatsen dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heb het gister ook geziendie leugen dan ook
! They're a match made in heaven
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Nopequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Deed het zeer? Het plaatsen dan he
[..]! They're a match made in heaven
Ehh 1,5 uurquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:
Sinds wanneer heb je hem ML? Mag ik je wat prive info vragen via PM?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh 1,5 uurde laatste dan hé
en dat mag
Kreeg trouwens een schattig ingepakt pakketje van mijn Mr in mijn handen gedrukt bij thuiskomst, thanks
Ben een week op vakantie geweest héquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef Perruche het volgende:
[..]heb je hem nu pas gekregen!! Meen je niet! Ik heb hem al 2 weken geleden verstuurd... Maar yw
![]()
Ohja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben een week op vakantie geweest hé
Vertel je me nog wel wat je van me krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door the85mc op 13-04-2012 16:11:01 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef the85mc het volgende:
Hehe eindelijk weer een bankpas. Is toch wel makkelijk
Het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.59% wow!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Kijk je ook Rond de wereld in 80 dates?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit weer heerlijke pulp tv te kijkenHelp mijn man is klusser, wat een pareltje weer
Ik wel! Zeker even terugkijken!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kijk je ook Rond de wereld in 80 dates?
Ik heb het zondag gemist, ga het vanavond terug kijken.
Net als Peking Express.
Bruine bonen met spek natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef Sjaapje het volgende:
Kwark met fruit en muesli, bestaat er gewoon iets lekkerders? Jum!
Op mijn werk lachen ze mij daarmee uit... Ze vinden het vies
quote:
Oiquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]!
Ik heb nu verse muntthee, ook lekker! Hopelijk gaat mn koppijn zo weg, moet nog socializen vanavond
heee ik heb ook verse muntthee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]!
Ik heb nu verse muntthee, ook lekker! Hopelijk gaat mn koppijn zo weg, moet nog socializen vanavond
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Altijd solliciteren Cali, je kunt altijd nog besluiten het niet te doen.
Medeliefhebbers van pulp!quote:
Een beetje van beidequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje 85cm, levert dat zoveel op? (of, heb je een ubercheape vakantie) Maar leg je dan ook in ter waarde van een halve vakantie?
Ik zou ook wel een beetje willen leren beleggen (of is dat niet beleggen?? aandelen handelen?)
Jij ouwe graaierquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:
Heb toch maar verkocht. Soms moet je niet te inhalig worden, al is het verleidelijk om te blijven wachten. Heb niet helemaal op het dieptepunt verkocht, maar goed, ik kan mn vakantie nu wel betalen
In 'het echt' vind ik 500 euro veel geld, en normaal denk ik wel 10x na voor ik zo'n bedrag uitgeef. Maar voor beleggen is 500 niet echt veel, omdat je ook transactie kosten hebt. Vaak heb je een vast bedrag aan transactie kosten (5-10 euro) en nog een verschil tussen bied en laat prijs (is vaak een paar procent). Bij een belegging van ¤100,- moet je dan al iets van 10¤ (dus 10% rendement maken), puur om je transactiekosten te dekken. Daarom kun je beter met iets grotere bedragen beleggen, dan is het effect van transactie kosten kleiner.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan dus niet meer quoten op de een of andere manier... maar in reactie op the85cm (hoe kom je trouwens aan die naam!?)
ik vind 500 euro al best wel wat! maar als je verlies draait ben je dan ook wel eens ALLES kwijt, of meestal een deel van je inleg?
En hoe en waar doe je dat dan, en waar kun je dat leren? *nieuwsgierig is*
'Hij heeft wel gegeten' vond ik nog briljanter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn man is klusser gisterenDie poll in het topic hier, wat is het bedrog, stond ook als optie tussen: ze is niet doof
![]()
I love pulp, maar Barbie trek ik dan weer slechtquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Medeliefhebbers van pulp!
Barbie gaat trouwen heb ik dinsdag al gezien, maar heb nu al zin in de volgende aflevering.![]()
Dat wordt gewoon pulp tv in het kwadraat wanneer onze diva in tranen vertrekt van haar eigen bruiloftsfeest.
Ik las net het nieuws terug over je paps. gedver zeg, wat een shitnieuws!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een beleggingsrekening, door mijn paps ooit aangevraagd. Heb inmiddels al het spaargeld dat er stond overgeheveld, maar een klein deel staat nog op het beleggingsdeel, maar ik snap er geen hol van en blijf er dus ook maar vanaf
Thanks voor de info! misschien over een tijdje maar eens in gaan verdiepen..quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
In 'het echt' vind ik 500 euro veel geld, en normaal denk ik wel 10x na voor ik zo'n bedrag uitgeef. Maar voor beleggen is 500 niet echt veel, omdat je ook transactie kosten hebt. Vaak heb je een vast bedrag aan transactie kosten (5-10 euro) en nog een verschil tussen bied en laat prijs (is vaak een paar procent). Bij een belegging van ¤100,- moet je dan al iets van 10¤ (dus 10% rendement maken), puur om je transactiekosten te dekken. Daarom kun je beter met iets grotere bedragen beleggen, dan is het effect van transactie kosten kleiner.
Vaak kun je bij brokers een account aanmaken en met oefengeld wat proberen.. ne met aandelen is de kans klein dat je aandeel 0 euro waard wordt, want dat zou betekenen dat dat bedrijf failliet is.
Edit: er zijn wel topics over beleggingstips, en ik ben nog maar een 'beginner'. Selang bijv. heeft pas echt veel kennis..
Dit inderdaad, niets is waardevoller dan je gezondheid. Ik hoop ook dat jullie nog een mooie tijd samen mogen beleven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik las net het nieuws terug over je paps. gedver zeg, wat een shitnieuws!
Veel sterkte voor jullie gewenst en ik hoop dat er snel geopereerd kan worden, met goed resultaat..!
Had jij nu echt een gynefix of een van degenen die erop lijkt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Syreen, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je familie..
Ml-etje, ik ben ook wel benieuwd hoe de Gynefix je bevalt! Beter dan dat 'ie mij deed, hoop ik.. Ik overweeg om voor de derde keer een spiraaltje te nemen - eens zien hoe dat komt...
Aurum, ben je al bij het grote bedrog?.
Ik heb onder andere een Gynefix gehad, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had jij nu echt een gynefix of een van degenen die erop lijkt?
Wat doe je met een nep-account?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:
Hopelijk krijg ik binnenkort 2000 euro "xtra". Als ik een beetje heb geoefend wil ik dat gaan proberen te beleggen. Maar eerst gewoon even met een nep-account!
Fictief aandelen kopen en verkopen zodat je je performance bij kan houden.quote:
Ah moet ik ook eens proberen danquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fictief aandelen kopen en verkopen zodat je je performance bij kan houden.
Edit; zodat je het een beetje kan leren zonder direct duizend euro in te leggen. Heb eerder een fictieve portefeuille gehad maar die was erg aan het underperformen, had me dan ook niet echt goed ingelezen
Jeetje en zelfs die raakte met vastzetten kwijt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb onder andere een Gynefix gehad, ja.
Nee, die heb ik er uit laten halen toen ik na een half jaar nog steeds ongesteld was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje en zelfs die raakte met vastzetten kwijt?
Zit aan de telefoon vandaar de korte posts
Ah ok, de gyn zei dat dat niet vaak voorkomt omdat het de kleinste meest flexibele is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er uit laten halen toen ik na een half jaar nog steeds ongesteld was.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok, de gyn zei dat dat niet vaak voorkomt omdat het de kleinste meest flexibele is.
Hou je wel op de hoogtequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, klopt.. Ik hoop dat 'ie je goed gaat bevallen!
SuperCat!quote:
Nee, maar schijnbaar mis ik watquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kijk je ook Rond de wereld in 80 dates?
Ik heb het zondag gemist, ga het vanavond terug kijken.
Net als Peking Express.
ja!! Wat een lamme zak is die vriend "jah ik dacht ik ga er wel mee door dan hebben jullie wat op de camera staan want jah daar doen jullie het toch voor"quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Syreen, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je familie..
Ml-etje, ik ben ook wel benieuwd hoe de Gynefix je bevalt! Beter dan dat 'ie mij deed, hoop ik.. Ik overweeg om voor de derde keer een spiraaltje te nemen - eens zien hoe dat komt...
Aurum, ben je al bij het grote bedrog?.
Je gaat die ene extra dag op de beurs toch wel een andere dag compenseren?quote:
Haha, nee ik boek ze als overuren en dan moet ik ergens een keer tijd vinden een dag vrij te nemen. Maandag gaat dat sowieso niet lukken. En eigenlijk de rest van de maand niet. En de maand daarna.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je gaat die ene extra dag op de beurs toch wel een andere dag compenseren?
Sowieso zou ik het niet meer dan normaal vinden dat je maandag vrij zou zijn.
Het is werk XM! Gewoon vrij nemen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, nee ik boek ze als overuren en dan moet ik ergens een keer tijd vinden een dag vrij te nemen. Maandag gaat dat sowieso niet lukken. En eigenlijk de rest van de maand niet. En de maand daarna.
Maandag niet, belangrijke vergadering.quote:
Luister naar je lichaam! Vergaderingen kunnen verzet worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maandag niet, belangrijke vergadering.
Zijn wraak is zoet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Lol M is nog niet thuis dus nu kan ik er niet in.
Nou, deze echt niet. Was al zoeken naar een datum voor deze.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Luister naar je lichaam! Vergaderingen kunnen verzet worden.
Ik begrijp dat je je werk ook belangrijk vindt, maar je lichamelijke gesteldheid is dat ook.
wanneer komt jouw ondersteuning?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, deze echt niet. Was al zoeken naar een datum voor deze.
T/m eerste week mei wordt het lastig, 2e week mei komt mn engelse collega voor de uitwisseling, derde week zit ik daar en dan heb ik aansluitend al 2 dagen opgenomen.
Dus ik denk dat mn compensatiedag ergens in juni wordt. Zie tot die tijd echt geen mogelijkheden in de agenda. Echt niet.
Vacature sluit zondag! Dus dan ga ik de vorkheftruckchauffeurs uit de stapel kandidaten filteren en eens kijken welke kandidaten ik ga oproepen. Dus, niet voor 1 juni/juli, vrees ik. Dat is ook wel prima, want heb in mei ook geen tijd om iemand in te werken en op sleeptouw te nemen.quote:
ohw in mijn hoofd had ik dit getyptquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is ze jarig? Vertrekt de bij de organisatie? Gaat ze met zwangerschapsverlof?
Euhm, wat heb ik er allemaal in gedaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Pannenkoeken lekker hoor Sarabi!
Je zit wel aardig lekker in je velletje he? Mooi zo!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm, wat heb ik er allemaal in gedaan..
beetje lang, dus in spoiler:Klinkt als erg veel werk, maar klinkt ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt erg mee hoor, uiteindelijk! Het lijkt veel meer als je het zo opschrijftquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als erg veel werk, maar klinkt ook goed
Niet de bodem eerst blind gebakken? Werd de bodem niet een beetje zompig zonder, zo met die ragoutvulling?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Valt erg mee hoor, uiteindelijk! Het lijkt veel meer als je het zo opschrijft
Nee, viel erg mee, vrij stevige ragout wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet de bodem eerst blind gebakken? Werd de bodem niet een beetje zompig zonder, zo met die ragoutvulling?
Hier nog steeds op kantoor.Gelukkig heb ik de broccoli & gorgonzola-pie vanmorgen al voorbereid. Stik hier nu natuurlijk van de honger, maar ik ga -eindelijk- weg. Blij dat ik dadels bij me had!
Mijn lief is ook laat thuis, zo blijkt, dus ik hoop dat we er nog een Jilliannetje uit kunnen persen. Morgen ook werken, maar zóndag eindelijk vrij en dan moet er potdorie onderhand wel blootsvoets gerend worden!
Sigme, er ligt een postpakketje op het postkantoor! Ik pik het morgen onderweg naar mijn werk op. Spannend! Zijn het je Sockwa's? Ik ben benieuwd!
Zo slecht vind ik m niet hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slecht lijstje:
O: kwark
L: bagel met gerookte zalm, broodje kroket, 1 portiebakje yoghurt
S: RPM
L: 1 plak suikerbrood, 1 banaan
D: 3/4e pizza met wederom gerookte zalm, 1 glas witte wijn
Tsja. Morgen laatste dag gelukkig.
Hebben ze daar nou echt helemaal geen groenten? Wat een droefenis!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slecht lijstje:
O: kwark
L: bagel met gerookte zalm, broodje kroket, 1 portiebakje yoghurt
S: RPM
L: 1 plak suikerbrood, 1 banaan
D: 3/4e pizza met wederom gerookte zalm, 1 glas witte wijn
Tsja. Morgen laatste dag gelukkig.
Pizza en kroket is harstikke lekker!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, hier pizza. Wel met gerookte zalm. En vanmiddag broodje kroket.
Nee, belegde broodjes en snacks. En vieze soep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou echt helemaal geen groenten? Wat een droefenis!
Mja, maar het jammere van dat soort beurslocaties is vaak ook wel dat de pizza's en het andere snackvoer doorgaans ook niet echt te pruimen is. Ik ben in heel wat beurshallen in de Benelux geweest, maar ik vind het eigenlijk altijd overpriced rommel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pizza en kroket is harstikke lekker!!
Geniet er nou van ipv er van te balen, het is even niet anders.
Over een poosje heb je hopelijk tijd om lekkere gezonde dingen te eten.
Oeh oeh oeh oeh!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet de bodem eerst blind gebakken? Werd de bodem niet een beetje zompig zonder, zo met die ragoutvulling?
Hier nog steeds op kantoor.Gelukkig heb ik de broccoli & gorgonzola-pie vanmorgen al voorbereid. Stik hier nu natuurlijk van de honger, maar ik ga -eindelijk- weg. Blij dat ik dadels bij me had!
Mijn lief is ook laat thuis, zo blijkt, dus ik hoop dat we er nog een Jilliannetje uit kunnen persen. Morgen ook werken, maar zóndag eindelijk vrij en dan moet er potdorie onderhand wel blootsvoets gerend worden!
Sigme, er ligt een postpakketje op het postkantoor! Ik pik het morgen onderweg naar mijn werk op. Spannend! Zijn het je Sockwa's? Ik ben benieuwd!
Oooh!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben inmiddels wel thuis hoorkan daar ook niet sporten he
dus lekkere pizza gehad
.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef Viking84 het volgende:
5 km in 29:10! Was leuk geweest om op 28:59 te eindigen, maar ik was zó dood op het laatst dat ik er niks meer uit kon persen.
PR verbeterd met 26 seconden.
Huh, wat!? Wat is blistering? Ik snap je niet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik begreep niet zo goed waarom blistering je zou weerhouden. En sockwa's in een blister stoppen zou ik stom vinden, en op basis van de uitpak-filmpjes op youtube denk ik ook niet dat ze geblisterd zijn.
Ik ben niet altijd van het verfijnde.quote:Jij vroeg nog om mijn gemarineerde tofu in reuzel-recept. Je moet niet iets verfijnd verwachten van iemand die dagelijks een kilo rauwe groente wegknauwd, dat begrijp je wel toch?
Jaaa! Maar ik wandel zo eerst even van kantoor naar huis.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef LieLie het volgende:
Dus wie nog leuke ideeen heeft voor recepten..
Alle kaas niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik ga binnenkort trouwens voor negen mensen koken. Wil een italiaans menu maken. Maar er is een iemand die vegetarisch is en geen kaas lust. Dus wie nog leuke ideeen heeft voor recepten..
Nou, voor de rest wil ik wel vlees en kaas gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa! Maar ik wandel zo eerst even van kantoor naar huis.
Al een beetje een idee van de richting, of ingredienten die je graag wilt gebruiken, of is het alleen nog: 'italiaans, geen vlees, geen kaas'?
Oh, dat van die blistering was mijn vertaling van jouw sealing, zie ik nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh, wat!? Wat is blistering? Ik snap je niet!
[..]
Ik ben niet altijd van het verfijnde.Ik hou ook erg van bruut, rücksichtslos voer!
![]()
Recept klinkt héél okee, al zou ik na een dag vasten (minus dadels en groene thee) nu volgens mij wel alles lusten.![]()
Niettemin heb ik een zwak voor reuzel.Mensen eten te weinig reuzel!
Ik ben nu aan mijn laatste potje sneeuwitte smeltend zachte reuzel van de vorige slacht. Als dit echt op is moet ik het spekvet uit de vriezer vissen en nieuw varken smelten. Als ik nieuwe heb tegen de tijd dat je je in het Noorden waagt krijg je een potje van mequote:Op zondag 8 april 2012 13:30 schreef minilot het volgende:
<knip>
En of ik jouw Sockwa's bekijk hangt van de verpakking af: als ze gesealed zijn blijf ik er vanaf.
<knip>
Ooooh. Zelfgesmolten reuzel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik ben nu aan mijn laatste potje sneeuwitte smeltend zachte reuzel van de vorige slacht. Als dit echt op is moet ik het spekvet uit de vriezer vissen en nieuw varken smelten. Als ik nieuwe heb tegen de tijd dat je je in het Noorden waagt krijg je een potje van me. Of twee.
Ja anders zou ik een lekkere aparte pesto maken voor bij de ravioli, spinazie-walnoot ofzo!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet parmezaanse nog even checken, maar geen geit of blauwschimmel oid.
Ja, pesto moet wel kunnen lijkt me. Daarin proef je de kaas ook niet echt terug als kaas. Goeiequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja anders zou ik een lekkere aparte pesto maken voor bij de raviolo, spinazie walnoot ofzo!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooh. Zelfgesmolten reuzel.
Mijn hart maakte een sprongetje!
Eigenlijk wiebelde er iets anders. Foodp0rn! Reuzel! Jeej!
Wij hebben op het moment even geen blad (past niet echt bij HNW en alternatief hebben we nog niet), maar de exemplaren van vorig jaar zijn er volgens mij nog wel als pdf. Zal maandag even voor je kijken!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh trouwens: ik loop al een tijdje rond met plannen voor een bedrijfsblad en ik heb mijn ideeën vandaag gemaild aan onze manager. Ze reageerde heel enthousiast en we mogen een voorstel gaan uitdenken (rubrieken die erin moeten, hoe vaak het moet gaan uitkomen etc). Zo gaaf!.
Maar nu wil ik dus wat bedrijfsbladen verzamelen om ideeën op te doen. Als er slankies zijn die bij een bedrijf werken dat een bedrijfsblad heeft, zouden die dan zo lief willen zijn mij een exemplaar toe te sturen?![]()
(pm?).
Ik ga vanaf september ook een relevante opleiding volgen, dus het zou heel gaaf zijn als dit allemaal door zou gaan. Leuk voor m'n cv enzo en dan kan ik ook wat meer m'n schrijfaspiraties kwijt.
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben op het moment even geen blad (past niet echt bij HNW en alternatief hebben we nog niet), maar de exemplaren van vorig jaar zijn er volgens mij nog wel als pdf. Zal maandag even voor je kijken!
En leuk trouwens!Wat heb jij voor functie?
Mijn bedrijf heeft er geen, wel wordt er een poging gedaan het klantenkrantje nieuw leven in te blazen. Mocht ik daar op korte termijn eentje van ontvangen stuur ik 'm doorquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh trouwens: ik loop al een tijdje rond met plannen voor een bedrijfsblad en ik heb mijn ideeën vandaag gemaild aan onze manager. Ze reageerde heel enthousiast en we mogen een voorstel gaan uitdenken (rubrieken die erin moeten, hoe vaak het moet gaan uitkomen etc). Zo gaaf!.
Maar nu wil ik dus wat bedrijfsbladen verzamelen om ideeën op te doen. Als er slankies zijn die bij een bedrijf werken dat een bedrijfsblad heeft, zouden die dan zo lief willen zijn mij een exemplaar toe te sturen?![]()
(pm?).
Ik ga vanaf september ook een relevante opleiding volgen, dus het zou heel gaaf zijn als dit allemaal door zou gaan. Leuk voor m'n cv enzo en dan kan ik ook wat meer m'n schrijfaspiraties kwijt.
Jij krijgt toch n heul nieuwe job?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben jaloers op mn vriendje met zn onderzoeksplannen enzo. Ambitieloos ben ik
Wil je ook niet-bedrijfsblaadjes Vik?
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
ons blad is in het Engels, denk niet dat je daar veel aan hebt he Vikster?
en als ie in het zweeds is? Die van de uni hier is erg goed, veel interviews met medewerkers enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. We willen gewoon een idee krijgen van de rubrieken die zoal in zo'n blad staan.
Oh, wat leuk dat je daarnaar vraagt. Wist niet eens meer dat ik dat hier gepost hadquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn bedrijf heeft er geen, wel wordt er een poging gedaan het klantenkrantje nieuw leven in te blazen. Mocht ik daar op korte termijn eentje van ontvangen stuur ik 'm door.
Hoe is je feedbackgesprek gegaan?
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk dat je daarnaar vraagt. Wist niet eens meer dat ik dat hier gepost had.
Het ging heel goed. Hij reageerde heel anders dan verwacht (verwachtte eigenlijk dat 'ie direct in de verdediging zou schieten) en het was heel gek om te merken dat ik mijn gedrag aanpas aan hem, terwijl hij zijn gedrag aanpast aan mij. En zo houden we elkaars gedrag dus in stand (ging er in dit specifieke geval om dat hij rustiger aan doet dan ik, waardoor ik sneller werk, terwijl hij in zijn optiek juist rustiger aan doet omdát ik sneller werk). We hebben afgesproken dat we als het druk is beter gaan communiceren en zorgen dat het werk eerlijker verdeeld wordt, zodat we allemaal verantwoordelijk zijn voor ons eigen deel en daar zo langzaam of zo snel over kunnen doen als we zelf willen/
En ik kreeg complimentjes van de manager dat ik het zo goed had opgepakt.
Hij is nog wel in de lelijke oude huisstijl, maar ja, gelukkig gaat het om de inhoudquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ben redacteur, maar houd me vooral bezig met tekstcorrectie en collega en ik willen ons ook graag op andere vlakken ontwikkelen (o.a. schrijven, processen aansturen e.d.). Vandaar. Collega 3 weet nog van niets
. Benieuwd of die ook enthousiast is
. Maar die hoeft niet mee te doen als ze niet wil.
@ XM, maar jullie zijn ook niet zo groot dat er een blad nodig is.
Jup, dat wel, maar nog niets met opleiding ofzo. Weet nog niet eens echt wat ik wil.quote:
Buitengewoon keurig lijstje. Opvallend. Iets veranderd?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Tof vik.
Lijstje
O. 2 wortels + boterham kaas
T. -
l. Bolletje rosbief + krentenbol met margarine + glas karnemelk
T. 100 gram kipfilet + 2 boterhammen appelstroop + glas sinas
d. Sperziebonen + entrecote + puree
T. probiotisch drankje + stukje pure choco + bakje besjes
Ja. Mijn man had gekookt en ik heb de knop gevonden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Buitengewoon keurig lijstje. Opvallend. Iets veranderd?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Mijn man had gekookt en ik heb de knop gevonden.
Dank je! Ik ben er ook blij mee. En jij, van de koekjes af kunnen blijven?quote:
Euh...krulpieken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou de achterkant nog wat knippen denk ik. Krulpieken zijn leuk.
Al twee dagenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben er ook blij mee. En jij, van de koekjes af kunnen blijven?
Ah hoe lang ben je nu klaar met je vorige opleiding?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup, dat wel, maar nog niets met opleiding ofzo. Weet nog niet eens echt wat ik wil.
Klinkt goed Vik.
Krullen die "los" van de rest zijn. Zoals je het aan de xijkant hebt. Kan het niet beter uitleggen, maar volgens mij staat het je geweldig.quote:
Ik ga voor je zoeken!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
(pm?).
Wat voor soort eten vult jou het best?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef kruidkoekje het volgende:
ik ben ook weer bezig met proberen gezonder te eten. Maar god wat is het moeilijk. Degene die mij een maaltijd voor kan schuiven waar ik langer dan 20 minuten verzadigd van ben ben ik blij. Ik hoef niet af te vallen maar continue dat eten is wel vervelend.
Wat ik hier zie denk ik "dat lukt mij nooit"
Vandaag
O (07.15 uur): 2 boterhammen (apart brood met zaadjes, iets aan binnenkant, en aparte vorm dan "normaal brood. Moeilijk te omschrijven) met boter + kipfilet, schaaltje yoghurt, 1 mandarijntje.
T: (08.30uur): Appel, Rijstwafel (2)
T: (10.15 uur): 1 boterham met ei, stuk boterhamworst
L: (12.30 uur): 4 boterhammen met kipfilet, ham/kaas komkommer&tomaat. Aardbeienkwark
T: (15.30 uur): 1 mandarijntje, 1 kiwi. Ontbijtkoek
A: (19.00 uur): Avond eten, meestal zonder vlees want ik lust geen vlees
Maar blegh tijdens al die maaltijden at ik voorheen nog meer. En dan blijf je tips krijgen maar het lijkt allemaal niet te werken. Net als brinta, dat vult gewon niet. Ja voor 15 min en dan knorknor..
overigens sport ik 3 keer in de week, loop hard en skeeler
Hoe komen jullie goed van dat honger gevoel af?
Zijn ze hier heel erg streng in of moet ik idd miniverpakkingen shampoo gaan kopen?quote:Vloeistoffen in handbagage
Er zijn een aantal regels die onthouden moeten worden over wat in uw handbagage meegenomen kan worden en wat thuis gelaten moet worden. Erg belangrijk daarbij is het begrip “vloeistoffen”, wat een ruimere betekenis heeft dan u in eerste instantie misschien zou denken. Bijvoorbeeld: lippenbalsem, lipstick, handcrèmes, deodorant en haarlak worden in deze context allemaal als vloeistoffen beschouwd.
De regels:
De vloeistof bevindt zich in een container met een volume van maximaal 100 ml
Alle containers moet ruim in een doorzichtbare, hersluitbare plastic zak van 1 liter en maximaal 20 x 20 cm passen
Deze plastic zak moet uit de handbagage genomen worden en afzonderlijk aan de beveiliging op de luchthaven getoond worden
Of?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Zijn ze hier heel erg streng in of moet ik idd miniverpakkingen shampoo gaan kopen?.
Ja, want ik heb beide xenossetjes: de doorzichtige en de aluminium.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
GMTA Sigme!
Zouden we ook dezelfde flesjes hebben?
Exit: en puff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |